Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: TDI - sarkans/sudrabots I burts

AutorsZiņojums
smogs
06. Jun 2011, 15:42 #1

Kopš: 18. Aug 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 194

Braucu ar: špaktelis

Kāds varētu paskaidrot kāda ir atšķirība starp sarkanu un sudrabotu I burtu TDI motoriem un kurš no tiem būtu labākais variants pirkšanai?
1. TDI - viss sudrabots
2. TDI - sarkans I burts

Konkrēti priekš VW passat b5 universāls 1.9 dīzelis.
+ kurš variants ir labāks - ~110zs vai 130zs?
Offline
rolis1987
06. Jun 2011, 15:44 #2

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


06 Jun 2011, 15:42:39 smogs rakstīja:
Kāds varētu paskaidrot kāda ir atšķirība starp sarkanu un sudrabotu I burtu TDI motoriem un kurš no tiem būtu labākais variants pirkšanai?
1. TDI - viss sudrabots
2. TDI - sarkans I burts

Konkrēti priekš VW passat b5 universāls 1.9 dīzelis.
+ kurš variants ir labāks - ~110zs vai 130zs?

Tā kā Tu dzīvo D-pilī, ņem to vienkāršāko - bez sarkanā burta (90zs).
P.S. Vēl jau vajadzīgs gads, jo PD dzinējiem pēc feislifta arī no jauna burtu krāsošana sākās... Tikpat labi ar sarkanu "i" var būt AFN (110zs) - praktiski tāds pats kā 90zs versija.

[ Šo ziņu laboja rolis1987, 06 Jun 2011, 15:46:37 ]

Offline
Puika
06. Jun 2011, 15:45 #3

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Visi sudraba - 90zs, viens sarkans - 105zs
Offline
Usins
06. Jun 2011, 15:51 #4

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

a4 1.9 tdi 1997 ir 110 ar vienu sarkanu i
Offline
RC
06. Jun 2011, 16:06 #5

Kopš: 14. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 225

Braucu ar: d5

A4 B5 ar sarkano i - 110zs, ar sudraba - 90zs
Offline
smogs
06. Jun 2011, 16:06 #6

Kopš: 18. Aug 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 194

Braucu ar: špaktelis

Tā kā Tu dzīvo D-pilī, ņem to vienkāršāko - bez sarkanā burta (90zs).
P.S. Vēl jau vajadzīgs gads, jo PD dzinējiem pēc feislifta arī no jauna burtu krāsošana sākās... Tikpat labi ar sarkanu "i" var būt AFN (110zs) - praktiski tāds pats kā 90zs versija.


Vispār novecojis info, jo dpilī jau vesalu mūžību nedzīvoju Auto tiek skatīts 2000gada.
Offline
markelis
06. Jun 2011, 16:09 #7

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12966

Braucu ar: eFku


06 Jun 2011, 16:06:48 smogs rakstīja:
Tā kā Tu dzīvo D-pilī, ņem to vienkāršāko - bez sarkanā burta (90zs).
P.S. Vēl jau vajadzīgs gads, jo PD dzinējiem pēc feislifta arī no jauna burtu krāsošana sākās... Tikpat labi ar sarkanu "i" var būt AFN (110zs) - praktiski tāds pats kā 90zs versija.


Vispār novecojis info, jo dpilī jau vesalu mūžību nedzīvoju Auto tiek skatīts 2000gada.


nu tad es tev ieteiktu izbraukt un ja patiik kaa iet njem un nelauzi galvu par burtu kraasu. kaa tu zini ka tas ir orig motors ieksha avai orig bagaznieka vaaks
Offline
Juzix
06. Jun 2011, 16:11 #8

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20

90 zirdzīgais ir visai liels nīkulis. Ņem ar sakanu I (vismaz)
Motorā tur nekas neatšķiras, ja neskiata kopmi, sprauslas un turbīnu

-----------------
Offline
kasp
06. Jun 2011, 16:13 #9

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 832

Braucu ar:


zs atkarīgi no burta krāsas?
nu pipec, cik tauta tālu nodzērusies..
bļembu tač katrs var pielīmēt, vai tad tālu jāmeklē piemēri ar ///M ???
man 1 sarkans I bļembai, 2l tilpums un 170zs..

noskaidro motora kodu, kad pērc, nevis sarkanos burtiņus skaiti!
un njem ar AFN vai tamlīdzīgu 1.9tdi dzinēju - izpaliks teorētiskie 'prieki' ar PD sprauslām.
savukārt atlikušos zs ar čipošanu ļoti labi pielasa klāt, ja vajag!


06 Jun 2011, 15:42:39 smogs rakstīja:
Kāds varētu paskaidrot kāda ir atšķirība starp sarkanu un sudrabotu I burtu TDI motoriem un kurš no tiem būtu labākais variants pirkšanai?
1. TDI - viss sudrabots
2. TDI - sarkans I burts

Konkrēti priekš VW passat b5 universāls 1.9 dīzelis.
+ kurš variants ir labāks - ~110zs vai 130zs?
Offline
smogs
06. Jun 2011, 16:24 #10

Kopš: 18. Aug 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 194

Braucu ar: špaktelis

Lieta jau tāda, ka auto tiks pasūtīts caur paziņu, kurš jau vairākus gadus tos ieved no Vācijas, tāpēc izbraukšana un testēšana atkrīt (ok, beigās vēl var beigās atteikties, ja galīgi nepatīk un auto aiziet tirgoties citur).

Labi, tad par tiem burtiem var aizmirst, jo diži daudz viņi nemaina. Tagad kāds varētu sīkāk pastāstīt par to AFN - ko šis ziemā ēd utt...par PD sprauslām jau biju salasījies, ka sagādā diezgan daudz problēmu.
Offline
smogs
06. Jun 2011, 22:05 #11

Kopš: 18. Aug 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 194

Braucu ar: špaktelis

Labi, pēdējais jaut., jo cik gribēju pats atradu caur tanti googli...

Cik saprotu, tad labākais variants ir skatīties 81 kilovatu @ 110zs 1.9 passatu ar AFN dzinēju?! Cik lasīju, tad 115zs un 130zs motoriem aiziet jaukās PD sprauslas.
Offline
Srakans
06. Jun 2011, 22:10 #12

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tfu vells, es jau domāju, ka atkal kkas pa mani
Offline
b1te
06. Jun 2011, 22:20 #13

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1914

Braucu ar: das auto


06 Jun 2011, 22:05:37 smogs rakstīja:
Labi, pēdējais jaut., jo cik gribēju pats atradu caur tanti googli...

Cik saprotu, tad labākais variants ir skatīties 81 kilovatu @ 110zs 1.9 passatu ar AFN dzinēju?! Cik lasīju, tad 115zs un 130zs motoriem aiziet jaukās PD sprauslas.


man bija AFN, tikai to labāko varu teikt

neko vairāk par eļļas maiņām neesmu darijs, degvielas patēriņš 6l (minivens ar 5 cilvēkiem regulāri)

1.9 dzinējos galvenais ir skatīties eļļas pielaides un liet pareizo eļļu, jo latvijas servisos reāli strādā cirvji, pat dīlerservisos.
uz eļļu neekonomē un jābūt labi, ja vien nepatrāpisies eksemplārs ar 500t.km

Offline
Instigater
06. Jun 2011, 22:34 #14

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

O, skatos te baigie VW spečuki. Labāk pasakiet, cik bar virsspiediens ir paredzēts AAZ motoram?

Pirmo reizi ieraudzīju duālo wastgate bīdītāju. Radās viens perversa ideja.


Jāliek uz TDSa VNT un jāregulē gan ar pārspiedienu fiziski, gan ar vakuumu kā EGR.
Offline
Lauriko
06. Jun 2011, 22:37 #15

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Groši glušī visu nost, redzēsi ko tas auto ir spējīgs!
Offline
Laoshi
06. Jun 2011, 22:39 #16

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

1.9 dīzeļiem -
1. nav sarkanu I - 90zs
2. Viens sarkans I - 105, 110zs PD un nePD
3. Divi sarkani I - 130ZS PD
4. Trīs sarkani I - 150zs PD

jaunākiem 2.0 un 2.5 dīzeļiem savādāk I krāsas. Bieži I ir pārlīmēts, gluži kā katrs otrais e34 ir M.

Instigater, kādēl to neuzjautāt vwmotion.lv?
Offline
karlsonss
06. Jun 2011, 22:46 #17

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

leonam srakans i, kods ASV, 110 zs
golpam srakans i, 105 zs, 1.6 tdi
Offline
Instigater
06. Jun 2011, 23:04 #18

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Laoshi, vispār laba doma, kas pašam darbdienas vakarā nemaz tik viegli nenāk prātā.

Lauriko, muļķīgs ieteikums, EGR jau sen ir ciet, bet turba dod ārā stabilus 1.1bar sākot no 2400 rpm. Gribu likt VNT, lai lielāku virsspiedienu zem tiem 2400 rpm varētu dabūt. Patīk man sēņot 5. robā pa pilsētu, papildus grieze noderētu.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 06 Jun 2011, 23:12:25 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo