Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 330d dsc / asc?

AutorsZiņojums
defari
31. Mar 2012, 02:12 #1

Kopš: 09. Feb 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 167

Braucu ar: bmw F11/530d

Sveiki ir radusies tada problema ka atsledzot asc pogu tapat kaut kas trauce ( reali bremze ) normali izbukset tad ir radies jautajums vai ir iespejams ka paraleli shim asc darbojas vel kaut kas lidzigs teixim dsc?

PS auto iegadats nesen e46 2002
Offline
eposs
31. Mar 2012, 02:22 #2

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


31 Mar 2012, 02:12:38 defari rakstīja:
Sveiki ir radusies tada problema ka atsledzot asc pogu tapat kaut kas trauce ( reali bremze ) normali izbukset tad ir radies jautajums vai ir iespejams ka paraleli shim asc darbojas vel kaut kas lidzigs teixim dsc?

PS auto iegadats nesen e46 2002

nē!
Offline
Vienpatis
31. Mar 2012, 09:14 #3

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 446

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Ja tev ir dsc, tad nospiežot to pogu vienreiz atslēdzas tikai daļēji vai tikai pretbuksēšana, nospied to pogu un paturi kādas 5 sec, tad atslēdzas viss un buksēt var cik uziet.
Offline
jankka
31. Mar 2012, 10:49 #4

Kopš: 27. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 86

Braucu ar: 143 zirgiem

Ar ASC pogu tas pats. Turi kamēr papildus dzeltenajai lampiņai vidū iedegsies arī dzeltena bremžu lampiņa. Tad viss ir OFF.
Offline
defari
31. Mar 2012, 13:18 #5

Kopš: 09. Feb 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 167

Braucu ar: bmw F11/530d

ok paldies pameginasu
Offline
zhuupa
31. Mar 2012, 13:30 #6

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Priekš kam tas vajadzīgs?
Offline
Wilde
31. Mar 2012, 14:02 #7

Kopš: 22. Dec 2009

Ziņojumi: 1465

Braucu ar: top Zustand W220


Offline
Hektors
31. Mar 2012, 14:19 #8

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3843

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


31 Mar 2012, 13:31:13 Berlusconi rakstīja:

31 Mar 2012, 13:30:17 zhuupa rakstīja:
Priekš kam tas vajadzīgs?


jā. nahuj?


mos tapec ka ir paredzets jau no rupnicas...tatad tas ir vajadzigs!

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
xaero
07. Dec 2016, 11:48 #9

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Sveiki. Auto e46 330d 2001 sept. ražojums. Lieta tāda, ka pirms es norpirku auto, bija nominīts ASC bloks. Pieslēdzoties ar kompi rāda ka atpazīst DSC MK60 un vēl kļūda, ka nesakrīt VIN, bet realitātē ir uzstādīts ASC bloks un arī pēc komplektācijas ir ASC. Kāpēc ASC vietā atpazīst DSC un vai var piekodēt šo bloku pie mašīnas? Oriģinālā bloka man diemžēl nav. Kādi ir varianti?
Offline
xaero
27. Jan 2017, 08:39 #10

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Te atbildēšu pats uz savu jautājumu. Piekodēju bloku ar ISTA-P, tagad ASC darbojas kā nākas. Bloku gan vēl arvien visur uzrāda kā DSC MK60. Piespiežot pogu vienu reizi atslēdzas tikai daļēji, paturot 5 sek. atslēdezas pilnīgi. Pats bloks arī ir ASC, tā ka tā 5 sekunžu pieturēšana attiecas arī uz ASC.
Offline
Hyundai-Matrix
27. Jan 2017, 08:45 #11

Kopš: 22. Oct 2014

No: Ainaži

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 3 cilindru dīzeli

kas par muļķībām !
asc ir tikai pretbuksēšana, nospied pogu un viss ej slīpi.
DSC ir pretbuksēšana + pretizsīdēšana nospiežot atslēdz tikai pretbuksēšanu , paturot atslēdz arī pretizslīdēšanu , ja ir ASC tur nekas nav jātur
Offline
xaero
27. Jan 2017, 11:15 #12

Kopš: 04. Jan 2014

No: Alūksne

Ziņojumi: 31

Braucu ar: E46 330d

Nu ir tā kā ir, hvz, neko nediršu un nepiepušķoju. Bloks 100% stāv ASC, poga ASC, pēc komplektācijas arī oriģināli ASC. INPA un ISTA-D uzrāda DSC MK60. Ja nospied vienu reizi, uz ledus var spolēt, bet apgriezienus kaut kādos momentos ierobežo, sānslīdi atļauj minimālu - pieļauju, ka līdz noteiktam leņķim. Ja patur, tad atslēdz visu.
Offline
spriditis
27. Jan 2017, 11:51 #13

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Tad tavam ir drifta regulators,caur kompi var saregulet,kada lenki velams driftet
Offline
ens
27. Jan 2017, 11:57 #14

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 919

Braucu ar: Dvuļu un semkām


27 Jan 2017, 11:15:20 @xaero rakstīja:
Nu ir tā kā ir, hvz, neko nediršu un nepiepušķoju. Bloks 100% stāv ASC, poga ASC, pēc komplektācijas arī oriģināli ASC. INPA un ISTA-D uzrāda DSC MK60. Ja nospied vienu reizi, uz ledus var spolēt, bet apgriezienus kaut kādos momentos ierobežo, sānslīdi atļauj minimālu - pieļauju, ka līdz noteiktam leņķim. Ja patur, tad atslēdz visu.

Tev ir DSC, poga var būt no kā gribi, uzlīme/vāks uz bloka arī. Ja kompi pieslēdzot atrod DSC, tad tas ir DSC, turklāt ASC nav jātru poga, tikai vienreiz jānospiež. Un nez vai 2002 e46 maz nāca ar ASC..
Offline
Driver
27. Jan 2017, 12:20 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Aaksts. Asc nav ko spaidit to pogu 2x.

Un asc nelauj tikai izspolet, nevis nelauj samest skersam auto.

Vel ticetu, ka dsc blokam var likt stradat kaa asc,bet otradi nekad.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
salvens2
27. Jan 2017, 13:04 #16

Kopš: 28. Aug 2015

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


27 Jan 2017, 12:20:27 @Driver rakstīja:
Aaksts. Asc nav ko spaidit to pogu 2x.

Un asc nelauj tikai izspolet, nevis nelauj samest skersam auto.

Vel ticetu, ka dsc blokam var likt stradat kaa asc,bet otradi nekad.



Bet ir ASC UN ASC+T UN TAAS IR 2 Atšķirīgas lietas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo