Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E39 Klimata kontrole!

AutorsZiņojums
IngusSeflers
14. Apr 2011, 01:17 #1

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia

Sveiciens! Izmeklēju visu forumu,neko neatradu līdzīgu manai kaitej!!!
E39 viena puse klimai darbojās ok,bet otra puse visu laiku mēģina piesildīt tā,itkā salonā būtu -5
nogriežu uz 16° tāpat karsē kā elle! Kas par šaizi, varbūt kāds C° sensors? Ar ko sākt,varbūt kādam ir bijis?
Offline
noisex
14. Apr 2011, 01:25 #2

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

"ezis"

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
IngusSeflers
14. Apr 2011, 01:28 #3

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Apr 2011, 01:25:55 noisex rakstīja:
"ezis"

Nu re,aizdomas bija...pāris dienas atpakaļ petiju bmw-driver.net kā viņu mainīt!!! Bet tu zini 100%
Offline
noisex
14. Apr 2011, 01:32 #4

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

es nesaku 100%, bet liels % gan.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
IngusSeflers
14. Apr 2011, 01:36 #5

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Apr 2011, 01:32:16 noisex rakstīja:
es nesaku 100%, bet liels % gan.
Paldies anyway!
Offline
IngusSeflers
14. Apr 2011, 01:44 #6

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Apr 2011, 01:32:16 noisex rakstīja:
es nesaku 100%, bet liels % gan.

Klau,bet vai "ezis" neregulē ventilātora apgr.? vai ar t° viņam arī ir sakars?!
Offline
Araajz
14. Apr 2011, 08:06 #7

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28357

Braucu ar: E39

Kā man viens gudrs powerists pateica priekšā - pie vainas visticamāk elektromagnētiskais vārts
Offline
Tune-L
14. Apr 2011, 08:16 #8

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20393

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Tas nav nekaads EZIS

Tieshi taa, ka te dzeks jau raksta, pie vainas elektromagneetiskais vaarsts !
Tas regulee tosola padevi uz pechkas radiatoru !
Ja abas puses nestraadaa vienaadi, tad rodas shaada probleema
Visdriizaak, ka Tev jau ieprieksh bijushas temperatuuras atshkjiriibas un tagad noklaajies pavisam

Jauns ap 90 Ls maksaa, ja nemaldos + darbs, lai nomainiitu


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
IngusSeflers
14. Apr 2011, 11:22 #9

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Apr 2011, 08:16:20 Tune-L rakstīja:
Tas nav nekaads EZIS

Tieshi taa, ka te dzeks jau raksta, pie vainas elektromagneetiskais vaarsts !
Tas regulee tosola padevi uz pechkas radiatoru !
Ja abas puses nestraadaa vienaadi, tad rodas shaada probleema
Visdriizaak, ka Tev jau ieprieksh bijushas temperatuuras atshkjiriibas un tagad noklaajies pavisam

Jauns ap 90 Ls maksaa, ja nemaldos + darbs, lai nomainiitu

Varat pateikt priekšā kur viņš atrodās?!
Offline
Araajz
14. Apr 2011, 11:28 #10

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28357

Braucu ar: E39

nr 11
Offline
subaru
14. Apr 2011, 11:31 #11

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: rokām uz stūres


eem ... tas EM vārsts ir kopā ar cirkulācijas sūkni (elektrisko) (nu vismaz man ar m57 (3.0D) )

K-kad mainīju to sūkni (kurš atkal paguva jau atliekties).
Un tad vasarā bij ka regulē ko gribi salonā nāca TIKAI MAX karsts gaiss. Vienīgais kā varēja dabūt aukstu ir ierubīt tikai lai pūš uz vidējiem pūtējiem un to mehānisko rimbuli saregulēt uz auksto pusi.
Tad peč 1 rallija kaukā laikam tas vārsts atkratījās vietā un tagad vienīgā lieta, ka labajā pusē pūš vēsāku nekā kreisajā (nu vai arī kreisajā pūš siltāku kā labajā ) - vienmēr un pie vienādiem settingiem ...

pagaidām ēst neprasa tā problēma ... bet imho labāk tomēr ir likt jaunus tos vārstus un cirkulācijas sūkni, jo reka mans lietotais pēc pusgada jau atliecās ...
Offline
IngusSeflers
14. Apr 2011, 11:50 #12

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Apr 2011, 11:31:36 subaru rakstīja:

eem ... tas EM vārsts ir kopā ar cirkulācijas sūkni (elektrisko) (nu vismaz man ar m57 (3.0D) )

K-kad mainīju to sūkni (kurš atkal paguva jau atliekties).
Un tad vasarā bij ka regulē ko gribi salonā nāca TIKAI MAX karsts gaiss. Vienīgais kā varēja dabūt aukstu ir ierubīt tikai lai pūš uz vidējiem pūtējiem un to mehānisko rimbuli saregulēt uz auksto pusi.
Tad peč 1 rallija kaukā laikam tas vārsts atkratījās vietā un tagad vienīgā lieta, ka labajā pusē pūš vēsāku nekā kreisajā (nu vai arī kreisajā pūš siltāku kā labajā ) - vienmēr un pie vienādiem settingiem ...

pagaidām ēst neprasa tā problēma ... bet imho labāk tomēr ir likt jaunus tos vārstus un cirkulācijas sūkni, jo reka mans lietotais pēc pusgada jau atliecās ...
Man arī viņš ir ar to sūkni.
Dodos uz "scrap yard" negribu eksperimentēt ar tik dāgu detaļu, pie dīlera 280EUR
Offline
IngusSeflers
14. Apr 2011, 16:03 #13

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Apr 2011, 11:50:00 IngusSeflers rakstīja:

14 Apr 2011, 11:31:36 subaru rakstīja:

eem ... tas EM vārsts ir kopā ar cirkulācijas sūkni (elektrisko) (nu vismaz man ar m57 (3.0D) )

K-kad mainīju to sūkni (kurš atkal paguva jau atliekties).
Un tad vasarā bij ka regulē ko gribi salonā nāca TIKAI MAX karsts gaiss. Vienīgais kā varēja dabūt aukstu ir ierubīt tikai lai pūš uz vidējiem pūtējiem un to mehānisko rimbuli saregulēt uz auksto pusi.
Tad peč 1 rallija kaukā laikam tas vārsts atkratījās vietā un tagad vienīgā lieta, ka labajā pusē pūš vēsāku nekā kreisajā (nu vai arī kreisajā pūš siltāku kā labajā ) - vienmēr un pie vienādiem settingiem ...

pagaidām ēst neprasa tā problēma ... bet imho labāk tomēr ir likt jaunus tos vārstus un cirkulācijas sūkni, jo reka mans lietotais pēc pusgada jau atliecās ...
Man arī viņš ir ar to sūkni.
Dodos uz "scrap yard" negribu eksperimentēt ar tik dāgu detaļu, pie dīlera 280EUR
Tad nu tā,paldies ka devāt padomu par EM vārstu,dabuju lietotu par 20EUR, tiesa gan mazo,kas ir bez sūkņa,bet tas arī derēja,jo vainīga jau ir augša (vārsti ir korpusā kurš abiem variantiem ir vienāds). Atskrūvēju savu un konstatēju,ka bēda bija itin maza,netīrumi un pārlūzusi atsperīte (nomainīt nevar). Takā,ja kādam ir līdzīga problēma,neķerieties pie jauna pirkšanas,jo var izrādīties vaini itin maza!!! Tos vārstiņus var izskrūvēt tīri smuki,nenoņemot nevienu šļauku, tikai izpešanās trauka vāku gan nevajadzētu skrūvēt vaļa,pazudīs kādi 4L dzeses šķidruma!
Pivienoju dažas bildes


Offline
autobusavaditajs
02. Jan 2012, 16:19 #14

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


02 Jan 2012, 15:47:52 Sancix rakstīja:
Nezinu kur īsti jautāt, jautāšu te, jo spečuku topikā tāpat atnāks nākamā lapa un problēma tiks aizmirsta.

Situācija sekojoša, ja uzlikts uz "auto", tad visur kā vajag nāk silts gaiss, bet pa vidējām lūkām vēss (rulītis uzregulēts uz karsto), ja manuāli uzliek TIKAI uz vidējām lūkām, tad nāk silts, bet tiklīdz vidējām klāt pieliek augšu vai kājas, ta uzreiz sāk pūst vēsu (uz loga un kājām kā vajaga- siltu), tad vēl ir tā, ka ja ir uz auto, tad no rīta kad aukstu pielaiž jamais no sākuma nepūš vispār (tā ir jābūt kamēr nav uzsilis), kad uzsilis, tad sāk pūst tikai uz logu, bet uz kājām nepūš uzliekot manuāli uz kājām, tāpat nepūš (aizmugurē pūš), ja auto noslāpē un pielaiž, tad sāk atkal pūst uz kājām..
Cik pagoglēju, elektromagnētiskie vārsti regulē silts/auksts (kas manā gadijumā strādā kā nākas) bet ir kkāds gļuhs ar tā gaisa sadalījumu . Ar ko lai sāk ?

ar diagnostiku un klapju stavoklja izpetihanu - vai elektronikais stavoklis atbilst faktiskajam.
Offline
jurkinens
02. Jan 2012, 16:23 #15

Kopš: 05. Feb 2010

No: Ķegums

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Dresetu volvo

a sniegs nesnieg?
Offline
Tomiks
25. Aug 2012, 22:30 #16

Kopš: 02. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: 530, 320

Labvakar. Problema tada, ka iegadaju e39, 3.0d jaunu akumulatoru, un nakamaja dienaa pamaniju ka kad izslegts motors, salona borta dators malinja, kur poga BC mirgo sarkana lampinja un blakus uzraksti HEIZ un AUS, spiezu AUS, bet tikuntaa sledzas atpakal un pus gaisu salonaa. Nevaru izslegt. Varbut kads var palidzeet. Akumulatoru vienoju nost, bet tikunta nekas nemainas.

[ Šo ziņu laboja Tomiks, 25 Aug 2012, 22:31:43 ]

Offline
Driver
25. Aug 2012, 22:32 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Aug 2012, 22:30:22 Tomiks rakstīja:
Labvakar. Problema tada, ka iegadaju e39, 3.0d jaunu akumulatoru, un nakamaja dienaa pamaniju ka kad izdlegts motors salona borta kompi malinja kur BC mirgo sarkana lampinja un blakus uzraksti HEIZ un AUS, speizu AUS bet tikuntaa sledz atpakal un briziem pus gaisu salonaa. Nevaru izlsegt. Varbut kads var palidzeet. Akumulatoru vienoju nost, bet tikunta nekas nemainas.

varu pameginat caur diagnostiku noresetot tev attiecigo bloku un tu vairs ar saviem knagjiem nelien pie aux ventilation funkcijas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tomiks
25. Aug 2012, 22:38 #18

Kopš: 02. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: 530, 320


25 Aug 2012, 22:32:11 Driver rakstīja:

25 Aug 2012, 22:30:22 Tomiks rakstīja:
Labvakar. Problema tada, ka iegadaju e39, 3.0d jaunu akumulatoru, un nakamaja dienaa pamaniju ka kad izdlegts motors salona borta kompi malinja kur BC mirgo sarkana lampinja un blakus uzraksti HEIZ un AUS, speizu AUS bet tikuntaa sledz atpakal un briziem pus gaisu salonaa. Nevaru izlsegt. Varbut kads var palidzeet. Akumulatoru vienoju nost, bet tikunta nekas nemainas.

varu pameginat caur diagnostiku noresetot tev attiecigo bloku un tu vairs ar saviem knagjiem nelien pie aux ventilation funkcijas
Driver pats labaakkais ir tas, ka nekur neesmu lídis Tiks spiedis tos heiz un aus :P
Offline
smagratis
26. Aug 2012, 00:45 #19

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


25 Aug 2012, 22:30:22 Tomiks rakstīja:
Labvakar. Problema tada, ka iegadaju e39, 3.0d jaunu akumulatoru, un nakamaja dienaa pamaniju ka kad izslegts motors, salona borta dators malinja, kur poga BC mirgo sarkana lampinja un blakus uzraksti HEIZ un AUS, spiezu AUS, bet tikuntaa sledzas atpakal un pus gaisu salonaa. Nevaru izslegt. Varbut kads var palidzeet. Akumulatoru vienoju nost, bet tikunta nekas nemainas.



man bija tieši tas pats, pa nakti aķis nosēdies, jo slēdzās iekšā ventilators.beigās izrāvu ārā klimas bloku un atvienoju vienu štekeri no četriem un problēma pazuda.

[ Šo ziņu laboja smagratis, 26 Aug 2012, 00:46:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo