Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M30B35 E34 jaudas palielināšana

AutorsZiņojums
Hooligan
26. Feb 2013, 10:13 #1

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Labdien, zinu ka šī tēma jau ir daudz kur runāta,bet reālu atbildi neesmu atradis.. Ir motors m30B35, stāv iekšā e34 ar manuālo 5-robu kārbu un oriģinālo bloķi 25%.
Ko var ar viņu padarīt, lai tie vecie 211 poniji brauktu labāk? Dzirdēju par kautko, ka var likt spārratu no b28,b30..vai arī turbo...

Pastāstiet kā var palielināt stock dzinēja jaudu??

Varbūt saab 2.3 turbīnu ar interkulleru?? ...
Offline
Castor
26. Feb 2013, 10:29 #2

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

m5 būs lētāks par turbinizēšanu
Offline
PiRX
26. Feb 2013, 11:19 #3

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Ja turbinizēšana ir hobijam nevis "pa lēto dabūt jaudu", tad ar to var nodarboties. Pameklē Bimmerforums.com, tur ir vairāki threadi par turbo likšanu E34.

[ Šo ziņu laboja PiRX, 26 Feb 2013, 11:20:03 ]

Offline
Kaross
26. Feb 2013, 11:19 #4

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ar chiptuning palīdzību vien varēs dabūt 20zs klāt un ~20-25Nm.
uz reāliem 230zs un 340Nm.

Kā variants, protams, ir turbinizēšana, bet tad ar pliku turbīnu un interkūleri nepietiks.
Kompresijas pakāpe M30B35 ir 9:1. Tas nozīmē, ka vēlams būtu samazināt kompresijas pakāpi, lai nesāktu detonēt un kā minimums vajadzēs 98E benzīnu.
Gan jau kādus 0,5bar varēs iepūst arī ar standarta kompresijas pakāpi, bet vadības bloka pārregulācija ir obligāta, ja negribi nokaut motoru braucot liesajā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kars
26. Feb 2013, 11:32 #5

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Ieliec to motoru ieksh e30
Offline
se7en
26. Feb 2013, 11:37 #6

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

labāk šito -Links un kad zajebjot, tad te tuuurbo!

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Digital
26. Feb 2013, 11:38 #7

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


26 Feb 2013, 10:13:19 Hooligan rakstīja:
Labdien, zinu ka šī tēma jau ir daudz kur runāta,bet reālu atbildi neesmu atradis.. Ir motors m30B35, stāv iekšā e34 ar manuālo 5-robu kārbu un oriģinālo bloķi 25%.
Ko var ar viņu padarīt, lai tie vecie 211 poniji brauktu labāk? Dzirdēju par kautko, ka var likt spārratu no b28,b30..vai arī turbo...

Pastāstiet kā var palielināt stock dzinēja jaudu??

Varbūt saab 2.3 turbīnu ar interkulleru?? ...


Parasti sakam ar dzineja saveshanu kartibaa, tobish kapitalku, tad varam uzlikt scricku, chipu, un jau buus ok! Turbo lai liktu vislabak ir meklet veco m30 versiju ar zemo kompresijas pakapi, bet tas viss ir uzreiz dargi!
Offline
wanksta
26. Feb 2013, 11:38 #8

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

http://www.youtube.com/watch?v=ZZszl7uSI7s
Offline
se7en
26. Feb 2013, 11:39 #9

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Aaa un tad, kad tev atvērsies šitas M30 dzinējs, tad no manis varēsi dābūt nākošo

[ Šo ziņu laboja se7en, 26 Feb 2013, 11:39:42 ]



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
se7en
26. Feb 2013, 11:40 #10

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


26 Feb 2013, 11:38:26 Digital rakstīja:

26 Feb 2013, 10:13:19 Hooligan rakstīja:
Labdien, zinu ka šī tēma jau ir daudz kur runāta,bet reālu atbildi neesmu atradis.. Ir motors m30B35, stāv iekšā e34 ar manuālo 5-robu kārbu un oriģinālo bloķi 25%.
Ko var ar viņu padarīt, lai tie vecie 211 poniji brauktu labāk? Dzirdēju par kautko, ka var likt spārratu no b28,b30..vai arī turbo...

Pastāstiet kā var palielināt stock dzinēja jaudu??

Varbūt saab 2.3 turbīnu ar interkulleru?? ...


Parasti sakam ar dzineja saveshanu kartibaa, tobish kapitalku, tad varam uzlikt scricku, chipu, un jau buus ok! Turbo lai liktu vislabak ir meklet veco m30 versiju ar zemo kompresijas pakapi, bet tas viss ir uzreiz dargi!

tādu atdevu lomā, jo nevienam nevajadzēja...

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 12:02 #11

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:


26 Feb 2013, 11:38:55 wanksta rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=ZZszl7uSI7s


Šitais autiņš, kas iekš šī video ir mana paziņas auto ..pēc kādiem 2 mēnešiem pēc video filmēšanas mašina bik salocijās .. -










Bet autinju salaboja, pārlika visas iekšas jaunā korpusā ...tagad vēljoprojām brauc

[ Šo ziņu laboja Hooligan, 26 Feb 2013, 12:05:19 ]

Offline
se7en
26. Feb 2013, 12:08 #12

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Nu nopietni?

[ Šo ziņu laboja se7en, 26 Feb 2013, 12:08:11 ]



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Instigater
26. Feb 2013, 12:09 #13

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Drift hard and go home!

[ Šo ziņu laboja Instigater, 26 Feb 2013, 12:10:05 ]

Offline
Castor
26. Feb 2013, 12:10 #14

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Man paziņa e30 no līdzīga stāvokļa uzcēla, nācās iemetināt sānu no cita e30
Offline
Hooligan
26. Feb 2013, 12:19 #15

Kopš: 31. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Zolitūde, Rostokas iela, pie Zolitūdes stacijas, gāja ap 140Km/h, gribēja apdzīt autobusu ...bija slapš asfalts ... bik iedriftēja hundaja pēcpusē ...

pa to taisīšanu - vienkārši paņēma citu bundžu un ielika tur pilnīgi visu kas bija...vienkārši dzinējs šitam baigi labais bij un hadene tik tiko pirms avārijas pārlikta visa.

Labi, pofig uz to auto -

Jautājums vēl joprojām spēkā!!

Ko var izdarīt labu ar m30b35 kas stāv jau iekšā e34 ar manuālo kārbu un bloķi, lai tas ietu vēl labāk un baigi tas neiespaidotu dzinēja dzīvības laiku ...

Ka arī - varbūt kādam ir ko piedāvāt, interesē priekš e34:

1) miglinieki ar kronšteiniem,
2) plastmasas sliekšņi OEM,
3) kāda normāla uzlika priekšējam bamperim,
4) 2x sporta beņķī, labāk jau regulējamie (nevajag nekādu homoloģiju )
5) sporta bunduli (kādu apaļo )
6) interesē arī kāds sporta koniskais gaisa filtrs.

Visu iekš PM.
Offline
Digital
26. Feb 2013, 12:22 #16

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


26 Feb 2013, 12:19:50 Hooligan rakstīja:
Zolitūde, Rostokas iela, pie Zolitūdes stacijas, gāja ap 140Km/h, gribēja apdzīt autobusu ...bija slapš asfalts ... bik iedriftēja hundaja pēcpusē ...

pa to taisīšanu - vienkārši paņēma citu bundžu un ielika tur pilnīgi visu kas bija...vienkārši dzinējs šitam baigi labais bij un hadene tik tiko pirms avārijas pārlikta visa.

Labi, pofig uz to auto -

Jautājums vēl joprojām spēkā!!

Ko var izdarīt labu ar m30b35 kas stāv jau iekšā e34 ar manuālo kārbu un bloķi, lai tas ietu vēl labāk un baigi tas neiespaidotu dzinēja dzīvības laiku ...

Ka arī - varbūt kādam ir ko piedāvāt, interesē priekš e34:

1) miglinieki ar kronšteiniem,
2) plastmasas sliekšņi OEM,
3) kāda normāla uzlika priekšējam bamperim,
4) 2x sporta beņķī, labāk jau regulējamie (nevajag nekādu homoloģiju )
5) sporta bunduli (kādu apaļo )
6) interesē arī kāds sporta koniskais gaisa filtrs.

Visu iekš PM.


Pec ta ko meklee tev jau buus +300hp un +999 reputacijas punkti!
Offline
krabiss_k
26. Feb 2013, 12:23 #17

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

tu to 535 tirgo vai taisies sačakarēt ar savām jaudas palielināšanām? standarta 3,5 iet pietiekami labi, lai tiktu pēc piena. tavam konkrētajam auto vajag nocelt galvu un norestaurēt, vārstu sēžas, pašus vārstus, rokerus, jo viņam tie jau grabēja pirms gada, kārbas galvenā ass vai arī kkas sajūgā grabēja, gaisa masas mērītāju vajag citu, normālu, ja nav mainīts, tad šitam viss ir slikti.lv, tā grabēšana sākumā likās, ka ir no pamatniecēm šālēm, bet ja dzinējs nav beidzies, tad jau tur viss ok, nu šīs lietas ja izdarītu, tas piecītis arī sāktu kustēt uz priekšu, un par to, ka gribās jaudu palielināt- saprotu, jo ar 2.tro ātrumu viņš saules grieza diezgan piespiesti, un ieplūdes gofra ir jauna vismaz uzlikta?
kas ar sliekšņiem, priekšējo spārnu apakšām? esi ticis galā? Rūsa uz priekšējām durvīm tāpat atstāta?
Tam dzinējam ir vajadzīga kapitalka, tad viņam būs arī asums un ies uz priekšu. Ja sūknis nav mainīts, tad iesaku arī to izdarīt, jo, ja bākā ir ļoti maz degviela, tad ielejot to, sūknis pat nespēj uzsūkt to, tas arī varētu būt iemesls kāpēc tā mašīna neiet.
Ir jāsāk ar auto savešanu pilnīgā darba kārtībā, nevis tūnēšanu.
-zobus taču arī labo no saknes, nevis tikai pa virsu uzliek smuku baltu apvalku
Offline
se7en
26. Feb 2013, 12:25 #18

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


patīkams un sakarīgs paskaidrojums.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
artys
26. Feb 2013, 12:32 #19

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Sāc ar visvienkāršākajām lietam: laba ieplūde un izplūde, ražīgāks sūknis, čips, Shrick sadalene, Megasquirt

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
krabiss_k
26. Feb 2013, 12:35 #20

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


26 Feb 2013, 12:32:19 artys rakstīja:
Sāc ar visvienkāršākajām lietam: laba ieplūde un izplūde, ražīgāks sūknis, čips, Shrick sadalene, Megasquirt


pie ieplūdes varu piemtināt, ka konkrētajam auto visas sprauslas "čurā" nevis smidzina!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo