Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E34 Touring 1.8 motora maiņa uz 2.5

AutorsZiņojums
gkmike
31. Jan 2011, 16:00 #1

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34

Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?
Offline
defekc
31. Jan 2011, 16:06 #2

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW


31 Jan 2011, 16:02:27 BMW530 rakstīja:
Nopeerc citu auto.
Nopietni.


pamato! vai arii PN!
Offline
Mberg
31. Jan 2011, 16:15 #3

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21465

Braucu ar: B5254T un M57D30


31 Jan 2011, 16:00:49 gkmike rakstīja:
Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?



Laikam, ka nesanāks rentabli, BET, ja bundža ir patiešām sterila, nuu, tā, ka ļoooti sterila, tad ir vērts padomāt, jo visas nepieciešamās daļas, imo. ir viegli iegādājamas šobrīd..

Bet nu, tur lai spečuki izsakās, kas ir mainijuši motoru un saprot, kas un kā tur..

P.s. - Un tam sarakstam arī kardāns nāk klāt laikam..

[ Šo ziņu laboja Mberg, 31 Jan 2011, 16:17:38 ]

Offline
Straikz
31. Jan 2011, 16:19 #4

Kopš: 11. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 524

Braucu ar:

Kādā sakarā uzreiz citu auto? Kā jau viņš teica bundža laba, ritošā laba...
Uzreiz ja ir 518i, dēļ tā nevar swapot motoru?
Un viņš arī teica ka ir līdzekļi to visu izdarīt!
Offline
Lacis
31. Jan 2011, 16:20 #5

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: vienriteni & blokaitis reduktora

brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs!
Offline
LA
31. Jan 2011, 16:22 #6

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


31 Jan 2011, 16:20:38 Lacis rakstīja:
brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs!


var jau motoru no sākuma pārbaudīt
Offline
martinez
31. Jan 2011, 16:23 #7

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


31 Jan 2011, 16:20:38 Lacis rakstīja:
brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs!

Ne jau visas kūtis ir nolādētas
Offline
fubuz
31. Jan 2011, 16:26 #8

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


31 Jan 2011, 16:20:38 Lacis rakstīja:
brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs!


cilvēki ar 2.0 r6 jau sūdas, ka nāve.
1.8 tak ir kļūda uz to smago govi.


e34 tak ir bik sarežģītāks par e30.
Offline
martinez
31. Jan 2011, 16:28 #9

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


31 Jan 2011, 16:26:27 fubuz rakstīja:

e34 tak ir bik sarežģītāks par e30.

Nekas tur sarežģītāks nav, ja donors arī ir e34
Offline
Castor
31. Jan 2011, 16:30 #10

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

e34 gadījumā m50 ielikt m40 vietā ir vieglāk kā to pašu izdarīt ar e30. Ja bundža ir laba, tad kāpēc to nedarīt?

[ Šo ziņu laboja Castor, 31 Jan 2011, 16:30:16 ]

Offline
martinez
31. Jan 2011, 16:37 #11

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


31 Jan 2011, 16:34:40 riddler rakstīja:
v8 un miers maajaas

S62 un būdā visi
Offline
R86
31. Jan 2011, 16:41 #12

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 476

Braucu ar: e30, e34

ja ir donors tad vispār nekādu problēmu.
man tāds swaps aizņēma 3 dienas, ar visu agregātu izņemšanu no otra auto.
reduktors palika tas pats, tikai kardāns no m50.
Offline
gkmike
31. Jan 2011, 20:50 #13

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34

sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
bet teiksim ir liela atšķirība vai lieku 2.0 vai 2.5? ar 2.0 esmu vilcis, tas tīri ok likās, tiesa gan sedanam, bet liela atšķirība no universāļa jau nevarētu būt.. bet ja runa iet par to, cik daudz vēl papildus izdevumi uz maiņu 2.0 vai 2.5, ir kāda atšķirība?
Offline
gkmike
31. Jan 2011, 20:52 #14

Kopš: 01. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: BMW e34

par citas mašīnas pirkšanu jau esmu domājis, vienīgi šito žēl pārdot dēļ bundžas un dēļ tā, ka visādi citādi šis auto tiešām labs, tpc negribētos ņemt citu, ja sakarīgs variants sanāk šito pārkrāmēt!
Offline
fubuz
31. Jan 2011, 20:54 #15

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

nu ja liec m50 tipa dzinēju tad noteikti lielāko.
t.i. 2.5 varbūt būs bik rijīgāks, bet nu tas noteikti ir tā vērts.
Offline
kkk_24
31. Jan 2011, 20:56 #16

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

2.0 pats motors buus bik leetaaks, bet tas arii viss, paareejais jaadara tas pats, lai iekrautu 2.5..tapeec labaak uzreiz liec 2.5
Offline
Marta_22
31. Jan 2011, 21:00 #17

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


31 Jan 2011, 20:50:56 gkmike rakstīja:
sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
bet teiksim ir liela atšķirība vai lieku 2.0 vai 2.5? ar 2.0 esmu vilcis, tas tīri ok likās, tiesa gan sedanam, bet liela atšķirība no universāļa jau nevarētu būt.. bet ja runa iet par to, cik daudz vēl papildus izdevumi uz maiņu 2.0 vai 2.5, ir kāda atšķirība?


2.0 motoru toč neliec, vismaz M20B20 knapi pats sevi uz priekšu velk kur nu vēl iemit, seņot var braukt un ziemā uz ledus, bet tur atkal virsbūve pasmaga.

[ Šo ziņu laboja Marta_22, 31 Jan 2011, 21:00:35 ]

Offline
barracuda
31. Jan 2011, 21:05 #18

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

vai nu pērc 530d vai nu liec 4.0 4.4 . nafig taisot plastisko operāciju pagarināt tikai olas ?
Offline
Instigater
31. Jan 2011, 21:24 #19

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


31 Jan 2011, 20:50:56 gkmike rakstīja:
sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
Rets modelis. Jaudas tikai biš mazāk nekā 2 litru motoram. Kā Tev ar patēriņu? Viena lieta ir papīra dati, pavisam kas cits reāli mērījumi.
Mans viedoklis par swapu ir tāds, ka rezultātam ir jābūt tādam, ka tikai pēc VIN numura pateiksi, ka bijis nemotors. Taisīt sūdīgi nav jēga. Pie tam, es tad noteikti swapotu iekšā ideālu 4.0 manuāli - mazāk nav jēgas.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 31 Jan 2011, 21:25:58 ]

Offline
Vitalx320
31. Jan 2011, 21:56 #20

Kopš: 13. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 383

Braucu ar: e36 325i

nu nav nemaz tik shvaks tas m50b25, bet ja r6 likt tad jau labak m52b28, man liekas pat bishku ekonomiskak sanak ja dzivs un visi katalizatori vietaa, neka m50b25. Toties 2,8 velk labak.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo