Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M30B35 motora iegāde

AutorsZiņojums
petka17
17. Apr 2012, 22:39 #1

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Neieslīgstot garās runās par to, kas šobrīd nav svarīgs, uzreiz ķeršos vērsim pie ragiem.

Ir doma/vēlme (tā nekādā gadījumā nav vajadzība) iepirkt šādu aparātu (dzinēju bez mašīnas) tuvākajā nākotnē, tāpēc jau laicīgi sāku meklēt info, lai tad, kad ir līdzekļi varu uzreiz atrast to, ko vajag.

1)Uz ko vajadzētu skatīties meklējot šo dzinēju un kādā komplektācijā?

2)Kā ir ar gredzeneiem un virzuļiem šiem dzinējiem? Vai, kur un pa aptuveni cik tos var atrast? (pie reizes kā ir ar citām dzinēja iekšējām daļām)

3)Kādas ir raksturīgās problēmas, no kā turēties pa gabalu un kas liecina pas sliktu šo agregātu stāvokli?

4)No kā der manuālās kārbas (cik zinu šie pamatā nāk ar tomātiem, kas galīgi neder nekam)

Šobrīd pietiks...

P.S. esmu jauniņais powerā un vispār BMW pasaulē (basically esmu japāņu auto fans )

Neesiet skarbi

[ Šo ziņu laboja petka17, 17 Apr 2012, 22:44:16 ]

Offline
Puxxx
17. Apr 2012, 22:41 #2

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

sāksim ar to - kur tu viņu gribi iebāzt?
aparaats ir domaats motors vai auto ar m30?

[ Šo ziņu laboja Puxxx, 17 Apr 2012, 22:41:33 ]



-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
petka17
17. Apr 2012, 22:43 #3

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Tam, kur viņu gribu likt un ko ar viņu taisos pēc tam darīt šobrīd nav nekādas nozīmes (pat ne vismazākās)

Man vajag lai tas dzinējs būtu maksiāli labs (šāles, gredzeni, virzuļi - karoče viss bloks un galvas pamatkomponentes)

Pat vārsti var būt apdeguši, jo to var easy novērst

M30B35 - domāts kā dzinējs nevis auto

[ Šo ziņu laboja petka17, 17 Apr 2012, 22:45:01 ]

Offline
Puxxx
17. Apr 2012, 22:48 #4

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

skaidrs!
labu to arhajiso kluci droshi vien buus gruuti dabuut Latvijaa! ja ir nauda, tad jau paarlasiit var visu - daudzas detaljas buus tikai no diilera!
vienreiz esmu taameejis shaadam dzineejam detaljas - projekts izbeidzaas - klients paardomaaja!


-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
Turbomen
17. Apr 2012, 22:53 #5

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


17 Apr 2012, 22:43:48 petka17 rakstīja:
Tam, kur viņu gribu likt un ko ar viņu taisos pēc tam darīt šobrīd nav nekādas nozīmes (pat ne vismazākās)

Man vajag lai tas dzinējs būtu maksiāli labs (šāles, gredzeni, virzuļi - karoče viss bloks un galvas pamatkomponentes)

Pat vārsti var būt apdeguši, jo to var easy novērst

M30B35 - domāts kā dzinējs nevis auto


nu jaskatas vai nav parkarsets, un ari atkarigs kur tu vinu taisies likt ja piemeram, opelim bagaznieka lai aizmugurejie riteni uz zales neispoletu deres ari tads, bet ja brauksanai, tad jau deretu ari izbraukt ar to motoru pirms pirksanas vai pirkt visu masinu ar labi dzineju un karbu, bet karbas sitajiem manualas visiem parsvara sapistas.
Offline
9999
17. Apr 2012, 22:59 #6

Kopš: 18. Mar 2012

Ziņojumi: 844

Braucu ar: sixfourtyfizza


17 Apr 2012, 22:53:32 Turbomen rakstīja:

17 Apr 2012, 22:43:48 petka17 rakstīja:
Tam, kur viņu gribu likt un ko ar viņu taisos pēc tam darīt šobrīd nav nekādas nozīmes (pat ne vismazākās)

Man vajag lai tas dzinējs būtu maksiāli labs (šāles, gredzeni, virzuļi - karoče viss bloks un galvas pamatkomponentes)

Pat vārsti var būt apdeguši, jo to var easy novērst

M30B35 - domāts kā dzinējs nevis auto


nu jaskatas vai nav parkarsets, un ari atkarigs kur tu vinu taisies likt ja piemeram, opelim bagaznieka lai aizmugurejie riteni uz zales neispoletu deres ari tads, bet ja brauksanai, tad jau deretu ari izbraukt ar to motoru pirms pirksanas vai pirkt visu masinu ar labi dzineju un karbu, bet karbas sitajiem manualas visiem parsvara sapistas.

70% kulise ir jamaina tocna ,ta parasti griezas kaa globuss ja vel nav citi kasjaki ...
nuuu ,ja tu to motoru taisies likt auto-kur tas paredzets originali(vecaka gada gajuma Bmw),tad vel puslidz ,bet ja projektam - tad nu sis motors price/performance zinja noteikti nav top ...

[ Šo ziņu laboja 9999, 17 Apr 2012, 23:00:30 ]

Offline
petka17
17. Apr 2012, 23:00 #7

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Nu nauda vienmēr ir problēma (budžets protams ir ierobežots un uz pašu dzinēju ar visu savešanu kārtībā domāju ne vairāk kā 500Ls, jo citādi tas viss zaudē savu jēgu (tiks izklāstīta vēlāk)

Man piemēram nav nekādas nojausmas cik varētu izmaksāt kaut vai gredzenu komplekts pirekš šī dzinēja un kur būtu sakarīgākā vieta to meklēt (ja ir vajadzīgs)

Piemēram man priekš toyotas sakarīgs gredzenu komplekts bija ~70Ls, bet nu viņai dzinējs rets un tjipa "spoorta"


Tas vai dzinējs ir sporta vai nav man ir skaidrs - nekāds tur mega sports nav domāts, bet gala rezultātā pakauts gan tiks...

Bet tam nav nozīmes

Visu mašīnu es netaisos ņemt - tikai motoru no E34 vai attiecīgi 7 sērijas

Kārbu - nezinu no kā vēl der?

[ Šo ziņu laboja petka17, 17 Apr 2012, 23:04:21 ]

Offline
Puxxx
17. Apr 2012, 23:04 #8

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

varu palīdzēt to visu pameklēt, bet varbūt pirms tam atsuuti man pm, kam tev tas ir vajadzīgs, varbūt varēshu izliidzeet ar padomu!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
marihuans
17. Apr 2012, 23:09 #9

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

ir motors 3.5 no e32 pa 120ls.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
petka17
17. Apr 2012, 23:13 #10

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns

Nekur netiecu, ka es tūlīt taisos pirkt

Ir doma/vēlme (tā nekādā gadījumā nav vajadzība) iepirkt šādu aparātu (dzinēju bez mašīnas) tuvākajā nākotnē, tāpēc jau laicīgi sāku meklēt info, lai tad, kad ir līdzekļi varu uzreiz atrast to, ko vajag.


Tas šobrīd nozīmē, ka viss sāks materiāli kustēties ~ maijā
Offline
valvoline
17. Apr 2012, 23:18 #11

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: PP-78


17 Apr 2012, 22:59:10 9999 rakstīja:

17 Apr 2012, 22:53:32 Turbomen rakstīja:

17 Apr 2012, 22:43:48 petka17 rakstīja:
Tam, kur viņu gribu likt un ko ar viņu taisos pēc tam darīt šobrīd nav nekādas nozīmes (pat ne vismazākās)

Man vajag lai tas dzinējs būtu maksiāli labs (šāles, gredzeni, virzuļi - karoče viss bloks un galvas pamatkomponentes)

Pat vārsti var būt apdeguši, jo to var easy novērst

M30B35 - domāts kā dzinējs nevis auto


nu jaskatas vai nav parkarsets, un ari atkarigs kur tu vinu taisies likt ja piemeram, opelim bagaznieka lai aizmugurejie riteni uz zales neispoletu deres ari tads, bet ja brauksanai, tad jau deretu ari izbraukt ar to motoru pirms pirksanas vai pirkt visu masinu ar labi dzineju un karbu, bet karbas sitajiem manualas visiem parsvara sapistas.

70% kulise ir jamaina tocna ,ta parasti griezas kaa globuss ja vel nav citi kasjaki ...
nuuu ,ja tu to motoru taisies likt auto-kur tas paredzets originali(vecaka gada gajuma Bmw),tad vel puslidz ,bet ja projektam - tad nu sis motors price/performance zinja noteikti nav top ...


Šī nu ir viss smagākā problēma - kulise izļurkāta
Offline
petka17
17. Apr 2012, 23:20 #12

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns


17 Apr 2012, 23:18:58 valvoline rakstīja:

17 Apr 2012, 22:59:10 9999 rakstīja:

17 Apr 2012, 22:53:32 Turbomen rakstīja:

17 Apr 2012, 22:43:48 petka17 rakstīja:
Tam, kur viņu gribu likt un ko ar viņu taisos pēc tam darīt šobrīd nav nekādas nozīmes (pat ne vismazākās)

Man vajag lai tas dzinējs būtu maksiāli labs (šāles, gredzeni, virzuļi - karoče viss bloks un galvas pamatkomponentes)

Pat vārsti var būt apdeguši, jo to var easy novērst

M30B35 - domāts kā dzinējs nevis auto


nu jaskatas vai nav parkarsets, un ari atkarigs kur tu vinu taisies likt ja piemeram, opelim bagaznieka lai aizmugurejie riteni uz zales neispoletu deres ari tads, bet ja brauksanai, tad jau deretu ari izbraukt ar to motoru pirms pirksanas vai pirkt visu masinu ar labi dzineju un karbu, bet karbas sitajiem manualas visiem parsvara sapistas.

70% kulise ir jamaina tocna ,ta parasti griezas kaa globuss ja vel nav citi kasjaki ...
nuuu ,ja tu to motoru taisies likt auto-kur tas paredzets originali(vecaka gada gajuma Bmw),tad vel puslidz ,bet ja projektam - tad nu sis motors price/performance zinja noteikti nav top ...


Šī nu ir viss smagākā problēma - kulise izļurkāta



Es jau negribu vispār neko teikt, bet vēl neviens nav devis atbildes uz sākuma jautājumiem (tīrs spams )
Offline
GirtzB
18. Apr 2012, 00:29 #13

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

m30b35 pēc pārkarsēšanas galva nevērpjas, nav jau nekāds m20...

motors izicli mūžīgs, lej eļļu un brauc un vecie zf četrpakāpju automāti arīdzan ir samērā lēti pārlasāmi un nenokaujami.
manuālkārbas der no dajebkura 530/535/730/735...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
titus
18. Apr 2012, 00:33 #14

Kopš: 08. Feb 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

sadalene grab,tā ir šo motoru raksturīgākā slimība,nepietiekoša eļļošana,saistīta ar vienu mazu trubiņu,kura ir virs sadalenes,tālāk meklē pats.
Offline
petka17
18. Apr 2012, 12:52 #15

Kopš: 17. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 521

Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns


18 Apr 2012, 00:33:55 titus rakstīja:
sadalene grab,tā ir šo motoru raksturīgākā slimība,nepietiekoša eļļošana,saistīta ar vienu mazu trubiņu,kura ir virs sadalenes,tālāk meklē pats.


wikipediju es ar māku izlasīt - cerēju uz kko specifiskāku
Offline
marihuans
18. Apr 2012, 13:13 #16

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

aljo,ko Tu veel gribi dzirdeet?

par sadaleni un elljosanu pateica,par karshanu arii nav vinjam nekas taads specifisks iznjemot shiis lietas ja motors buus normaalaa staavoklii,tad vareesi braukt ilgi un dikti

-----------------
T: 203-65-203
Offline
kars
18. Apr 2012, 14:19 #17

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Man tāds motors (kombinācijā ar manuālo kārbu) bija iekš e32, nevienu sliktu vārdu nevar teikt par m30b35 arī patēriņš nav tik traks ~8-13 vidēji (ārpus/pilsēta)

[ Šo ziņu laboja kars, 18 Apr 2012, 14:20:56 ]

Offline
Montana
18. Apr 2012, 14:52 #18

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

gredzeni remontkomplektā maksā 50ls, padilušam motoram 70
Offline
Montana
18. Apr 2012, 14:55 #19

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

un šāles 20 latus
Offline
Puce
18. Apr 2012, 14:55 #20

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja gribi savest tādu motoru labā kārtībā, tad ir jārēķinās ar to, ka jāpērk būs jauna ķēde, zobrati, mierinātāji utt. Viss tas laika gaitā būs jau izļurkājies un nebūs īsti pareiza aizdedze.

Pa lielam jau tas motors skaitās labs, kamēr ir labā stāvoklī, tikai pēc velna smags. Der kā labs atsvars kaut kam tik pat smagam.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo