Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 520i E39 slāpst nost, kad nav uzsilis

AutorsZiņojums
Shmits77
02. Feb 2014, 16:17 #1

Kopš: 02. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E39

Lieta sekojosa, pirms kadas nedelas skas problemas ar e39 m52 520, no rita kad pielaiz masinu ta ruc un pec kadam divam minutem noslapst, pielaizot masinu ta atkal pielec un viss strada un atkal pec kadam divam minutem noslapst, pectam kad piedarbina un auto ir uzsilis tad vairak neslapst nost, aizdzinu uz servisu, auto nostaveja servisa visu nakti puslidz silta telpa un no rita, kad darbinaja noslapsana vairak nebija, servisa tika uztaista diagnostika un tika konstatets, ka ir beigta lamda zonde, pectam nakamaja rita atkal bija problemas ar noslapsanu, auto ruc normali arpgriezieni nestaiga un paterins ari normals.. braucu uz gazi bendzinu izmantoju tikai, lai uzsiltu motoru, gazei kompis pats automatiski parsledzas no bendzina uz gazi, kad motors ir sasniedzis zinamu temperaturu, cik saprotu kad auto iet uz gazi tad zondei ar to vairak nav nekads sakars, jautajums tads vai auto noslapsanai varetu but kads sakars ar to, ka beigta zonde, kad auto uzsilst tad motors neslapst, vel diagnostika uzradija kad ir bijusi kadi stravas parravumi, pienemu iepeju ka tas ir del auksta laika kad kkur kados kontaktos nav bijis vienkarsi kontakts.

[ Šo ziņu laboja Shmits77, 02 Feb 2014, 17:16:30 ]

Offline
blackone
02. Feb 2014, 17:29 #2

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:


02 Feb 2014, 16:17:53 Shmits77 rakstīja:
Lieta sekojosa, pirms kadas nedelas skas problemas ar e39 m52 520, no rita kad pielaiz masinu ta ruc un pec kadam divam minutem noslapst, pielaizot masinu ta atkal pielec un viss strada un atkal pec kadam divam minutem noslapst, pectam kad piedarbina un auto ir uzsilis tad vairak neslapst nost, aizdzinu uz servisu, auto nostaveja servisa visu nakti puslidz silta telpa un no rita, kad darbinaja noslapsana vairak nebija, servisa tika uztaista diagnostika un tika konstatets, ka ir beigta lamda zonde, pectam nakamaja rita atkal bija problemas ar noslapsanu, auto ruc normali arpgriezieni nestaiga un paterins ari normals.. braucu uz gazi bendzinu izmantoju tikai, lai uzsiltu motoru, gazei kompis pats automatiski parsledzas no bendzina uz gazi, kad motors ir sasniedzis zinamu temperaturu, cik saprotu kad auto iet uz gazi tad zondei ar to vairak nav nekads sakars, jautajums tads vai auto noslapsanai varetu but kads sakars ar to, ka beigta zonde, kad auto uzsilst tad motors neslapst, vel diagnostika uzradija kad ir bijusi kadi stravas parravumi, pienemu iepeju ka tas ir del auksta laika kad kkur kados kontaktos nav bijis vienkarsi kontakts.

Man arī bija tāda paša huiņa,pie vainas bija gaisa masas mērītājs
Offline
Shmits77
02. Feb 2014, 18:22 #3

Kopš: 02. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E39


02 Feb 2014, 17:29:58 blackone rakstīja:

02 Feb 2014, 16:17:53 Shmits77 rakstīja:
Lieta sekojosa, pirms kadas nedelas skas problemas ar e39 m52 520, no rita kad pielaiz masinu ta ruc un pec kadam divam minutem noslapst, pielaizot masinu ta atkal pielec un viss strada un atkal pec kadam divam minutem noslapst, pectam kad piedarbina un auto ir uzsilis tad vairak neslapst nost, aizdzinu uz servisu, auto nostaveja servisa visu nakti puslidz silta telpa un no rita, kad darbinaja noslapsana vairak nebija, servisa tika uztaista diagnostika un tika konstatets, ka ir beigta lamda zonde, pectam nakamaja rita atkal bija problemas ar noslapsanu, auto ruc normali arpgriezieni nestaiga un paterins ari normals.. braucu uz gazi bendzinu izmantoju tikai, lai uzsiltu motoru, gazei kompis pats automatiski parsledzas no bendzina uz gazi, kad motors ir sasniedzis zinamu temperaturu, cik saprotu kad auto iet uz gazi tad zondei ar to vairak nav nekads sakars, jautajums tads vai auto noslapsanai varetu but kads sakars ar to, ka beigta zonde, kad auto uzsilst tad motors neslapst, vel diagnostika uzradija kad ir bijusi kadi stravas parravumi, pienemu iepeju ka tas ir del auksta laika kad kkur kados kontaktos nav bijis vienkarsi kontakts.

Man arī bija tāda paša huiņa,pie vainas bija gaisa masas mērītājs


Bet uz kompja neredzeja ka butu bojats gaisa masas meritajs, paradija ka zonde ir beigta..
Offline
Edgars_J
02. Feb 2014, 18:47 #4

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Nu bet tā zonde arī būtu jānomaina

Un kā tu pats raksti, piešķiļot iet uz benzīnu, tapēc arī zonde varētu būt pie vainas
Offline
kexxx
02. Feb 2014, 19:17 #5

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12470

Braucu ar:

zondei ir ietekme arī tad, kad brauc ar gāzi, ja vien tā nav pirmās paaudzes iekārta ar maisītāju...

ja auksts mēdz slāpt, es uzmestu aci tukšgaitas vārstam- jams mēdz ķīlēties, ja ir netīrs un parasti tas sākumā parādās salā
tas, protams, tādā gadījumā, ja uz tā motora tāds vārsts vispār ir

EDIT: vai to, ka zonde beigta, parādīja uz gāzes darbojoties vai uz benzīna?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 02 Feb 2014, 19:18:35 ]

Offline
Driver
02. Feb 2014, 19:32 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Problema ir sapistas degvielas adaptaciju vertibas. Bet vislielakais defekts ir nevis gljukojosa zonde vai meritajs, bet gan gazes iekartas klatbutne

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kexxx
02. Feb 2014, 19:37 #7

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12470

Braucu ar:


02 Feb 2014, 19:32:24 Driver rakstīja:
Problema ir sapistas degvielas adaptaciju vertibas. Bet vislielakais defekts ir nevis gljukojosa zonde vai meritajs, bet gan gazes iekartas klatbutne


nu, to var samērā viegli pārbaudīt- pārslēgt lai brauc tikai uz benzīnu un pārsimt km tā noripināt
Offline
Shmits77
02. Feb 2014, 19:40 #8

Kopš: 02. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E39


02 Feb 2014, 19:17:25 kexxx rakstīja:
zondei ir ietekme arī tad, kad brauc ar gāzi, ja vien tā nav pirmās paaudzes iekārta ar maisītāju...

ja auksts mēdz slāpt, es uzmestu aci tukšgaitas vārstam- jams mēdz ķīlēties, ja ir netīrs un parasti tas sākumā parādās salā
tas, protams, tādā gadījumā, ja uz tā motora tāds vārsts vispār ir

EDIT: vai to, ka zonde beigta, parādīja uz gāzes darbojoties vai uz benzīna?



kad sledza pie kompja tad tikai uz bendzina darbija auto..
Offline
Driver
02. Feb 2014, 19:49 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Feb 2014, 19:37:09 kexxx rakstīja:

02 Feb 2014, 19:32:24 Driver rakstīja:
Problema ir sapistas degvielas adaptaciju vertibas. Bet vislielakais defekts ir nevis gljukojosa zonde vai meritajs, bet gan gazes iekartas klatbutne

Man liekas, ka nedelju palietot auto tikai ar benzinu ar ieprieksh nodzestam kljudam un adaptacijam saja gadijuma ir nereali - auto saimnieks vainu bankrotes vai neiztures un pa kluso nolems tomer nospiest magisko LPG sledzi.



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Shmits77
02. Feb 2014, 19:49 #10

Kopš: 02. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E39


02 Feb 2014, 19:37:09 kexxx rakstīja:

02 Feb 2014, 19:32:24 Driver rakstīja:
Problema ir sapistas degvielas adaptaciju vertibas. Bet vislielakais defekts ir nevis gljukojosa zonde vai meritajs, bet gan gazes iekartas klatbutne


nu, to var samērā viegli pārbaudīt- pārslēgt lai brauc tikai uz benzīnu un pārsimt km tā noripināt


Vis strada nevainojami, bendzina paterins ir normals, apgriezieni netaiga, motors darbojas vienmerigi, vieniga problema ir pie iedarbinasanas kad motors slapst nost, aptuveni divas minutes paruc un bez raustisanas vienkarsi noslapst..
Offline
Driver
02. Feb 2014, 19:54 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Feb 2014, 19:49:44 Shmits77 rakstīja:

02 Feb 2014, 19:37:09 kexxx rakstīja:

02 Feb 2014, 19:32:24 Driver rakstīja:
Problema ir sapistas degvielas adaptaciju vertibas. Bet vislielakais defekts ir nevis gljukojosa zonde vai meritajs, bet gan gazes iekartas klatbutne


nu, to var samērā viegli pārbaudīt- pārslēgt lai brauc tikai uz benzīnu un pārsimt km tā noripināt


Vis strada nevainojami, bendzina paterins ir normals, apgriezieni netaiga, motors darbojas vienmerigi, vieniga problema ir pie iedarbinasanas kad motors slapst nost, aptuveni divas minutes paruc un bez raustisanas vienkarsi noslapst..

Brauc uz darzciema ielu 64a! Megini tur iestastit, ka uz benzas viss kruta, bet redz pirmas divas minutes zopa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
HiJaCKeR
02. Feb 2014, 21:18 #12

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4681

Braucu ar: BMW E90 330i

Varbūt pārāk ātri pārslēdzas uz gāzi (gļuko gāzes iekārta)
Offline
jims
02. Feb 2014, 21:54 #13

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC

tikko bija līdzīgi m52 motoram.bij gaisa iepluudes gofra ieplaisaajusi.
Offline
Shmits77
02. Feb 2014, 22:05 #14

Kopš: 02. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: E39


02 Feb 2014, 21:54:05 jims rakstīja:
tikko bija līdzīgi m52 motoram.bij gaisa iepluudes gofra ieplaisaajusi.

Pirms menesa gofra tika jauna uzlikta..
Offline
Driver
02. Feb 2014, 22:08 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Brauc uz darzciema ielu 64a un stasti tur, ka viss ir super, ir gaze, bet tik pirmas minutes...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo