Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530d E39 pārtaisīt uz 35d

AutorsZiņojums
student33
06. Feb 2014, 23:27 #1

Kopš: 02. Sep 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e39

Jautajums ir sekojoš
(1) ja iegadajas no e60 3.5d kas nak ar divam turbinam kuras ir ar vakumu nevis el . vai ir iespeja ka standarta vadiba ar piečipošanu pavilks ?
(2)Pietiek tikaj ar 2divam turbinam, kolektora mainju, gaisa filtra kasti , un vakuma trubinjam vai ir kas vel nepiecišams ?

Paldies jau iepriekš
Offline
kaadzis
06. Feb 2014, 23:35 #2

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

kāpēc gribi atstāt veco vadību? ņem ar visu provodku.
2) augstspiediena sūknis ir cits,un ja nemaldos arī sprauslas.
BET:
Ja tev ir automāts, kārba neturēs, manuālā arī visticamāk nē,tātad tā arī jāpērk.
bet nu speciālisti zinās smalkāk
Offline
student33
06. Feb 2014, 23:46 #3

Kopš: 02. Sep 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e39

ne tas ir skaidrs ka 3.5d ir gan sprauslas ražigakas gan suknis bet, ir tieši ta doma ka vai tieši ar turbo mainju un parčipošanu dabušu kautko klat pie esamajiem lopiem
Offline
crime
06. Feb 2014, 23:56 #4

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

beidz sapņot, saved kārtībā esošo motoru, tas vien dos klāt lopus tam slīkonim, kas tev tagad ir... sprauslas, degvielas sūkņi, devēji, utt.
Offline
oskars11
06. Feb 2014, 23:57 #5

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

Tak e60 ir cita vadiiba, pie tam 2 veidu. Jataisa pilns swap motors, karba,un elektronika. Praatiigak ir, ja esoshais dzinejs ir dziivs, jaunas srauslas, turbiina + chiposhna. Un bus tev rakjete

[ Šo ziņu laboja oskars11, 07 Feb 2014, 00:01:28 ]

Offline
Kaross
07. Feb 2014, 00:00 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Aizmirsti uzreiz.
Vienkāršāk un daudz, daudz lētāk ir nopirkt dzinēju no 535d un ielikt nekā pārbūvēt. pa lielam tur neder nekas.
Vadību nevar piečipot, jo tās divas turbīnas vada 3 elektriskie vārsti.
Tavai vadībai ir viens - salīdzinājumam.

Citi virzuļi. ar 535D sprauslām būs bēdīgi tavam dzinējam pēc pārsimts, tūkstots kilometriem.
Cits augstspiediena sūknis, reika. tavu nevar pielāgot.
Kārba protams ātri vien atteiksies ja būs pienācīga jauda.
Pārejot uz jaunāku dzinēja vadības bloku automāts nestrādās vispār - visu laiku būs 4.ātrums. attiecīgi vēl ABS, DSC u.t.t.
Šitā es varētu vēl kādas 20min. rakstīt, bet man apnika.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
student33
07. Feb 2014, 00:07 #7

Kopš: 02. Sep 2013

Ziņojumi: 3

Braucu ar: e39

Nu ta naw sapnjošana bija intrese vaj ir jega nemties šiviret ar kautko tad paldies par padomu
Offline
mfg
07. Feb 2014, 00:22 #8

Kopš: 01. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1584

Braucu ar:

http://www.youtube.com/watch?v=HnBHFUZOsq8
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo