Online
Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vai jēga pirkt e39 un vai tas lūst?
Autors | Ziņojums |
7magic | | Kopš: 31. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic
| Sveiciens spečukiem!
Mans budžets ir 3500Ls (5000Eur) un es vēlos iegādāties (E39 528i automātu)
Sakiet, vai tā ir prātīga doma, un, vai pus gada laikā nesanāk tajā ieguldīt tik pat, cik maksā pats auto?
Ja kādam ir E39, atrakstieties, cik aiziet aptuveni remontos gada laikā?
..kā daži mēdz izteikties - piektajā bembī ir visu laiku kaut kas jājlabo, jo bieži kaiut kas birst nost, bet var būt tas tik tapēc, ka konkrētajos gadijumos pircējam nepaveicās?
Kādas idejas? | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nopērc labu auto un nekas daudz nebūs jāgulda. Respektivi uztaisi padziļinātu pārbaudi pirms pirkšanas. Viss atkarīgs no paša auto startā un tā, cik nobrauc
Par E39 grūti spriest, jo ir bijis tikai M5. Bet E38 tur ļoti labi tpu tpu tpu. Runā, ka V8 versijas ir ar izturīgāku piekari, tādēļ, iespējams, apsver 535, 540 ar gāzi Patēriņš būs mazāks apr 528, bet kaifs 2x lielāks
Vobšem viss atkarīgs no pērkamā auto. Es personīgi visvairāk esmu licis E36 [ Šo ziņu laboja edzulis, 16 Oct 2010, 17:07:44 ] | Offline | | |
7magic | | Kopš: 31. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic
|
16 Oct 2010, 17:06:53 edzulis rakstīja:
Nopērc labu auto un nekas daudz nebūs jāgulda. Respektivi uztaisi padziļinātu pārbaudi pirms pirkšanas. Viss atkarīgs no paša auto startā un tā, cik nobrauc
Par E39 grūti spriest, jo ir bijis tikai M5. Bet E38 tur ļoti labi tpu tpu tpu. Runā, ka V8 versijas ir ar izturīgāku piekari, tādēļ, iespējams, apsver 535, 540 ar gāzi Patēriņš būs mazāks apr 528, bet kaifs 2x lielāks
Vobšem viss atkarīgs no pērkamā auto. Es personīgi visvairāk esmu licis E36
...njaaa, stāv tur viens esesā 4.0 gāzinieks, bet vai tās iekārtas ir pietiekami stabikas, piemēram pusceļā uz Balviem pēkšņi nojūk, ko tad? | Offline | | |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| tāpēc jau laikam ir labāk pašam iegādāties V8 un ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu
man personīgi patika 530D...iet labi, samērā ekonomisks. Vienīgi patika beidzās, kad jāmaina turbīna bij
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Nezinu, neesmu dzirdējis, ka nojuktu. Protams, ir jāskatās, kad tā iekārta uzstādīta un kādas apkopes veiktas, jo arī tām jāmaina sprauslas un kaut kas tur vēl jādara ik pa laikam. + noteikti jābūt šprices gāzei! Loģiski domājot, ja kaut kas nojūk, tad pāriet uz benzīnu, jo tāpat ikdienā kompis pats visu laiku regulē - gāzi vai benzīnu. Pie auksta motora benzīnu, tad sagaida iestādīto temperatūru (parasti 30+C) un pārslēdz uz gāzi. Kaut kā tā.
Bet nu es jau labāk uz 740 skatīto. Pieļauju, ka pa to naudu sanāktu labāks E38 nekā E39 [ Šo ziņu laboja edzulis, 16 Oct 2010, 17:32:20 ] | Offline | | |
Sadam | | Kopš: 03. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2275
Braucu ar:
| Neticās man, ka pa 5k eiro var paņemt aparātu kurā nebūs jāgrūž daudz piķis. | Offline | | |
sasha_belijs | | Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
| pirms pērc vnk aizdzen uz diagnostiku/servisu lai apskatās kādā stāvoklī
man bija e39 528, hmm, parēķinot gadā remontos aizgāja ~150Ls , neskaitot (eļļa, filtru) apkopes un šķūningu
parasti atņirdzās kāds ABS devējs, ritošai kāda bukse, atsaite u.tml....
P.s. uzskatu, ka man bija salīdzinoši labā stāvoklī, jo jāremontē bija maz [ Šo ziņu laboja Amaru, 16 Oct 2010, 17:39:34 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
16 Oct 2010, 17:35:18 Sadam rakstīja:
Neticās man, ka pa 5k eiro var paņemt aparātu kurā nebūs jāgrūž daudz piķis.
Pirms 2 gadi paņēmu 740 97 pa 3800eur un esmu ielicis kārbu (nepareiza eļļa bija ielieta), vienu piekares detaļu un pāris lampiņas Tagad ir šis tas ko ieguldīt kā piemēram bremžu diski un vēl nelielas lietas, bet tas jau ir jebkuram auto... [ Šo ziņu laboja edzulis, 16 Oct 2010, 17:42:23 ] | Offline | | |
|
Pikators | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1065
Braucu ar: 4.1
| man apmēram gadu ir 530d e39 (pa 4200eur) un tehniska rakstura remontu bijis nav. hehe, tikai spoguļi zūd, tie gan jāpērk. [ Šo ziņu laboja Pikators, 16 Oct 2010, 17:40:27 ] | Offline | | |
7magic | | Kopš: 31. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic
|
16 Oct 2010, 17:29:57 artys rakstīja:
tāpēc jau laikam ir labāk pašam iegādāties V8 un ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu
man personīgi patika 530D...iet labi, samērā ekonomisks. Vienīgi patika beidzās, kad jāmaina turbīna bij
Dīzelim nav ne vainas, ja viss ir samainīts un nav gaidāmi neprognozējami pārsteigumi remonts dārgāks, tapēc tikai benzīns.
Nu re....aizgāja runa par remontiem... kuriem ir E39 ilgāk par gadu, varbūt kāda tāmīte par šo periodu aizķērusies prātā.. | Offline | | |
7magic | | Kopš: 31. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic
|
16 Oct 2010, 17:39:50 Pikators rakstīja:
man apmēram gadu ir 530d e39 (pa 4200eur) un tehniska rakstura remontu bijis nav. hehe, tikai spoguļi zūd, tie gan jāpērk.
un marķēšana arī nepalīdz tieši E39 ?
Par X5 nerunājot...
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Sen izrunāts. Zog tumsā, bieži zem narkotikām un nemana. Nē, nepalīdz! Uz ielas turēt by default nevar pa nakti.
Vislabāk likt ķīniešu apsildāmos pa 12ls un miers ja reizi gadā nospers, maza bēda | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
16 Oct 2010, 17:42:04 7magic rakstīja:
16 Oct 2010, 17:29:57 artys rakstīja:
tāpēc jau laikam ir labāk pašam iegādāties V8 un ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu
man personīgi patika 530D...iet labi, samērā ekonomisks. Vienīgi patika beidzās, kad jāmaina turbīna bij
Dīzelim nav ne vainas, ja viss ir samainīts un nav gaidāmi neprognozējami pārsteigumi remonts dārgāks, tapēc tikai benzīns.
Nu re....aizgāja runa par remontiem... kuriem ir E39 ilgāk par gadu, varbūt kāda tāmīte par šo periodu aizķērusies prātā..
bija 4trus gadus 530d, hvz gadā ~200-400ls (kalotkas/diski/atsaites/buksītes/motora spilveni/kāda lampiņa/ kāds logs vairs nevērās vaļā/ radio bloks nomira/ kāda tumbiņa izbeidzās/ventelātors izbeidzās/āras T dačiks izbeidās/pazaudēju 3x utt) + protams eļļa/filtri apkopēs. Paldies dievam nenobira ne sprauslas ne turbīna, ne kārba ne sūkņi. bet izmaksāja gadā daudz daudz vairāk, jo visu laiku gribējās šo/to pamainīt viņā
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=2492
P.s.ne reizi neviens neko nenoskrūvēja viņam (tas par spoguļiem/diskiem utt)
[ Šo ziņu laboja CP17, 16 Oct 2010, 21:04:01 ] | Offline | | |
art_is | | Kopš: 07. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 297
Braucu ar: To kas pa rokai.
| savulaik bija e39 530i nu apkopes, kā jebkurai mašīnai, varbut ne tads standartizētāks, ko pamainija bija:
xenona augstuma korektors
un sedeklja airbag sensoru nomainīju
Nu varbūt varetu teikt, ka hadene plīsa biezhāk kā gribētos, bet nu neesmu no "bedre/sliedes = bremzes = aatrums 10kmh" braucejiem, tapec to norakstu kaa savu vainu
| Offline | | |
Pikators | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1065
Braucu ar: 4.1
|
16 Oct 2010, 17:51:53 edzulis rakstīja:
Sen izrunāts. Zog tumsā, bieži zem narkotikām un nemana. Nē, nepalīdz! Uz ielas turēt by default nevar pa nakti.
Vislabāk likt ķīniešu apsildāmos pa 12ls un miers ja reizi gadā nospers, maza bēda
+1 ka nepalīdz
-1, ka maza bēda, jo pēdējoreiz aiznesa ar visiem korpusiem, t.i. nolaužot pie durvīm. | Offline | | |
Aigis | | Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
| tāpat skaidri zināms ka koņču nenopirksi, pēc iegādes nāksies kko ieguldīt, galvenais uz detaļām netaupīt | Offline | | |
|
Pikators | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1065
Braucu ar: 4.1
| nu, ir otrs e39 2,5 benzīns jau 4 gadus, remonti apmēram uz 250 Ls gadā (darbs + detaļas) (pie nosacījuma, ka gadā tiek nobraukts drusku virs 50T km). Riepas, eļļa un citas APKOPES netiek ierēķinātas. | Offline | | |
Pikators | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1065
Braucu ar: 4.1
| bet tā tieši atbildot uz topika jautājumiem:
1.Vai ir jēga pirkt e39? Jā.
2.Vai tas lūzt? Jā.
bet, piemēram:
1. vai ir jēga pirkt vw lupo (koijota landkruīzer)? Jā (Jā).
2.Vai tas lūzt? Jā (Jā).
Nezinu vai pareizi, bet es teiktu, ka sev jāpērk tāda mašīna, kas pašam patīk. Bet ja pirkt pārvietošanās līdzekli no A un B, tad savādāk. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
16 Oct 2010, 18:32:37 Pikators rakstīja:
bet tā tieši atbildot uz topika jautājumiem:
1.Vai ir jēga pirkt e39? Jā.
2.Vai tas lūzt? Jā.
bet, piemēram:
1. vai ir jēga pirkt vw lupo (koijota landkruīzer)? Jā (Jā).
2.Vai tas lūzt? Jā (Jā).
Nezinu vai pareizi, bet es teiktu, ka sev jāpērk tāda mašīna, kas pašam patīk. Bet ja pirkt pārvietošanās līdzekli no A un B, tad savādāk.
Tas pats ir ar kurpēm, pirksi kuras TEV patīk un TEV ir ērti viņās, pašam vien būs jābrauc. nevis kuras patīk kaimiņam... nonēsājas visas ar laiku...
Karoč DIAGNOSTIKA pirms pirkuma un no stress, nav tik dārgs tas e39, ja neieliec stabā bez kasko viņu | Offline | | |
7magic | | Kopš: 31. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic
|
16 Oct 2010, 18:22:05 Pikators rakstīja:
16 Oct 2010, 17:51:53 edzulis rakstīja:
Sen izrunāts. Zog tumsā, bieži zem narkotikām un nemana. Nē, nepalīdz! Uz ielas turēt by default nevar pa nakti.
Vislabāk likt ķīniešu apsildāmos pa 12ls un miers ja reizi gadā nospers, maza bēda
+1 ka nepalīdz
-1, ka maza bēda, jo pēdējoreiz aiznesa ar visiem korpusiem, t.i. nolaužot pie durvīm.
Tad jau izdevīgāk uzreiz m5-look uzlikt, lai nelauž mašīnu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|