Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dīzelis vs benzīns un gāze

AutorsZiņojums
Marteens
07. Feb 2012, 01:08 #1

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Cik redzu,tad visas tēmas atduras par to cik slikta ir viena vai otra degviela,tad izpaužamies šeit.


Iepriekš jau rakstīju kāpēc izvēlēšos auto ar DD. Dinamika un patērīņa pēc. Ja seko līdzi iekš auto,tad šis mīnus ir pie kājas arī DD. Ir opcija iegāzt spirtu bākā ja nu galīgi čau
Offline
Simplex
07. Feb 2012, 01:13 #2

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 783

Braucu ar: www.autodirect.lv

To spirtu labāk pataupi kompresēm, galvenai normālu degvielu liet pie - temp.


-----------------
Iepriekš pārbaudītu BMW un citas markas auto piegāde no Vācijas,pēc pasūtījuma, auto tirdzniecība uz ārvalstīm. PM vai [email protected]
www.autodirect.lv
Offline
Marteens
07. Feb 2012, 01:14 #3

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Nav liets vēl.


Mļac.Pilnīgi viss ir aizkakāts...briesmu lietas, Sporca galerija,prikoli utt.
Offline
Marteens
07. Feb 2012, 01:15 #4

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:


07 Feb 2012, 01:14:27 user rakstīja:
biju AAE, vietejam dzekam teicu - blins jums te tankos tikai bendzins un nevienu dizelauto uz ielas neesmu redzejis:

atbilde: fui, dizelis smird nav mums taadu






Ja Latvijā iedurot spieķi zemeslodē šļāktos laukā nafta,tad šeit būtu līdzīgi
Offline
karlsonss
07. Feb 2012, 01:18 #5

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

cik lopi bija satjuuneeti tam mezciema a6, kursh visu dipinaaja dragos?
Offline
Marteens
07. Feb 2012, 01:21 #6

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:


07 Feb 2012, 01:18:53 karlsonss rakstīja:
cik lopi bija satjuuneeti tam mezciema a6, kursh visu dipinaaja dragos?


Nu man pasātam teicās,ka var uzliekot saab turbīnu dabūt pie 400



Nez ko hibrīta auto dara šajos grādos. 100km vietā labi ja 20pieveic
Offline
Montana
07. Feb 2012, 01:22 #7

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

kā jau rakstīju iepriekš. aizņemtam cilvēkam bez liekiem uzkrājumiem - lietots auto - benzīns, jauns - dīzelis(tikai garantijas laikā)
Offline
Archy96
07. Feb 2012, 01:25 #8

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


07 Feb 2012, 01:21:31 Marteens rakstīja:

07 Feb 2012, 01:18:53 karlsonss rakstīja:
cik lopi bija satjuuneeti tam mezciema a6, kursh visu dipinaaja dragos?


Nu man pasātam teicās,ka var uzliekot saab turbīnu dabūt pie 400



Nez ko hibrīta auto dara šajos grādos. 100km vietā labi ja 20pieveic

Vot es arī par šo te iedomājos, interesanti, cik reižu samazinās nobraukums starp uzlādēm elektromobīlim šādos mīnusos Tu noteikti autonomā pečka jāliek, kas ar soļarku tos akuamulātorus silda
Offline
Marteens
07. Feb 2012, 01:28 #9

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Drīzāk tūristu gāzes iekārtiņa jānēsā līdzi
Offline
Montana
07. Feb 2012, 01:30 #10

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

kāds vispār pērk hibrīdus ekonomijas dēļ ? nu izņemot prius...
Offline
Montana
07. Feb 2012, 01:32 #11

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tiem lexux hibrīdiem tas elektromotors vairāk jaudai domāts imho...
Offline
Marteens
07. Feb 2012, 01:34 #12

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Bija joks kad jaunībā biju sābu ar gāzi nopircis. Kad iestājās dubaks,tad viņš palika gāzes režīmā un pielaist dirs...ā. Hvz Kā tagad ar tiem pārslēdzējiem kuriem ir.
Offline
Archy96
07. Feb 2012, 01:36 #13

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


07 Feb 2012, 01:30:17 Montana rakstīja:
kāds vispār pērk hibrīdus ekonomijas dēļ ? nu izņemot prius...

Tas varbūt ir mans subjektīvais viedoklis, bet tie hibrīdi potenciāli varētu būt vēl lielāks ieberziens, nekā dīzelis - pirmkārt jau viņi maksā jūtami dārgāk par jebkuru citu tādas pašas klases benzīn/dīzeļ auto, otrkārt, kaut kur redzēju interviju ar spečukiem - tā hibrīda konstrukcija vispār bez maz vai nav remontējama, kā noklājās, tā jāmaina viss mezgls, un domāju, ka tādu leišu šrotā neatradīsi un jauna būs pus mašīnas cenā Manuprāt pārlieku sarežģīta un vēl neattīstīta tehnoloģija, lai uz tās rēķina kaut ko mēģinātu taupīt, drīzāk tāda kā modes lieta
Offline
Remjanis
07. Feb 2012, 06:56 #14

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


07 Feb 2012, 01:34:41 Marteens rakstīja:
Bija joks kad jaunībā biju sābu ar gāzi nopircis. Kad iestājās dubaks,tad viņš palika gāzes režīmā un pielaist dirs...ā. Hvz Kā tagad ar tiem pārslēdzējiem kuriem ir.



Nezinu kad Tev bija jaunība,bet man 98.gadā bija Tranzīts benzīns-gāze un tam bija normāls pārslēdzējs-varēju izvēlēties ar ko pats gribu braukt.Arī ap 2004.gadu vienam Pasātam tā pat bija.Vot tagadējiem laikam jau ir automātiska pārslēgšana uzsilstot motoram,kas man nu galīgi nepatiktu.
Offline
karlsonss
07. Feb 2012, 07:21 #15

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

jālabo topika nosaukums
Offline
Laoshi
07. Feb 2012, 08:53 #16

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ar gāzi arī pie mīnusiem viss ir kulē. Jāatceras fakts, ka, nopērkot benzīnu, vnm pastāv iespēja viņu sagāzēt. Nopērkot dīzeli, pastāv tikai iespēja maksāt, jo neviens jau nepirks vecos dīzeļus, kas ar cepameļļu var braukt. Turklāt sagāzēts normālas litrāžas benzīns/turbobenzīns degvielā izmaksās tikpat, cik nīkulīgs dīzelis, kas neiet vēl pie tam.

Tas par lietotiem auto, jaunus ir +/- vienalga, ko pirkt.
Offline
Robercz
07. Feb 2012, 09:21 #17

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Cik esmu runājis ar gāzes auto lietotājiem pēdējo nedēļu laikā - arī nekādu problēmu. Vnk iepriekšējā vakarā, īsi pirms mašīnas noparkošanas, pārslēdz uz bendžu un nākamajā rītā viss kārtībā.
Offline
badmoon
07. Feb 2012, 10:09 #18

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Normāls VAG grupas TDI nemaz tik sūdīgi neiet, salīdzinot ar līdzīga gada gājuma un tilpuma benzīnnieku, plus būs ekonomiskāks. Piemēram III/IV golps. Arī ja kaut kas atsakās kosmosu vairs nemaksā. Protams, jo jaunākas paaudzes dīzelis, jo dārgāk, ja kas nobrūk, plus nevar liet nenosakāmas izcelsmes dīzeli.
Lai gan tik elitārā forumā kā šis, vienīgais uz kādu 535d neskatīsies un arī tikai tad, ja tas piederēs CP17
Offline
LA
07. Feb 2012, 10:13 #19

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


07 Feb 2012, 01:30:17 Montana rakstīja:
kāds vispār pērk hibrīdus ekonomijas dēļ ? nu izņemot prius...


Šajā sakarā varu iekomentēt, ka lexus GS450H iet vienkārši lopā un ar to visu patēriņu rādija 8l. Likās jau ļoti izdevies variants, bet skaidrs ka ja kautkas tur nobrūk, tad viss ir slikti.
Offline
Czars
07. Feb 2012, 10:17 #20

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


07 Feb 2012, 10:13:59 Lauris rakstīja:

07 Feb 2012, 01:30:17 Montana rakstīja:
kāds vispār pērk hibrīdus ekonomijas dēļ ? nu izņemot prius...


Šajā sakarā varu iekomentēt, ka lexus GS450H iet vienkārši lopā un ar to visu patēriņu rādija 8l. Likās jau ļoti izdevies variants, bet skaidrs ka ja kautkas tur nobrūk, tad viss ir slikti.

pa 500euro var piepirkt garantiju uz vēl diviem gadiem. LS600h L to vismaz var bet tam auto pats saremontēt nevari neko, paceļot parsegu tu nekam netiec klāt.
5litru v8 , viņi verās , līdz 40km/h iet uz akumulatoru, pilnīgi pietiek, lai pa pilsētu lēnām slīdētu, bet uz šosejas var iebērt grīdā un i to būs 11-13litri uz 100, mierīgi braucot 10.

[ Šo ziņu laboja Czar, 07 Feb 2012, 10:19:19 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo