Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 2001.gada ieteicamā gāzes iekārta

AutorsZiņojums
girts_jakobsons
14. Mar 2011, 11:18 #1

Kopš: 14. Mar 2011

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Kurš ieteiktu gāzes iekārtu 2001.gada X5 4.4l dzinējam.
Diezvai var ierīkot jebkuru!
Offline
DockuH
14. Mar 2011, 11:25 #2

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:

marihuans mekleja 4.4 ar gazi, domaju ka vins to jautajumu papetijis richtigi
Offline
protams
14. Mar 2011, 11:30 #3

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben

Normāla iekārta maksās ap 1000 Ls, Tev viņa sāks atmaksāties tad kad ar to auto būsi nobraucis 100 kkm...nah tas vajadzīgs?!

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
slick
14. Mar 2011, 11:34 #4

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


14 Mar 2011, 11:30:46 protams rakstīja:
Normāla iekārta maksās ap 1000 Ls, Tev viņa sāks atmaksāties tad kad ar to auto būsi nobraucis 100 kkm...nah tas vajadzīgs?!

pasha iekaarta atmaksaasies daudz aatraak, tik jaareekjina klaat laika chakars ar tiem gaaziniekiem, filtri, apkopes utt
Offline
marihuans
14. Mar 2011, 11:38 #5

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

maksaa ~700-800ls normaala iekaarta.
Diizelis x5 kaa auto ir ljoti probleemaatisks,ja grib ar vinju braukt,nevis paarvietoties no punkta A uz punktu B.
Luuzt viss-kaarbas,reduktori,razdatkas utt. Nerunaajot par m57 suuknjiem,sprauslaam un tubiinaam. Ja gribi braukt ar X5 normaali,nestresojot,tad 4.4 ar gaazi ir way to go

-----------------
T: 203-65-203
Offline
audistsM5
14. Mar 2011, 11:42 #6

Kopš: 21. Jan 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: HZ - 13


14 Mar 2011, 11:38:08 marihuans rakstīja:
maksaa ~700-800ls normaala iekaarta.
Diizelis x5 kaa auto ir ljoti probleemaatisks,ja grib ar vinju braukt,nevis paarvietoties no punkta A uz punktu B.
Luuzt viss-kaarbas,reduktori,razdatkas utt. Nerunaajot par m57 suuknjiem,sprauslaam un tubiinaam. Ja gribi braukt ar X5 normaali,nestresojot,tad 4.4 ar gaazi ir way to go

Nojats dizelis ir naave!
labak lai smird peec gazes neka peec nojata dizelja!
Offline
marihuans
14. Mar 2011, 11:46 #7

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

jaunajaam iekaartaam pat braucot ar aukstu motoru peec gaazes nesmird

-----------------
T: 203-65-203
Offline
marcels
14. Mar 2011, 11:50 #8

Kopš: 06. Jan 2003

Ziņojumi: 355

Braucu ar: GM-735


14 Mar 2011, 11:46:12 marihuans rakstīja:
jaunajaam iekaartaam pat braucot ar aukstu motoru peec gaazes nesmird
nobraucu ar gazi 2gadus! tā arī nekad smaku nasajutu! pie sim benzina cenam gāze rulē!
Offline
edzulis
14. Mar 2011, 12:08 #9

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


14 Mar 2011, 11:30:46 protams rakstīja:
Normāla iekārta maksās ap 1000 Ls, Tev viņa sāks atmaksāties tad kad ar to auto būsi nobraucis 100 kkm...nah tas vajadzīgs?!


TEv laikam ar matemātiku tā švakāk... kādi 100k km pie 18-20l vidējā???
Offline
edzulis
14. Mar 2011, 12:20 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Gāze ir musthave un tā nav neāda auto bojāšana
Offline
bmwaddict
14. Mar 2011, 12:39 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..

man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju:
Offline
Driver
14. Mar 2011, 12:58 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Mar 2011, 12:20:55 edzulis rakstīja:
Gāze ir musthave un tā nav neāda auto bojāšana

taa ir auto sabojashana, lai brauktu letak!
Pagaidam nav LV pieejamu risinajumu, lai ar gazi brauktu ne tikai letak, bet ari "pareizi", ja ne labak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DockuH
14. Mar 2011, 13:36 #13

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


14 Mar 2011, 11:38:08 marihuans rakstīja:
maksaa ~700-800ls normaala iekaarta.
Diizelis x5 kaa auto ir ljoti probleemaatisks,ja grib ar vinju braukt,nevis paarvietoties no punkta A uz punktu B.
Luuzt viss-kaarbas,reduktori,razdatkas utt. Nerunaajot par m57 suuknjiem,sprauslaam un tubiinaam. Ja gribi braukt ar X5 normaali,nestresojot,tad 4.4 ar gaazi ir way to go


cik rij pilseta un strasse 4,4 ar gazi (+benz uzsildisanai)???
par razdatkam, karbam un parejo runajot - tam 4.4 ir kkas cits atskiriba no 3.0d? izturigaks?
ja kas, prasu par facelift e53

un vel, ja salidzinat 4,4+LPG vai 3.0d noskrejens pirmajam bus 2-3 reiz mazaks, stavoklis daudz labaks un t.t.
par skanu vispar nerunaju.

p.s. saprotu un piekritu driveram ka tas ir auto bojasana, bet nu sorry ar tadam benzina cenam + dzivoju nedaudz arpus rigas un uz rigu parvakties dzivot neplanoju un negribu, ka arii driz jau saksies kite sezona, bus uz juru biezi jabrauc, taka benz+lpg way to go un ar komfortu
Offline
Peecis
14. Mar 2011, 13:44 #14

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Mar 2011, 12:39:49 bmwaddict rakstīja:
Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..

man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju:

Man uz M52B28 double vanos gāze stāv jau labu laiku un ir norullēti gandrīz 200kkm. Dzinējam problēmu nav, eļļu nerij, nekādas liekas skaņas nav. Protams, ka eļļa tiek lieta laba sintētika un regulāri mainīta, arī sveces, protams.
Vienīgā problēma ir tā, ka karstāku izplūdes gāzu dēļ plaisā izplūdes kolektori. Man jau otrais komplekts saplaisājis un nedaudz aukstam dzinējam var dzirdēt, ka burkšķ.
Offline
DockuH
14. Mar 2011, 13:48 #15

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:


14 Mar 2011, 13:44:59 Peecis rakstīja:
Vienīgā problēma ir tā, ka karstāku izplūdes gāzu dēļ plaisā izplūdes kolektori. Man jau otrais komplekts saplaisājis


kadas izmaksas?
domaju ka ekonomija tapat atsit...
Offline
lietus
14. Mar 2011, 13:48 #16

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


14 Mar 2011, 12:39:49 bmwaddict rakstīja:
Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..

man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju:

manaa skatiijumaa vieniigais (-) var būt saistīts ar vārstu eļļošanu, kuru atrisina nodrošinot papildus eļļošanu (siikaak nezinu, bet uzstāda papildus bachoku kurā jokontrolē eļļas līmenis) + vārstu izdekšana, kuru atrisina ar aizdedzes leņķa korekciju.
bet pus pasaule brauc arii bez shaadiem navarotiem.
Offline
Driver
14. Mar 2011, 13:52 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Mar 2011, 13:48:57 lietus rakstīja:

14 Mar 2011, 12:39:49 bmwaddict rakstīja:
Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..

man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju:

manaa skatiijumaa vieniigais (-) var būt saistīts ar vārstu eļļošanu, kuru atrisina nodrošinot papildus eļļošanu (siikaak nezinu, bet uzstāda papildus bachoku kurā jokontrolē eļļas līmenis) + vārstu izdekšana, kuru atrisina ar aizdedzes leņķa korekciju.
bet pus pasaule brauc arii bez shaadiem navarotiem.

nu tad pastasti man sikak par to aizdedzes lenjka korekciju
man sen agrak bija 80gada e23 ar gaazi, kuram vareju nokorigjet aizdedzi pagrozot ar roku.

musdienu auto ar roku neko nepagrozisi, bet nokorigjet vinju teoretiski var, bet praktisiki tas nav iespejams

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Peecis
14. Mar 2011, 13:55 #18

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


14 Mar 2011, 13:48:29 DockuH rakstīja:

14 Mar 2011, 13:44:59 Peecis rakstīja:
Vienīgā problēma ir tā, ka karstāku izplūdes gāzu dēļ plaisā izplūdes kolektori. Man jau otrais komplekts saplaisājis


kadas izmaksas?
domaju ka ekonomija tapat atsit...

Protams, ka atsit. Iepriekšējo reizi mainīju Permalatā un kopā ar darbu samaksāju kaut kādi 140Ls, bet nu tur tādi līkroči strādā, ka maz neliekas. Bija atraduši īstos kolektorus (nāk kopā ar katalizatoriem), bet mehāniķim likās, ka nav īstie un šis ar fleksi nogrieza izpūtējam gabalu (domāja vispirms uzlikt kolektorus un tad piemetināt pēc fakta to gabalu), bet beigās izrādījās īstie un piemetināja tāpat atpakaļ.
Vispār tas kantoris baigi nelabu iespaidu atstājis ir - sen tur neesmu bijis un vairs nebraukšu, jo neadekvāti naudu plēš un nevar atbildēt par darba kvalitāti.

Tagad domāju, ka tos kolektorus atradīšu daudz lētāk.
Offline
Ch
14. Mar 2011, 13:55 #19

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

kā jau citā topikā rakstīju:


05 Mar 2011, 18:05:12 Ch rakstīja:
Bet kāds beidzot var KONKRĒTI pateikt KAS noklāsies un būs jāmaina, ja uzlikšu gāzi uz sava ikdienas pārvietotāja? Kas notiks, kas izies no ierindas?


tjipa nevis slikti slikti, bet konkrēti KAS?
Offline
bmwaddict
14. Mar 2011, 14:02 #20

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

jā šitas labs par to aizdedzes korekciju tipa susļiku kantoris kas liek gāzi ir pietiekami kompetents pārprogrammēt aizdedzes apsteidzes tabulu ieksh ECU.
Bet par to izplūdes gāzu karstumu, tobiš sanāk, ka gāze sadeg lēnāk (jo augstāks oktānskaitlis?) un attiecīgi tā izdedzina arī izplūdes vārstus, tātad ir nepieciešama ne tikai apsteidzes korekcija bet arī izplūdei sadales vārpstas pārregulēšana, nu kam tas iespējams (piem DOHC motoriem tas vēl būtu izdarāms)


14 Mar 2011, 13:52:50 Driver rakstīja:
nu tad pastasti man sikak par to aizdedzes lenjka korekciju
man sen agrak bija 80gada e23 ar gaazi, kuram vareju nokorigjet aizdedzi pagrozot ar roku.

musdienu auto ar roku neko nepagrozisi, bet nokorigjet vinju teoretiski var, bet praktisiki tas nav iespejams

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 14 Mar 2011, 14:03:20 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo