Online
Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E34 Touring 1.8 motora maiņa uz 2.5
Autors | Ziņojums |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
| Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?
| Offline | | |
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
|
31 Jan 2011, 16:02:27 BMW530 rakstīja:
Nopeerc citu auto.
Nopietni.
pamato! vai arii PN! | Offline | | |
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
31 Jan 2011, 16:00:49 gkmike rakstīja:
Pirms pirku savu bmw nebiju ar neko līdzīgu braucis, tgd mašīna baigi iepatikusies, kuzavs ideālā stāvoklī, rītošā un viss pārējais arī, vienīgi jau sākotnēji bija jaudas trūkums, bet, lai pārvietotos no punkta A uz B itkā bija ok, taču tgd ir parādījies brīvāks laiks un līdzekļi, tpc nonācu pie secinājuma, ka gribētos iekrāmēt ko lielāku, tāpēc man ir sekojošs jautājums:
Pēc jūsu domām vai šis pasākums likt iekšā 2.5 varētu būt rentabls, varbūt ir kādi ieteikumi, kādu citu dzinēju labāk likt iekšā, un ar ko ir jārēķinās 1.8 vietā liekot piem. 2.5L? Drošvien reduktors jāmaina, kārba, izpūtējs visā garumā u.tml?
Laikam, ka nesanāks rentabli, BET, ja bundža ir patiešām sterila, nuu, tā, ka ļoooti sterila, tad ir vērts padomāt, jo visas nepieciešamās daļas, imo. ir viegli iegādājamas šobrīd..
Bet nu, tur lai spečuki izsakās, kas ir mainijuši motoru un saprot, kas un kā tur..
P.s. - Un tam sarakstam arī kardāns nāk klāt laikam.. [ Šo ziņu laboja Mberg, 31 Jan 2011, 16:17:38 ] | Offline | | |
Straikz | | Kopš: 11. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 524
Braucu ar:
| Kādā sakarā uzreiz citu auto? Kā jau viņš teica bundža laba, ritošā laba...
Uzreiz ja ir 518i, dēļ tā nevar swapot motoru?
Un viņš arī teica ka ir līdzekļi to visu izdarīt! | Offline | | |
Lacis | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1148
Braucu ar: vienriteni & blokaitis reduktora
| brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs! | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
31 Jan 2011, 16:20:38 Lacis rakstīja:
brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs!
var jau motoru no sākuma pārbaudīt | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
31 Jan 2011, 16:20:38 Lacis rakstīja:
brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs!
Ne jau visas kūtis ir nolādētas | Offline | | |
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
|
31 Jan 2011, 16:20:38 Lacis rakstīja:
brauc ar 1.8 un priecaajies ,ka viss ok!! ieliksi kkaadu motoru ,kas buus suuds un buusi nelaimiigs!
cilvēki ar 2.0 r6 jau sūdas, ka nāve.
1.8 tak ir kļūda uz to smago govi.
e34 tak ir bik sarežģītāks par e30. | Offline | | |
|
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
31 Jan 2011, 16:26:27 fubuz rakstīja:
e34 tak ir bik sarežģītāks par e30.
Nekas tur sarežģītāks nav, ja donors arī ir e34 | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| e34 gadījumā m50 ielikt m40 vietā ir vieglāk kā to pašu izdarīt ar e30. Ja bundža ir laba, tad kāpēc to nedarīt? [ Šo ziņu laboja Castor, 31 Jan 2011, 16:30:16 ] | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
31 Jan 2011, 16:34:40 riddler rakstīja:
v8 un miers maajaas
S62 un būdā visi | Offline | | |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 476
Braucu ar: e30, e34
| ja ir donors tad vispār nekādu problēmu.
man tāds swaps aizņēma 3 dienas, ar visu agregātu izņemšanu no otra auto.
reduktors palika tas pats, tikai kardāns no m50. | Offline | | |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
| sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
bet teiksim ir liela atšķirība vai lieku 2.0 vai 2.5? ar 2.0 esmu vilcis, tas tīri ok likās, tiesa gan sedanam, bet liela atšķirība no universāļa jau nevarētu būt.. bet ja runa iet par to, cik daudz vēl papildus izdevumi uz maiņu 2.0 vai 2.5, ir kāda atšķirība? | Offline | | |
gkmike | | Kopš: 01. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 20
Braucu ar: BMW e34
| par citas mašīnas pirkšanu jau esmu domājis, vienīgi šito žēl pārdot dēļ bundžas un dēļ tā, ka visādi citādi šis auto tiešām labs, tpc negribētos ņemt citu, ja sakarīgs variants sanāk šito pārkrāmēt! | Offline | | |
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5138
Braucu ar: trafic
| nu ja liec m50 tipa dzinēju tad noteikti lielāko.
t.i. 2.5 varbūt būs bik rijīgāks, bet nu tas noteikti ir tā vērts. | Offline | | |
kkk_24 | | Kopš: 18. Oct 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 554
Braucu ar: keyletsgo
| 2.0 pats motors buus bik leetaaks, bet tas arii viss, paareejais jaadara tas pats, lai iekrautu 2.5..tapeec labaak uzreiz liec 2.5 | Offline | | |
|
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
|
31 Jan 2011, 20:50:56 gkmike rakstīja:
sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
bet teiksim ir liela atšķirība vai lieku 2.0 vai 2.5? ar 2.0 esmu vilcis, tas tīri ok likās, tiesa gan sedanam, bet liela atšķirība no universāļa jau nevarētu būt.. bet ja runa iet par to, cik daudz vēl papildus izdevumi uz maiņu 2.0 vai 2.5, ir kāda atšķirība?
2.0 motoru toč neliec, vismaz M20B20 knapi pats sevi uz priekšu velk kur nu vēl iemit, seņot var braukt un ziemā uz ledus, bet tur atkal virsbūve pasmaga. [ Šo ziņu laboja Marta_22, 31 Jan 2011, 21:00:35 ] | Offline | | |
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
| vai nu pērc 530d vai nu liec 4.0 4.4 . nafig taisot plastisko operāciju pagarināt tikai olas ? | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
31 Jan 2011, 20:50:56 gkmike rakstīja:
sanāk, ka laikam visprātīgākais būtu atrast labu donoru..
par 1.8 uz touringu- tiešām nesaprotu, kā viņi par šādu komplektāciju aizdomājušies ražojot, jo loģiku īsti neredzu ne ekonomijas, ne jaudas!
Rets modelis. Jaudas tikai biš mazāk nekā 2 litru motoram. Kā Tev ar patēriņu? Viena lieta ir papīra dati, pavisam kas cits reāli mērījumi.
Mans viedoklis par swapu ir tāds, ka rezultātam ir jābūt tādam, ka tikai pēc VIN numura pateiksi, ka bijis nemotors. Taisīt sūdīgi nav jēga. Pie tam, es tad noteikti swapotu iekšā ideālu 4.0 manuāli - mazāk nav jēgas.[ Šo ziņu laboja Instigater, 31 Jan 2011, 21:25:58 ] | Offline | | |
Vitalx320 | | Kopš: 13. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 383
Braucu ar: e36 325i
| nu nav nemaz tik shvaks tas m50b25, bet ja r6 likt tad jau labak m52b28, man liekas pat bishku ekonomiskak sanak ja dzivs un visi katalizatori vietaa, neka m50b25. Toties 2,8 velk labak. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|