Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 18 pogu OBC
Autors | Ziņojums |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Sveika tauta!
Varbūt citiem liksies muļķīgs jautājums, bet esmu mazliet stulbs šai jautājumā.
Kā uz 18 pogu OBC var saregulēt pulksteni. Nekad nav bijis šāds agregāts mašīnā.
P.S. Esmu arī meklētājā meklējis atbildi, bet tur ir par visu kaut ko izņemot par saregulēšanu.
Un vēl viens jautājums....
Kā īsti var saregulēt šādu pečku?
Par tiem lieliem kloķiem itkā ir skaidrs, bet
kāpēc ir vajadzīgi tie vienādie divi siltuma regulēšanas kloķīši?[ Šo ziņu laboja daemon, 07 Nov 2011, 22:04:23 ] | Offline | | |
tautudeels | | Kopš: 11. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1568
Braucu ar: diskotēku
| spied Uhr un set/reset pogu vienlaicīgi, un turi. laiku varēsi saregulēt ar 1000 100 10 un 1 pogām labajā pusē.
divas grozāmās pogas pa vidu - temperatūra celsija grādos labajā un kreisajā salona pusē. [ Šo ziņu laboja tautudeels, 07 Nov 2011, 22:04:27 ] | Offline | | |
ziema | | Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
| | Offline | | |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
| uhr poga ir jaanospiezh un japatur, kopaa ar set/reset nekas nenotiks
-----------------
| Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
|
07 Nov 2011, 22:03:21 ziema rakstīja:
Jā zinu, ka
Bet man ir pirmā saskarsme ar OBC.
Pirmstam ir bijuši visādi datorizēti limuzīni, bet šis ir mazliet nesaprotams.
07 Nov 2011, 22:02:51 tautudeels rakstīja:
spied Uhr un set/reset pogu vienlaicīgi, un turi. laiku varēsi saregulēt ar 1000 100 10 un 1 pogām labajā pusē.
divas grozāmās pogas pa vidu - temperatūra celsija grādos labajā un kreisajā salona pusē.
Ok. Pamēģināšu. Pirms tam vienkārši visādas kombinācijas mēģināju. Bija pogas kuras neaiztiku aiz nezināšanas. Gribās pareizi to kompi saregulēt. Ak jā... Un kas tas par TIMER?[ Šo ziņu laboja daemon, 07 Nov 2011, 22:09:25 ] | Offline | | |
ziema | | Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
07 Nov 2011, 22:06:56 daemon rakstīja:
07 Nov 2011, 22:03:21 ziema rakstīja:
Jā zinu, ka
Bet man ir pirmā saskarsme ar OBC.
Pirmstam ir bijuši visādi datorizēti limuzīni, bet šis ir mazliet nesaprotams.
Ar obc ok,lai gan seit var atrast pilnu instrukciju ko katra funkcija nozime,ko rada un ko vispar obc var redzet, bet ko pie velna tu nesaproti taja pecka? kreisaja puse atrums ar kadu pus, vidu abi pulkisi regule no aukstaka lidz karstakajam gaisa temperaturu, labaja puse uz kurieni lai gaisa plusma pus! | Offline | | |
daplis | | Kopš: 19. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 46276
Braucu ar:
| es parasti reguleeju vasaraa, savaa puseee +22 graadi, blakusseedeetaaja pusee arii!
zeimaa neesmu seedeejis e36! | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
|
07 Nov 2011, 22:10:43 ziema rakstīja:
07 Nov 2011, 22:06:56 daemon rakstīja:
07 Nov 2011, 22:03:21 ziema rakstīja:
Jā zinu, ka
Bet man ir pirmā saskarsme ar OBC.
Pirmstam ir bijuši visādi datorizēti limuzīni, bet šis ir mazliet nesaprotams.
Ar obc ok,lai gan seit var atrast pilnu instrukciju ko katra funkcija nozime,ko rada un ko vispar obc var redzet, bet ko pie velna tu nesaproti taja pecka? kreisaja puse atrums ar kadu pus, vidu abi pulkisi regule no aukstaka lidz karstakajam gaisa temperaturu, labaja puse uz kurieni lai gaisa plusma pus!
Man vairāk sajauca galvu tas, ka ir divas vienādas siltum regulācijas pogas... Bija jau aizdoma par tām pusēm... Vienīgi kāda tam jēga? Salonā jau beigu rezultātā tā pat viena temperatūra. [ Šo ziņu laboja daemon, 07 Nov 2011, 22:16:36 ] | Offline | | |
|
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
| divjoslu pecka. katrs grozaamais, savaa puse gaisa siltumu/aukstumu regulee. paarslinja iesleedz kondishku, apliitis gaiss cirkulee pechkaa no salona, pedeejaa poga aizmugurejaa loga apsilde.
-----------------
| Offline | | |
ziema | | Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
07 Nov 2011, 22:13:41 daemon rakstīja:
07 Nov 2011, 22:10:43 ziema rakstīja:
07 Nov 2011, 22:06:56 daemon rakstīja:
07 Nov 2011, 22:03:21 ziema rakstīja:
Jā zinu, ka
Bet man ir pirmā saskarsme ar OBC.
Pirmstam ir bijuši visādi datorizēti limuzīni, bet šis ir mazliet nesaprotams.
Ar obc ok,lai gan seit var atrast pilnu instrukciju ko katra funkcija nozime,ko rada un ko vispar obc var redzet, bet ko pie velna tu nesaproti taja pecka? kreisaja puse atrums ar kadu pus, vidu abi pulkisi regule no aukstaka lidz karstakajam gaisa temperaturu, labaja puse uz kurieni lai gaisa plusma pus!
Man vairāk sajauca galvu tas, ka ir divas vienādas siltum regulācijas pogas... Bija jau aizdoma par tām pusēm...
ta ari tas ir domats katrai pusei,es piemeram parasti turu abus vienada stavokli! | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| ta ari tas ir domats katrai pusei,es piemeram parasti turu abus vienada stavokli!
Es arī tagad esmu uzlicis vienādi. Šī tipa pečkām klimas tak nav? | Offline | | |
Amphytamin | | Kopš: 14. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 893
Braucu ar: F10
|
07 Nov 2011, 22:02:51 tautudeels rakstīja:
spied Uhr un set/reset pogu vienlaicīgi, un turi. laiku varēsi saregulēt ar 1000 100 10 un 1 pogām labajā pusē.
Aizmirsi pierakstit ka atslegai aizdedze jabut 1 pozicija nevis pedeja savadak nesejvos jauno time | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4349
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
07 Nov 2011, 22:18:48 daemon rakstīja:
ta ari tas ir domats katrai pusei,es piemeram parasti turu abus vienada stavokli!
Es arī tagad esmu uzlicis vienādi. Šī tipa pečkām klimas tak nav?
Tas ko Tu redzi ir klimatkontrole. | Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| Es to laiku un datumu tad saregulēju. Tikai tagad man kad pagriež atslēgu rāda laiku a tas otrs ekrāns ir tumš. Ieslēdzas un rāda tikai tad kad nospiež kādu pogu vai to kloķi pie stūres. Tam tā jābūt? | Offline | | |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
| jaa taa tam jabuut. ja Tev straadaa check funkcija tad uz vinjas paraadiis kljuudas. range cik videeji vari nobraukt ar to kas bakaa utt.
-----------------
| Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
|
08 Nov 2011, 00:10:02 mcgh rakstīja:
jaa taa tam jabuut. ja Tev straadaa check funkcija tad uz vinjas paraadiis kljuudas. range cik videeji vari nobraukt ar to kas bakaa utt.
Domāju ka esmu ko sadarījis ne pa ķeksi. Jo līdz ko saregulēju laiku tā uzreiz blakus ekrāns nodzisa. Līdz šim visu laiku pats ieslēdzās līdz ko pagrieza atslēgu. | Offline | | |
|
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
| TEMP (A-TEMP)
Outside temperature
Displays the outside temperature after pressing the TEMP (A-TEMP) button. If it falls below +3�C, a gong signal is heard as a warning; the outside temperature is displayed and flashes for eight seconds.
The warning is repeated if the temperature rises to at least +6�C and then drops again to +3�C.
RANGE (REICHW)
Probable range
This display indicates after pressing the RANGE (REICHW) button how far the car can probably be driven on the fuel remaining in the tank. The value takes into account the way in which the car has so far been driven. A plus sign (+) in front of the displayed value means that it is still undergoing a correction process (measuring tolerance).
If three horizontal display segments flash, the range is below 15km and the car should be refuelled as soon as possible.
The on-board computer registers fuel added to the tank only when the engine has been stopped and the quantity of fuel exceeds four litres.
SPEED (GESCHW)
Average speed
Shows the average speed since the last reset. To display press the SPEED (GESCHW) button.
To reset the calculation press SET/RES. The on-board computer doesn’t include the time the car is standing with the engine off in its calculation.
CONSUM (VERBR)
Average fuel consumption
Average fuel consumption can be computed for two distances in parallel. Each time the button CONSUM (VERBR) is pressed, the display alternates between the average consumptions for distances one and two. There is also an indication of whether distance one or two is being displayed.
To reset the calculation press SET/RES.
DIST (DISTANZ)
Distance from destination
After pressing the DIST (DISTANZ) button the display shows how far the car is from the destination, provided the total distance was input before the journey started.
The probable time of arrival, which is recalculated continually as driving conditions change, is also displayed.
If the car has already completed the full distance which was input, the distance value is preceded by a minus sign (-).
LIMIT
Speed limit
If you exceed a speed limit which you have previously input, you will hear a warning gong. The corresponding LED flashes and the display shows the stored limit briefly. The warning is repeated if the speed limit is again exceeded after the car’s speed has in the meantime dropped by at least 5 km/h below the entered value.
To cancel the speed limit input press the LIMIT button again. The LED goes out but the stored value is not lost and can be re-activated with the Limit button.
To adopt the car’s actual speed as the limit value press the LIMIT and then the SET/RES button.
km/mls
Display units changeover
Press the km/mls button to switch display units between km/h and mph or litres per 100km and mpg and back.
CODE
Immobilizing vehicle
A 4-digit number can be entered with the "CODE" key in ignition switch position 1. The engine hood and radio contact is monitored when the vehicle is parked with CODE armed. The engine cannot be started until the same code number is entered again in the BC to disarm the system. Depending on the selected function, the small display shows either the date or the time. Date and time can be displayed for 8 seconds by pressing the key in ignition lock position "0".
CHECK
Check control faults
A display test is performed if there are no check-control faults and the "CHECK" key is pressed for at least 10 seconds. The test appears immediately after pressing the "CHECK" key in ignition switch position 1 or when no check-control is coded in the BC V.
MEMO
Arbitrary reminder
An hour signal and/or any arbitrary reminder time can be programmed or checked with the "MEMO" key:
After pressing the "MEMO" for 3 seconds enter "MEMO" appears in the large display, ":00" appears in the small display.
After entering any time (minutes) with the digit keys "1" and "10" and acknowledging with the "SET/RES" key, the hour signal then sounds 15 seconds before each full hour plus the set time in minutes.
Gong time = Full hour plus input time in minutes minus 15 seconds.
-----------------
| Offline | | |
daemon | | Kopš: 08. Jul 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar: BMW
| TIMER? | Offline | | |
dex2 | | Kopš: 15. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 837
Braucu ar: Kamazu un borēju dziļurbumus visā Latvijas teritorijā T.27555009
|
08 Nov 2011, 00:10:02 mcgh rakstīja:
jaa taa tam jabuut. ja Tev straadaa check funkcija tad uz vinjas paraadiis kljuudas. range cik videeji vari nobraukt ar to kas bakaa utt.
Runājot par to funciju cik var vēl nobraukt ar atlikušo deģi bāka - ir kāds testējis cik precīzi viņš rāda?
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Nov 2011, 00:51:24 dex2 rakstīja:
Runājot par to funciju cik var vēl nobraukt ar atlikušo deģi bāka - ir kāds testējis cik precīzi viņš rāda?
nesajatiem auto un ar nesamainitiem blokiem, vienmer ir ir loti precizi, gan atlikums baka, gan videjais paterinjs.
un bmw vecumam nav nozimes, ja ir OBC un vinjs melo, tad tur ir kada problema...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|