Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Auto pasīvā drošība

AutorsZiņojums
raivisp
03. Jan 2012, 18:05 #1

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Līdzīga topika nav, tad nu uzcepu jaunu. Varēs arī pa laikam viņu izmantot kāds pagātnē dzīvojošs indivīds savas taisnības pierādīšanai, ka, redz, 2tonnīgs aizpagaišā gadsimta volvo tikai pašam zināmu iemeslu dēļ, kaut gan nekad ar viņu neviens nav veicis crashtestus, ir dah**ā drošāks par jaunu toyotu yaris ar ncap 5* Bet nu ne par to ir mans jautājums.

Interesē sekojoša lieta - kādu spēku spēj izturēt drošības jostas? Gan pašas jostas, gan spriegotāji, gan arī jostas fiksētājis (hvz kā viņus zinātniski sauc)? Nu principā jau pietiktu ar visas sistēmas kopējo.

Izmantojot šo kaukulātoru, kur ievada braukšanas ātrumu, apstāšanās ceļa garumu un cilvēka masu, tiek aprēķināts šis spēks, kas iedarbojas uz cilvēku. Pieļauju, ka tas ir tas pats, kas iedarbojas uz jostas sistēmu. Bet nu pēc viņa sanāk, ka ja 100kg cilvēks apstājas no 100km/h 0,5 metros, sanāk, ka viņš izbauda 8,7 tonnas uz savu ķermeni. Viss skaidrs, bet vai pie šādas slodzes tā jostas sistēma nesadalās? Mož kāds powerists ir gudrāks.

P.S. neprasiet, kāpēc man to vajag zināt
Offline
Schwins
03. Jan 2012, 18:15 #2

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar: s13

Lasi uz nebēdu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt
Offline
raivisp
03. Jan 2012, 18:28 #3

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


03 Jan 2012, 18:15:18 Schwins rakstīja:
Lasi uz nebēdu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt
Nav jau tur rakstīts.
Offline
Marta_22
03. Jan 2012, 19:10 #4

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Nu jāpņem siksna līdzi uz universtāti un jāpamēģina saplēst, līdz 10t aparāts ļauj. Pieņemu, ka nejau gluži visa slodze tur jānes tām sisknām un mehānismsiem, bet ne tā mazākā gan Lai vai kā autoražotāji par to pamatīgi ir padomājuši, tā ir lieta ko reiķinav lielum liela iņžinieru grupa.

Kas attiecs uz tavu salīdzinājumu ar Jari, tad ir daudz citas lietas, kā piemēram tireciena pārnese un tamlīdzīgi. Tāds Jaris noteikti krietni vairāk absorbē triecienu nekā tāds Volvo no kārtīgiem blēkiem, protams, nejau ikdienā uz katra stūra askrienas ar 100km/h un pie daudz mazākiem ātrumiem, tomēr jūties drošak auto kurš nesalocas kā alus skārdene.
Offline
Amakatanav
03. Jan 2012, 19:19 #5

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

šis tas par jostām.
Offline
autobusavaditajs
12. Jan 2012, 12:07 #6

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu

jostu saplest ir principa neiespejami.
savulaik dazas x ir izmantotas drosibas jostas kaa auto velkamais strikjis.
ja parastie veikala strikji ir truukushi, tad nogrieztas aizmugures jostas nekad
Offline
klucis1
12. Jan 2012, 12:33 #7

Kopš: 07. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Toyota


12 Jan 2012, 12:07:28 autobusavaditajs rakstīja:
jostu saplest ir principa neiespejami.
savulaik dazas x ir izmantotas drosibas jostas kaa auto velkamais strikjis.
ja parastie veikala strikji ir truukushi, tad nogrieztas aizmugures jostas nekad


ari esmu vilcis ara novakotu auto no gravja. neviens no strikjiem netureeja. jostas mierigi.
Offline
Redliner
12. Jan 2012, 13:14 #8

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Kad bija kabris, domāju uz ko šie beņķi ir spējīgi.


[ Šo ziņu laboja Redliner, 12 Jan 2012, 13:16:49 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo