Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 - particle filter naherizācija

AutorsZiņojums
zepluto
13. Jul 2012, 19:26 #1

Kopš: 13. Jul 2012

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki!
Auto īsumā: E60 bundža, 3-litru ļurbodīzelis
Kaite: sasodītajam sodrēju (???) filtram (particle filter) beidzies derīguma termiņš.
Tiek meklēts: jēdzīgs serviss, kur šamo štruntu varētu neitralizēt (saurbt caurumeļus, utt)+piespiest auto smadzenes ar to visu sadzīvot.

Oficiālais dīleris atteicās raut ārā to filtru, savukārt jauns maksā tādu cīparu, ka roka neceļas tādu piķi izmest par, manuprāt, pilnīgi bezjēdzīgu lietu. Pingvīni nemirst no tā, ka dīzelis mazliet piedūmo.
Neskatoties uz to, ka auto netiek 100% utilizēts pilsētā, un regulāri tika veikta profilakse pret filtra aizsērēšanu (mauciens pa šosi ar 3,5-4 taukšķi rpm), no dīlera teiktā sanāk, ka nu jau akurāt tas vairs nepalīdzēs.

Ir kādam kas jēdzīgs iesakāms, kā to visu "ķīmiju" tā smuki samiksēt???

Paldies.
Offline
Aigis
13. Jul 2012, 19:28 #2

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

šamais liekas ka bija apspriests, izmanto meklētāju
Offline
CP17
13. Jul 2012, 19:32 #3

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Pm userim blackrussian

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
zepluto
13. Jul 2012, 20:01 #4

Kopš: 13. Jul 2012

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


13 Jul 2012, 19:32:09 CP17 rakstīja:
Pm userim blackrussian


Paldies. Labprāt to izdarītu, bet - nevaru atrast tādu jūzeri šamās "mājās".
Offline
VMR
13. Jul 2012, 20:02 #5

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

http://www.bmwpower.lv/user.php?u=Black_russian
Offline
konussib
13. Jul 2012, 20:24 #6

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Ja nemaldos, tad chiptuning.lv piedāvā izņemt + atprogrammēt pa ~200 LVL..

Un tieši braukšana pilsētā viņus visvairāk beidz nost, jo dūmi rodas (un filtrs aizdiršas, kad ber virsū); gribi iztīrīt, nobrauc kādas 20 min ar vismaz 150 km/h kruīzā, būs tev viņš tīrs kā kaķa pauti..

Un ja dzinējs pats ir pabraukts (bez filtra dūmotu vairāk), tad vispār filtra nomaiņa neko nedos, jo uzreiz aidirsīsies ciet..

[ Šo ziņu laboja konussib, 13 Jul 2012, 20:27:03 ]

Offline
arizah
13. Jul 2012, 20:31 #7

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

a kapēc ar 150 tieši?
kurā robā?

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Jul 2012, 20:31:54 ]

Offline
konussib
13. Jul 2012, 20:36 #8

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


13 Jul 2012, 20:31:19 arizah rakstīja:
a kapēc ar 150 tieši?
kurā robā?



150 bija orientējošs skaitlis, lai dzinējs strādā ar slodzi, kas arī ir vajadzīga filtra iztīrīšanai.

Filtra tīrīšanas procesā tos kvēpus (melnos dūmus, kas notverti filtrā) cenšas sadedzināt (kvēpi ir nesadegusi dīzeļdegviela). Ja ir vēl reģenerācijas cikls (kad dators cenšas iztīrīt filtru), tad degviela cilindros tiek smidzināta arī tad, kad izplūdes vārsti ir vaļā un jau virzulis virzās uz augšu, lai būtu karstākas izplūdes gāzes..

Brauksi ar 150+ -> dzinējam būs palielināta slodze -> lielāks degvielas patēriņš -> vairāk karstas izplūdes -> augstāka temperatūra izpūtējā -> kvēpi ātrāk sadeg.

Ja negribi braukt ar 150, vari braukt ar 100, bet zemākā pārnesumā, kad būs lielāki apgriezieni -> lielāks patēriņš -> .....

Lai visiem vieglāk saprast - ja izplūdes kolektors ir sarkans -

[ Šo ziņu laboja konussib, 13 Jul 2012, 20:37:47 ]

Offline
CP17
13. Jul 2012, 20:48 #9

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Jul 2012, 20:36:45 konussib rakstīja:

13 Jul 2012, 20:31:19 arizah rakstīja:
a kapēc ar 150 tieši?
kurā robā?



150 bija orientējošs skaitlis, lai dzinējs strādā ar slodzi, kas arī ir vajadzīga filtra iztīrīšanai.

Filtra tīrīšanas procesā tos kvēpus (melnos dūmus, kas notverti filtrā) cenšas sadedzināt (kvēpi ir nesadegusi dīzeļdegviela). Ja ir vēl reģenerācijas cikls (kad dators cenšas iztīrīt filtru), tad degviela cilindros tiek smidzināta arī tad, kad izplūdes vārsti ir vaļā un jau virzulis virzās uz augšu, lai būtu karstākas izplūdes gāzes..

Brauksi ar 150+ -> dzinējam būs palielināta slodze -> lielāks degvielas patēriņš -> vairāk karstas izplūdes -> augstāka temperatūra izpūtējā -> kvēpi ātrāk sadeg.

Ja negribi braukt ar 150, vari braukt ar 100, bet zemākā pārnesumā, kad būs lielāki apgriezieni -> lielāks patēriņš -> .....

Lai visiem vieglāk saprast - ja izplūdes kolektors ir sarkans -

šito visu var izveikt nebraucot ar 150mit, vnk čalis pieslēdzas pie komja un ar visu kompi močī pa jūrmaleni pāris stundas, kompis ieslēdz reģenerāciju, tur dažādos ātrumos jābrauc. Jā filtrs aizdiršas ātrāk Lv, jo te nav bāņa kur normāli atvilkt, pārvietojies tik mājas darbs alfa mājas utt. Jāatzīmē, ka tas nebūs efektīvi pie autiņiem ar kkādiem >300k noskrējieniem... man autiņš pieprasīja pirmo reģenerāciju savā mūžā pirms 500km, bet nav kur atvilkt tā lai viņš sāktu pats reģenerāciju, bez kompja pieslēgšanas.
Wess to piedāvā pa kkādiem 120ls, melnais_krievs lētāk.
Ja ir jau tā aizdirsts, ka normāli vairs neveras, tad atliek-> maiņa, urbšana, dedzināšana vai mazgāšana.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
zepluto
13. Jul 2012, 21:24 #10

Kopš: 13. Jul 2012

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Nu jā...apmēram jau viena recepte sanāk. Man jau milzu skepse pret to, ko saka BMW dīleri. Ja viņi varēja autoratīvi pateikt, ka bremžu diski vēl nav jāmaina (redz - pēc noskrējiena nav paredzēts), kaut reāli tur jau zilums konkrēts - tad kur garantija, ka tam filtram token pienācis kirdik. No otras puses - liec kā gribi to dzinēju slodzē, bet brīdinājums nepazūd. Tātad rezons ir tam textam par derīguma termiņa beigām.
Nu ko - gaidīsim, ko atbildēs Black_russian.
Visiem paldies par padomiem.
Offline
JZ
13. Jul 2012, 22:06 #11

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kāds sakars bremžu diska krāsai ar tā stāvokli?
Offline
PASSATizhi
13. Jul 2012, 22:33 #12

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

gan jau D ar Z sajauca
Offline
crime
13. Jul 2012, 22:47 #13

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


13 Jul 2012, 22:42:45 VWfans rakstīja:
Ja manai Merivai aizies ciet kvēpu filtrs, tad, iespējams, vērsīšos šeit:

http://www.chiptuning.lv/lv/par-mums/


ar tavu (ne)braukshanu tas gaidaams pavisam driiz
Offline
CP17
13. Jul 2012, 22:49 #14

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Jul 2012, 22:42:45 VWfans rakstīja:
Ja manai Merivai aizies ciet kvēpu filtrs, tad, iespējams, vērsīšos šeit:

http://www.chiptuning.lv/lv/par-mums/

Drīkst kko pateikt aizskarošu? Visus šos gadus esmu turējies rāmjos pret tevi un tavu dudināšanu uz 50/90 ar savu 1,3cdti popeli lūdzu nelien citā lauciņā un pakaries

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
JZ
13. Jul 2012, 23:10 #15

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


13 Jul 2012, 22:33:53 PASSATizhi rakstīja:
gan jau D ar Z sajauca


un kāds bremžu disku dilumam sakars ar garantiju?
Offline
Fandulis
14. Jul 2012, 00:51 #16

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13368

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Atbilde par diler centru un particle filtru ir viena, kura slēpjās jautājumā: kur dilers liek tos filtrus?

pačukstēsu priekšā, tikai tššš - reģenerē jeb mazgā jeb tīra, kā kuram skaidrāk.

Biju vienreiz uz reģenerāciju pie dilera izbraukāja 1/4 bākas, palīdzēja uz neilgu laiku. Beigās starp urbšanu un mazgāšanu izvēlējos pēdējo, jo izurbt var vienmēr. Izmaksas ir ķīmija, 2 blīves, 8 skrūves, pacēlājs un Drivera pakalpojums. Sodrēji nereāli viss Greenpeace raudāja.

Netā par šo problēmu ir ļoooti daudz info. Tikai jāzivēlās kāds risinājums vairāk patīk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo