Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW jaunumi un fakti

Tēma: BMW M2

AutorsZiņojums
Vadik
17. Apr 2004, 03:43 #1

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

BMW M2
Offline
Darkman
17. Apr 2004, 08:05 #2

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

Simpotjaga

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
Speed3
17. Apr 2004, 08:07 #3

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Skaisti, bet man jau visi tie jaunie BMW patik ...

-----------------
IHTIS
Offline
Papakarlo
12. Mar 2016, 17:04 #4

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Pirmais performance tests pret MB AMG CLA 45
Spied "Play", lai skatītos video!

Mersim tikai understeer and more understeer

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 12 Mar 2016, 17:04:57 ]

Offline
Latvietis96
12. Mar 2016, 21:14 #5

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

1:12.5, tik pat atrs ka E92 M3 GTS un atraks par M4
p.s nezinaju ka M2 jau ir planosana kops 2004 gada? vai tas bija domats ka prikols

[ Šo ziņu laboja Latvietis96, 12 Mar 2016, 21:20:47 ]

Offline
smudo
12. Mar 2016, 21:27 #6

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Lielāks vai mazāks understeer tiek iebūvēts jebkurā ielas auto drošības apsvērumu pēc. Ja ir vēlme braukt trasē, tad to var novērst veicot attiecīgas modifikācijas piekarē.
Offline
422167
12. Mar 2016, 21:32 #7

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Kaadas tad modifikaacijas.
Offline
funkyasshit
12. Mar 2016, 21:36 #8

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kaut vai savērsums. BMW ielas savērsums ir 0.15 grādi uz iekšu. ar 0.10 grādi uz āru stūre būs krietni atsaucīgāka, nestums purnu laukā, bet būs tendece sekot bedrēm, risēm vairāk. Tas jau arī atkarīgs no piedziņas. Aizmugurē ratus vajag ar savērsumu uz iekšu, priekšpiedziņai vajag savērsumu uz āru priekšējiem riteņiem.
Offline
smudo
12. Mar 2016, 21:43 #9

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Lielāki stabilizatori aizmugurē, proporcionāli lielāka atsperu cietība aizmugurē, kaut vai tas pats riepu spiediens un izmēri, savirze. Savam RWD hobijauto no rūpnīcas neliela understeer paŗbūvējot piekari panācu oversteer, kas ir ļoti kontrolējams 95% gadījumu (arī braucot tuvu limitam Biķerniekos). Slapjā laikā gan ar gāzes pedāli ir jābūt uzmanīgākam tagad.
Offline
422167
12. Mar 2016, 22:05 #10

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Lai dziivee sitaadus gudriniekus satiktu tad jaabrauc uz to pasaakumu 19 juun ja.
Offline
Papakarlo
12. Mar 2016, 22:34 #11

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


12 Mar 2016, 21:27:09 smudo rakstīja:
Lielāks vai mazāks understeer tiek iebūvēts jebkurā ielas auto drošības apsvērumu pēc. Ja ir vēlme braukt trasē, tad to var novērst veicot attiecīgas modifikācijas piekarē.
99% to nedarīs jo AMG CLA 45 nepērk lai brauktu pa trasi.
m2 tsk. (lielākā daļa)

12 Mar 2016, 21:43:52 smudo rakstīja:
Lielāki stabilizatori aizmugurē, proporcionāli lielāka atsperu cietība aizmugurē, kaut vai tas pats riepu spiediens un izmēri, savirze. Savam RWD hobijauto no rūpnīcas neliela understeer paŗbūvējot piekari panācu oversteer, kas ir ļoti kontrolējams 95% gadījumu (arī braucot tuvu limitam Biķerniekos). Slapjā laikā gan ar gāzes pedāli ir jābūt uzmanīgākam tagad.

Auto simulātori der, kaut vai tas pats lfs tur to visu ļoti labi var pārbaudīt kā izmainās auto uzvedība mainot atiecīgos regulējumus (ko smudo minēja)

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 12 Mar 2016, 22:39:52 ]

Offline
JZ
12. Mar 2016, 23:33 #12

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


12 Mar 2016, 21:43:52 smudo rakstīja:
Lielāki stabilizatori aizmugurē, proporcionāli lielāka atsperu cietība aizmugurē, kaut vai tas pats riepu spiediens un izmēri, savirze. Savam RWD hobijauto no rūpnīcas neliela understeer paŗbūvējot piekari panācu oversteer, kas ir ļoti kontrolējams 95% gadījumu (arī braucot tuvu limitam Biķerniekos). Slapjā laikā gan ar gāzes pedāli ir jābūt uzmanīgākam tagad.


stabilizātors un atsperes aizmugurē samazinās saķeri aizmugurē nevis palielinās to priekšā - ātrāks tas auto trasē no tādām izmaiņām nekļūst
Offline
Papakarlo
12. Mar 2016, 23:52 #13

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


12 Mar 2016, 23:33:13 JZ rakstīja:

12 Mar 2016, 21:43:52 smudo rakstīja:
Lielāki stabilizatori aizmugurē, proporcionāli lielāka atsperu cietība aizmugurē, kaut vai tas pats riepu spiediens un izmēri, savirze. Savam RWD hobijauto no rūpnīcas neliela understeer paŗbūvējot piekari panācu oversteer, kas ir ļoti kontrolējams 95% gadījumu (arī braucot tuvu limitam Biķerniekos). Slapjā laikā gan ar gāzes pedāli ir jābūt uzmanīgākam tagad.


stabilizātors un atsperes aizmugurē samazinās saķeri aizmugurē nevis palielinās to priekšā - ātrāks tas auto trasē no tādām izmaiņām nekļūst
Taisnība, ātrāks nebūs, bet oversteer'u veicinās gan, kas nozīmē jautrāku/interesantāku braukšanu, ja grib lai mazāk pis taisni, tad savērsums + mīkstākas atsperes/amartiņi, platākas vai saķerīgākas riepas, arī stabilizātoru var mazāku.
+ Tam mersim jau awd, hvz kā viņš tur kalibrēts un strādā.
Offline
smudo
13. Mar 2016, 09:02 #14

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


12 Mar 2016, 22:34:46 Papakarlo rakstīja:

12 Mar 2016, 21:27:09 smudo rakstīja:
Lielāks vai mazāks understeer tiek iebūvēts jebkurā ielas auto drošības apsvērumu pēc. Ja ir vēlme braukt trasē, tad to var novērst veicot attiecīgas modifikācijas piekarē.
99% to nedarīs jo AMG CLA 45 nepērk lai brauktu pa trasi.
m2 tsk. (lielākā daļa)






Tā ir, tie auto ir būvēti braukšanai pa ielu un tur arī ar nelieliem izņēmumiem, tiks lietoti

Paskatījos tehniskos datus - abiem ir faktiski vienāds svars un jauda (CLA gan ir 2L R4 pret M3 3L R6, bet M2 ir platājas riepas gan priekšā, gan aizmugurē, kas ļoti iespējams, tās 1,x sekundes uz apli arī deva. Ņemot vērā mērķauditoriju, pieļauju, ka arī riepu mdelis M2 ir ar mīkstāku gumiju - nav vēlmes meklēt. Bet citādi M2 ir krietni lielāks potenciāls pacelt jaudu kaut vai pārprogrammējot vadības bloku un uzlabojot izplūdi un tad jau tie rezultāti vairs nebūtu tuvu, ar nosacījumu, ka kārba turēs. Ja ir tā pati, ka M4, tad ar to problēmām nebūtu jābūt.

Interesanti ir tas, ka šis CLA ar 2L 4R dzinēju un 235/40R18 riepām, spriežot pēc augstāk minētā, šajā konkrētajā trasē ir ātāks par E9x M3.

Faktiski M2 jau ir tik komplicēts, ka jebkādi uzlabojumi (izņemot izplūdi, čipu utml.) ir tik dārgi, ka tos gandrīz neviens nepiedāvās/neveiks.
Offline
GirtzB
13. Mar 2016, 12:08 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ja sarežģītība būtu problēma tad arī GTR un Ferrari neviens neuzlabotu, bet dara.

Tas M2 nav ar neko komplicētāks par jebkuri citu tās klases šodienas auto. Attiecīgi jams ulzabots tāpat kā jebko, būs pieprasījums būs arī piedāvājums.

Gan CLA45 gan M2 un pārējo konkurentu mērķauditorija tieši tos auto lietos kā otro/trešo auto ar ko iebraukt trasē brīžos kad īsto track tooli negribas kustināt.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 13 Mar 2016, 12:25:21 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Papakarlo
11. Apr 2016, 13:56 #16

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Labs, bet pamatoti arī nokritizēja
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Papakarlo
14. Apr 2016, 23:08 #17

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Sport Auto Supertests
Spied "Play", lai skatītos video!

Sēdpozīcija pilotam
Offline
kars
13. Jan 2017, 16:23 #18

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Beidzot kāds uzlicis pareizā izmēra diskus/riepas

With this Alpine White BMW M2 the guys at European Auto Source decided to steer clear of fancy wheels and visual mods and go for aftermarket parts that will add more substance to the car. So instead of some cool looking, matte black, and unnecessarily large wheels they picked a set of APEX EC-7 lightweight rims in the modest size of 18×9.5, wrapped with Hankook Ventus TD tires in size 265/35/R18 on both axles. This set enhances the grip and cornering abilities of the M2.








[ Šo ziņu laboja kars, 13 Jan 2017, 16:24:25 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo