Online
Pašreiz BMWPower skatās 276 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds E39 dzinējs drebinās
Autors | Ziņojums |
blackone | | Kopš: 11. Nov 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 297
Braucu ar:
| Kāds varbūt ir saskāries ar problēmu ka pielaižot auto drebinās visa mašīna,vēlāk kad laiku pabrauc tad it kā viss ok .Apgriezieni nelēkā,tāda sajūta ka trūkst degviela,pie kompi pieslēdzu neko neuzrāda,ar ko sākt ar sprauslām vai sūkni??? | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
06 Jan 2013, 21:58:57 blackone rakstīja:
Kāds varbūt ir saskāries ar problēmu ka pielaižot auto drebinās visa mašīna,vēlāk kad laiku pabrauc tad it kā viss ok .Apgriezieni nelēkā,tāda sajūta ka trūkst degviela,pie kompi pieslēdzu neko neuzrāda,ar ko sākt ar sprauslām vai sūkni???
Mainot motoru čaļiem izdevās sa*ist vienu padušķu. Tad arī visu kratija nemaņā, bet tikai tukšgaitā. Kā minimāli pacēlu apgriezienus tā vis ok. | Offline | | |
blackone | | Kopš: 11. Nov 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 297
Braucu ar:
| bet kad motors uzsilst tad pazūd vibrācija vai ir ļoti minimāla | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Aaraa auksts saac ar kveelsveceem, tad sprauslas tad skaties suuknim vai nekeraasvaizdedze | Offline | | |
Zaale | | Kopš: 19. Dec 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 82
Braucu ar: 528I
| Sūknis vainīgs, gan jau ka silts arī jāzāģē lai pielaistu, tā ir? | Offline | | |
initial | | Kopš: 19. Jul 2012
Ziņojumi: 115
Braucu ar:
| Man tā pati problēma, bet sūknis tikko no restaurācijas, un lec gan silts, gan auksts no pus apgrieziena. Tikai reizēm vēss tukšgaitā paraustās, bet arī ne vienmēr( uz tahometra apgriezieni neraustās ). Kad stipri raustījās paregulēju mazāku padevi un tad neraustījās, bet tagad atkal atsākās. | Offline | | |
blackone | | Kopš: 11. Nov 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 297
Braucu ar:
| lec ļoti labi gan silts gan auksts,arī pa ziemu nav problēmas | Offline | | |
barsevskis | | Kopš: 02. Jun 2009
No: Daugavpils
Ziņojumi: 24
Braucu ar: E60 535d
| Beigts spararats, man bija pilnīgi tāpat! Kamēr auksts tikmēr drebinās, kā mazliet uzsilst, tā drebināšanās pāriet. | Offline | | |
|
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Tad jau drošvien saistīts ar to, ka sparrata demfera atsperes nogurušas un abām masām ir neliela brīvkustība, siltumā metāli izplešas - atsperes paliek garākas un brīvkustība samazinās. Vēl jau tas, ka TDSiem iesmidzināšanas momentu laikam piedzen pēc sparrata tapiņām, ja tur uz katru cilindru nobīdās par 1-2 grādiem, tad jau tāpat mainās degvielas padeve. Rezumējot - sūdīgi vācietis TDSam to vadību izdomājis. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
08 Jan 2013, 19:57:32 Instigater rakstīja:
Tad jau drošvien saistīts ar to, ka sparrata demfera atsperes nogurušas un abām masām ir neliela brīvkustība, siltumā metāli izplešas - atsperes paliek garākas un brīvkustība samazinās. Vēl jau tas, ka TDSiem iesmidzināšanas momentu laikam piedzen pēc sparrata tapiņām, ja tur uz katru cilindru nobīdās par 1-2 grādiem, tad jau tāpat mainās degvielas padeve. Rezumējot - sūdīgi vācietis TDSam to vadību izdomājis.
Spararata tapiņas ir pie tās daļas, kura nenobīdās.
Rezumējot - vāietis bija paredzējis ka TDS brauks ar labu degvielu, labu un laicīgi mainītu eļļu, un ne vairāk kā 300 000km. | Offline | | |
mats | | Kopš: 21. Mar 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 896
Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli
| Kādus 2 gadus atpakaļ čomam arī bija tāds TDS,ta drebināja ta nē, un vel daudz problēmu ik pa laikam lidz sirmiem matiem.Es viņam teicu ,ka tas dīzelis ir nobraukts,bet viņš saka ka nē,ka uz odometra viņam rāda 250 tk,bet ka pieslēdza vienā jaukā dienā pie kompja tad īstai cipars bija virs 600 tk. Tad čālim vel izauga pāris sirmu matu un 'mēneša laikā tika veiksmīgi pārdods. | Offline | | |
vavers | | Kopš: 12. Jan 2013
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 4
Braucu ar: audi 4
| varetu but ka gaisu rauj sistema! tapec drebinas, kautkas lidzigs ir bijis! | Offline | | |
vadims | | Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
| Pārbaudi kvēlsveces un sprauslas, tds bez kvēlsvecēm nešķiļās kā vajag, un arī spreusla kāda sākumā var "mīzt" un pie uzsilšanas aiziet, kas rada nevienmērīgumu | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
07 Jan 2013, 21:10:32 dainiiz rakstīja:
Aaraa auksts saac ar kveelsveceem, tad sprauslas tad skaties suuknim vai nekeraasvaizdedze
Tas tev nav V6.
šiem sūkņiem nekad neķerās aizdedze un ja arī ķertos, tad motors noteikti nevibrētu.
Sprauslas un kvēlsveces tās arī nav. ne viens ne otrs nevar izsaukt vibrāciju.
Ja vibrācija parādītos karstam, tad tur būtu sūkņa problēma. vai nu padeve par lielu vai netīrumi sūknī. Divi varianti.
šeit vairāk izsklausās pēc jau minētā spararata.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
blackone | | Kopš: 11. Nov 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 297
Braucu ar:
| mēģināšu sākt ar sprauslām,sūkni!! | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
17 Jan 2013, 19:22:33 blackone rakstīja:
mēģināšu sākt ar sprauslām,sūkni!!
Sprauslas TDSam ir primitīvas, visdrīzāk mīž smidzeklis kāds!! Maksā kkur ap 15ls viens, bet nu tas vēl ir japierāda! Paskaties vai tev paduškas nav iztecējušas! Tad paošņā dūmus, ja baigi smird pēc nedegušas saļaras, tātad pārlej! Bet visdrīzāk pārlej tieši dēļ smidzekļiem! Spararats raustītos visstiprāk kad uzsāktu kustību, nedz ik pa laikam novibrētu! Es lieku uz tiem mīzējiem, kā nekā tiem atvēlēti vismazāk km! | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6746
Braucu ar: E34
|
09 Jan 2013, 08:49:21 -INC- rakstīja:
Rezumējot - vāietis bija paredzējis ka TDS brauks ar labu degvielu, labu un laicīgi mainītu eļļu, un ne vairāk kā 300 000km.
Tu kā specs tiešām domā, ka tik maz. 500 000 ir vidējais. Es maz braucu un man tūlīt būs 400K.
Par apkopi piekrītu.
Mehānisko daļu jau var pārbaudīt, spaidot sajūgu. Šeit kautkas ar gaisa padevi. | Offline | | |
blackone | | Kopš: 11. Nov 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 297
Braucu ar:
| īstenībā diezgan smird pēc saļerkas!!! | Offline | | |
ar4ae30 | | Kopš: 17. Mar 2008
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 1284
Braucu ar: diviem v8 e38
| comam uz m21b24 bija lidziga problema ziemaa auksts purinajas nenormali . izradijas ka kautkas nebija ar sprauslam . | Offline | | |
blackone | | Kopš: 11. Nov 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 297
Braucu ar:
| IZRĀDĪJĀS KA MAN NO 6 SPRAUSLĀM 4 BIJA BEIGTAS
NU VISS OK | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|