Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: X5 2001.gada ieteicamā gāzes iekārta
Autors | Ziņojums |
girts_jakobsons | | Kopš: 14. Mar 2011
Ziņojumi: 0
Braucu ar:
| Kurš ieteiktu gāzes iekārtu 2001.gada X5 4.4l dzinējam.
Diezvai var ierīkot jebkuru! | Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
| marihuans mekleja 4.4 ar gazi, domaju ka vins to jautajumu papetijis richtigi | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5646
Braucu ar: null ziiben
| Normāla iekārta maksās ap 1000 Ls, Tev viņa sāks atmaksāties tad kad ar to auto būsi nobraucis 100 kkm...nah tas vajadzīgs?!
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
slick | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
|
14 Mar 2011, 11:30:46 protams rakstīja:
Normāla iekārta maksās ap 1000 Ls, Tev viņa sāks atmaksāties tad kad ar to auto būsi nobraucis 100 kkm...nah tas vajadzīgs?!
pasha iekaarta atmaksaasies daudz aatraak, tik jaareekjina klaat laika chakars ar tiem gaaziniekiem, filtri, apkopes utt | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| maksaa ~700-800ls normaala iekaarta.
Diizelis x5 kaa auto ir ljoti probleemaatisks,ja grib ar vinju braukt,nevis paarvietoties no punkta A uz punktu B.
Luuzt viss-kaarbas,reduktori,razdatkas utt. Nerunaajot par m57 suuknjiem,sprauslaam un tubiinaam. Ja gribi braukt ar X5 normaali,nestresojot,tad 4.4 ar gaazi ir way to go
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
audistsM5 | | Kopš: 21. Jan 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 325
Braucu ar: HZ - 13
|
14 Mar 2011, 11:38:08 marihuans rakstīja:
maksaa ~700-800ls normaala iekaarta.
Diizelis x5 kaa auto ir ljoti probleemaatisks,ja grib ar vinju braukt,nevis paarvietoties no punkta A uz punktu B.
Luuzt viss-kaarbas,reduktori,razdatkas utt. Nerunaajot par m57 suuknjiem,sprauslaam un tubiinaam. Ja gribi braukt ar X5 normaali,nestresojot,tad 4.4 ar gaazi ir way to go
Nojats dizelis ir naave!
labak lai smird peec gazes neka peec nojata dizelja! | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| jaunajaam iekaartaam pat braucot ar aukstu motoru peec gaazes nesmird
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
marcels | | Kopš: 06. Jan 2003
Ziņojumi: 355
Braucu ar: GM-735
|
14 Mar 2011, 11:46:12 marihuans rakstīja:
jaunajaam iekaartaam pat braucot ar aukstu motoru peec gaazes nesmird
nobraucu ar gazi 2gadus! tā arī nekad smaku nasajutu! pie sim benzina cenam gāze rulē! | Offline | | |
|
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
14 Mar 2011, 11:30:46 protams rakstīja:
Normāla iekārta maksās ap 1000 Ls, Tev viņa sāks atmaksāties tad kad ar to auto būsi nobraucis 100 kkm...nah tas vajadzīgs?!
TEv laikam ar matemātiku tā švakāk... kādi 100k km pie 18-20l vidējā??? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Gāze ir musthave un tā nav neāda auto bojāšana | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..
man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju: | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Mar 2011, 12:20:55 edzulis rakstīja:
Gāze ir musthave un tā nav neāda auto bojāšana
taa ir auto sabojashana, lai brauktu letak!
Pagaidam nav LV pieejamu risinajumu, lai ar gazi brauktu ne tikai letak, bet ari "pareizi", ja ne labak.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
14 Mar 2011, 11:38:08 marihuans rakstīja:
maksaa ~700-800ls normaala iekaarta.
Diizelis x5 kaa auto ir ljoti probleemaatisks,ja grib ar vinju braukt,nevis paarvietoties no punkta A uz punktu B.
Luuzt viss-kaarbas,reduktori,razdatkas utt. Nerunaajot par m57 suuknjiem,sprauslaam un tubiinaam. Ja gribi braukt ar X5 normaali,nestresojot,tad 4.4 ar gaazi ir way to go
cik rij pilseta un strasse 4,4 ar gazi (+benz uzsildisanai)???
par razdatkam, karbam un parejo runajot - tam 4.4 ir kkas cits atskiriba no 3.0d? izturigaks?
ja kas, prasu par facelift e53
un vel, ja salidzinat 4,4+LPG vai 3.0d noskrejens pirmajam bus 2-3 reiz mazaks, stavoklis daudz labaks un t.t.
par skanu vispar nerunaju.
p.s. saprotu un piekritu driveram ka tas ir auto bojasana, bet nu sorry ar tadam benzina cenam + dzivoju nedaudz arpus rigas un uz rigu parvakties dzivot neplanoju un negribu, ka arii driz jau saksies kite sezona, bus uz juru biezi jabrauc, taka benz+lpg way to go un ar komfortu | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
14 Mar 2011, 12:39:49 bmwaddict rakstīja:
Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..
man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju:
Man uz M52B28 double vanos gāze stāv jau labu laiku un ir norullēti gandrīz 200kkm. Dzinējam problēmu nav, eļļu nerij, nekādas liekas skaņas nav. Protams, ka eļļa tiek lieta laba sintētika un regulāri mainīta, arī sveces, protams.
Vienīgā problēma ir tā, ka karstāku izplūdes gāzu dēļ plaisā izplūdes kolektori. Man jau otrais komplekts saplaisājis un nedaudz aukstam dzinējam var dzirdēt, ka burkšķ. | Offline | | |
DockuH | | Kopš: 09. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 485
Braucu ar:
|
14 Mar 2011, 13:44:59 Peecis rakstīja:
Vienīgā problēma ir tā, ka karstāku izplūdes gāzu dēļ plaisā izplūdes kolektori. Man jau otrais komplekts saplaisājis
kadas izmaksas?
domaju ka ekonomija tapat atsit... | Offline | | |
lietus | | Kopš: 21. Nov 2004
Ziņojumi: 2054
Braucu ar:
|
14 Mar 2011, 12:39:49 bmwaddict rakstīja:
Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..
man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju:
manaa skatiijumaa vieniigais (-) var būt saistīts ar vārstu eļļošanu, kuru atrisina nodrošinot papildus eļļošanu (siikaak nezinu, bet uzstāda papildus bachoku kurā jokontrolē eļļas līmenis) + vārstu izdekšana, kuru atrisina ar aizdedzes leņķa korekciju.
bet pus pasaule brauc arii bez shaadiem navarotiem. | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Mar 2011, 13:48:57 lietus rakstīja:
14 Mar 2011, 12:39:49 bmwaddict rakstīja:
Ok bet tomēr tad ir jautājums kamēr topiks ir karsts, ir izveikts kāds pētījums vai izskaidrots pietiekami argumetēti, vai dzinējs ar gāzi nolietojas/nodilst vairāk, nekā ar degvielu?
Jo come on, tā nav vienkārši sagadīšanās, ka tiem, kas ilgāku laiku (domāts 100K km piemēram) brauc ar gāzi, sāk rīt eļļu un aiz mašīnas parādās tā drausmīgā izplūdes smakas kombinācija gāze + sadegusi eļļa. Un nevajag teikt, ka ielika gāzi jau tādā beigtā auto. Mani konkrēti interesē šis moments par nolietojumu. Es saprotu protams ka jālej laba eļļa un jāmaina nepišot kapeiku tas loģiski, bet dzinējs kautkādā mērā tiek apeļļots arī ar degvielu, piemēram vārstu sēžas, kautkādā mērā arī kompresijas gredzeni, forsunkas, etc..
man pret gāzi parasti skepsi izraisa tādi auto, kas jau ir gadiem ar gāzi braukuši un tādiem parasti ir šādas te problēmas ar palielinātu eļļas rīšanu etc :eju-jau-eju:
manaa skatiijumaa vieniigais (-) var būt saistīts ar vārstu eļļošanu, kuru atrisina nodrošinot papildus eļļošanu (siikaak nezinu, bet uzstāda papildus bachoku kurā jokontrolē eļļas līmenis) + vārstu izdekšana, kuru atrisina ar aizdedzes leņķa korekciju.
bet pus pasaule brauc arii bez shaadiem navarotiem.
nu tad pastasti man sikak par to aizdedzes lenjka korekciju
man sen agrak bija 80gada e23 ar gaazi, kuram vareju nokorigjet aizdedzi pagrozot ar roku.
musdienu auto ar roku neko nepagrozisi, bet nokorigjet vinju teoretiski var, bet praktisiki tas nav iespejams
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
14 Mar 2011, 13:48:29 DockuH rakstīja:
14 Mar 2011, 13:44:59 Peecis rakstīja:
Vienīgā problēma ir tā, ka karstāku izplūdes gāzu dēļ plaisā izplūdes kolektori. Man jau otrais komplekts saplaisājis
kadas izmaksas?
domaju ka ekonomija tapat atsit...
Protams, ka atsit. Iepriekšējo reizi mainīju Permalatā un kopā ar darbu samaksāju kaut kādi 140Ls, bet nu tur tādi līkroči strādā, ka maz neliekas. Bija atraduši īstos kolektorus (nāk kopā ar katalizatoriem), bet mehāniķim likās, ka nav īstie un šis ar fleksi nogrieza izpūtējam gabalu (domāja vispirms uzlikt kolektorus un tad piemetināt pēc fakta to gabalu), bet beigās izrādījās īstie un piemetināja tāpat atpakaļ.
Vispār tas kantoris baigi nelabu iespaidu atstājis ir - sen tur neesmu bijis un vairs nebraukšu, jo neadekvāti naudu plēš un nevar atbildēt par darba kvalitāti.
Tagad domāju, ka tos kolektorus atradīšu daudz lētāk. | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| kā jau citā topikā rakstīju:
05 Mar 2011, 18:05:12 Ch rakstīja:
Bet kāds beidzot var KONKRĒTI pateikt KAS noklāsies un būs jāmaina, ja uzlikšu gāzi uz sava ikdienas pārvietotāja? Kas notiks, kas izies no ierindas?
tjipa nevis slikti slikti, bet konkrēti KAS? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| jā šitas labs par to aizdedzes korekciju tipa susļiku kantoris kas liek gāzi ir pietiekami kompetents pārprogrammēt aizdedzes apsteidzes tabulu ieksh ECU.
Bet par to izplūdes gāzu karstumu, tobiš sanāk, ka gāze sadeg lēnāk (jo augstāks oktānskaitlis?) un attiecīgi tā izdedzina arī izplūdes vārstus, tātad ir nepieciešama ne tikai apsteidzes korekcija bet arī izplūdei sadales vārpstas pārregulēšana, nu kam tas iespējams (piem DOHC motoriem tas vēl būtu izdarāms)
14 Mar 2011, 13:52:50 Driver rakstīja:
nu tad pastasti man sikak par to aizdedzes lenjka korekciju
man sen agrak bija 80gada e23 ar gaazi, kuram vareju nokorigjet aizdedzi pagrozot ar roku.
musdienu auto ar roku neko nepagrozisi, bet nokorigjet vinju teoretiski var, bet praktisiki tas nav iespejams
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 14 Mar 2011, 14:03:20 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|