Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: dzesēšanas sistēmas spiediens.

AutorsZiņojums
evilim
12. Oct 2010, 22:31 #1

Kopš: 12. Oct 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki auto draugi tūlūt pat atzīšos ka mans auto nav gluži bmw bet tāds arī ir bijis...
Tātad jautājums sekojoš automašinai pēc garāka pārbrauciena apm 100km kura laikā dzinēja temperatūra turas 80 grādu(iepējams termostata def)pecāk auto tika domāts nolikt atpūsties gārāžā,brīvgaitā rūcot temperatūra uzkāpa uz 90 grādiem tātad auto nav pārkarsēts no motortelpas sāka nāk balti dūmi...pirmā mirklī apstulbu nesaprašanā kas notiek noslāpēju auto tiklīdz dūmi nedaudz mitējās secināju ka uz grīdas ir izplūdis dzesēšanas šķidrums tad nu jautājums sekojoš,kas varēja klūt par iemeslu dzisēšanas šķidruma izspiešanai skaidrībai varu pieminēt ka dzesēšanas škidrums izplūda pa cauruli kura pienāk pie sūkņa? Galvas blīves vai galvas defekts varbūt radiātora korķītis vai termostats? Ja nu kādam ir kāds padoms laipni lūgti
Offline
DM101
12. Oct 2010, 22:44 #2

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


12 Oct 2010, 22:31:12 evilim rakstīja:
Sveiki auto draugi tūlūt pat atzīšos ka mans auto nav gluži bmw bet tāds arī ir bijis...
Tātad jautājums sekojoš automašinai pēc garāka pārbrauciena apm 100km kura laikā dzinēja temperatūra turas 80 grādu(iepējams termostata def)pecāk auto tika domāts nolikt atpūsties gārāžā,brīvgaitā rūcot temperatūra uzkāpa uz 90 grādiem tātad auto nav pārkarsēts no motortelpas sāka nāk balti dūmi...pirmā mirklī apstulbu nesaprašanā kas notiek noslāpēju auto tiklīdz dūmi nedaudz mitējās secināju ka uz grīdas ir izplūdis dzesēšanas šķidrums tad nu jautājums sekojoš,kas varēja klūt par iemeslu dzisēšanas šķidruma izspiešanai skaidrībai varu pieminēt ka dzesēšanas škidrums izplūda pa cauruli kura pienāk pie sūkņa? Galvas blīves vai galvas defekts varbūt radiātora korķītis vai termostats? Ja nu kādam ir kāds padoms laipni lūgti

droshi vien aizseereejis radiators.
iepildi mazgashanas skjidrumu un riktiigi uzkarsee dzineeju. ja dalju skjidruma izspiezh aaraa - tas nekas. turpini karseet, liidz lielaako dalju skjidruma izspiezh
tad 200g elljas [lai ieeljojas peckas vaarsti, termostats un suuknis] un normaalu skjidrumu!
buus ok!
Offline
Srakans
12. Oct 2010, 22:48 #3

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Offline
evilim
12. Oct 2010, 22:51 #4

Kopš: 12. Oct 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


12 Oct 2010, 22:44:44 DM101 rakstīja:

12 Oct 2010, 22:31:12 evilim rakstīja:
Sveiki auto draugi tūlūt pat atzīšos ka mans auto nav gluži bmw bet tāds arī ir bijis...
Tātad jautājums sekojoš automašinai pēc garāka pārbrauciena apm 100km kura laikā dzinēja temperatūra turas 80 grādu(iepējams termostata def)pecāk auto tika domāts nolikt atpūsties gārāžā,brīvgaitā rūcot temperatūra uzkāpa uz 90 grādiem tātad auto nav pārkarsēts no motortelpas sāka nāk balti dūmi...pirmā mirklī apstulbu nesaprašanā kas notiek noslāpēju auto tiklīdz dūmi nedaudz mitējās secināju ka uz grīdas ir izplūdis dzesēšanas šķidrums tad nu jautājums sekojoš,kas varēja klūt par iemeslu dzisēšanas šķidruma izspiešanai skaidrībai varu pieminēt ka dzesēšanas škidrums izplūda pa cauruli kura pienāk pie sūkņa? Galvas blīves vai galvas defekts varbūt radiātora korķītis vai termostats? Ja nu kādam ir kāds padoms laipni lūgti

droshi vien aizseereejis radiators.
iepildi mazgashanas skjidrumu un riktiigi uzkarsee dzineeju. ja dalju skjidruma izspiezh aaraa - tas nekas. turpini karseet, liidz lielaako dalju skjidruma izspiezh
tad 200g elljas [lai ieeljojas peckas vaarsti, termostats un suuknis] un normaalu skjidrumu!
buus ok!


Principā varētu arī piekrist ja vien dzinejs nebūtu pavisam nesen pārkrāmēts kā arī radiātors tīrits pie tam vairākas reizes garažā riktīgi izgāzēts un izkarsēts pilnīgi nebija nekāda tosola patēriņa...kaut kā sliecos uz termostata defektu varētu būt reāls variants ņemot vērā faktu ka darba temperatūra nepārsniedz 80 grādu pēc manuāļa atvēršanās 89 grādi?
Offline
crime
12. Oct 2010, 22:52 #5

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8546

Braucu ar: m635csi


12 Oct 2010, 22:51:28 evilim rakstīja:

12 Oct 2010, 22:44:44 DM101 rakstīja:

12 Oct 2010, 22:31:12 evilim rakstīja:
Sveiki auto draugi tūlūt pat atzīšos ka mans auto nav gluži bmw bet tāds arī ir bijis...
Tātad jautājums sekojoš automašinai pēc garāka pārbrauciena apm 100km kura laikā dzinēja temperatūra turas 80 grādu(iepējams termostata def)pecāk auto tika domāts nolikt atpūsties gārāžā,brīvgaitā rūcot temperatūra uzkāpa uz 90 grādiem tātad auto nav pārkarsēts no motortelpas sāka nāk balti dūmi...pirmā mirklī apstulbu nesaprašanā kas notiek noslāpēju auto tiklīdz dūmi nedaudz mitējās secināju ka uz grīdas ir izplūdis dzesēšanas šķidrums tad nu jautājums sekojoš,kas varēja klūt par iemeslu dzisēšanas šķidruma izspiešanai skaidrībai varu pieminēt ka dzesēšanas škidrums izplūda pa cauruli kura pienāk pie sūkņa? Galvas blīves vai galvas defekts varbūt radiātora korķītis vai termostats? Ja nu kādam ir kāds padoms laipni lūgti

droshi vien aizseereejis radiators.
iepildi mazgashanas skjidrumu un riktiigi uzkarsee dzineeju. ja dalju skjidruma izspiezh aaraa - tas nekas. turpini karseet, liidz lielaako dalju skjidruma izspiezh
tad 200g elljas [lai ieeljojas peckas vaarsti, termostats un suuknis] un normaalu skjidrumu!
buus ok!


Principā varētu arī piekrist ja vien dzinejs nebūtu pavisam nesen pārkrāmēts kā arī radiātors tīrits pie tam vairākas reizes garažā riktīgi izgāzēts un izkarsēts pilnīgi nebija nekāda tosola patēriņa...kaut kā sliecos uz termostata defektu varētu būt reāls variants ņemot vērā faktu ka darba temperatūra nepārsniedz 80 grādu pēc manuāļa atvēršanās 89 grādi?


YEBAL
Offline
evilim
12. Oct 2010, 23:00 #6

Kopš: 12. Oct 2010

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Nu taču mehaniķi ir kāda sakarīga ideja vai visi te baigie uber speci
Offline
Srakans
12. Oct 2010, 23:02 #7

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

varbūt sūknis, varbūt galva. Termostats it kā nē
Offline
jur4ixx
13. Oct 2010, 00:03 #8

Kopš: 05. Sep 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 40

Braucu ar: Jetta GLI; Ford Mondeo

Noteikti ka motora galvā mikro plaisa. Ir bijis līdīgs gadijums uz 525tds
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo