Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M52B25 Turbo projekts

AutorsZiņojums
tomsko
02. Jan 2014, 04:03 #1

Kopš: 25. Dec 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Sveiki bembisti!
Nolēmu iegādāties žurciņu 323i. Rokā vel nav, bet rīt eju skatīties un 99% ka arī pērk, so jau sāku rakāties pa internetu un štukot kā pacelt motora jaudu. Mašīnai principā ir tas pats 325i žurkas motors kuru sāka likt lkm. pēc 96. gada - aka M52. Vienīgā atšķirība - rezistīvāka ieplūde un izplūde, kas arī samazina jaudu atšķirībā no 325i.

Enivei, gribu sākt ar turbīnas pievienošanu, tadēļ cerēju dzirdēt komentārus no kādiem, kas to jau ir veiksmīgi izdarījuši.

Ārzemju forumos lasīju, ka nepieciešama vien nedaudz biezāka - 0.14 collu blīve, lai samazinātu kompresiju, un motors būs spējīgs uz 1Bar boostu, kas attiecīgi pacels jaudu uz apm. 400-450HP. Tā ir? Neizlidos man tur viss pa gaisu? Varbūt blīvi varu vispār nemainīt, un pievienot mazāku boostu?

Pieredze ar tūnēšanu n shit man ir maza. Kas vēl būtu nepieciešams bez pilna turbo seta un taisnās izplūdes? Kompītis jāregulē? Kārbu gabalos nesaraus? Kā ar piekari?

Ultimately ar autiņu gribu driftot, tā kā cik saprotu man vajadzēs mazāku turbīnu lai nav laga, ja?

Paldies!

[ Šo ziņu laboja tomsko, 02 Jan 2014, 04:05:07 ]

Offline
Montana
02. Jan 2014, 04:06 #2

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

vecīt, sāc ar v8 tad domā par r6 turbo
Offline
kaadzis
02. Jan 2014, 04:07 #3

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

lol,nau verc
nopietni.lai uztaisītu normālu turbo projektu bus jaiegulda vel 2 tavas žurkas cenas.
Offline
tomsko
02. Jan 2014, 04:07 #4

Kopš: 25. Dec 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


02 Jan 2014, 04:06:40 Montana rakstīja:
vecīt, sāc ar v8 tad domā par r6 turbo


why?
Offline
tomsko
02. Jan 2014, 04:08 #5

Kopš: 25. Dec 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


02 Jan 2014, 04:07:36 kaadzis rakstīja:
lol,nau verc
nopietni.lai uztaisītu normālu turbo projektu bus jaiegulda vel 2 tavas žurkas cenas.


Es jau neprasīju cenu :P

[ Šo ziņu laboja tomsko, 02 Jan 2014, 04:15:57 ]

Offline
kaadzis
02. Jan 2014, 04:16 #6

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


02 Jan 2014, 04:08:34 tomsko rakstīja:

02 Jan 2014, 04:07:36 kaadzis rakstīja:
lol,nau verc
nopietni.lai uztaisītu normālu turbo projektu bus jaiegulda vel 2 tavas žurkas cenas.


Nevajag man neko superīgu, katik turās kopā un piemet kādu simtiņu vai pusotru ar zirgiem .

turbīna, sprauslas,virzuļi,izplūde, kompja regulēšana, sajūgs, tās ir tikai pamata lietas ar ko sākt un tur bez 1k euro nav jēga sākt.
Offline
Papakarlo
02. Jan 2014, 07:07 #7

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Man domāt 2k, bet ja sataisīsi pa zolīdo, būs jaudīgāks par v8 un ar skati nebūs problēmas
Offline
seeingman
02. Jan 2014, 07:09 #8

