Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d 142 kw???

AutorsZiņojums
DIDZIS77
25. Nov 2013, 20:01 #1

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiki! Kāds varētu pateikt kas ir tie 330d 2003. gada ar 193 zs motoriem? Kādas vainas un ar ko atšķiras no tiem ar 204 zs modeļiem?
Offline
12
25. Nov 2013, 20:02 #2

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

atšķirība tieši 11 zs.
Offline
6500
25. Nov 2013, 20:14 #3

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

e46 nenaca ar 193zs,bet gan ar 184zs...

atskiriba...vecais motors ekonomiskaaks

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Kaross
25. Nov 2013, 20:18 #4

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4401

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Diezgan daudz atšķirību. jaunajam 204zs dzinējam jau ir cits, nākamās paaudzes augstspiediena sūknis, citas sprauslas, cits (jaunāks (EDC16)) kompis. Degvielas spiediens 1600 bar max salīdzinot ar veco, kam bija tikai 1350 bar.
Augstākas izmešus normas, līdz ar to nedaudz upurēta ekonomija. un vēl visādi sīkumi, kurus neuzskaitīšu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
evertss
25. Nov 2013, 20:22 #5

Kopš: 13. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 343

Braucu ar: EVO TME , E36, STI

...tieši tagad mēģinu atrast tādu auto , kurš tad būtu labaks - ar "veco" vai "jauno" motoru? Jaunākam nāk 6-kārba, tā vai tad nesamazina patēriņu..?

[ Šo ziņu laboja evertss, 25 Nov 2013, 20:22:24 ]

Offline
Kaross
25. Nov 2013, 20:25 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4401

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

samazina. bet proporcionāli atgāzu normas palielina.
koks ar diviem galiem. ja uzliktu piecinieci, gan jau vēl varētu patēriņu pacelt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DrumB
25. Nov 2013, 20:32 #7

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


25 Nov 2013, 20:18:57 Kaross rakstīja:
Diezgan daudz atšķirību. jaunajam 204zs dzinējam jau ir cits, nākamās paaudzes augstspiediena sūknis, citas sprauslas, cits (jaunāks (EDC16)) kompis. Degvielas spiediens 1600 bar max salīdzinot ar veco, kam bija tikai 1350 bar.
Augstākas izmešus normas, līdz ar to nedaudz upurēta ekonomija. un vēl visādi sīkumi, kurus neuzskaitīšu.

Tad labāk dot priekšroku vecajam?
Offline
Kaross
25. Nov 2013, 20:36 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4401

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja man jautā, tad pat grūti atbildēt.
Ar attiecīgām manipulācijām vadības blokā ekonomiju tāpat var iegūt.
Cik man ir sanācis darboties, tad 204zs dzinēji ir mazāk nobraukti un ar sprauslām/sūkņiem mazāk problēmu. Jaunāks tomēr nedaudz.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RaL
25. Nov 2013, 20:42 #9

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3723

Braucu ar: kruīzu

bet lētākas daļas - tās pašas pieminētās sprauslas, sūknis - vecajam, ne?

vecais arī daudziem labāk zināms, moš vieglāk remontējams?
+ nevienam citam nav šis 204zs motors, tādēļ, vai nav tur kaut kas ļoti specifisks no daļām, ko nekur arī nevar dabūt? tik pasūtīt jaunu oem...
Offline
Kaross
25. Nov 2013, 20:55 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4401

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

nē, nav tur nekā izcili specifiska. cenu ziņā, gan sprauslas, gan pārējais maksā praktiski tikpat.
kaut vai jauns smidzinātājs APE 184zs būs 33,7ls, priekš 204zs būs 38,3ls.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo