Tēma: Par e46 330d versijām.
Autors | Ziņojums |
jan31 | | Kopš: 17. Jan 2013
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Sveiki.
Tā kā ir doma iegādāties šo konkrēto auto, sāku interesēties.
Jautājums sekojošs: Kādas ir būtiskākās atšķirības starp 184hp un 204hp versijām? Jo abas sver arī diezgan atšķirīgi(pēc catalog.auto.ru datiem). Piemēram 204hp versijas masa ir 1655kg, bet 184hp - 1520kg. Motors itkā tas pats, tik jauda lielāka, bet gribetos zināt kas sver veselus 135kg klāt jaudīgākajai versijai
Intresant ari tas ka smagākā un jaudīgākā 204hp versija patērē bisk mazāk degvielas par spīti lielākai masai.
Tad varbūt labāk ņemt 184hp un nočipot? Bus vieglāk aparāts un jauda klāt.
Paldies par atbildēm | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| bet reali vecais motors tere mazak,ka jaunais...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
SCHNITZEL | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Svaru ietekmē komplektācija. Tas auto catalog droši vien salīdzina bāzes versijas un vēlākiem gadiem bāzē vajadzētu būt vairāk navarotiem. Labojiet, ja kļūdos.
-----------------
| Offline | | |
Eisenmann | | Kopš: 06. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: Porsche
| Jaudīgākajam motoram ir nedaudz lielāks tilpums.
M57D30 2926 cm^3
M57TUD30 2993 cm^3
"M57TUD30 was introduced in 2002. It originally produced 160 kW (215 hp) at 4000 rpm and 500 N·m (370 lb·ft) at 2000-2750 rpm, but was tweaked for 150 kW (201 hp) at 4000 rpm and 410 N·m (300 lb·ft) at 1500-3250 rpm for 2003 and again for 200 kW (268 hp) at 4000 rpm and 560 N·m (410 lb·ft) at 2000-2250 rpm in 2004."
Šķiet, ka lielāks potenciāls ir jaunākajam. | Offline | | |
ziigs112 | | Kopš: 30. Jun 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar: 330 D
| Pats tikko panemu 330d - 184hp.Un jauda ir laba, ka neka 390 nuutonmetri...
Ja uzcipotu tad vispaar zveers... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo