Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E38 motors vai turbīna

AutorsZiņojums
mccm
10. Oct 2010, 13:37 #1

Kopš: 10. Oct 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Veicot apdzīšanu spēcīgs sitiens ...pazūd jauda lampiņas nedeg dūmi nenāk. Apstājos izslēdzu ieslēdzu dzinēju motors dūc kā bitīte kā nekas nebūtu bijis jaudas nav..... Atverot haubi redzams ka caur motora blīvi izspiesta eļla, tas pats arī blakus motoram esošajā drošinātājā "ja tā tas saucās" ar uzrakstu B+ bet nekas nepludo. Eļļas līmenis krietni pacēlies .....tosola līmenis nav krities....... . Pēc kāda laika iedabinot motoru kad turbīne atdzisusi jauda parādījās taču motors kļuva skaļāks pie nosacīju ka tas nebija vēl paspējis galīgi atdzist kas kaitē auto dzīvei turbine vai motors.....
Pirms veicu diagnostiku, mēru kompresiju varbūt kādam ir bijušas līdzīgas situācijas utt būšu pateicīgs par info sory par jaunu topiku ja pasākums sen izrunāts.
Offline
crime
10. Oct 2010, 13:46 #2

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

B+ nav droshinaataajs tas ir + kontakts, ja vajag piepiipeet. Principaa izskataas peec iepluudes kolektora, tikai tad vajadzeeja naakt melniem duumiem, kad ber virsuu pie slodzes, nevis staavot uz vietas, jo pliistot vai plaisaajot kolektoram, tevis piemineetaas vietas tiek nopuustas ar to melno shljuru, kas nogulsneejas uz kolektora sienaam, kad tiek puustas atgaazes atkaartotai sadedzinaashani. Un motors paliek skaljaaks, ja ir plaisas kolektoraa. Paarbaudi kolektora shuvju vietas, nu tas ir preseets kopaa no divaam daljaam, ja tur kaut kur ir paveeries valjaa, tad meklee lietotu kolektoru, no vecaa tipa motora ar 184zs, derees no e46, e39, x5 vai e38, jo tie ir izturiigaaki kaa jaunaa tipa kolektori ar atgaazes recirkulaacijas vaarstiem, kas naaca 193zs motoram, jauns maksaa kosmosu, ja nemaldos ~ 300 LS

rekur tev bildes piemeeram, melnais ir kolektors

vieta, kur atrodas kolektors:



pats kolektors, ar plaisu:

[ Šo ziņu laboja crime, 10 Oct 2010, 13:52:32 ]

Offline
mccm
10. Oct 2010, 14:03 #3

Kopš: 10. Oct 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

paldies par infu !
Offline
mccm
10. Oct 2010, 14:19 #4

Kopš: 10. Oct 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


10 Oct 2010, 13:46:36 crime rakstīja:
B+ nav droshinaataajs tas ir + kontakts, ja vajag piepiipeet. Principaa izskataas peec iepluudes kolektora, tikai tad vajadzeeja naakt melniem duumiem, kad ber virsuu pie slodzes, nevis staavot uz vietas, jo pliistot vai plaisaajot kolektoram, tevis piemineetaas vietas tiek nopuustas ar to melno shljuru, kas nogulsneejas uz kolektora sienaam, kad tiek puustas atgaazes atkaartotai sadedzinaashani. Un motors paliek skaljaaks, ja ir plaisas kolektoraa. Paarbaudi kolektora shuvju vietas, nu tas ir preseets kopaa no divaam daljaam, ja tur kaut kur ir paveeries valjaa, tad meklee lietotu kolektoru, no vecaa tipa motora ar 184zs, derees no e46, e39, x5 vai e38, jo tie ir izturiigaaki kaa jaunaa tipa kolektori ar atgaazes recirkulaacijas vaarstiem, kas naaca 193zs motoram, jauns maksaa kosmosu, ja nemaldos ~ 300 LS

rekur tev bildes piemeeram, melnais ir kolektors

vieta, kur atrodas kolektors:



pats kolektors, ar plaisu:





Izskatās kad ir kas līdzīgs 100% nav redzams bet kamdēļ joki ar jaudu atdziestot turbīnei parādījās ??? melni dūmi nebija nedz berot nedz tukšgaitā stāvot jā motors 3d 193kw bet to jau saprati pirms tam !
Offline
crime
10. Oct 2010, 14:26 #5

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

tas ir tikai mans pienjeemums, iespeejams, ka tev citur ir vaina, tachu simptomi taadi pashi, kaa man bija - arii apdzenot, gaaze griidaa, speeciigs sitiens un pazuda jauda, tikai man veel izgaazaas melns duumu maakonis aizmuguree, nu taads, ka spoguljos iipashi neko pat redzeet nevareeja. Paceljot kapotu, taas pashas vietas, kas tavai mashiinai bija ar melnu shljuru aplipushas, arii saakumaa domaaju, ka taa ir ellja, tachu nee, tas ir uzdegums no kolektora sieninjaam, kad tiek dziitas atgaazes atkaartotai sadedzinaashanai. Tak panjem pajauc nost tos plastmasas vaakus, kas atrodas virs dzineeja un papeeti, kur konkreeti kas ir slapjsh, tad jau vareesi saakt domaat kas un kaa, pagaidaam vari tikai ziileet kafijas biezumos
Offline
mccm
10. Oct 2010, 14:33 #6

Kopš: 10. Oct 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

japaņem un jāpavingro ir taču svēdiena ....paziņas teica iespējams cilindri pievainas ar gredzeniem jo izdegušipats neesmu meistars visu nesapratīšu jebkurā gadījumā taču ........noskrējiens ir mazliet virs 200000 orģināls !!! nesaprotu ok jāpajauc japalūr.....
Offline
mccm
11. Oct 2010, 13:19 #7

Kopš: 10. Oct 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


10 Oct 2010, 13:37:01 mccm rakstīja:
Veicot apdzīšanu spēcīgs sitiens ...pazūd jauda lampiņas nedeg dūmi nenāk. Apstājos izslēdzu ieslēdzu dzinēju motors dūc kā bitīte kā nekas nebūtu bijis jaudas nav..... Atverot haubi redzams ka caur motora blīvi izspiesta eļla, tas pats arī blakus motoram esošajā drošinātājā "ja tā tas saucās" ar uzrakstu B+ bet nekas nepludo. Eļļas līmenis krietni pacēlies .....tosola līmenis nav krities....... . Pēc kāda laika iedabinot motoru kad turbīne atdzisusi jauda parādījās taču motors kļuva skaļāks pie nosacīju ka tas nebija vēl paspējis galīgi atdzist kas kaitē auto dzīvei turbine vai motors.....
Pirms veicu diagnostiku, mēru kompresiju varbūt kādam ir bijušas līdzīgas situācijas utt būšu pateicīgs par info sory par jaunu topiku ja pasākums sen izrunāts.



varbūt ir vēl kādas domas
Offline
Janciigais
11. Oct 2010, 15:32 #8

Kopš: 02. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 450

Braucu ar: Spiningu

Ja eļļas līmenis ir pacēlies, tad iespējams degmaisījums tiek spiests karterī iekšā, eļļa paliek vairāk un šķidrāka, līdz ar to arī motors skaļāk sāk darboties (darbībā, ne pie izpūtēja )

Iespējams ka gredzeni apvainojušies un aizgājuši
Offline
mccm
04. Nov 2010, 09:25 #9

Kopš: 10. Oct 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

kam ir pieredze motoru remontā? pie kā labāk vērsties vai tieši otrādi
Offline
7788
04. Nov 2010, 10:02 #10

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


04 Nov 2010, 09:25:55 mccm rakstīja:
kam ir pieredze motoru remontā? pie kā labāk vērsties vai tieši otrādi

Vari griezties pie usera Sipols, viņam patik šadi remonti!
Offline
Arturiks
04. Nov 2010, 10:05 #11

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


04 Nov 2010, 09:25:55 mccm rakstīja:
kam ir pieredze motoru remontā? pie kā labāk vērsties vai tieši otrādi

ir uz slokas ielas viens remonts dīzeļnieku, kas tur strādā brīvajā laikā, kamēr nav darbā bmw centrā. cenas reāli pieņemamas un labi un ātri taisa.
Offline
mccm
04. Nov 2010, 10:15 #12

Kopš: 10. Oct 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


04 Nov 2010, 10:05:14 arturs130 rakstīja:

04 Nov 2010, 09:25:55 mccm rakstīja:
kam ir pieredze motoru remontā? pie kā labāk vērsties vai tieši otrādi

ir uz slokas ielas viens remonts dīzeļnieku, kas tur strādā brīvajā laikā, kamēr nav darbā bmw centrā. cenas reāli pieņemamas un labi un ātri
taisa.



Nav aizķēries tel.nr.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo