Online
Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M30 temperatūra
Autors | Ziņojums |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
| Sākās viss ar to, ka tika nomainīti ūdenssūknis un elektriskais, kas zem pečkas vārstiem, termostats, kā arī temp. devēji uz ūdenssūkņa korpusa. Tagad temperatūra kāpj līdz vidum, tur aizkavējas bišķi, un tad kāpj augstāk līdz nākamai svītrai. Ja pagonkot vai maukt pa šoseju, nokāpjas bišķi, bet ne līdz vidum.
Strūkliņa bačokā ir.
Patruboki nav cieti.
Termostat bija nomainīts atkal.
Paneli biju uzlicis citu, rada to pašu.
Vecais temp. datčiks palika savā vietā, jo jaunais derēja tikai zagluškas vietā. Rada to pašu ko jaunais.
Kas varētu būt pa vainu? | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8497
Braucu ar: Braucu ar
| Pareizi un kārtīgi atgaisot sistēmu
Ventilators ok?[ Šo ziņu laboja badmoon, 25 Feb 2013, 03:52:48 ] | Offline | | |
Bucis | | Kopš: 19. May 2011
No: Kuldīga
Ziņojumi: 794
Braucu ar: beamer, benz or bicycle
| http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440 | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
| Dīvaini. Nekad iepriekš nebij problēmu ar atgaisošanu. 2 reizes mainiju radiatoru. Patruboku vienu mainiju. Vienmēr normāli atgaisojās.
Nu pamēģināšu pēc tā manuāla.
p.s. ventilatora mufta jauna. | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
25 Feb 2013, 07:28:07 Bucis123 rakstīja:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440
Viens jautājums! Kas ir domāts zem "heater control valve" trešajā punktā? Izplatīšanas bačoka korķis? | Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Pečkas vārsts. Atrodas zem kapota, šofera pusē pie stikla. | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
05 Mar 2013, 07:58:59 PiRX rakstīja:
Pečkas vārsts. Atrodas zem kapota, šofera pusē pie stikla.
Skaidrs, paldies! ... Taisās vaļā viņš ieslēdzot aizdedzi un palaižot pečku uz karsto. | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
25 Feb 2013, 07:28:07 Bucis123 rakstīja:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440
Ir drošs veids atgaisot dzesēšanas sistēmu lielajiem sešcilindrīgiem BMW motoriem:
1. Beidzot remontu (pirms šķidruma uzpildes) izskrūvējiet atgaisošanas skrūvi un ar drātiņu iztīriet caurumu.
2. Ieskrūvējiet skrūvi, bet atstājiet vārstu vaļa.
3. Atveriet pečkas vārstus (cik es saprotu, ieslēdzot aizdedzi un uzstādot pečku uz karstāko? Man ir klimata kontrole. Vienkārši uzliekot maksimālo temperatūru būs ok? ) un uzpildiet šķidrumu, līdz tas sāks tecēt no atgaisošanas vārsta.
4. Tagad ieskrūvējiet skrūvi līdz galam un uzskrūvējiet korķi izplatīšanas bačokam un pievelciet.
5. Noņemiet mazo šlandziņu, kas nāk no radiātora līdz izplatīšanas bačkam, pie izplatīšanas bačoka (!) un turiet viņu cik vien augsti varat.
6. Tagad pievienojiet citu šlandziņu pie izplatīšanas bačoka, tanī vietā, kur jūs tiko vienu noņēmāt. Pūtiet (maigi!!!) šajā šlandziņā, līdz šķidrums sāks tecēt no 'obratkas' (šlandziņas, kuru jūs turat cik vien augsti varat).
7. Tagad noņemiet nost "pūšamo" šlandziņu un pievienojiet vietā tievo šlandziņu, kura nāk no radiatora (obratku).
8. Tagad uzpildiet izplatīšanas bačoku līdz atzīmei.
9. Pielaidiet un uzsildiet līdz darba temperatūrai motoru un pārbaudiet vai šķidrums nekur netek garām!
Vai viss pareizi? Rītdien domāju pamēģināt... | Offline | | |
|
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
| Laikam jau. Man gan vienkāršāk liekas atgaisot pēc grāmatas. Uzsildot motoru un paskrūvējot vaļā atgaisošanas skrūvi kamēr sāk nākt šķidrums. Drošības pēc operāciju atkārto pāris reizes un vienmēr viss ir izdevies bez problēmām. | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
05 Mar 2013, 21:07:50 PiRX rakstīja:
Laikam jau. Man gan vienkāršāk liekas atgaisot pēc grāmatas. Uzsildot motoru un paskrūvējot vaļā atgaisošanas skrūvi kamēr sāk nākt šķidrums. Drošības pēc operāciju atkārto pāris reizes un vienmēr viss ir izdevies bez problēmām.
Nu man līdz šim arī vienkārši atgaisojās. A tagad temperatūra uzkāpj līdz vidum, pastāv bišķi tur, tad aiziet uz "13". Un var gonkot un tālāk temperatūra nekāpj. Uz šosejas nokāpjas bišķi zemāk, bet ne līdz vidum. | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
25 Feb 2013, 07:28:07 Bucis123 rakstīja:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=685440
Visu izdariju kā rakstīts manuālā. Nekas nemainijās. Temperatūra uzkāpj līdz 12, pēc minūtes uzkāpj līdz 13. Sāc braukt agresīvi nokāpjas bišķi zemāk. Eļļā antifrīza nav, antizrīzs arī smuki zaļš. Pat nezinu kur vairs meklēt
p.s. ja mašīnu noslāpēt un pēc pāris minūtēm palaist, bulta stāv smuki pa vidu. Pēc minūtes atkal uzkāpj līdz 13. Mistika | Offline | | |
mats | | Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
| Man līdzīgi bija ar M50 motoru,pēc termostata maiņas tā bija,saimainiju pret citu viss aizgāja.Gadijies kaut kāds brāķis laikam bija .Paskaties vai pa lielo loku cirkulē un pie cik grādiem. | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
06 Mar 2013, 15:02:59 mats rakstīja:
Man līdzīgi bija ar M50 motoru,pēc termostata maiņas tā bija,saimainiju pret citu viss aizgāja.Gadijies kaut kāds brāķis laikam bija .Paskaties vai pa lielo loku cirkulē un pie cik grādiem.
Man arī sākās ar termostata maiņu. Tad pēc laika nomainijām uz jaunu, tā paša ražotāja. Nekas nemainijās.
Pa lielo loku cirkulē. Par grādiem gan nezinu, jo e34 BK nerāda temperatūru. | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
06 Mar 2013, 15:35:25 klaipeda rakstīja:
06 Mar 2013, 15:02:59 mats rakstīja:
Man līdzīgi bija ar M50 motoru,pēc termostata maiņas tā bija,saimainiju pret citu viss aizgāja.Gadijies kaut kāds brāķis laikam bija .Paskaties vai pa lielo loku cirkulē un pie cik grādiem.
Man arī sākās ar termostata maiņu. Tad pēc laika nomainijām uz jaunu, tā paša ražotāja. Nekas nemainijās.
Pa lielo loku cirkulē. Par grādiem gan nezinu, jo e34 BK nerāda temperatūru.
Ja nav slinkums, tad nonjem djermostatu un iemet graapii.
Leenaam sildi, meeri graadus un skaties kad veras valjaa un kad ir pilniibaa atveeries.
Arii jauni djermostati meedz buut braakji. | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
| Šodien samainiju štekerus uz temperatūras datčikiem vietām. Tagad melnais štekeris ir uz melnā datčika, zilais štekeris- uz baltā (bilde #2). Temperatūru rāda kā nākas- bišķi zemāk par vidu, un augstāk nekāpj. Bet čoms, kuram tāds pats autiņš, saka ka mainija viņus vietām, un otrais datčiks deva zemākus rādītājus. Kā tad īsti jābūt? Moš ka man vienkārši meistari sajauca štekerus kad datčikus mainija?
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| a mosh ar diagnostikas iekartu ir japaskatas cik gradus rada motora vadiba un cik panelis un tos divus spraudnjus starp trim devejiem sakombinet taa, ka abas vietas rada vienadus gradus?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
07 Mar 2013, 23:15:09 Driver rakstīja:
a mosh ar diagnostikas iekartu ir japaskatas cik gradus rada motora vadiba un cik panelis un tos divus spraudnjus starp trim devejiem sakombinet taa, ka abas vietas rada vienadus gradus?
Jā, pirmdien pierakstijos uz diagnostiku. Devēji ir trīs, jo jauns devējs derēja tikai zagluškas vietā, kas iepriekš bija pa vidu. Tāpēc vecais devējs palika. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| un vispar ar latajiem devejiem var zaraa ieraut
itseviski, ja pardevejs zabaks un skatas pec FAE kataloga
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
|
07 Mar 2013, 23:42:57 Driver rakstīja:
un vispar ar latajiem devejiem var zaraa ieraut
itseviski, ja pardevejs zabaks un skatas pec FAE kataloga
Joks ir tāds, ka vecais devējs pirms remonta rādija visu ok. Pēc remonta- to pašu, ko jaunais... | Offline | | |
klaipeda | | Kopš: 24. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 302
Braucu ar: S212
| Viss kārtībā. Štekeri bija sajaukti. Motora temperatūra 89-90. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|