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

ja grib nopietnu jaudu no tā turbo ārā nevis tikai paspēlēties, tad metāla galvas blīvi, nopietnu ražotāju apakšu, tb. virzuļus, gredzenus, klaņus, acl šāles, arp spiļkas pamatiem, galvai, m52 blokam jātaisa tērauda pastiprinoša plāksne starp karteri un bloku, kas pievelkas pie pamatiem, lai to bloku nah nesarauj gabalos, cilindri jāģilzē, galvai portēt kanālus, normālus vārstus, normālas atsperes, sadalenes arī varētu kādas aftermarket, nu un vēl kādu aftermarket vadību, teiksim vems. Izmaksā tas viss ~10000eur uu jaudu no tā visa var dabūt 600-700 ponijus noteikti, kloķene nosacīti tur, ja grib vēl būt pārliecināts, ka kloķene 100% turēs, tad + vēl kādi 4000-5000eur par tērauda kalto kloķeni.

vispār lol nau vērc, daudzi bijuši šitādi, kas tikko nopērk auto, vai tikai plāno pirkt un nu tikai būs turbo nitro un vēl sazin kas, tikai cik tas viss attiecīgā kvalitātē maksā neviens nedadomājas.
Nu var jau nopirkt ķīnas turbo kko pa lēto samuķīt un braukt ar +80 zirgiem orģinālajai jaudai, bet tas nav nopietni.

[ Šo ziņu laboja seeingman, 02 Jan 2014, 07:10:36 ]

Offline
Papakarlo
02. Jan 2014, 07:14 #9

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Un nevajag e36 600 zirgus, labāk liec mazu turbo kas ātri iegriežās un pūš plashā rpm diapazonā, drive kanālā bija sakarīgs low budget turbo projekts, tiesa gan m20 motoram
Offline
seeingman
02. Jan 2014, 07:17 #10

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

m52 tāpat būs nepateicīgs arī low boost turbo projektam, motors tāpat padsmit gadus vecs un tā jau sapistajam nikasila pārklājumam kurš jau vairāk kā 60% sadilis uzliek vēl 2x slodzi...

[ Šo ziņu laboja seeingman, 02 Jan 2014, 07:17:58 ]

Offline
Tuksnesha_forma
03. Jan 2014, 02:54 #11

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46


02 Jan 2014, 07:09:04 seeingman rakstīja:
ja grib nopietnu jaudu no tā turbo ārā nevis tikai paspēlēties, tad metāla galvas blīvi, nopietnu ražotāju apakšu, tb. virzuļus, gredzenus, klaņus, acl šāles, arp spiļkas pamatiem, galvai, m52 blokam jātaisa tērauda pastiprinoša plāksne starp karteri un bloku, kas pievelkas pie pamatiem, lai to bloku nah nesarauj gabalos, cilindri jāģilzē, galvai portēt kanālus, normālus vārstus, normālas atsperes, sadalenes arī varētu kādas aftermarket, nu un vēl kādu aftermarket vadību, teiksim vems. Izmaksā tas viss ~10000eur uu jaudu no tā visa var dabūt 600-700 ponijus noteikti, kloķene nosacīti tur, ja grib vēl būt pārliecināts, ka kloķene 100% turēs, tad + vēl kādi 4000-5000eur par tērauda kalto kloķeni.

vispār lol nau vērc, daudzi bijuši šitādi, kas tikko nopērk auto, vai tikai plāno pirkt un nu tikai būs turbo nitro un vēl sazin kas, tikai cik tas viss attiecīgā kvalitātē maksā neviens nedadomājas.
Nu var jau nopirkt ķīnas turbo kko pa lēto samuķīt un braukt ar +80 zirgiem orģinālajai jaudai, bet tas nav nopietni.



Sanāk ka lētākais tjūnins ir E36 M3? Kuru noteikti vieglāk pacelt līdz tiem 500 lopiem (???)
Offline
Castor
03. Jan 2014, 08:25 #12

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Standarta m3 būs lētāks kā 323turbo. Ja naudas nav, ņem 328i un uzliec m50b25 ieplūdi, būs labi iesākumam.
Offline
Semirs
03. Jan 2014, 10:00 #13

Kopš: 10. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar: e60

Visi taadi gudri specuki novakushies Savlaik bija taads useris Ataman kuram bija piektais bembis ar 600 zirgiem Vinsh arii cik atceros piedavaja budzeta variantu turbo uzstadisahanai skiet 600-800 ls. Gan jau veel ir kur pa normaalaam naudaam uztaisiit nevis kaa te specuki min 10000 un augstaak Vareesi drifteet uz nebeedu + veel nauda riepaam paliks
Offline
markelis
03. Jan 2014, 10:06 #14

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


03 Jan 2014, 10:00:13 Semirs rakstīja:
Visi taadi gudri specuki novakushies Savlaik bija taads useris Ataman kuram bija piektais bembis ar 600 zirgiem Vinsh arii cik atceros piedavaja budzeta variantu turbo uzstadisahanai skiet 600-800 ls. Gan jau veel ir kur pa normaalaam naudaam uztaisiit nevis kaa te specuki min 10000 un augstaak Vareesi drifteet uz nebeedu + veel nauda riepaam paliks


aha. reizi nedeeljaa mainiija galvas bliivi, ko regulaari puuta aaraa un imho to projektu liidz jeegai taa arii nenoveda. toties leeti.
Offline
koni4jo
03. Jan 2014, 10:13 #15

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


03 Jan 2014, 10:06:14 markelis rakstīja:

03 Jan 2014, 10:00:13 Semirs rakstīja:
Visi taadi gudri specuki novakushies Savlaik bija taads useris Ataman kuram bija piektais bembis ar 600 zirgiem Vinsh arii cik atceros piedavaja budzeta variantu turbo uzstadisahanai skiet 600-800 ls. Gan jau veel ir kur pa normaalaam naudaam uztaisiit nevis kaa te specuki min 10000 un augstaak Vareesi drifteet uz nebeedu + veel nauda riepaam paliks


aha. reizi nedeeljaa mainiija galvas bliivi, ko regulaari puuta aaraa un imho to projektu liidz jeegai taa arii nenoveda. toties leeti.

Zato radās visādi prikoļni video
Offline
Ga4a
03. Jan 2014, 10:20 #16

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D


03 Jan 2014, 10:00:13 Semirs rakstīja:
Visi taadi gudri specuki novakushies Savlaik bija taads useris Ataman kuram bija piektais bembis ar 600 zirgiem Vinsh arii cik atceros piedavaja budzeta variantu turbo uzstadisahanai skiet 600-800 ls. Gan jau veel ir kur pa normaalaam naudaam uztaisiit nevis kaa te specuki min 10000 un augstaak Vareesi drifteet uz nebeedu + veel nauda riepaam paliks


izcili
Offline
Nello
03. Jan 2014, 10:22 #17

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


03 Jan 2014, 10:06:14 markelis rakstīja:

03 Jan 2014, 10:00:13 Semirs rakstīja:
Visi taadi gudri specuki novakushies Savlaik bija taads useris Ataman kuram bija piektais bembis ar 600 zirgiem Vinsh arii cik atceros piedavaja budzeta variantu turbo uzstadisahanai skiet 600-800 ls. Gan jau veel ir kur pa normaalaam naudaam uztaisiit nevis kaa te specuki min 10000 un augstaak Vareesi drifteet uz nebeedu + veel nauda riepaam paliks


aha. reizi nedeeljaa mainiija galvas bliivi, ko regulaari puuta aaraa un imho to projektu liidz jeegai taa arii nenoveda. toties leeti.


Ja to jaudu gribaas ikdienai,tad nakuj to vajag..kur tos lopus valdiit...
Offline
matrixxxx
03. Jan 2014, 10:36 #18

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Tikko atbraucis majas ar shito viso konstrukciju, testejiss viss to uz Jurmas shosse! Tas ir pizgets! Spoleet ar bloki beidz tikaj 5-taja roba! Ja normali spiezd tad paterinjsh apmeram 40 litri 98-taja uz 100 km, ja ne vairak!

Prikols: Braucis turp shurp pa Jurmalenes testejis/regulejis vienu h*jnju kamer nesakera menti uz radaru 278km/h Bet zel ka es vinjus vispar neredzejis, varejis un viegli aizbegt, staveja vinji kaut kur pie kokiem, sakera man kad es jau braucis normali kadi 100km/h, pat neredzejis kaa vinji aiz mani brauc! Dialogs pec manas apstadisanas:

Es: Labvakar komandieris
Ments: Lidotais, tev tiesibas ir?
Es: Nu kaut kur bija (saku meklet kabatas)
Ments: Man ar uz radara kaut kur 278km/h bija, ari varu paradit
Es:
Ments: Kaa sita 20-gadsimta lamata taa brauc?
Es: Sedies blakus paradishu, pats nesaprotu!
Ments: No sakuma sods un tiesibas atnemsana!
Es: Davaj no sakuma paradishu un pectam sods un tiesibas atnemsana?
Ments: Nu labi tikaj atri, mums vej jastrada! (Otrs iznaca no masinas un braukt kopa ar mums nesagribeja, palika stavet iela un skatit no ielas)
Es: Lidz cikiem var? (jau sakam mierigi braukt ar pirmo robu)
Ments: Lidz cikiem iet?
Es: Nu nezinu, varam uzzinat!
Ments: Labi, tikaj rupigi!
Es: (kaut kads trafiks ar masinam, ar otru arii mierigi paatrinatos, sledzu tresho apgriezieni vel mazie, iebraucis treshaja rinda paradijas tur briva vieta, spizu pedali grida apgriezieni 1500/1700/2000/2300/2600)
Ments: jaa iet
Es: paga, vel turbina neiesledzas
Ments: (apgriezieni 2800/3000/3200/un peec-3500) bljaaaaaaaa (3-roba no 110-liidz 200km/h pagaja kadas 5 sekundes) / (4-taja roba 200-260km/h pargaja ari ljoti atri) / (5-taja roba 260km/h / 270km/h / 280km/h / 285km/h / ~290km/h-mashina ar savo huovu aerodinamiku sak ne ljoti komforti tureties pie celja, jatur vinju ljoti uzmanigi) visss beidz beidz, bremze bremze
Es: (pats jau jutejis kaa talak spiezht nebus ljoti drosi, un saku paa druscinj bremzet) sezu smejos
Ments: (bremzejam pa druscinj, uz odometra jau kadi 220km/h) nu tas ir pizgeeeets... Kas tur zem kapota?
Es: apstasimies paradishu
Ments: Davaj braucam atpakalj (sagriezam atpakalj, ari viens labs tads pats paatrinajums bet jau no otra roba un liidz ~240km/h, ments atkal shokaa, vel kaut kadas jaunas vardus saklausijis no viniem tipa "ej tu nost, jebal un tamlidzigi...." (apstajis pie vinjas mashinas paradijis kas zem kapota, otrs tads teica: pizdec jums skanja bija un paatrinajums) (pirmais kursh brauca ar mani otrajam: negrib pabraukt ar vinju blakus ar shito? otrs tads: ne, nu nahujs! pirmais: pareizi, tas ir pizgets! ) (Pec shita dialoga pirmais man: Karoche brauc majas un beidz uz sodien ar shito kamer cits ekipazsh nenokera tev) Taa un atlaidija neko vairs nepateicot aizmirstot par visiem sodiem! Jaa, TA man ar nebija!
Offline
Castor
03. Jan 2014, 10:38 #19

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

tiem 600 kaņei huļi ti hočeš bija vismaz puse no uzrakstītā?

[ Šo ziņu laboja Castor, 03 Jan 2014, 10:38:18 ]

Offline
Phasma
03. Jan 2014, 10:43 #20

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Mls blīves vietā ieteiktu copper gasket. Un zemināt kompresijas pakāpi ar blīvi nav labākais risinājums.

Ja brauksi ar benzīnu, KP ir jāzemina obligāti, un arī tas nedos nekādu drošības sajūtu, ka nebūs brīnumi. Etanols kļūdas piedod vairāk.

Ne tik svarīgi kādus brendus sabāzīsi motorā, bet kā un cik efektīvi kontrolēsi temperatūras (garš stāsts).

Nevajag mētāties ar hp skaitļiem, jo 400hp nozīmē jau labi un ar smadzenēm izplānots low boost dzinējs.

Plānošana un aprēķini ir pirmais un svarīgākais solis. Turbu pie izplūdes katrs Vaņa var pierikēt.


-----------------
Excitement of building....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo