Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Eļļas spiediens

AutorsZiņojums
kro
14. Feb 2004, 14:30 #1

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

Problēma, šorit iedarbinot savu e30 325ix līdz 1000rpm deg eļļas spiediena lampiņa panelī, kad apgriezieni palielinās virs 1000rpm vairs nedeg. Dačiki kas ir pie vidus spoguļa nerāda ka būtu par maz eļlas, pārbauīju līmeni - viss kārtībā, apčolēju motoru bet nekur nebija ar eļlu notecējis, izņemot minimālus traipus kas tik vecam auto ir normaļoks griežot līdz 7k rpm, nedēļas divas atpakaļ mainīju eļlu (pusintētiku). Kas par šaizi varētu būt? kāds var pakomentēt?
PS. iepriekšējā dienā nobraucu 300km[ This message was edited by: kro on 2004-02-14 14:41 ]
Offline
Raicha
14. Feb 2004, 14:35 #2

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

mosh suudiiga ellja un zaudee darba iipashiibas pie temp.
Offline
Speed3
14. Feb 2004, 14:46 #3

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Izskatās ,ka eļļas sūknis ,bet kas pa eļļu...

-----------------
IHTIS
Offline
jvanks
14. Feb 2004, 14:49 #4

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Man vecajam 323 e30 ari bija tada lieta - bet man shalem bija piz... - ari silts motors pie zemiem abarotiem spidinaja to lampinju, vienalga cik ellas ieksha.

Es atrisinaju to paaugstinot tukshgaitas abarotus lidz tadiem, kad lampinja vairs nedeg

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
RM1
14. Feb 2004, 14:51 #5

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Man izklausas, ka tev shalem kirdik, bet hvz vai tas ta ir

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
jvanks
14. Feb 2004, 14:53 #6

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Vo vo es tak teicu

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
kro
14. Feb 2004, 14:55 #7

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

eļla kaut kāda vācu firmas pussintētika par Ls2.30 litrā, nosaukumu neatceros (bet var noskaidrot) bet iepreikš arī esmu to pašu lietojis nekādu problēmas nebija, neba man tam vecajam bumerim vajaga mobil eļlu.

Par tukšgaitas apgriezienu palielināšanu - tas nav risinājums

tad vēl uz reiz cik varētu izmaksāt tā motora "ārdīšana" un šāļu mainīšana, tas vispār izklausās kad viss motors ir jāpārjauc un pie reizes citas lietas jātaisa[ This message was edited by: kro on 2004-02-14 15:02 ]
Offline
jvanks
14. Feb 2004, 14:59 #8

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Zinu, bet vienkarshi

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
Speed3
14. Feb 2004, 15:12 #9

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Vai graboņa pie 5000 apgr. neparādās ?

-----------------
IHTIS
Offline
kro
14. Feb 2004, 15:15 #10

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


2004-02-14 15:12, Spiid3 rakstīja:
Vai graboņa pie 5000 apgr. neparādās ?


nee
Offline
jvanks
14. Feb 2004, 15:19 #11

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Tad jau vispar super

Labi, sorri par

Tads garigais sodien.

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
jvanks
14. Feb 2004, 15:21 #12

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Isteniba, ja nopietni, tad tas ir shales - dodu kadus 90%, jo kak raz elu nomainiji pret shkidraku un ta ari notika. Ta jau vecajos autinjos ari darija, lai ellas lampa nedegtu ieleja biezaku ellu. Ta ka tagad tev ir shkidra un svaiga - problema atklaas.
Ta ka lieta visdrizak ir shales.

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
kro
14. Feb 2004, 18:02 #13

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

hmm, dīvaini, izbraucu kādus 20km un tagad vairāk nedeg spiediena lampa panelī!
varbūt dēļ jaunajām eļām, kas ir šķidrākas, kā arī ar visādām ķīmiskām attīrošām piedevām, kauk kas eļļas filtrā salīda... hwz. tipa tagad atkal viss kā pa vecam...[ This message was edited by: kro on 2004-02-14 20:33 ]
Offline
Rons
14. Feb 2004, 21:06 #14

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

sadilushas shaales suudiigi izveeleta elja... saaks degt arvien biezhaak.. un beigaas pizdohen ... vai eljas suuknis...
Grossaa var nopirkt kaut kaadu elju kas pecelj eljas spiedienu.

-----------------
www.radari.lv
Offline
kro
14. Feb 2004, 21:11 #15

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

eļļas sūknis man viens rezervē ir no nokrašotā iX (iX ir savādāks nekā parastajiem 325, kā arī piedziņas virziens ir pretējs), jebkurā gadījumā tik vecam vāģim padilušas šāles laikam jau būs normāls pasākums - jākīlē motors!
Offline
p4
14. Feb 2004, 21:17 #16

Kopš: 30. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

manuprāt
1. vajag ar mehānisku manometru pārbaudīt to spiedienu nevis paļauties uz lampiņu kura var degt nedegt gandrīz vai no sālsūdens tavā motortelpā.
2. eļļas sūkņi mēdz izdilt, tā ka neuzsūc eļļu augšā pie zemiem apgriezieniem vispār.ir bijis konkrētas variants ar audi90q2.2 kuram ar izskrūvētām svecēm griežot ar starteri eļļu vispār neuzsūca, tukšgaitā arī laikam, vairs neatceros.
3. eļļas sūknī ir tāds vārsts "redukcijas" ja lai spiediens nebūtu pa lielu, ja tanī vārstā iesprūst kauutkas, vai salūzt atspere ar nav spiediena.
Offline
Speed3
14. Feb 2004, 21:41 #17

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


2004-02-14 21:17, p4 rakstīja:
manuprāt
1. vajag ar mehānisku manometru pārbaudīt to spiedienu nevis paļauties uz lampiņu kura var degt nedegt gandrīz vai no sālsūdens tavā motortelpā.
2. eļļas sūkņi mēdz izdilt, tā ka neuzsūc eļļu augšā pie zemiem apgriezieniem vispār.ir bijis konkrētas variants ar audi90q2.2 kuram ar izskrūvētām svecēm griežot ar starteri eļļu vispār neuzsūca, tukšgaitā arī laikam, vairs neatceros.
3. eļļas sūknī ir tāds vārsts "redukcijas" ja lai spiediens nebūtu pa lielu, ja tanī vārstā iesprūst kauutkas, vai salūzt atspere ar nav spiediena.



Pilnīgi piekrītu ,jo vajag sākt ar vieglāko...

-----------------
IHTIS
Offline
GincA
14. Feb 2004, 21:52 #18

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 255

Braucu ar: just Bmw

Atkal Kro pie X ticis. Laba lieta.
Offline
kro
14. Feb 2004, 21:54 #19

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

nu apmēram mēnesi pēc kraša, kad noplēsu melno iX iegādājos pagajušā gada septembrī nakamo![ This message was edited by: kro on 2004-02-14 21:57 ]
Offline
Puce
14. Feb 2004, 22:02 #20

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Vot pasakiet kurā galā nomērīt to spiedienu? un galvenais kur ir kāds kantoris, kas to varētu izdarīt. Manējam ar kaut kas nav kārtībā. Respektīvi, kad eļļa riktīgi uzsilst, jebšu ir jau pārāk uzsilusi dažreiz kompis sāk bļaut par eļļas spiedienu... Vispār man ir manometrs pielikts un tas tiešām rāda, ka eļļas spiediens ir tā kā par mazu. Esmu nomainījis sūkni. Šāles it kā arī tika mainītas... Bet mainīju tādā kantorī, kurā var gadīties, ka šāles tomēr netika nomainītas...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo