Online
Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 330d E46 noklājās turbīna
Autors | Ziņojums |
shorins | | Kopš: 12. Nov 2009
Ziņojumi: 0
Braucu ar: e 46 330d
| noklajas turbina e46 330d mekleju jaunu,kads var but var kko ieteikt? | Offline | | |
Puxxx | | Kopš: 01. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4203
Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l
| lieto mekleetaaju!!
----------------- Happy Drift Friends
RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli! | Offline | | |
edijs2004 | | Kopš: 07. Apr 2011
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Iesaku izmantot meistarus Baldonē, kas jau vairākus gadus veiksmīgi restaurē turbīnas.
turbīnu katalogs:
http://www.nerings.lv/turbo/
| Offline | | |
norge | | Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
| kādam nau piedavajum;a turbina no e46 330d, un vai tur ir varianti. | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Iedod visus iespējamos ciparus no turbīnas pastāstīšu pirmdien cenas! | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Te var redzēt kāda Tev ir turbīna uzstādīta.
Turbīnas
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
norge | | Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
| VAJAG SITADU TURBINU
Mark BMW
Model 330d - 184HP
Year 00-04
Type 2.9L D
H.p. 184HP
Engine M57
Family Turbo GT22556V
Turbo Code 22499509
O.E.M Turbo Code 704361-5006S | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14706
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
|
07 Apr 2011, 23:06:35 edijs2004 rakstīja:
Iesaku izmantot meistarus Baldonē, kas jau vairākus gadus veiksmīgi restaurē turbīnas.
turbīnu katalogs:
http://www.nerings.lv/turbo/
aga, kā tad, šitie tādu kosmosu prasa un pie tam vel neredzot turbinu jau pa tel pasaka, galigi garam attieksme utt, tad labak Rāmavā kur čaļi remontē | Offline | | |
|
norge | | Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
|
16 May 2011, 10:24:18 Jorens rakstīja:
07 Apr 2011, 23:06:35 edijs2004 rakstīja:
Iesaku izmantot meistarus Baldonē, kas jau vairākus gadus veiksmīgi restaurē turbīnas.
turbīnu katalogs:
http://www.nerings.lv/turbo/
aga, kā tad, šitie tādu kosmosu prasa un pie tam vel neredzot turbinu jau pa tel pasaka, galigi garam attieksme utt, tad labak Rāmavā kur čaļi remontē
Cik izmaksa turbinas restaurācija un cik ilgi tada kalpo?
cik jauna maksā? | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Jul 2003
Ziņojumi: 14706
Braucu ar: XC60, Cagiva Raptor 1000, Multispace
| Pag gad restaurēja man te vienai Toyotai, precīzi neatceros, kkur ap 100 man liekas ka samaksāju par restaurāciju, kas bij krietni lētāk kā baldonē, tur prasīja man liekas ka 200 pa restaurētu jau ar nosacījumu ka atdod beigto turbinu viņiem :nagla_varka: | Offline | | |
norge | | Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
|
16 May 2011, 11:49:48 Jorens rakstīja:
Pag gad restaurēja man te vienai Toyotai, precīzi neatceros, kkur ap 100 man liekas ka samaksāju par restaurāciju, kas bij krietni lētāk kā baldonē, tur prasīja man liekas ka 200 pa restaurētu jau ar nosacījumu ka atdod beigto turbinu viņiem :nagla_varka:
dabuju kut kadu kompaniju ;buvimex; kas ved uz Lietuvu, restaurejot prasa no 120 ls. | Offline | | |
Janciigais | | Kopš: 02. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 450
Braucu ar: Spiningu
| Rīga, Krasta 105A, bet no pagalma puses arī ir kaut kāds mega turbo veikals, man liekas arī bija kas rakstīts par restaurāciju, bet vairāk kā vizuāli no āras neesmu viņu redzējis | Offline | | |
edijs2004 | | Kopš: 07. Apr 2011
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Nu nezin vai 200-250 LVL ir kosmos, ja ņem vērā, ka jauna šāda turbīna maksā 800 lvl.
100 lvl par restaurēšanu izklausās jau nu ļoti labi - parādi man to kantori un es viņiem uzreiz pasūtīšu 100-200 restaurētas turbīnas un notirgošu viņas Anglijā vai kāda citā ES valstī pa 300 lvl. Ļoti labs biznesa plāns.
Tādu cenu var iedot, ja turbīnai nav sabojāts rotors un vai iekšējais kodols (mājiņa) paņemot viņu vienkārši iztīrot un ar smilšu strūklu notīrot (nemainot pat remomplektu - tīri par darbu un balansēšanu), bet tādi gadījumi ir 1 no 100, kad bojājumi ir tik mazi.
Restaurējot jebkuru auto detaļu ir 2 varianti vai nu kantorim ir savs apmaiņas fonds vai nav. Ja nav - tu ved savu detaļu gaidi 3-4 h vai brauc citu dienu un saņem savu detaļu atpakaļ. otrs variants ir ja kantoris ir gadiem krājis un vācis apmaiņas fondu un piedāvā maksimālu servisu. Tu atved savu bojāto detaļu un tev 5 minūšu laikā iedod jaunu (restaurētu) detaļu vietā. Jebkurā gadījumā pirmo variantu var piedāvāt jebkurš serviss, kas kko saprot no restaurēšanas, bet otrais gan prasa gadiem krātu rezerves daļu kolekciju un līdz ar to arī pieredzi!!!
Varu droši pateikt, ka www.nerings.lv ir lielākais turbīnu apmaiņas fonds Latvijā, kas sastāda apmēram 400 dažādas turbīnas + smagajai tehnikai.
p.s. turbīnu remonts ir ļoti ķēpīgs biznes ar to domājot biežo turbīnu sabojāšanas gadījumu skaitu klienta vainas dēļ. Un nevajag uzreiz ķērkt. Nopērkot jaunu turbīnu ir liela iespēja, ka tā tiks sabojāta tā pat kā restaurēta. Jebkurai lielai ārzemju kompānijai, kura nodarbojas ar turbīnu tirdzniecību ir vairāku lapu bieza garantija nosacījumi, kuros atrunāti gadījumi, kad tā nedarbojas un var teikt, ka tie ir visi iespējamie turbīnas mehāniskie bojājumi - eļļas trūkums, svešķermeņi, netīri filtri, u.c.c.c.c.c. | Offline | | |
TvaiX | | Kopš: 30. May 2002
Ziņojumi: 77
Braucu ar: R6, G punktu un japāņu šrotkārtingu...
| Jā, Neirings populāra kompānija. Un viņi jau sēž ebay.co.uk tirgo savas turbīnas... Bet ne vienmēr labas atsauksmes par viņiem ir, itkā lietojot baigo djošu remkomplektu, bet tas tikai tante teica... Pats pirku no viņiem starteri, varu teikt ka iepisa kapeiku tur kur nevajadzēja - no 4trām oglītēm tikai divas pārlodējuši jaunas, dabūju dot citam meistaram visu salodēt jaunu.
Turbīnu uzticēju citam meistaram, kurš arī diezgan pazīstams, uzturās aiz ulbrokas apļa, pazīstamā garāžā. Ja vajag tel. 28388521. Brauc tur daudzi remontēt un iesaka citiem. Tur tikai remkomplektu var samainīt un visu sataisīt, regulāciju tāpat visi meistari man zināmie brauc uz Rāmavu regulēt, tur ir stends speciāls kurš cik saprotu pārbauda un regulē.
Cenas ir 100-200ls atkarībā cik ir turbīna smagi noklājusies un cik daudz jārestaurē, nav viena cena standarta. | Offline | | |
rumpis | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 734
Braucu ar: Etalonu
|
04 Jul 2011, 20:50:38 edijs2004 rakstīja:
bla bla bla reklāma bla bla bla
Klau, bet tu jau tikai reklamē to kantori, ne? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16188
Braucu ar:
|
04 Jul 2011, 21:34:33 martinssh rakstīja:
restaureet trubiinu ir naudas nomeshana zemee nav mums meistaru kas to maaceetu izdariit kvalitatiivi lai peec tam atkal M57 skrietu aka pirms tam pats nesen norestauireeju , nu pilniigas auzas taisiija man turbomotoraa
nev nekadas starpibas vai jauna vai restaureta.Esmu lici Ntas turbinas restauretas un neviena nav bijusi braķis.Tas ja dažiem negribas iztirit pienakošo eļļas kanalu tad tas ir cits gadijums | Online | | |
|
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
| Cik daudz Tu esi licis restaurētas VNT turbīnas? Vēl ne viena no restaurētajām nāv strādājusi kā jauna/laba-lietota.
Bet ja nu ļoti gribās restaurēt tad lūdzu :29725536, atrodas pie dīzeļcentra[ Šo ziņu laboja Zigmars, 04 Jul 2011, 21:50:51 ] | Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
| Noteikti ieķēries vnt mehānisms, tas viss no lēnas braukšanas | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
04 Jul 2011, 21:46:51 uldens1 rakstīja:
04 Jul 2011, 21:34:33 martinssh rakstīja:
restaureet trubiinu ir naudas nomeshana zemee nav mums meistaru kas to maaceetu izdariit kvalitatiivi lai peec tam atkal M57 skrietu aka pirms tam pats nesen norestauireeju , nu pilniigas auzas taisiija man turbomotoraa
nev nekadas starpibas vai jauna vai restaureta.Esmu lici Ntas turbinas restauretas un neviena nav bijusi braķis.Tas ja dažiem negribas iztirit pienakošo eļļas kanalu tad tas ir cits gadijums
koleegjim lika raamavaa restaureeto, nogaaja laikam 3 gadus, tagad taisiija turbomotoraa!!! protams, restaureet ir lielaaks risks kaa likt jaunu, bet nu cenu starpiiba tomeer ir ieveerojama lai buutu iemesls meegjinaat!!! + liela loma ir uzstaadiishanaa, kaa arii taalaakajaa ekspluataacijaa- peec atvilkshanas uzreiz nenoslaapeet, utt | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
04 Jul 2011, 21:42:32 rumpis rakstīja:
04 Jul 2011, 20:50:38 edijs2004 rakstīja:
bla bla bla reklāma bla bla bla
Klau, bet tu jau tikai reklamē to kantori, ne?
Pēc viņa reklāmraksta izlasīšanas es pie viņa turbīnas nevestu. Kaut kāds pusrublis,kas neko nesajēdz ne no auto remontiem,ne no tām pašām turbīnām. Cerams,ka šis arī nav tas pats firmas meistars.
Un vispār,ja rokas no dirsas neaug,tad to remkoplektu var pats mierīgi pie aliņa samest iekšā.Un ja ir liekta vai lauzta ass,tad ar visiem spārniem viņu jaunu 80% turbīnām var atsevišķi nopirkt.
Bet nu tas protams neatiecas uz neko nemāku-a davaj pamēģināšu. Tā ass cena ar var sasniegt labu ciparu.
Bet nu jauna ir jauna,tur vispār nav ko salīdzināt.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|