Online
Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E32 klimata kontroles problēma
Autors | Ziņojums |
hymer | | Kopš: 13. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: E32 730i
| Sveiki,
Vai kādam ir bijusi līdzīga problēma un kā to atrisinājāt?
Ir būtiski samazinājusies gaisa pūšanas jauda, šobrīd uz maksimumu (skat bildi) pūš tā, kā parasti uz 20%.
Temperatūras regulēšana darbojas, bet gaisu pūš knapi, ja neuzgriež uz maksimu, tad nepūš gandrīz vispār.
[ Šo ziņu laboja hymer, 29 Nov 2013, 14:13:17 ] | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Varbūt salona filtrs ir tāds, ka gaiss vairs cauri neiet?
Esi par tādu dzirdējis un, ka tas jāmaina?
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
hymer | | Kopš: 13. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: E32 730i
|
29 Nov 2013, 14:04:37 Tune-L rakstīja:
Varbūt salona filtrs ir tāds, ka gaiss vairs cauri neiet?
Esi par tādu dzirdējis un, ka tas jāmaina?
Jā, filtru mainīju kādus 20k atpakaļ. Kad veco ņēmu ārā, tur pilns ar šmuci bija, bet vienalga pūta cauri. Pa granti nebraucu vispār.
Tāda sajūta, ka tas ir elektronisks gļuks. Jo vakar uz brīdi sāka pūst kā vajag un tad atkal pazuda... | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Tad brauc vien uz servisu un nezīlē kafijas biezumos!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
hymer | | Kopš: 13. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: E32 730i
|
29 Nov 2013, 14:12:44 Tune-L rakstīja:
Tad brauc vien uz servisu un nezīlē kafijas biezumos!
Varbūt tomēr kādam šajā forumā ir bijusi tieši tāda problēma? Gribētu nedaudz sagatavoties pirms servisa apmeklējuma, lai nesanāk baigās darba stundas meklējot problēmu. Cik saprotu tur ir daudz ko rakt | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| varu sameloties,bet iespejams nodedzis blower final stage control unit.
http://www.meeknet.co.uk/e32/BMW_E32_Common_Problems.htm
8.vari palasīt, varbūt tas [ Šo ziņu laboja Puukjis, 29 Nov 2013, 14:42:38 ] | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
29 Nov 2013, 14:39:32 Puukjis rakstīja:
varu sameloties,bet iespejams nodedzis blower final stage control unit.
Ja Tu domaa to saucamo "nazi", tad parasti pūš pilnā jaudā un nevar atslēgt, pat izslēdzot.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Czars | | Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| es skatītos vismaz tajā virzienā. 8.punktā pieejamajiem linkiem ir vēl info.
citāts Failure of the sword is usually due to a blocked Microfilter, the driver increases the fan-speed to compensate but the airflow across the FET's is insufficient to cool them. They get hot enough to melt the solder connections which eventually leads to 'dry' joints [ Šo ziņu laboja Puukjis, 29 Nov 2013, 14:55:09 ] | Offline | | |
|
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Bez salīdzināšanas nevaru apgalvot, bet man šķiet, ka manējais arī gaisu pūš diezgan tizli. Pēc filtra nomaiņas neliels uzlabojums parasti ir, bet vai tas pūtiens ir normāls vai jābūt spēcīgākam, nav ne jausmas - nav bijusi iespēja salīdzināt ar kādu, kam 100% pūš kā vajag. | Offline | | |
hymer | | Kopš: 13. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: E32 730i
| Paldies par ieteikumiem!
Būs droši vien jāsāk ar "zobena" izpēti... | Offline | | |
zakis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
| Manam e32 ar bija problēma ka pūta tikai uz max. Nomainīju zobenu un viss aizgāja. | Offline | | |
hymer | | Kopš: 13. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: E32 730i
| Pēdējie novērojumi:
Vakar darbināju auto un pūtējs iedarbinot mašīnu sāka strādāt kā vajag, tad mašīnai uzsilstot (pēc 5-7min) pūst pārstāja. Sāku kustību un pēc kādām 20min pūtējs atkal sāka strādāt uz pilnu jaudu, nostrādāja pāris minūtes un līdz brauciena beigām vairs nepūta kā nākas.
Cik saprotu, tad to zobenu ir iespējams arī remontēt..? | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
02 Dec 2013, 19:35:03 hymer rakstīja:
Pēdējie novērojumi:
Vakar darbināju auto un pūtējs iedarbinot mašīnu sāka strādāt kā vajag, tad mašīnai uzsilstot (pēc 5-7min) pūst pārstāja. Sāku kustību un pēc kādām 20min pūtējs atkal sāka strādāt uz pilnu jaudu, nostrādāja pāris minūtes un līdz brauciena beigām vairs nepūta kā nākas.
Cik saprotu, tad to zobenu ir iespējams arī remontēt..?
Jā, tos remontē!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| isuma ta, braucot par vantinieku parstaja pust klimatkontrole. visas podzinas septe un gaisminas iedegas, dzird ka varstuli sledzas, bet 0 emociju no pusanas? jusus apspriestais nazis pie vainas? vai motoriti vainu meklet? | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Gadījumā nesen nemainīji salona gaisa filtru? | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
10 Jan 2015, 19:18:00 Agritis rakstīja:
Gadījumā nesen nemainīji salona gaisa filtru?
Nee, vakar nopirku.. | Offline | | |
|
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Tatad relejs kniksk kad sledzele atrumus. Nazis vai motors tomer? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|