Online

Pašreiz BMWPower skatās 275 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: DPF filtru izņemt, atdzīvināt vai mainīt?

AutorsZiņojums
raivis883
04. Dec 2013, 15:43 #1

Kopš: 11. Jul 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 6

Braucu ar: e91 330d

Nevaru saprast DPF ņemt ārā vai meiģināt atdzīvināt veco, vai vispār mainīt?!
Vai var būt kādi kāši ja izņēm DPF? tas tomēr ir lētākais variants...
Offline
Arturiks
04. Dec 2013, 15:49 #2

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Lasi Chiptūning topikā.

Bet tā izgriez ārā, nochipo un programmē.
Offline
JURCX
04. Dec 2013, 15:51 #3

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: ///M


04 Dec 2013, 15:43:47 raivis883 rakstīja:
Nevaru saprast DPF ņemt ārā vai meiģināt atdzīvināt veco, vai vispār mainīt?!
Vai var būt kādi kāši ja izņēm DPF? tas tomēr ir lētākais variants...


Es no sākuma mēģināšu atdzīvināt DPF, jo negribu melnos dūmus un smaku
Ja nelīdzēs, tad nahrenizēt DPF +downpipe + remap un bloķis

-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
CP17
04. Dec 2013, 15:53 #4

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


04 Dec 2013, 15:51:57 JURCX rakstīja:

04 Dec 2013, 15:43:47 raivis883 rakstīja:
Nevaru saprast DPF ņemt ārā vai meiģināt atdzīvināt veco, vai vispār mainīt?!
Vai var būt kādi kāši ja izņēm DPF? tas tomēr ir lētākais variants...


Es no sākuma mēģināšu atdzīvināt DPF, jo negribu melnos dūmus un smaku
Ja nelīdzēs, tad nahrenizēt DPF +downpipe + remap un bloķis

Mēģinat, mēģinat

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Puce
04. Dec 2013, 16:14 #5

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

DLM.

Nav ko tur atdzīvināt.

lai nebūtu smakas un dūmu, tad atstājam katalizatoru + atrestaurējam sprauslas. Un tad vēl arī pareizi nočipojam.


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Murphy
04. Dec 2013, 16:49 #6

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Es jau šim izgāju cauri. No sākuma atjaunoju, beigās tāpat izgriezu. Dūmot nedūmo vairāk kā jebkurš labā stāvoklī esošs BMW dīzelis
Offline
6500
04. Dec 2013, 17:09 #7

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

uz melnas krasas jau kvepus neredz

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
JURCX
04. Dec 2013, 17:39 #8

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: ///M


04 Dec 2013, 16:49:03 Murphy rakstīja:
Es jau šim izgāju cauri. No sākuma atjaunoju, beigās tāpat izgriezu. Dūmot nedūmo vairāk kā jebkurš labā stāvoklī esošs BMW dīzelis


Kur, kā atjaunoji?

Kāds zin, kas šīs pa kanotori un kādas atsauksmes?
DPF.LV

[ Šo ziņu laboja JURCX, 04 Dec 2013, 17:40:34 ]



-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
-INC-
04. Dec 2013, 18:25 #9

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Saremontējot auto, un braucot kā pienākās nekādas problēmas ar filtu nav.


Lai noskaidrotu kāds ir filtra aizsērēšanas iemesls jāveic diagnostika.

BMW biežākā problēma ir pārāk zema motora temperatūra. Parasti beigts mazais EGR dzesētāja termostatiņš.
Offline
Kaross
04. Dec 2013, 19:17 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Dec 2013, 15:51:57 JURCX rakstīja:

04 Dec 2013, 15:43:47 raivis883 rakstīja:
Nevaru saprast DPF ņemt ārā vai meiģināt atdzīvināt veco, vai vispār mainīt?!
Vai var būt kādi kāši ja izņēm DPF? tas tomēr ir lētākais variants...


Es no sākuma mēģināšu atdzīvināt DPF, jo negribu melnos dūmus un smaku
Ja nelīdzēs, tad nahrenizēt DPF +downpipe + remap un bloķis


šitais variants jau nu ir reāli smieklīgs. tāpat kā izlietotu prezi mazgāt.
Vislabākais, ka pēc vairākām čakarēšanās reizēm un kaudzi izmestas naudas cilvēks biedzot piekrīt viņu izgriezt un savest auto kārtībā.
Cik nav bijuši varianti, kad zvana telefons un cilvēks sāk stāstu ar: apnicis jau trešo reizi raut ārā filtru un mazgāt, kad varam viņu izgriezt.

Mīts par auto dūmošanu pēc filtra izgriešanas ir tikpat stulbs kā filtra mazgāšana.

Dūmo tikai auto ar jau reālām problēmām, kuru dēļ arī DPF ir sabeigts.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
04. Dec 2013, 19:20 #11

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

dpf tā kā nededzina tās daļiņas,kas neizpaužas,kā melni dūmi?
Offline
Kaross
04. Dec 2013, 21:00 #12

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ne gluži. Palasi. http://www.freepatentsonline.com/6843055.pdf
Jebkurā gadījumā vienalga ko viņš dedzina, bet automašīnai tehniskā kārtībā esošai aizmugurē NAV JĀBŪT MELNIEM DŪMIEM.
Melni dūmi ir nesadegusi degviela. Tātad ir problēma dzinējā, sprauslās, turbīnā u.t.t.

Lieliski to varu nodemonstrēt uz sava 535D. Ir taisna truba bez katalizatora un DPF. viss anulēts. Aizmugurē vispār dūmu nav, slodzē varbūt tur kaut kas iznāk ārā. kaut vai salīdzinot ar 530D, šim 535D degviela tiek iesmidzināta par 30% vairāk, tad reāli man tur vispār būtu jābūt lokomotīvei un melnām oglēm no izpūtēja jākrīt.
Secinājumus izdariet paši. Vai nu tos dūmojošos auto esiet redzējuši ar beigtiem dzinējiem vai ar nepareizi izprogrammētiem DPF.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Dec 2013, 21:00:47 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
04. Dec 2013, 21:33 #13

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

No serijas visi audi C4 kuzavos duumo jo taa jaabuut) oke tur staasts cits, bet princips liidziigs, un noteikti ka no ruupnicas vini neduumoja
Offline
Kaross
05. Dec 2013, 00:34 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nezinu, kas tev tas par 518i, bet manam tādu problēmu nav. Nav gan arī pārčipots līdz klinķim.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
xn3x
23. Aug 2020, 11:17 #15

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli

Zinu, ka milions reižu runāts, bet varbūt kādam nav slinkums atkārtot vai iedot saiti uz pareizo tēmu/postu. Vai arī ieteikt meistaru, kas palīdzēs visu sakārtot. Žēl, ka Kaspich ar dīzeļiem neņemas, viņa domāšanas virziens ir tas, ko vajadzētu
N47 DPF sāka sisties ciet ap 210k km
Servisā pierunāja izgriezt, "jo citādāk nevar nodiagnosticēt, no kā sitās ciet". Izgriešanu uztaisījām pa minimālo - DPF tika izbakstīts ārā, katalizators atstāts. Attiecīgi izprogrammēts arī tika pa minimumu, čipots netika, EGR atstāts.
Pirmajā braucienā pēc 'remonta' izpūta kvēpu mākoni no katalizatora, un tad itkā nedūmoja. Pēc kāda laika pamanīju, ka pēc ilgākas mierīgas braukšanas iedodot ručkā izpūš mākoni, un tad atkal šķietami viss ok. Protams, nekas nav pastāvīgāks par pagaidu risinājumu, tā nu kāds laiks ir jau pagājis. Taču beidzot kauns un sirdsapziņa ir ņēmuši virsroku, un ir plāns uzlikt atpakaļ DPF, un līdz ar to sekojoši jautājumi:
1. Šobrīd galvenā problēma, kas ir konstatēta, ir iestrēdzis EGR siltummaiņa vārsts, kas savienots ar to vakuuma kasti (2), nevis tas, kas ir ( 8 ) - vai tas varētu būt iemesls pastiprinātajai kvēpšanai?

2. Otra zināmā problēma, sulo blīve pie interkūlera, blīves nomaiņa nepalīdz. Vai tur varētu būt gana daudz gaisa noplūdes, lai traucētu pareizu motora darbību? Uz kādām citām problēmām tā sulošana varētu norādīt?
3. Sprauslām tikko nomainīti smidzinātāji, ar tām šobrīd viss ok, tikko arī nomainīts ķēdes komplekts (vecā bija pamatīgi izstaipījusies), bet kvēpi joprojām krājas.
4. Vai sakārtojot visu mehānisko pusi, kvēpiem vajadzētu pārstāt veidoties, vai arī bez DPFa klātbūtnes un pilnīga stock softa tas motors tāpat nedarbosies pareizi? Pēc kā var noteikt, ka viss ir izdarīts un vienīgais, kas trūkst, ir DPF? Negribētos uzlikt jaunu DPF un to uzreiz nokaut, jo kaut kas vēl nav līdz galam atrisināts.
5. Vai ir kāda pieredze ar LV pieejamajiem aftermarket DPFiem, ir būtiski trūkumi pret OEM? 1500€ par OEM šķiet mazliet par sālītu tam 10gadīgajam auto.
Offline
Delerium
23. Aug 2020, 12:24 #16

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Agrāk tie dpf maksāja kosmosu attiecībā pret visu ko citu. Šobrīd vairs tā summa tik liela neliekas.
Pats šobrīd braucu ar dīzeli un vēl visu dpf iekšā. Izputēja gali vēl pēc nedēļas ir smuki spīdīgi un smakas nekādas. Ziemā bish pasmird, bet tas dēl autonomkas drīzāk nevis izplūdes. Ļoti besi tā smaka no izgraizitiem Dīzeļiem.
Offline
ATB
23. Aug 2020, 12:42 #17

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ja Tev ir funkcionējošs dpf tad izpūtēju galiem ir jābūt tīriem. Vai arī es kaut ko nesapratu?
Offline
Kaross
23. Aug 2020, 13:21 #18

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pirmkārt vajag sataisīt EGR. Nākamā problēma būs aizaudzis ieplūdes kolektors un arī galva. Tas viss jātīra, jāmaina. Ieplūdes kolektorā klapes visticamāk arī sadilušas un pūš garām - attiecīgi kolektora maiņa. Jaunākiem N47N klapes mainās kopā ar blīvi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
smudo
23. Aug 2020, 14:38 #19

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Atbildot uz jautajumu - kveps bus ari jaunam dizelim, ja jznemsi DPFu - tas ir normali un tadel tas DPF tur ir uzlikts. Kaross jau mineja lietas, ko butu velams pie reizes savest kartiba, bet tas nenoversis kvepu rasanos, kas izputisies pie specigakas gazes pedala nospiesanas pec mierigaka brauciena.
Offline
janexz
28. Aug 2020, 14:58 #20

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

Ja likt jaunu dpf filtru, tad tikai oem? Vai kaut kādi Bosal, BM ari ir izskatāmi?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo