Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Motronic 5.2 aizdedze

AutorsZiņojums
minime
27. Oct 2013, 01:50 #1

Kopš: 23. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e93

Jautājums kādam tiešām ekspertam:
Vai šī dzinēja vadība veic nepieciešamās adaptācijas no base-map un uzbūvē jaunu controm-mapi no kuras tad ņem vērtības, piemēram dzinējam samazinoties kompresijai, vai izmainoties degvielai, piem. LPG ?
Te neliels citāts no Land Rover motronic 5.2.1 apraksta, pieļauju ka darbības principi ir tādi paši kā 5.2 jo sensori neatšķirās.

The ECM uses the signals supplied by the knock sensors in conjunction with the camshaft
sensor signal, to determine the optimum ignition point for each cylinder. The ignition point is set
according to pre-programmed ignition maps stored within the ECM.
In this case, the ECM is
programmed to use ignition maps for 95 RON premium specification fuel. It will also function on
91 RON regular specification fuel but without adaptations. If the only fuel available is of poor
quality, or the customer switches to a lower grade of fuel after using a high grade for a period of
time, the engine may suffer slight pre-ignition for a short period. This amount of pre-ignition will
not damage the engine. This situation will be evident while the ECM learns and then modifies its
internal mapping to compensate for the variation in fuel quality. This feature is called
‘adaptations’. The ECM has the capability of adapting its fuel and ignition control outputs in
response to several sensor inputs.
Unlike previous Land Rover engine management systems, the Bosch 5.2.1 system is capable
of advancing the ignition timing for improved power and economy, as well as retarding it.


es ceru ka kāds kko sapratīs no mana posta un kāds varēs apstiprināt vai paskaidrot
Offline
Driver
27. Oct 2013, 01:58 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pizda ar LPG tur sanaks, jo tas viss ir paredzets stipri mazakas robezas, lai dzinejs stradatu perfekti ar jebkuru benzinu, nevis LPG, kam kardinali atskiras parametri no LPG

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
minime
27. Oct 2013, 03:10 #3

Kopš: 23. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: e93


27 Oct 2013, 01:58:45 Driver rakstīja:
pizda ar LPG tur sanaks, jo tas viss ir paredzets stipri mazakas robezas, lai dzinejs stradatu perfekti ar jebkuru benzinu, nevis LPG, kam kardinali atskiras parametri no LPG


tip korekcijas aizdedzee tiek veiktas, bet max iespejamas izmainas tapat ir ierobezotas ?
Offline
Driver
27. Oct 2013, 03:21 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Oct 2013, 03:10:20 minime rakstīja:

27 Oct 2013, 01:58:45 Driver rakstīja:
pizda ar LPG tur sanaks, jo tas viss ir paredzets stipri mazakas robezas, lai dzinejs stradatu perfekti ar jebkuru benzinu, nevis LPG, kam kardinali atskiras parametri no LPG

Jaa
tip korekcijas aizdedzee tiek veiktas, bet max iespejamas izmainas tapat ir ierobezotas ?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Anc1rejs
27. Oct 2013, 12:35 #5

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

bet ja motronic sasniedz max apsteidzi un knock signalu nedzird, tad varbūt tas atmet tai regulācijai ar roku un atgriežas pie zemākajām vērtībām, jo saprot ka piemēram knock sensors ir bojāts?
Offline
LOLVO
27. Oct 2013, 20:49 #6

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

nespēju sekot līdzi šim kaķu dialogam
Offline
ziema
27. Oct 2013, 20:57 #7

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


27 Oct 2013, 20:49:41 LOLVO rakstīja:
nespēju sekot līdzi šim kaķu dialogam
Offline
Driver
27. Oct 2013, 21:12 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Oct 2013, 12:35:23 Anc1rejs rakstīja:
bet ja motronic sasniedz max apsteidzi un knock signalu nedzird, tad varbūt tas atmet tai regulācijai ar roku un atgriežas pie zemākajām vērtībām, jo saprot ka piemēram knock sensors ir bojāts?

teorija taa ari varetu but, praksee ir taa, ka aizdedze tomer ir "kautkada", jo knock sesnora siganls netiek njemts vera visa apgriezienu diapazona.
bet kautkada diapazona e95/e98 un LPG velama aizdedze ir aptuveni lidziga un tapec parasti netiek ierauta kljuda, ka knocki pizda un aizgriezta max vela aizdedze, lai varetu drosi pabraukt ar e92.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo