Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 330d automātam dobja skaņa, kad atlaiž gāzi

AutorsZiņojums
says
12. Feb 2013, 17:02 #1

Kopš: 12. Feb 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Sveiki,
pēc automātiskās ātrumkārbas remonta ir parādījusies dobja skaņa, kad atlaiž gāzi. Nomainīju kardāna krustu un karājošo gūltni, bet skaņa nepazūd. Kad motors ir slodzē skaņa izūd pilnībā, bet līdz ko atlaiž gāzi parādās diezgan nepatīkama skaņa.
Offline
Goiko
12. Feb 2013, 17:06 #2

Kopš: 05. Jul 2004

Ziņojumi: 554

Braucu ar:


12 Feb 2013, 17:02:40 says rakstīja:
Sveiki,
pēc automātiskās ātrumkārbas remonta ir parādījusies dobja skaņa, kad atlaiž gāzi. Nomainīju kardāna krustu un karājošo gūltni, bet skaņa nepazūd. Kad motors ir slodzē skaņa izūd pilnībā, bet līdz ko atlaiž gāzi parādās diezgan nepatīkama skaņa.


pagriez skaļāk mūziku, bet jautājumu pārcel uz šo sadaļu
Offline
m58
12. Feb 2013, 17:26 #3

Kopš: 30. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 811

Braucu ar:


12 Feb 2013, 17:02:40 says rakstīja:
Sveiki,
pēc automātiskās ātrumkārbas remonta ir parādījusies dobja skaņa, kad atlaiž gāzi. Nomainīju kardāna krustu un karājošo gūltni, bet skaņa nepazūd. Kad motors ir slodzē skaņa izūd pilnībā, bet līdz ko atlaiž gāzi parādās diezgan nepatīkama skaņa.

Man ir tas pats tikai neremonteju kārbu bet gan mainīju sajūgu!domāju ka ta nav ne kardāna mufta,ne karājošais ne krusts bet gan miroņgalva kardāna galā kas skrūvējās pie reduktoralūk tā
Offline
says
12. Feb 2013, 23:24 #4

Kopš: 12. Feb 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Šī skaņa nevarētu būt saistībā ar kārbu? Lieta tāda, ka pirms kārbas remonta viss bija kārtībā!? Ceru, ka tā miroņgalva taisa to trobeli
Offline
Kaross
12. Feb 2013, 23:53 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4380

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Problēmā būs lock-up. Pārāk vēlu izslēdzas. Velk līdzi motoru kārbai un rada lieku slodzi, kas tad arī izsauc to dobjo skaņu un gan jau nelielu vibrāciju.
Kur taisīja kārbu?
Brauc vien atpakaļ un stāsti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
artE46
13. Feb 2013, 09:17 #6

Kopš: 03. May 2011

No: Baldone

Ziņojumi: 449

Braucu ar: E46

vel var būt ka reduktors ir nobeidzies
Offline
Kaross
13. Feb 2013, 09:21 #7

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4380

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

sataisīja kārbu un nobeidzās reduktors?

Kapēc, lai reduktors gaudotu atlaižot gāzi?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
says
13. Feb 2013, 09:45 #8

Kopš: 12. Feb 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Domāju, ka būs vainīgs tas lock up, jo tik tiešām liekas, ka pat bremzējot kārba ir slodzē un jūt, kā pārslēdzas ātrumi. Ir jūtama bremzēšana ar motoru.
Paldies par atbildi, jo man jau vienā brīdī rokas nolaidās
Offline
Agritis
13. Feb 2013, 10:11 #9

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Hvz, kāpēc lai reduktors gaudotu, atlaižot gāzi, bet man ir viens tāds reduktors, kas tieši tā arī dara.
Offline
Kaross
13. Feb 2013, 16:43 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4380

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

o.k. labi reduktors var arī gaudot, bet šajā reizē tas par visiem 90% ir lockup. Velk līdzi dzinēju.
neprofesionāli atrestaurēta kārba.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
says
13. Feb 2013, 21:24 #11

Kopš: 12. Feb 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Auto aizvedu atpakaļ uz karbu servisu!
Cik dziļa ķirurģiska iejaukšanās nepieciešama, lai novērstu šo lock up problēmu? Kārba jāņem nost?
Offline
m58
13. Feb 2013, 21:29 #12

Kopš: 30. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 811

Braucu ar:

Nu un manuālim ar tā pati problema kārbā?vai tomēr reduktors?
Offline
Kaross
13. Feb 2013, 22:33 #13

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4380

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

manuālim nav muftas un nav lockup. Tā ka nē!

Varianti kāpēc tas automāts neiet kā vajag ir divi:
Vienā variantā jāņem nost kārba un jātaisa mufta, otrā variantā tikai solenoīdu bloks (tikai karteris).

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
m58
13. Feb 2013, 23:11 #14

Kopš: 30. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 811

Braucu ar:

Nu tad manā gadījumā reduktors?
Offline
says
14. Feb 2013, 15:24 #15

Kopš: 12. Feb 2013

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Bija lockup vainīgs. Visas vibrācijas un trokšņi pazuda. Paldies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo