Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 320d E46 nesaprotama tehniskā vaina

AutorsZiņojums
fuuton
10. Feb 2013, 18:52 #1

Kopš: 10. Feb 2013

No: Preiļi

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 320d

sveicināti. lieta tāda, ka pašam ir bmw e46 320d, iet auto labi bez vainas, lec arī labi. no rīta braucu bez problemam, tad pēc laika kad gaju atkal iedarbināt- nesanāca. ta piepeši, bez jebkā, lai uzzinātu kamā vaina. starteris griežas labi, bet vienkārši nenokā nepielce un viss, akumulators jauns. uz beigām kad nolēmu padoties, vel reizi mēģināju un sanaca, grieza grieza un pielaida ( nedaudz ar gazes pedali vel pastradaju). doma ir ka ar degvielas to visu sistemu kkas ne ta, bet jums nav ne jausmas kama varetu but vaina? kaut mazaka nojausma nav kas tas varetu but, bail ka rit atkal nepielaidisu, bet tgd atkal strada bez problemam, bet ja jau ta notika, kaut kas nav riktigi labi. ludzu padomus. liels paldies.
Offline
Dezinfektors
10. Feb 2013, 18:54 #2

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: Jawu un Audi

Offline
krabiss_k
10. Feb 2013, 18:56 #3

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

vari mēģināt pie kompja pieslēgt, bet maz ticams, ka kkas parādīsies, ticamakais, ka gaiss degvielas sistēmā, un ļõõti ilgi griežot tu viņu izdzen ārā un pielec, bet problēma ir meklējama plašā degvielas trubu/filtru rajonā. bet kad pielaidi- nebija milzīgs dūmu mākonis? ja nē, tad šī nebūs īstā problēma.
Offline
fuuton
10. Feb 2013, 19:00 #4

Kopš: 10. Feb 2013

No: Preiļi

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 320d


10 Feb 2013, 18:56:54 krabiss_k rakstīja:
vari mēģināt pie kompja pieslēgt, bet maz ticams, ka kkas parādīsies, ticamakais, ka gaiss degvielas sistēmā, un ļõõti ilgi griežot tu viņu izdzen ārā un pielec, bet problēma ir meklējama plašā degvielas trubu/filtru rajonā. bet kad pielaidi- nebija milzīgs dūmu mākonis? ja nē, tad šī nebūs īstā problēma.


bija dūmi, tas gan
Offline
krabiss_k
10. Feb 2013, 19:07 #5

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

nezinu kā konkrētajam modelim, bet jābūt ir pienākošajai degvielas trubai caurspīdīgai, tad papēti viņu pirms sūkņa, ja pēc laika noslāpētam auto tur parādās "burbuļa mamma", tad ir dibenā, tad pielaid un pēti kas notiek- ja burbuļmammas mazie bērni skries, tad 100% ir brīva gaisa iekļuve sistēmā.
kāds e46 nāk degvielas filtrs? nāk uz filtra spraužams abratkas termostats? ja nāk, tad viņš ir plastmasas ar gumijas gredzenu, kas parasti ir arī vainīgs pie lēto filtru iepirkšanas.
Offline
edgars80
10. Feb 2013, 19:13 #6

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42

burbuļmamma
pļe, un dažiem nepatīk, ka lodbalstu par šaru sauc, vai blīvslēgu par saļņiku
Offline
krabiss_k
10. Feb 2013, 19:18 #7

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


10 Feb 2013, 19:13:29 edgars80 rakstīja:
burbuļmamma
pļe, un dažiem nepatīk, ka lodbalstu par šaru sauc, vai blīvslēgu par saļņiku


tas bija ar nolūku, ja varbūt nesaprati to joku

bet šeit mēs varam izteikt daudz minējumus, pat usera bmw530 viedoklis šeit varētu būt pareizs, bet vaitad nav tā, ka apakšējais holla devejs nomirst, auto vispār neiet? < neesmu specs e46 dīzelī, piedodiet

autor- aizripo uz diagnostiku no sākuma, ja neuzrada kļūdas, tad meklē gaisa iekļūšanu sistēmā
Offline
Driver
10. Feb 2013, 19:20 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es ieteiktu neslapet nost sovakar, ja rit no rita jabrauc
kad vienu ziemu parvietojos ar sudukrasas dizeljmersi ari taa dariju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
agaFU
10. Feb 2013, 19:21 #9

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1767

Braucu ar: E91 turrboo

kad mainiiji degvielas filtru?
Offline
fuuton
10. Feb 2013, 19:25 #10

Kopš: 10. Feb 2013

No: Preiļi

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 320d

visi iespejamie filtri tika mainiti nedelas 2 atpakaļ. paldies krabis ,papētīšu, rīt tad jau skatīsimies kas tur īsti par vainu, dzīšu pie paziņas uz servisu.
Offline
Rakstnieks
10. Feb 2013, 19:27 #11

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

ahahahaaaa
Dīzelim kloķenes devēju? Vēl iesakiet pārbaudīt dzirksteli
Offline
krabiss_k
10. Feb 2013, 19:29 #12

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


10 Feb 2013, 19:25:22 fuuton rakstīja:
visi iespejamie filtri tika mainiti nedelas 2 atpakaļ. paldies krabis ,papētīšu, rīt tad jau skatīsimies kas tur īsti par vainu, dzīšu pie paziņas uz servisu.


var gadīties, ka tieši mainot deg. filtru esi sabojājis kādu no pienākošajām degvielas caurulēm, jo viņas mēdz palikt cietas uz trauslas.
Dod atbildi, ja atrodas problema, lai nesanāk bezjēdzīgs topiks, lai būtu rasta problēma un nakošais jaunais useris netaisītu jaunu topiku ar savu jaut. Lai veicas.
Offline
fuuton
10. Feb 2013, 19:30 #13

Kopš: 10. Feb 2013

No: Preiļi

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 320d

ok. paldies.
Offline
krabiss_k
10. Feb 2013, 19:32 #14

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


10 Feb 2013, 19:27:15 Rakstnieks rakstīja:
ahahahaaaa
Dīzelim kloķenes devēju? Vēl iesakiet pārbaudīt dzirksteli


Offline
Sancho1
10. Feb 2013, 19:48 #15

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 756

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


10 Feb 2013, 19:27:15 Rakstnieks rakstīja:
ahahahaaaa
Dīzelim kloķenes devēju? Vēl iesakiet pārbaudīt dzirksteli


Un Tu pasaki, ka shim nav klokjenes deveejs... no kaa tad ecu njem signaalu peec Tavaam domaam?

Veel var buut probleema ar 4to sprauslu, kad adatas kustiibas sensors iestreegst, bet nu tas baigais retums. Saac ar degvielas sisteemas paarbaudi, kaa jau te mineeja.
Offline
PowerBMW
10. Feb 2013, 20:03 #16

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:

pietruka vēl pierakstit autoram ka bakā bija 4 litri degvielas
p.s. es nezinu cit tev tur bija degvielas
pp.s pēdējā gada laikā 80% klienti ar dizēļiem uz garažu atbrauc ar sarkani oranžu lampiņu FUEL nodalijumā! nevaru saprast vai nabadzigi klienti vai krize ieilgusi-bet varbut dēļ ta ka Krievijas "bizness" apstajies
Offline
fuuton
10. Feb 2013, 20:12 #17

Kopš: 10. Feb 2013

No: Preiļi

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 320d

mēģinu nebraukāt uz pustukšas bākas, tajā momentāap 16litri bij. kā tik zināšu, kamā vaian bij, došu ziņu topikā, lai nav lieks topiks.
Offline
patric
11. Feb 2013, 10:56 #18

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

man bija liidziigi simptomi, bet ar Fiat. palasot aarzemju forumus atradu itkaa ceeloni - EGR vaarsts. tas meedz iekjerties un palikt valjaa liidz ar to nevar iedarbinaat auto. nonjeemu, iztiiriju ko var, izkustinaaju un pagaidaam viss ir normaali.
paarbaudiit vai shamais ieklemee ir elementaari - noskruuvee elektromagneetu no vinja un paspaidi vaarrstu, ja shamais nenaak atpakalj kaa vajag tad iespeejas tur taa vaina.
es gan vel savam iztiiriju iepluudes kolektoru kursh diizeljiem aatri aizaug ar suudiem.

ieguugleejot atradu shaadu topiku, nezinu vai tieshi saistiits ar tavu kaiti, bet noder palasiit visiem diizeljiem un padomaat EGR un iepluudes kolektora tiiriishanu: http://www.e46zone.com/forum/topic/10414-stage-1-egr-valve-cleaned/
Offline
zhuupa
11. Feb 2013, 11:13 #19

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Man ar kaut kad egr bija aizkakājies, bet viņš meta kļūdas, tur kādas 5 bija par gaisa masas mērītājiem un ko tur vēl ne, kas protams iededzināja panelī maģisko lampiņu ar dzinēja attēlu un ar pielaišanu nebija nekādu problēmu, tā kā autoram kāda cita bēda būs.
p.s. burbuļmamma
Offline
Instigater
11. Feb 2013, 11:17 #20

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man jau nu liekas, ka ieķēries EGR nebūs problēma, lai pielaistu, kamēr nav pāris podi izšāvuši, tikmēr skābekļa izplūdes daļā ir tikpat, cik ieplūdē, toties, kad piestartēts, tad degmaisījums ir tik liess, ka tas izplūdes piejaukums nespēj nočakarēt skābekļa apjomu līdz pārāk zemam līmenim. Ieķēries EGR vārsts atsauksies tieši braukšanā, kad spied ručkā, bet neiet, jo tad gan ir svarīgi daudz skābekļa ieplūdē, kuru tur būs daļēji aizstājušas izplūdes gāzes, bet vēl trakāk ir tas, ka turbīnai pietrūks atgāzes, lai tā varētu iegriesties. Ilgi ir jāmoca augstākos apgriezienos bez jaudas, kamēr aiziet, toties, kad aiziet, tad ir kā ar dēli pa muguru.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo