Online
Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: TDI - sarkans/sudrabots I burts
Autors | Ziņojums |
smogs | | Kopš: 18. Aug 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 194
Braucu ar: špaktelis
| Kāds varētu paskaidrot kāda ir atšķirība starp sarkanu un sudrabotu I burtu TDI motoriem un kurš no tiem būtu labākais variants pirkšanai?
1. TDI - viss sudrabots
2. TDI - sarkans I burts
Konkrēti priekš VW passat b5 universāls 1.9 dīzelis.
+ kurš variants ir labāks - ~110zs vai 130zs? | Offline | | |
rolis1987 | | Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
|
06 Jun 2011, 15:42:39 smogs rakstīja:
Kāds varētu paskaidrot kāda ir atšķirība starp sarkanu un sudrabotu I burtu TDI motoriem un kurš no tiem būtu labākais variants pirkšanai?
1. TDI - viss sudrabots
2. TDI - sarkans I burts
Konkrēti priekš VW passat b5 universāls 1.9 dīzelis.
+ kurš variants ir labāks - ~110zs vai 130zs?
Tā kā Tu dzīvo D-pilī, ņem to vienkāršāko - bez sarkanā burta (90zs).
P.S. Vēl jau vajadzīgs gads, jo PD dzinējiem pēc feislifta arī no jauna burtu krāsošana sākās... Tikpat labi ar sarkanu "i" var būt AFN (110zs) - praktiski tāds pats kā 90zs versija.[ Šo ziņu laboja rolis1987, 06 Jun 2011, 15:46:37 ] | Offline | | |
Puika | | Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| Visi sudraba - 90zs, viens sarkans - 105zs | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
| a4 1.9 tdi 1997 ir 110 ar vienu sarkanu i | Offline | | |
RC | | Kopš: 14. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 225
Braucu ar: d5
| A4 B5 ar sarkano i - 110zs, ar sudraba - 90zs | Offline | | |
smogs | | Kopš: 18. Aug 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 194
Braucu ar: špaktelis
| Tā kā Tu dzīvo D-pilī, ņem to vienkāršāko - bez sarkanā burta (90zs).
P.S. Vēl jau vajadzīgs gads, jo PD dzinējiem pēc feislifta arī no jauna burtu krāsošana sākās... Tikpat labi ar sarkanu "i" var būt AFN (110zs) - praktiski tāds pats kā 90zs versija.
Vispār novecojis info, jo dpilī jau vesalu mūžību nedzīvoju Auto tiek skatīts 2000gada. | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12966
Braucu ar: eFku
|
06 Jun 2011, 16:06:48 smogs rakstīja:
Tā kā Tu dzīvo D-pilī, ņem to vienkāršāko - bez sarkanā burta (90zs).
P.S. Vēl jau vajadzīgs gads, jo PD dzinējiem pēc feislifta arī no jauna burtu krāsošana sākās... Tikpat labi ar sarkanu "i" var būt AFN (110zs) - praktiski tāds pats kā 90zs versija.
Vispār novecojis info, jo dpilī jau vesalu mūžību nedzīvoju Auto tiek skatīts 2000gada.
nu tad es tev ieteiktu izbraukt un ja patiik kaa iet njem un nelauzi galvu par burtu kraasu. kaa tu zini ka tas ir orig motors ieksha avai orig bagaznieka vaaks | Offline | | |
Juzix | | Kopš: 22. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1559
Braucu ar: m20
| 90 zirdzīgais ir visai liels nīkulis. Ņem ar sakanu I (vismaz)
Motorā tur nekas neatšķiras, ja neskiata kopmi, sprauslas un turbīnu
-----------------
| Offline | | |
|
kasp | | Kopš: 28. Aug 2002
Ziņojumi: 832
Braucu ar:
|
zs atkarīgi no burta krāsas?
nu pipec, cik tauta tālu nodzērusies..
bļembu tač katrs var pielīmēt, vai tad tālu jāmeklē piemēri ar ///M ???
man 1 sarkans I bļembai, 2l tilpums un 170zs..
noskaidro motora kodu, kad pērc, nevis sarkanos burtiņus skaiti!
un njem ar AFN vai tamlīdzīgu 1.9tdi dzinēju - izpaliks teorētiskie 'prieki' ar PD sprauslām.
savukārt atlikušos zs ar čipošanu ļoti labi pielasa klāt, ja vajag!
06 Jun 2011, 15:42:39 smogs rakstīja:
Kāds varētu paskaidrot kāda ir atšķirība starp sarkanu un sudrabotu I burtu TDI motoriem un kurš no tiem būtu labākais variants pirkšanai?
1. TDI - viss sudrabots
2. TDI - sarkans I burts
Konkrēti priekš VW passat b5 universāls 1.9 dīzelis.
+ kurš variants ir labāks - ~110zs vai 130zs?
| Offline | | |
smogs | | Kopš: 18. Aug 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 194
Braucu ar: špaktelis
| Lieta jau tāda, ka auto tiks pasūtīts caur paziņu, kurš jau vairākus gadus tos ieved no Vācijas, tāpēc izbraukšana un testēšana atkrīt (ok, beigās vēl var beigās atteikties, ja galīgi nepatīk un auto aiziet tirgoties citur).
Labi, tad par tiem burtiem var aizmirst, jo diži daudz viņi nemaina. Tagad kāds varētu sīkāk pastāstīt par to AFN - ko šis ziemā ēd utt...par PD sprauslām jau biju salasījies, ka sagādā diezgan daudz problēmu. | Offline | | |
smogs | | Kopš: 18. Aug 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 194
Braucu ar: špaktelis
| Labi, pēdējais jaut., jo cik gribēju pats atradu caur tanti googli...
Cik saprotu, tad labākais variants ir skatīties 81 kilovatu @ 110zs 1.9 passatu ar AFN dzinēju?! Cik lasīju, tad 115zs un 130zs motoriem aiziet jaukās PD sprauslas. | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Tfu vells, es jau domāju, ka atkal kkas pa mani | Offline | | |
b1te | | Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1914
Braucu ar: das auto
|
06 Jun 2011, 22:05:37 smogs rakstīja:
Labi, pēdējais jaut., jo cik gribēju pats atradu caur tanti googli...
Cik saprotu, tad labākais variants ir skatīties 81 kilovatu @ 110zs 1.9 passatu ar AFN dzinēju?! Cik lasīju, tad 115zs un 130zs motoriem aiziet jaukās PD sprauslas.
man bija AFN, tikai to labāko varu teikt
neko vairāk par eļļas maiņām neesmu darijs, degvielas patēriņš 6l (minivens ar 5 cilvēkiem regulāri)
1.9 dzinējos galvenais ir skatīties eļļas pielaides un liet pareizo eļļu, jo latvijas servisos reāli strādā cirvji, pat dīlerservisos.
uz eļļu neekonomē un jābūt labi, ja vien nepatrāpisies eksemplārs ar 500t.km
| Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| O, skatos te baigie VW spečuki. Labāk pasakiet, cik bar virsspiediens ir paredzēts AAZ motoram?
Pirmo reizi ieraudzīju duālo wastgate bīdītāju. Radās viens perversa ideja.
Jāliek uz TDSa VNT un jāregulē gan ar pārspiedienu fiziski, gan ar vakuumu kā EGR. | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Groši glušī visu nost, redzēsi ko tas auto ir spējīgs! | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| 1.9 dīzeļiem -
1. nav sarkanu I - 90zs
2. Viens sarkans I - 105, 110zs PD un nePD
3. Divi sarkani I - 130ZS PD
4. Trīs sarkani I - 150zs PD
jaunākiem 2.0 un 2.5 dīzeļiem savādāk I krāsas. Bieži I ir pārlīmēts, gluži kā katrs otrais e34 ir M.
Instigater, kādēl to neuzjautāt vwmotion.lv? | Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| leonam srakans i, kods ASV, 110 zs
golpam srakans i, 105 zs, 1.6 tdi | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Laoshi, vispār laba doma, kas pašam darbdienas vakarā nemaz tik viegli nenāk prātā.
Lauriko, muļķīgs ieteikums, EGR jau sen ir ciet, bet turba dod ārā stabilus 1.1bar sākot no 2400 rpm. Gribu likt VNT, lai lielāku virsspiedienu zem tiem 2400 rpm varētu dabūt. Patīk man sēņot 5. robā pa pilsētu, papildus grieze noderētu.[ Šo ziņu laboja Instigater, 06 Jun 2011, 23:12:25 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|