Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Spiediens 524td dzesēšanas sistēmā
Autors | Ziņojums |
andzaa | | Kopš: 05. Oct 2010
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| 524td. vai kads nevaretu pateikt kur varetu but viana,ka sistema ir par liels spiediens, un kd ataisa baccoka proku,tad izsitas tosols,tika nomainita galva,kas tika parbaudita dizelcentra,blive un termosts. ATgisota ari ir visa sistema! | Offline | | |
Schwins | | Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 5480
Braucu ar: s13
| Radiators nav ciet? | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Galva tika noslīpēta pirms mainīšanas ? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| vārdu "dzesēšanas" nevarēja iekļaut nosaukumā?
un ko nozīmē - pārāk liels spiediens? ir mērīts ar manometru cik tas spiediens tur ir?
ļoti iespējams ka šķidrums sistēmā vienkārši ir par daudz (vai auksts tika pildīts "līdz lūpai" vai līdz līmeņa atzīmei?), un kad motors sasniedz darba temp, tad liekais tiek spiests ārā, jo gaisu (kuram ir jābūt izplešanās traukā) vienkārši vairs nevar saspiest | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Un kas notiek tad, ja visu salej par jaunu, atgaiso, bet silda lidz darba temperaturai neuzliekot korkji?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Man 524td bija tā, ka kā dod virsū pa šoseju tā sāk vārīties. I blīvi mainīja i gaisoja i vēl sazin ko tik. Beigās vienu dienu pārplīsa viena no dzeses trubiņām kuru nomainot visas problēmas ar pazuda. Acīmredzot bija slikti uzlikta vai vienkārši caura, ka sūca iekšā gaisu. Tā ka pie reizes pārbaudi visas trubiņas. Vislabāk noņem nost un notīri savienojuma vietas. moš tās ar tosola cukuru apaugušas un tāpēc slikti blīvējas.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
andzaa | | Kopš: 05. Oct 2010
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| motors dzesejas gan siltam gan aukstam pirmaja momentaa isitas araun un kad brauc ar nenovilktu baccoka propku tad tosolu dzen araa! galvu ar noslipeju pirms liksanas! | Offline | | |
Sadam | | Kopš: 03. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2275
Braucu ar:
| Tu maz zini kā izskatās pieturzīmes? | Offline | | |
|
andzaa | | Kopš: 05. Oct 2010
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| beigu, beigas izradijas ka ir plisusi gilze 5 cilindram. vakar braucot no darba majas paradijas daudz balti dumi,un saaka nesradat motors, garaza stundas laikia noraavu galvu,un ieraudziju ka pilns cilindrs ar tosolu, izslaukot cilindru ieraudziju plaisu un redzeju kaa tek cilindraa tosols! ela karteri ari bija pec skata normaala! tikai vaarsta vaakaa,bija ellas sodrejumi loti biezi!un caur motora elpossanas trubu,kas aiziet lidz gaisa filtram,saka sist ellu turbinaa! tad nu beigas tika atklats kaapeec spiediens sistemaabija par lielu!!! | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12974
Braucu ar: eFku
| diizeljcentram bietee. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| EGR vārstu likvidē. tas ir tas, kas nāk no ļurbas uz ieplūdi. Nepūtīs sūdus ieplūdes kolektorā. Pie reizes iztīri to kolektoru.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|