Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Cīņa ar rūsu

AutorsZiņojums
MClubsport
20. May 2011, 02:07 #1

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

Gribetu dzirdeet visus viedoklus kaa kursh cinaas ar ruslanu.,..pamazam rodas kkur.,.,uzreiz parkrasoju salaboju bet zb jau.,..,.mashina vertiiga ka atminja tapee nelikvideju vel.,.,varb kads ir taisijis krown pretruusas parklaajumu pa 78 Ls,.,tas jau nieks salidzinajumaa ar remonta izmaksaam uz krasoshanu.,.,ludzu padalieties pieredzee.,.visvairaak insee to cilveeku viedoklji kuri ir saskarushies ar kkadam firmaam kuri taisa pretruusas apstraadi.,.,paldies.,.
Offline
Driver
20. May 2011, 02:09 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

visefektivak ir fleksis + pusautomats
jo saglabt kautko un apstradat ar rusas parveidotajiem tomer nav tas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MClubsport
20. May 2011, 02:13 #3

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

bet pirmdien @ BM sataisiis un viss atkal bus chikiniekaa.,.ik pa laikam uzrodas kkads burbulis vai kraasa noiet noost.,.tik un taa taisiishu kkadu pretruusas apstraadi.,,.,.vienigais kas ienaca prataa ir krown jo nesen bija spams inboxaa.,.bet liekas smiekliga cena tie 78 ls.,.,vai nav uzmeteji un cik ilgi turas.,.,un vai ir ari citi tirgus speletaji sai nozaree.,.iznjemot flexi,aamuru un shuriku ar slaviku
Offline
artys
20. May 2011, 02:13 #4

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

un ja vēlies, lai auto tiešām saglabājas - neizmanto to ziemas periodā bet jā - reālākais kā tikt no rūsas vaļā ir izgriezt un iemetināt jaunu metālu.

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
MClubsport
20. May 2011, 02:14 #5

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

bet visu auto jau nepartaisisi.,.,protams slimaas daljas tiek partaisitas bet izmaksas ir nenormaalas.,
Offline
Driver
20. May 2011, 02:18 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 May 2011, 02:14:42 MClubsport rakstīja:
bet visu auto jau nepartaisisi.,.,protams slimaas daljas tiek partaisitas bet izmaksas ir nenormaalas.,

kas tev par auto?
e46 ar maziem rusas punktinjiem vai 73gada bmw bez gridas un slieksnjiem?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
artys
20. May 2011, 02:18 #7

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


20 May 2011, 02:14:42 MClubsport rakstīja:
bet visu auto jau nepartaisisi.,.,protams slimaas daljas tiek partaisitas bet izmaksas ir nenormaalas.,
ir arī daudzi tādi, kas metamu ārā bundžu ir pārmetinājuši un ir ok

ticu, ja pats to nedari, tad izmaksas nostājas vērā ņemamas.

nezinu cik īsti labs ir tas krown, bet man nopūta visu apakšu ar kaut kādu aizsarglīdzekli pa 20ls. Melna mastika kaut kāda. Vēl joprojām turās un nekas nav noskalojies. Droši vien par skādi jau nenāk...

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
MClubsport
20. May 2011, 02:20 #8

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

2001 gads.,.modelis bmw nav e46 mans 2003 e46 brinumainaa kartaa nepuust vel.,.,tfu tfu tfu
Offline
Driver
20. May 2011, 02:21 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 May 2011, 02:18:52 artys rakstīja:

20 May 2011, 02:14:42 MClubsport rakstīja:
bet visu auto jau nepartaisisi.,.,protams slimaas daljas tiek partaisitas bet izmaksas ir nenormaalas.,
ir arī daudzi tādi, kas metamu ārā bundžu ir pārmetinājuši un ir ok

ticu, ja pats to nedari, tad izmaksas nostājas vērā ņemamas.

nezinu cik īsti labs ir tas krown, bet man nopūta visu apakšu ar kaut kādu aizsarglīdzekli pa 20ls. Melna mastika kaut kāda. Vēl joprojām turās un nekas nav noskalojies. Droši vien par skādi jau nenāk...

reizem starp to mastiku un metalu tiek mitrums, metals sapust nah un pashas beigas tik mastika noveljas nost, kad jau ir caurums...
ar sitadam apstradem ir jabut uzmanigam un ne viss ir labs.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MClubsport
20. May 2011, 02:22 #10

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni


20 May 2011, 02:18:52 artys rakstīja:

20 May 2011, 02:14:42 MClubsport rakstīja:
bet visu auto jau nepartaisisi.,.,protams slimaas daljas tiek partaisitas bet izmaksas ir nenormaalas.,
ir arī daudzi tādi, kas metamu ārā bundžu ir pārmetinājuši un ir ok

ticu, ja pats to nedari, tad izmaksas nostājas vērā ņemamas.

nezinu cik īsti labs ir tas krown, bet man nopūta visu apakšu ar kaut kādu aizsarglīdzekli pa 20ls. Melna mastika kaut kāda. Vēl joprojām turās un nekas nav noskalojies. Droši vien par skādi jau nenāk...
apaksha sen jau aizpusta un pats piekrasoju ar to liidzekli.,.,bet runa iet par virsbuves daljaam - spaarni, bag vaax utt
Offline
artys
20. May 2011, 02:27 #11

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


20 May 2011, 02:22:04 MClubsport rakstīja:

20 May 2011, 02:18:52 artys rakstīja:

20 May 2011, 02:14:42 MClubsport rakstīja:
bet visu auto jau nepartaisisi.,.,protams slimaas daljas tiek partaisitas bet izmaksas ir nenormaalas.,
ir arī daudzi tādi, kas metamu ārā bundžu ir pārmetinājuši un ir ok

ticu, ja pats to nedari, tad izmaksas nostājas vērā ņemamas.

nezinu cik īsti labs ir tas krown, bet man nopūta visu apakšu ar kaut kādu aizsarglīdzekli pa 20ls. Melna mastika kaut kāda. Vēl joprojām turās un nekas nav noskalojies. Droši vien par skādi jau nenāk...
apaksha sen jau aizpusta un pats piekrasoju ar to liidzekli.,.,bet runa iet par virsbuves daljaam - spaarni, bag vaax utt
imho tad detaļas nomaiņa tev līdzētu nezinu cik ilgi ķīniešu detaļas tur, bet oriģinālu, nerūsējušu atrast būs grūt. A ar jau sākušu rūsēt detaļu cīnīties ir bezjēdzīgi - katru gadu varēsi krāsot, labot utt...

man ar e36 tā bij, ka katru gadu tika arkas labotas, špaktelētas, krāsotas, bet pēc ziemas jau burbuļi atkal virsū un pirms TA var atkal labot.

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
MClubsport
20. May 2011, 02:34 #12

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

mjaaa..,,.tas neiepriecina.,.,bet taisiitas vietas jau gadiem ilgi nerusee atkal.,.,tikai jaunaas vietas ruslani sarosaas.,.,tu laikam vai nu pac taisiji vai pie slavika marupee.,,.
Offline
Marta_22
20. May 2011, 08:59 #13

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

CInka gruts Man mētājs viens ļoti uzskatāms eksemplārs kur viena puse ir ar skābo grunti, otra ar cinka grunti, protams atstāt vaļēji un braukts pa ziemu (minimāli bet mazliet ir) un var novērot ka tur kur cikna grunts tur nerūsē, tur kur skābā grunts tur rūsē Bet tas pasākums max ir uz 36 mēnešiem...
Offline
Laoshi
20. May 2011, 10:01 #14

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ja apakšu, tad ar zilo rūsas ripu līdz spīdumam, ja parādās caurums, tad metinam, pēc tam UZREIZ skābā grunts, tā nožūst un parastā grunts, tad grubulis vairākās kārtās. Tas ir, ko var pats, ik pa laikam jāpalien apakšā un ar mastiku jāzieķē ciet, kur kkas veidojas (pavasarī un rudenī). Virsbūve - tur, lai smuki būtu, ir daudz sarežģītāk. Ko stingri varu ieteikt - UZREIZ pēc rūsas slīpēšanas/metināšanas ir jāliek skābā grunts, paši zinat, ka tikko mitrums, tā stundas laikā norūsē un darbs vējā. Uz skābās grunts neko nekrāso un nešpaktelē, liek parasto grunti un tad tālāk jau. Ja vēlas fikso variantu priekš e3... un nevajag smuki, tad noslīpē, BRUNOX, žūst, parasta grunts, slīpē, filleris, slīpē, krāsa, slīpē, krāsa, laka, laka. Nu tas pa fikso
Offline
markelis
20. May 2011, 10:06 #15

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12924

Braucu ar: eFku


20 May 2011, 10:01:52 Laoshi rakstīja:
Ja apakšu, tad ar zilo rūsas ripu līdz spīdumam, ja parādās caurums, tad metinam, pēc tam UZREIZ skābā grunts, tā nožūst un parastā grunts, tad grubulis vairākās kārtās. Tas ir, ko var pats, ik pa laikam jāpalien apakšā un ar mastiku jāzieķē ciet, kur kkas veidojas (pavasarī un rudenī). Virsbūve - tur, lai smuki būtu, ir daudz sarežģītāk. Ko stingri varu ieteikt - UZREIZ pēc rūsas slīpēšanas/metināšanas ir jāliek skābā grunts, paši zinat, ka tikko mitrums, tā stundas laikā norūsē un darbs vējā. Uz skābās grunts neko nekrāso un nešpaktelē, liek parasto grunti un tad tālāk jau. Ja vēlas fikso variantu priekš e3... un nevajag smuki, tad noslīpē, BRUNOX, žūst, parasta grunts, slīpē, filleris, slīpē, krāsa, slīpē, krāsa, laka, laka. Nu tas pa fikso


tikai kas tai jaabut par mashiinu lai sitaa njemtos
Offline
mc
20. May 2011, 10:08 #16

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

E30 vinjiem citu variantu nav

-----------------


Offline
NfSmww
20. May 2011, 10:35 #17

Kopš: 07. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1087

Braucu ar: pirkstu pa galdu

ja daļa sista, ņurcīta vai kaut metāls ieskrāpēts - pie mazākā sāls un mitruma uzradīsies Rūdis

arkas - nu nekas cits kā vislaik skrapeties, špakteleties un krasoties vai nopirkt jaunu sparnu , kas tāpat pēc 2-3 gadiem pie latvijas apstakļiem nobeigsies ja rūdis parādās - prom vairs nedabūsi ... pēc gada atkal būs klāt

runājot par bitumiem utt...

ja kautkur nedaudz būs nohaltūrēts, tur radīsies perēklis un viss notiks vel ātrāk nekā bija
Offline
bum_bumz
20. May 2011, 10:45 #18

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


20 May 2011, 10:01:52 Laoshi rakstīja:
Ja apakšu, tad ar zilo rūsas ripu līdz spīdumam, ja parādās caurums, tad metinam, pēc tam UZREIZ skābā grunts, tā nožūst un parastā grunts, tad grubulis vairākās kārtās. Tas ir, ko var pats, ik pa laikam jāpalien apakšā un ar mastiku jāzieķē ciet, kur kkas veidojas (pavasarī un rudenī). Virsbūve - tur, lai smuki būtu, ir daudz sarežģītāk. Ko stingri varu ieteikt - UZREIZ pēc rūsas slīpēšanas/metināšanas ir jāliek skābā grunts, paši zinat, ka tikko mitrums, tā stundas laikā norūsē un darbs vējā. Uz skābās grunts neko nekrāso un nešpaktelē, liek parasto grunti un tad tālāk jau. Ja vēlas fikso variantu priekš e3... un nevajag smuki, tad noslīpē, BRUNOX, žūst, parasta grunts, slīpē, filleris, slīpē, krāsa, slīpē, krāsa, laka, laka. Nu tas pa fikso


Šitais variants tur 2 ziemas. Jāķeras klāt un jāskatās vai tas ir tieši vecajās vietās jeb lien uz priekšu. Nebraucot pa ziemu attiecīgi ilgāk nerūsēs.

Neredzu neko sliktu, ja pa ielu brauc nesarūsējis E30, E34.
Offline
Laoshi
20. May 2011, 11:10 #19

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 May 2011, 10:45:17 bum_bumz rakstīja:

20 May 2011, 10:01:52 Laoshi rakstīja:
Ja apakšu, tad ar zilo rūsas ripu līdz spīdumam, ja parādās caurums, tad metinam, pēc tam UZREIZ skābā grunts, tā nožūst un parastā grunts, tad grubulis vairākās kārtās. Tas ir, ko var pats, ik pa laikam jāpalien apakšā un ar mastiku jāzieķē ciet, kur kkas veidojas (pavasarī un rudenī). Virsbūve - tur, lai smuki būtu, ir daudz sarežģītāk. Ko stingri varu ieteikt - UZREIZ pēc rūsas slīpēšanas/metināšanas ir jāliek skābā grunts, paši zinat, ka tikko mitrums, tā stundas laikā norūsē un darbs vējā. Uz skābās grunts neko nekrāso un nešpaktelē, liek parasto grunti un tad tālāk jau. Ja vēlas fikso variantu priekš e3... un nevajag smuki, tad noslīpē, BRUNOX, žūst, parasta grunts, slīpē, filleris, slīpē, krāsa, slīpē, krāsa, laka, laka. Nu tas pa fikso


Šitais variants tur 2 ziemas. Jāķeras klāt un jāskatās vai tas ir tieši vecajās vietās jeb lien uz priekšu. Nebraucot pa ziemu attiecīgi ilgāk nerūsēs.

Neredzu neko sliktu, ja pa ielu brauc nesarūsējis E30, E34.

Šie visi varianti ir sliktāki par rūpnīcas pārklājumu, kas BMW, starp citu, ir ļoti labs. Vispār iesaku pie jebkādiem darbiem neļaut sabojāt mašīnas virsbūvi ar kkādiem nestandarta metinājumiem, stiprinājumiem, kas 100% sāks rūsēt. Paši arī neliekat domkratus, kur pagadās, un neatbalstiet mašīnu pret kkādiem dzelžiem, kas saskrāpē apakšu. Latvijas ziemas un sāļi sabeidz visu daudz ātrāk, taisnība ir. Tomēr, ja mašīnai apakša parūsējusi un vēlas uzturēt tā, lai nobrauktu vēl gadus 2 - 4, tad manis aprakstītajai apakšas apstrādes procedūrai vajadzēs divreiz gadā veltīt pusi dienas. Šī procedūra labi iet kopā ar alus dzeršanu un sašlika ēšanu

Ā, par Draivera teikto, ka rūsa dzīvo zem mastikas - tā tas arī ir. Tapēc rūsa jānokasa līdzspīdīgam bleķim, tomēr 80% tur paliek caurums, un tad ir jau pavisam citas izmaksas uz metināšanu, tur vēl salona jaukšana un so. Līdz ar to, ja drapakam ir kkādi rūsas punktiņi vai uzpūtusies krāsa un korozijas garantija beigusies, tad vai nu neaiztieciet viņu, vai pārdodiet, ja nepatīk. Protams, var tur ieguldīt naudu un vērst visu par labu, bet pēc pirmās reizes tās auto entuziasms uz parastu e30 - 36 noplaks

P.S. Starp citu, apakšu var nolaist ar smērējamo mastiku arī tad, ja tur rūsas nav Es saprotu, ka ar rozā kreklu vārtīties pa zemi ar netīru bundžu un otu rokā nav pačots, bet nu...
Offline
MClubsport
20. May 2011, 11:11 #20

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni

koleegji, teemas jautajums ir pretruusas apstraade.,.,ka piemeram krown, nevis laboshanas etapu upgreidi ar gruntiem, kantiem utt.,,
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo