Online
Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: RAV4 dīzelim zūd jauda
Autors | Ziņojums |
Donis7 | | Kopš: 17. Jul 2008
Ziņojumi: 65
Braucu ar: 7
| Sveiki, jautāšu Jums kā speciem... lai gan vedu nākamnedēļ auto uz diagnostiku AMSERV, tomēr varbūt jau varat ieskicēt, ar ko rēķināties!?
Tātad, dīzelis, 2.0, 2005.g. RAV4 - braucot, auto pēkšņi izmeta kļūdas paziņojumu un dzinējs atslēdzās. Pēc laika, pastāvot ceļa malā, izdevās pielaist no jauna, taču, braucot zūd jauda, ja izspiež gāzes pedāli līdz grīdai... nomainīju degvielas filtru - bišķi iekšā bija ūdens(!). Kļūda pazuda un lai arī no sākuma auto vēl raustījās (izspiežot gāzi), pēc laika viss normāli. Šodien, braucot, pie apdzīšanas atkal pazuda jauda un atkal dzinējs atslēdzās... izmeta kļūdas paziņojumu... nobraucu malā, pagaidīju 2 min, pielaidu un atkal iet! Neko daudz no auto nesaprotu, bet iedomājos, iespējams vainīgs degvielas sūknis, jo, sķiet, ka tajos brīžos, kad auto zaudē jaudu, netiek piegādāta degviela (rudenī mainīju sprauslas un tīrīju bāku - lai gan domāju, ka ar sprauslām mani "bišķi apkāsa", bet, nu, labi ) Varbūt ir kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? un, ja tas ir sūknis, vai tādi tiek remontēti!?
Paldies jau iepriekš! | Offline | | |
Janciigais | | Kopš: 02. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 450
Braucu ar: Spiningu
|
10 Jun 2011, 11:42:38 Donis7 rakstīja:
Sveiki, jautāšu Jums kā speciem... lai gan vedu nākamnedēļ auto uz diagnostiku AMSERV, tomēr varbūt jau varat ieskicēt, ar ko rēķināties!?
Tātad, dīzelis, 2.0, 2005.g. RAV4 - braucot, auto pēkšņi izmeta kļūdas paziņojumu un dzinējs atslēdzās. Pēc laika, pastāvot ceļa malā, izdevās pielaist no jauna, taču, braucot zūd jauda, ja izspiež gāzes pedāli līdz grīdai... nomainīju degvielas filtru - bišķi iekšā bija ūdens(!). Kļūda pazuda un lai arī no sākuma auto vēl raustījās (izspiežot gāzi), pēc laika viss normāli. Šodien, braucot, pie apdzīšanas atkal pazuda jauda un atkal dzinējs atslēdzās... izmeta kļūdas paziņojumu... nobraucu malā, pagaidīju 2 min, pielaidu un atkal iet! Neko daudz no auto nesaprotu, bet iedomājos, iespējams vainīgs degvielas sūknis, jo, sķiet, ka tajos brīžos, kad auto zaudē jaudu, netiek piegādāta degviela (rudenī mainīju sprauslas un tīrīju bāku - lai gan domāju, ka ar sprauslām mani "bišķi apkāsa", bet, nu, labi ) Varbūt ir kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? un, ja tas ir sūknis, vai tādi tiek remontēti!?
Paldies jau iepriekš!
Man it kā nepazuda reizēm, bet reāli jaudas nebija visu laiku, kad bija nobiris EGR. | Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| pamaini degvielas dīleri | Offline | | |
Donis7 | | Kopš: 17. Jul 2008
Ziņojumi: 65
Braucu ar: 7
| Pēc "sprauslu" problēmas, ņemu vairs tikai STATOIL | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16342
Braucu ar:
| gan jau ka atkal sprausla,pec remonta iemet infu kas bij pa vainu | Online | | |
Donis7 | | Kopš: 17. Jul 2008
Ziņojumi: 65
Braucu ar: 7
| Iemetiishu, bet man shkjiet, ka tas "remontētājs" deva k-kādu garantiju... cik atceros, bet visa info glabājas AMSERV-ā | Offline | | |
Donis7 | | Kopš: 17. Jul 2008
Ziņojumi: 65
Braucu ar: 7
| Tātad vakar aizvedu auto uz Amserv. Nolasot mašīnas datora datus parādījās, ka problēma neesot ne ar sūkni, ne ar sprauslām, bet gan ar turbīnu, kas varētu būt aizsērējusi no visiem tiem izdedžiem un pārējiem mēsliem, kas paliek nesadegot visai degvielai.
Kā man skaidroja - turbīnā esot tādas kā vārpstiņas, kas regulējot plūsmu, t.i. - lai nebūtu tā, kā agrāk ražotiem auto, iespiežot pedāli grīdā, pēkšņi tiec iespiests krēslā, tagad tās vārpstiņas to rāvienu izlīdzinot, taču viņas aplīpot ar visiem tiem mēsliem un tad vairs nespēj kvalitatīvi pildīt savu funkciju, t.i. - ķeras u.t.t., tādēļ brīžiem ir situācija, ka it kā krīt jauda, bet pēc brīža tāds kā lēciens uz priekšu. Viņas esot vai nu jātīra vai sliktākajā gadījumā jāmaina... tīrīšana ap 150Ls, bet mainīšana varot izmaksāt visus 300-400Ls (pēc Amserv izcenojumiem). Servisā piebilda, ka visiem lielajiem Landkrūzeriem tas esot jādara katru otro gadu - jājauc ārā turbīna un jātīra... mazajiem auto tas neesot tik aktuāli! | Offline | | |
patric | | Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
|
15 Jun 2011, 10:42:31 user rakstīja:
kāds sakars turbīnai ar kaut kādiem izdedžiem vispār
bet turbiinu "griezh" izpluudes gaazes | Offline | | |
|
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Vistiešākais! Paskaties kā darbojas VNT turbīnas, ja pietiks smadzeņu, sapratīsi.
Ja sprūst VNT mehānisms, tad turbīna vairs nav spējīga regulēt spiedienu.
Autoram ieteiktu regulāri izdzīt zirnekļus, lai tas mehānisms dabon normāli pastrādāt, it īpaši paaugstinātās temepratūrās - izdedži nodegs nafig nost. Tieši tāpēc mazajiem motoriem tas ir mazāk izteikti - vairāk ar viņiem spridzina, lai uz priekšu tiktu. | Offline | | |
Donis7 | | Kopš: 17. Jul 2008
Ziņojumi: 65
Braucu ar: 7
| Nu, es noteikti ik pa laikam palaižu virs 3k... Tā arī vispār nokonstatēju problēmu, minot gāzi grīdā, ejot līdz maksimālajiem (varbūt ne gluži, bet tuvu tam) apgriezieniem un tad pārslēdzoties pa ātrumiem uz augšu.... | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| noteikti kādra trubiņa nost/saplīsusi no vecuma utt,kā manā gadījumā maksā kapeikas, a tev ierubīs kaut kādu spārnu tīrīšanu PA 150lašiem | Offline | | |
Donis7 | | Kopš: 17. Jul 2008
Ziņojumi: 65
Braucu ar: 7
| Nu, jā... var apkāst... Jo, ja pats netaisi, tad jau var piepūst pilnu galvu... būtu kāds pazīstams, kas ar to turbīnas jaukšanu nodarbojas... bet tādu nezinu, diemžēl! | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
| Vari jau gatavoties turbīnas restaurācijai! Tīrīšana parasti palīdz uz neilgu laiku | Offline | | |
Donis7 | | Kopš: 17. Jul 2008
Ziņojumi: 65
Braucu ar: 7
| Restaurācijai... Tu taču domā to vārpstiņu nomaiņu ne jau visas turbīnas!? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|