Online

Pašreiz BMWPower skatās 276 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 525tds E39 dzinējs drebinās

AutorsZiņojums
blackone
06. Jan 2013, 21:58 #1

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

Kāds varbūt ir saskāries ar problēmu ka pielaižot auto drebinās visa mašīna,vēlāk kad laiku pabrauc tad it kā viss ok .Apgriezieni nelēkā,tāda sajūta ka trūkst degviela,pie kompi pieslēdzu neko neuzrāda,ar ko sākt ar sprauslām vai sūkni???
Offline
berny757
06. Jan 2013, 22:39 #2

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


06 Jan 2013, 21:58:57 blackone rakstīja:
Kāds varbūt ir saskāries ar problēmu ka pielaižot auto drebinās visa mašīna,vēlāk kad laiku pabrauc tad it kā viss ok .Apgriezieni nelēkā,tāda sajūta ka trūkst degviela,pie kompi pieslēdzu neko neuzrāda,ar ko sākt ar sprauslām vai sūkni???

Mainot motoru čaļiem izdevās sa*ist vienu padušķu. Tad arī visu kratija nemaņā, bet tikai tukšgaitā. Kā minimāli pacēlu apgriezienus tā vis ok.
Offline
blackone
07. Jan 2013, 20:06 #3

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

bet kad motors uzsilst tad pazūd vibrācija vai ir ļoti minimāla
Offline
dainiiz
07. Jan 2013, 21:10 #4

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Aaraa auksts saac ar kveelsveceem, tad sprauslas tad skaties suuknim vai nekeraasvaizdedze
Offline
Zaale
07. Jan 2013, 22:23 #5

Kopš: 19. Dec 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 82

Braucu ar: 528I

Sūknis vainīgs, gan jau ka silts arī jāzāģē lai pielaistu, tā ir?
Offline
initial
07. Jan 2013, 23:41 #6

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Man tā pati problēma, bet sūknis tikko no restaurācijas, un lec gan silts, gan auksts no pus apgrieziena. Tikai reizēm vēss tukšgaitā paraustās, bet arī ne vienmēr( uz tahometra apgriezieni neraustās ). Kad stipri raustījās paregulēju mazāku padevi un tad neraustījās, bet tagad atkal atsākās.
Offline
blackone
08. Jan 2013, 19:17 #7

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

lec ļoti labi gan silts gan auksts,arī pa ziemu nav problēmas
Offline
barsevskis
08. Jan 2013, 19:38 #8

Kopš: 02. Jun 2009

No: Daugavpils

Ziņojumi: 24

Braucu ar: E60 535d

Beigts spararats, man bija pilnīgi tāpat! Kamēr auksts tikmēr drebinās, kā mazliet uzsilst, tā drebināšanās pāriet.
Offline
Instigater
08. Jan 2013, 19:57 #9

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tad jau drošvien saistīts ar to, ka sparrata demfera atsperes nogurušas un abām masām ir neliela brīvkustība, siltumā metāli izplešas - atsperes paliek garākas un brīvkustība samazinās. Vēl jau tas, ka TDSiem iesmidzināšanas momentu laikam piedzen pēc sparrata tapiņām, ja tur uz katru cilindru nobīdās par 1-2 grādiem, tad jau tāpat mainās degvielas padeve. Rezumējot - sūdīgi vācietis TDSam to vadību izdomājis.
Offline
-INC-
09. Jan 2013, 08:49 #10

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


08 Jan 2013, 19:57:32 Instigater rakstīja:
Tad jau drošvien saistīts ar to, ka sparrata demfera atsperes nogurušas un abām masām ir neliela brīvkustība, siltumā metāli izplešas - atsperes paliek garākas un brīvkustība samazinās. Vēl jau tas, ka TDSiem iesmidzināšanas momentu laikam piedzen pēc sparrata tapiņām, ja tur uz katru cilindru nobīdās par 1-2 grādiem, tad jau tāpat mainās degvielas padeve. Rezumējot - sūdīgi vācietis TDSam to vadību izdomājis.


Spararata tapiņas ir pie tās daļas, kura nenobīdās.

Rezumējot - vāietis bija paredzējis ka TDS brauks ar labu degvielu, labu un laicīgi mainītu eļļu, un ne vairāk kā 300 000km.
Offline
mats
09. Jan 2013, 09:19 #11

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli

Kādus 2 gadus atpakaļ čomam arī bija tāds TDS,ta drebināja ta nē, un vel daudz problēmu ik pa laikam lidz sirmiem matiem.Es viņam teicu ,ka tas dīzelis ir nobraukts,bet viņš saka ka nē,ka uz odometra viņam rāda 250 tk,bet ka pieslēdza vienā jaukā dienā pie kompja tad īstai cipars bija virs 600 tk. Tad čālim vel izauga pāris sirmu matu un 'mēneša laikā tika veiksmīgi pārdods.
Offline
vavers
12. Jan 2013, 22:47 #12

Kopš: 12. Jan 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 4

Braucu ar: audi 4

varetu but ka gaisu rauj sistema! tapec drebinas, kautkas lidzigs ir bijis!
Offline
vadims
12. Jan 2013, 22:54 #13

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu

Pārbaudi kvēlsveces un sprauslas, tds bez kvēlsvecēm nešķiļās kā vajag, un arī spreusla kāda sākumā var "mīzt" un pie uzsilšanas aiziet, kas rada nevienmērīgumu
Offline
Kaross
15. Jan 2013, 22:39 #14

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


07 Jan 2013, 21:10:32 dainiiz rakstīja:
Aaraa auksts saac ar kveelsveceem, tad sprauslas tad skaties suuknim vai nekeraasvaizdedze


Tas tev nav V6.
šiem sūkņiem nekad neķerās aizdedze un ja arī ķertos, tad motors noteikti nevibrētu.
Sprauslas un kvēlsveces tās arī nav. ne viens ne otrs nevar izsaukt vibrāciju.

Ja vibrācija parādītos karstam, tad tur būtu sūkņa problēma. vai nu padeve par lielu vai netīrumi sūknī. Divi varianti.

šeit vairāk izsklausās pēc jau minētā spararata.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
blackone
17. Jan 2013, 19:22 #15

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

mēģināšu sākt ar sprauslām,sūkni!!
Offline
AF
17. Jan 2013, 19:36 #16

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


17 Jan 2013, 19:22:33 blackone rakstīja:
mēģināšu sākt ar sprauslām,sūkni!!
Sprauslas TDSam ir primitīvas, visdrīzāk mīž smidzeklis kāds!! Maksā kkur ap 15ls viens, bet nu tas vēl ir japierāda! Paskaties vai tev paduškas nav iztecējušas! Tad paošņā dūmus, ja baigi smird pēc nedegušas saļaras, tātad pārlej! Bet visdrīzāk pārlej tieši dēļ smidzekļiem! Spararats raustītos visstiprāk kad uzsāktu kustību, nedz ik pa laikam novibrētu! Es lieku uz tiem mīzējiem, kā nekā tiem atvēlēti vismazāk km!
Offline
bum_bumz
17. Jan 2013, 21:45 #17

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


09 Jan 2013, 08:49:21 -INC- rakstīja:
Rezumējot - vāietis bija paredzējis ka TDS brauks ar labu degvielu, labu un laicīgi mainītu eļļu, un ne vairāk kā 300 000km.

Tu kā specs tiešām domā, ka tik maz. 500 000 ir vidējais. Es maz braucu un man tūlīt būs 400K.
Par apkopi piekrītu.

Mehānisko daļu jau var pārbaudīt, spaidot sajūgu. Šeit kautkas ar gaisa padevi.
Offline
blackone
18. Jan 2013, 21:45 #18

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

īstenībā diezgan smird pēc saļerkas!!!
Offline
ar4ae30
18. Jan 2013, 22:15 #19

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38

comam uz m21b24 bija lidziga problema ziemaa auksts purinajas nenormali . izradijas ka kautkas nebija ar sprauslam .
Offline
blackone
02. Feb 2013, 20:47 #20

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

IZRĀDĪJĀS KA MAN NO 6 SPRAUSLĀM 4 BIJA BEIGTAS
NU VISS OK
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo