Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Problēma ar E39 pečku

AutorsZiņojums
Mareks_e36
17. Apr 2011, 12:05 #1

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 158

Braucu ar: e39

Bmw e39 pečka beidzās 1998g. bija tā kā es braucu un nepūš vairs . pēc kāda laika atkal sāk pūst. un tad atkal nepūš un tgd vsp viss beidzās . slēdz ko gribi motoriņš nepūš . motoriņš skaļāks nepalika (grabēt nesāka u.t.t ) kāds varētu pateikt ko vajadzētu pārbaudīt pirms ārdīt visu paneli ārā un mainīt motoriņu ? Paldies jau iepriekš.
Offline
Hunter
26. Apr 2011, 10:16 #2

Kopš: 15. Jun 2009

Ziņojumi: 42

Braucu ar: ciskudrilli

Maini "ezi" un vis būs kārtībā Paneli ārdīt nevajag - no labās puses iekāp noņem to mīksto apšuvumu zem paneļa un tad pašā stūrī skaties (ja vari galvu tur iebāzt) Var nomainīt arī pats, bet mazliet jāpačakarējas jo pagrūti rokas tur iebāzt!
Offline
Richback
10. Dec 2011, 21:18 #3

Kopš: 08. Jan 2011

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 23

Braucu ar: e39, 525

Man tieši tāda paša problēma! divas reizes mainīju to "ezi" trešo reizi kaut ka to "ezi" negribas iegadāties pa 50ls! Varbūt vaina ir kaut kur citur?
Offline
TP
10. Dec 2011, 21:38 #4

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i

maniju ventilatoru audi a6 c4 ar klimu,dirsa nekad ti vairs negribetu darit!par laimi freons bija beidziest,tadelj bija vieglak,bet jeblja nenormala un domaju kar ar bmw tur arii ir ko papisties
Offline
Richback
10. Dec 2011, 23:06 #5

Kopš: 08. Jan 2011

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 23

Braucu ar: e39, 525


10 Dec 2011, 21:31:21 aarsts rakstīja:

10 Dec 2011, 21:18:16 Richback rakstīja:
Man tieši tāda paša problēma! divas reizes mainīju to "ezi" trešo reizi kaut ka to "ezi" negribas iegadāties pa 50ls! Varbūt vaina ir kaut kur citur?


ventilatora motoram ir ļoti pieaugusi strāva, kas arī nobeidz ezi. jāmaina ventilators --- panelis nost utt.


Cik tas vis varētu izmaksāt? un kur to labāk ir izdarīt(varbūt varat ieteikt labu servisu)? vai tur nevajag nekādas lielās prasmes un to var nomainīt pats garāžā?
Offline
Diablos
11. Dec 2011, 08:19 #6

Kopš: 15. Apr 2008

Ziņojumi: 255

Braucu ar:


10 Dec 2011, 23:06:43 Richback rakstīja:

10 Dec 2011, 21:31:21 aarsts rakstīja:

10 Dec 2011, 21:18:16 Richback rakstīja:
Man tieši tāda paša problēma! divas reizes mainīju to "ezi" trešo reizi kaut ka to "ezi" negribas iegadāties pa 50ls! Varbūt vaina ir kaut kur citur?


ventilatora motoram ir ļoti pieaugusi strāva, kas arī nobeidz ezi. jāmaina ventilators --- panelis nost utt.


Cik tas vis varētu izmaksāt? un kur to labāk ir izdarīt(varbūt varat ieteikt labu servisu)? vai tur nevajag nekādas lielās prasmes un to var nomainīt pats garāžā?


Pats to var izdarīt, vajag tik krustiņa skrūvgriezi un viss. Apšivku atskrūvē un pēc tam pašu ezi, kurš turās uz vienu skrūvi. Google pilna ar DIY pamācību kā to izdarīt.
Offline
RAIVIC
11. Dec 2011, 09:21 #7

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 793

Braucu ar: RR-38

peckas motorina maina 25ls, peckas motorins 20ls,ezis 20ls izdaru to dazas stundas! ja ir interese 26797252

[ Šo ziņu laboja RAIVIC, 11 Dec 2011, 09:23:17 ]

Offline
atb22
01. Nov 2015, 12:42 #8

Kopš: 25. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: bmw

Ka tas ezis saucas pareizi latviski un angliski
Offline
atb22
01. Nov 2015, 12:54 #9

Kopš: 25. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: bmw

hedgehog
Viss ok
Offline
atb22
01. Nov 2015, 13:14 #10

Kopš: 25. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: bmw


01 Nov 2015, 12:54:41 atb22 rakstīja:
hedgehog
Viss ok


Kapēc tāds sūds maksā ap 60 eiro.
Iesakiet kur nopirkt lētāk?
Kā ar lietotiem?
Offline
streetlife
01. Nov 2015, 14:41 #11

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


01 Nov 2015, 13:14:12 atb22 rakstīja:

01 Nov 2015, 12:54:41 atb22 rakstīja:
hedgehog
Viss ok


Kapēc tāds sūds maksā ap 60 eiro.
Iesakiet kur nopirkt lētāk?
Kā ar lietotiem?



60 eur normala cena. Nomaini un aizmirsti uz visiem laikiem.
Offline
atb22
01. Nov 2015, 16:36 #12

Kopš: 25. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: bmw


01 Nov 2015, 14:41:01 streetlife rakstīja:

01 Nov 2015, 13:14:12 atb22 rakstīja:

01 Nov 2015, 12:54:41 atb22 rakstīja:
hedgehog
Viss ok

kā zināt ka tiešām tas ezis vainīgs?

pirms mēneša apstājās ventilators, tad pec 30 min aizaja.
tagad apstajas un neaiziet.
tatad jamaina tas EZIS? ?
Kapēc tāds sūds maksā ap 60 eiro.
Iesakiet kur nopirkt lētāk?
Kā ar lietotiem?



60 eur normala cena. Nomaini un aizmirsti uz visiem laikiem.
Offline
atb22
01. Nov 2015, 18:02 #13

Kopš: 25. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 56

Braucu ar: bmw


01 Nov 2015, 14:41:01 streetlife rakstīja:

01 Nov 2015, 13:14:12 atb22 rakstīja:

01 Nov 2015, 12:54:41 atb22 rakstīja:
hedgehog
Viss ok


Kapēc tāds sūds maksā ap 60 eiro.
Iesakiet kur nopirkt lētāk?
Kā ar lietotiem?



60 eur normala cena. Nomaini un aizmirsti uz visiem laikiem.



pagāja 5 stundas, aizeju uz bmw un atkal ventilators strada.
ezis vainis, ja?
Offline
dzuris
01. Nov 2015, 18:16 #14

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


01 Nov 2015, 14:41:01 streetlife rakstīja:

01 Nov 2015, 13:14:12 atb22 rakstīja:

01 Nov 2015, 12:54:41 atb22 rakstīja:
hedgehog
Viss ok


Kapēc tāds sūds maksā ap 60 eiro.
Iesakiet kur nopirkt lētāk?
Kā ar lietotiem?



60 eur normala cena. Nomaini un aizmirsti uz visiem laikiem.


nemu pa 45.. febi un viss gerai..
Offline
hrusts
01. Nov 2015, 18:25 #15

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

jautājums pa tēmu, noteiktā ātruma diapazonā veņtiks/motoriņš paliek skaļāks, - drīz beigsies????
kādas izmaksas motoriņa maiņai?????
Offline
Tick
01. Nov 2015, 18:52 #16

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

Ja jau pacelta tēma ,tad interesē ,kas varētu būt pie vienas .. pūš viss ok , bet ne uz max. uz max papūs tikai kādu laiku ,tad atkal pūš ar vidēju ātrumu (laigan kvadrātiņi visi ir (max)) tad atkal ar max jaudu .. un tā slēgājas.
Kā arī izslēdzot dzinēju tikšķ kaut kas no paneļa (kur var mainīt visu priekš klimata , kur tās lūciņa (pieņemu ,ka tur ir kaut kāds sensors zem viņām) )
Offline
dzuris
01. Nov 2015, 18:57 #17

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

tev ari oz pec eza.. jo tas visu gelu regule..
Offline
hrusts
01. Nov 2015, 19:01 #18

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


01 Nov 2015, 18:25:33 hrusts rakstīja:
jautājums pa tēmu, noteiktā ātruma diapazonā veņtiks/motoriņš paliek skaļāks, - drīz beigsies????
kādas izmaksas motoriņa maiņai?????

tiešām nevienam tā nav gadījies???
Offline
janexz
01. Nov 2015, 19:27 #19

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


01 Nov 2015, 18:02:26 atb22 rakstīja:

01 Nov 2015, 14:41:01 streetlife rakstīja:

01 Nov 2015, 13:14:12 atb22 rakstīja:

01 Nov 2015, 12:54:41 atb22 rakstīja:
hedgehog
Viss ok


Kapēc tāds sūds maksā ap 60 eiro.
Iesakiet kur nopirkt lētāk?
Kā ar lietotiem?



60 eur normala cena. Nomaini un aizmirsti uz visiem laikiem.



pagāja 5 stundas, aizeju uz bmw un atkal ventilators strada.
ezis vainis, ja?

iespējams slikts kontakts šteķerim ar ezi. ir bijis tā uz e36
Offline
Dzhanis
01. Nov 2015, 20:30 #20

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

ezis jauns 45 eur.
peckas ventilators 75eur
ventilatora maina 60eur

p.s. ir viens lietots ezis. par 10eur varu pielikt parbaudit vai tur ir vaina + 20 var dabut atseviski :bussiness:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo