Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pārsēsties no TDS uz..?
Autors | Ziņojums |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| Ir pienācis tas brīdis kad man palicis dziļi zb E34 TDS`.
Šajā jautājumā ir interese iestādīt tur kaut ko citu, cik noprotu uz M57 3.0d ir diezgan liels čakars ar elektrību sataisīt, bet ir vēl varianti -
M30B35,
M60B30/40 un sagāzēt to pasākumu (zinu forši nav, bet daudz jābraukā)
Kurš no motoriem būs draudzīgāks ar gāzi un cik liels gemars ir pārtaisīt dīzeli uz benzīnu (abos gadījumos gan m30 un m60)?
Gribu to darīt tāpēc ka bundža laba un ritošo tikko pārlasiju.[ Šo ziņu laboja Oldijs, 06 Nov 2012, 14:13:52 ] | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
| Skopais maksā 2x. Nezhelo ieguldito un pardod, ja bus gerai ka saki, tad panjems par ciparu, kas augtaks par tirgus nedaudz un tad perc vieta citu miseni. | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
06 Nov 2012, 14:16:53 Rolanc rakstīja:
Skopais maksā 2x. Nezhelo ieguldito un pardod, ja bus gerai ka saki, tad panjems par ciparu, kas augtaks par tirgus nedaudz un tad perc vieta citu miseni.
Tur jau tā lieta ka nepaņems TDS`am diezgan paliels piz*ets, a ja mašīnai motors neiet, kāda vēl pārdošana?
Tāpēc izskatu variantus!
Manuprāt,labāk ielikt ~1`k Ls iekš tā kas ir un zināt kas tur apakšā stāv nevis pa ~1.5 meklēt viduvēju lamatu! | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
|
3.0d ielikt izmaksās stipri virs 1000ls ar darbu.
3.5 m30 motora swaps ar kārbu-200ls,gāze 500ls,pārreģistrēt ~30ls.
3.0 vai 4.0 attiecīgi 450ls un 650ls + gāze kādi 600-650ls.
Reāli rēķini pats
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
06 Nov 2012, 14:30:26 marihuans rakstīja:
3.0d ielikt izmaksās stipri virs 1000ls ar darbu.
3.5 m30 motora swaps ar kārbu-200ls,gāze 500ls,pārreģistrēt ~30ls.
3.0 vai 4.0 attiecīgi 450ls un 650ls + gāze kādi 600-650ls.
Reāli rēķini pats
Nu jā, par to 3.0d tas +/- skaidrs, bet no motoriem, ja sagāzētu abus m30 un m60 kurš būtu loģiskāks risinājums? (izmaksas, detaļu pieejamība, ilgtermiņa dzīvotspējība)
Kā arī sīkumos lai no dīzeļa uz benzīnu pārietu daudz aizietu? | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| Nu 3.5 m30 būtu uzturēšanā stipri lētāks,arī detaļas ir piejamas vairāk.
Lai no dīzeļa uz benzīnu pārietu vajag nomainīt bākas sūkni un protams bāku izskalot,vēl jāmaina spidometrs. Reduktoru var atstāt to pašu,būs ekanomiskāks un garāki ātrumi
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
06 Nov 2012, 14:42:07 marihuans rakstīja:
Nu 3.5 m30 būtu uzturēšanā stipri lētāks,arī detaļas ir piejamas vairāk.
Lai no dīzeļa uz benzīnu pārietu vajag nomainīt bākas sūkni un protams bāku izskalot,vēl jāmaina spidometrs. Reduktoru var atstāt to pašu,būs ekanomiskāks un garāki ātrumi
Nu jā, bet arī ir kāds normāls m30 kuru gāze neiznīcina pa pusgadu? Visus cik esmu redzējis/dzirdējis tik ir plaisas galvā blīves neturas un gaisa masas mērītaji atņirdzas..
TDS`am vai tad ir pietiekami garš reduktors lai pavilktu 3.0 vai 3.5?
Elektronika nekā baigi neatšķiras? | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| Slikti esi meklējis
Var atrast,jāmeklē no kādiem 90.-91.gada e32 ar automātu un bez vecās gāzes iekārtas,tiem visdzīvākie motori pēc pieredzes
Elektronika atšķiras protams,bet ja ņem ar visiem vadiem motoru,tad viss ir ok. Reduktoru var atstāt,tas 3.5 labi iegriež arī 2.65 attiecību
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
|
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| Hmm, nu jā, protams gribētos jau vairāk V8, bet tur jaudas atšķirība starp 3.5 un 3.0 praktiski nav.
m60`tie motori būs krietni grūtāk uzturami ja? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|