Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW 540i Benzīns+Gāze

AutorsZiņojums
mrmetrins
29. Sep 2010, 23:12 #1

Kopš: 29. Sep 2010

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

ir doma pirkt 1998 gada 540i e39. Dzinējs ir 4.4l V8. Jautājums- cik daudz litru gāzi varētu viņš noēst uz 100km ?
Offline
fubuz
29. Sep 2010, 23:16 #2

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

ja man būtu jāizvēlas starp TDS vai kādu atmosfērisko benzīnu+gāze.
tad vienozīmīgi otrais.
Offline
Chief
29. Sep 2010, 23:20 #3

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:

reaali 15-20l, shoseja protams mazaak.
Offline
stuntman
29. Sep 2010, 23:37 #4

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Ko Tu ņemies, Darkman tirgo kolosālu 530D

..tā vietā, lai ņemtu vecu, nop..tu smerdeli (gāze nesmaržo, vecīt).
Offline
Mikuzz
29. Sep 2010, 23:38 #5

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41368

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ēdīs viņš kādus 15 uz 100, vidēji, gāze maksā 0.36ls vai cik tur, nekāda vaina
Offline
Usins
29. Sep 2010, 23:43 #6

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203


29 Sep 2010, 23:38:12 stuntman rakstīja:

29 Sep 2010, 23:29:31 Usins rakstīja:

29 Sep 2010, 23:12:10 mrmetrins rakstīja:
ir doma pirkt 1998 gada 540i e39. Dzinējs ir 4.4l V8. Jautājums- cik daudz litru gāzi varētu viņš noēst uz 100km ?


15 L/100 km

pret 530d
8.6 L /100 km

diezgan līdzīgi sanāk, abos variantos diezko pa lēto tas nebūs beigās

Okei, tas jau arī ir maķenīt pārspīlēts, man 530d zem 12 reti ēda


ja mazliet izbrauktu no pilsētas ārā tad gan jau vidējais tāds būtu. Kā pilsētas auto kas mazāks jālieto. Man kā jūrmalnieka mana pieredze ļooti sakrīt ar siem datiem dažādiem auto. Ticu daudz vairāk kā vidējam poweristam, kurš pilnu bāku pielēja 2007 kad pēdējo objektu nodeva
Offline
Driver
29. Sep 2010, 23:47 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Necakarejies! Njem uzreiz m5 un liec virsu gaazi
vai panjem 525tds un vinjam uzliec gaazi, bus rakjete

p.s. Gudrelji no laukiem, lai pamacas googli par diesel + lpg un tad tik ver valja muti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mrmetrins
30. Sep 2010, 00:02 #8

Kopš: 29. Sep 2010

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Pilns auto apraksts.

Sveiki! Auto kopts un stāvoklis ir tuvu ideālam, bet reāli, nevis tākā pusei ss.lv kur sarakstījuši visādu tuftu un tad atved kkādu brīnumu skatīties. Vajag braukt un sakatīties, dzīt uz servisu pārbaudīt. Vienīgais, ir tāda sajūta, ka priekšā bremžu diski sāk pamazām mest, tikai tas ir diezgan dīvaini, jo pirms 3 mēnešiem mainīju gan diskus gan kalotkas normālas kvalitātes, un točna zinu, ka neesmu viņus pārkarsējis un pa peļķēm vizinājies. Par nākotnes ieguldijumiem neko nevaru pateikt, jo šobrīd nav nekādi un nekas arī neplānojas. Auto ir tiešām labs, tādēļ arī cena attiecīga. Zemāk nosūtu vēstuli, kuru rakstīju vienam interesentam, par visu,ko atceros, kas darīts laika gaitā.


Nu tā, par BMW 540i. Sākšu ar motoru. Nekādu defektu un trokšņu nav. pagājušā gada februārī vai martā tika veikts diezgan liels remontiņš. Izjuka viens no motora ķēdes mierinātājiem. Tad nu tika nomainīti visi 3 mierinātāji, ķēde, ūdens sūknis, sveces, vārstu vāku brīves+ vēl 100 visādas blīves un blīvslēgi kas atrodas ''pa ceļam'' līdz motora ķēdei. Varbūt kko aizmirsu no tā visa pieminēt, bet nu remonts sastādija ap 800,- ls. Remontu veica ''Autofavorītā'' , jo ir dažas pazīšanās un līdz ar to guvu lielākas vai mazākas atlaides. Kādus dažus mēnešus pirms tam nomainīju arī ģenerātōru - oriģinālu, jaunu (Ls 550,- bez čeka toreiz maksāja). Šitiem motoriem nāk ar tosolu dzesējamais ģenerators, tādēļ tāda summa. Es domāju, ka šitās mašīnas mūžā tev par viņu vairs nevajadzēs uztrukties, ja vien nedosi ''piepīpēt'' un pats ''nepiepīpēsi''. Tālāk, pirms divām nedēļām nomainīja motora spilvenus, vienu atsaiti aizmugurē un ieliku jaunus miglas lukturus. Pirms 2-3 mēnešiem nomainīja kārbas blīvslēgu, kas aiziet uz kardānu. Prasīju kā izskatās eļļa kārbā, teica ka nav gluži svaiga, bet nu pa galvu kaklu mainīt arī nevajag. Kārbu eļļā mainīja iepriekšējais saimnieks. Motorā eļļai vēl deg 2 zaļie četrstūrīši, tā kā arī nekādas steigas. Motora un salona filtrus mainīju visus 3 reizē ap Jāņiem.
Par ritošo. Kad pirms divām nedēļām mainīja motora spilvenus un atsaiti aizmugurē, tad atsaite bija vienīgā lieta, kas jāmaina. Ziemā nomainīju priekšējos amortizatorus (Sachs). Priekšā bremžu diski un kluči mainīti pirms apm. 3 mēnešiem, aizmugurē - daudz senāk, bet nekas tur jāmaina nav. Ir pilnīgi jaunas riepas Firestone, 1500 km apmēram nobraukts, tas vien jau ir diezgan liels retums
Vizuāli mašīna ļoti kopta gan no ārpuses, gan salonā. Pēc pēdējās bargās ziemas, diezgan daudz ko krāsoja.
Nu tas būs, kas tagad nāk prātā, noteikti jau kko esmu piemirsis. Autiņš ir tiešām kopts un saudzēts, nav saguris.

-------------------------------------
Reāli iznāk , ka es nedēļā nobraucu ap 500km (400-420km uz šosejas). Tas iznāk apmēram 25-28 ls gāzē. Otrs variants ir notunets SAAB 2.3t (http://www.blocket.se/orebro/Saab_9_5_Aero_Hirs...tm?ca=15&w=3). Bet asinīs esmu BMW fans
Offline
Driver
30. Sep 2010, 00:13 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Mosh labak vajag 523 + LPG? Bus stipri mazaks gemarojs ar visu?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
30. Sep 2010, 00:19 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Sep 2010, 00:13:53 Mikuzz rakstīja:

30 Sep 2010, 00:11:50 viesulis rakstīja:
brauc un skaties, ja patīk tad pērc. tikai nedzen uz viņa servisu pētī to vāģi, bet uz savu


Vai savu, vai normālu dīleri

dileris pateiks PN, auto motoram ir liels defekts - uzlikta gazes iekarta, viss ir slikti.
Es pirms daziem gadiem tieshi tapat pateiktu un ka pozitiva dialoga/sadarbibas aizsakumu piedavatu izravet to iekartu nah un savest (beidzot) kartiba "benzina dalju"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Usins
30. Sep 2010, 00:30 #11

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

pēdējo pili piegāzīšu

pēc tiem tekstiem

800 Ls remonts
500 Ls ģener
200 Ls varētu būtu krāsošanas darbi
300 Ls pārējie uzskaitītie sīkumi
800 Ls gāzes iekārta
---------
2600 Ls iekrauts

1. respekts ja tas patiešam viss tā ir jo īpašnieks ir "izturējis" un uzturējis to auto un ar "godu" grib atbrīvoties.
2. īpašniekam nav nekādu cerību ka investīciju virkne varētu apstāties, tāpēc viņš apstājas pats meklē nākamo laimīgo.
3. ja pieskaita klāt signalizācijas, tonēšanas, u.c. sīkumus, faktiski auto tiek dāvināts

tā kā ņem un "baudi" vai bēdz
ps teksts par kārbas eļļu vedina uz domu, ka būs nevis jāmaina eļļa bet kārba (400-1000 remonts)
Offline
Driver
30. Sep 2010, 00:37 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

...To visu iekravis pusgada laika un sapratis, ka labak butu maksajis lezeno par garantijas auto
ja ir darits viss, kas rakstits un nauda nav zelota, tad tas nekadi neiet kopa ar gazes iekartu
cilveks, kas uzliek jaunu generatoru un paremonte motoru par 800, nevis noperk citu par 400 un par 100samaina, neliks virsu gazi

30 Sep 2010, 00:30:21 Usins rakstīja:
pēdējo pili piegāzīšu

pēc tiem tekstiem

800 Ls remonts
500 Ls ģener
200 Ls varētu būtu krāsošanas darbi
300 Ls pārējie uzskaitītie sīkumi
800 Ls gāzes iekārta
---------
2600 Ls iekrauts

1. respekts ja tas patiešam viss tā ir jo īpašnieks ir "izturējis" un uzturējis to auto un ar "godu" grib atbrīvoties.
2. īpašniekam nav nekādu cerību ka investīciju virkne varētu apstāties, tāpēc viņš apstājas pats meklē nākamo laimīgo.
3. ja pieskaita klāt signalizācijas, tonēšanas, u.c. sīkumus, faktiski auto tiek dāvināts

tā kā ņem un "baudi" vai bēdz
ps teksts par kārbas eļļu vedina uz domu, ka būs nevis jāmaina eļļa bet kārba (400-1000 remonts)



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
VLD
30. Sep 2010, 01:02 #13

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5788

Braucu ar:

visaa visumaa exemplaars izskataas tiiri dziivs ! un galu beigaas - 5000 eur nav nekaads kosmoss. aizdzen uz Sensonu pie Maara lai izkrata un izlozhnjaa, paklausies ko saka. varjau buut ka cilveeks kas tirgo arii reaali to ciparu ir ieguldijis.

p.s. par gjeni gan vinju ir uzmetushi. Sensonaa Ls 547,- ( ar nosaciijumu ka veco atdod )
Offline
Ugunsdzesejs
30. Sep 2010, 08:50 #14

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:



tā nolikšana par gāzi ĻOTI lieliski iet kopā ar daža laba čiepstiem par to, ka vecs V8 ar gāzi ir megarullz un pārējo lēkāšana apkārt

VLD pareizi saka! Ja cilvēks skatās uz 5€ auto kā uz normālu parādību, tad atliek tikai īpašniekam pieņemt faktu, ka jābūt atliktiem malā 1000Ls(uzreiz pēc iegādes), lai veiktu "ātro remontu" un var gāzt...
Offline
edzulis
30. Sep 2010, 08:59 #15

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


29 Sep 2010, 23:37:07 stuntman rakstīja:
Ko Tu ņemies, Darkman tirgo kolosālu 530D

..tā vietā, lai ņemtu vecu, nop..tu smerdeli (gāze nesmaržo, vecīt).


Pie pirmā remonta dīzelis vairs nav izdevīgs Un nekas nesmird. Viss lēpjas trubās zem haubes. JA ir neīstās tad smird. Vajag normālās trubiņas un nekas nesmird
Offline
DKristaps
30. Sep 2010, 09:17 #16

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām


30 Sep 2010, 09:12:42 Henks rakstīja:

30 Sep 2010, 09:10:03 SUPERSTAR rakstīja:
ko nozīmē tas otrais skaitlis iekavās ?
Время разгона (0-100 км/ч) 6.2 (6.5) c
Расход топлива в городе 17.7 (19.9) л/100км
Расход топлива на шоссе 8.9 (9) л/100км

Tas ir automašīnām ar automātisko AK

Paldies
Offline
Instigater
30. Sep 2010, 09:25 #17

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu, ja man būtu salīdzinoši daudz naudas, tad es principa pēc brauktu ar gāzi. Motors tad gan būtu kaut kāds TFSI, bez visa benzīna daļa būtu nahrenizēta, lai ietu tikai uz gāzi + čipots, kā jau turbo auto pienākas.
Protams, otrs variants ir pilnīgi jauns dīzelis, piemēram tas foršais 3l biturbo ar 286Zs vai Tuareg V10 agregāts.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 30 Sep 2010, 09:26:15 ]

Offline
edzulis
30. Sep 2010, 09:26 #18

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ekoloģija


Offline
SteelRat
30. Sep 2010, 09:28 #19

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163856

Braucu ar: E95

eu, kada suda pec kac dzesh komentarus kas ir nepareizs vai lsikc komentara ka vecs dizelis nav nekada ekonomija un ka dzizelis janjem tikai jauns ar garantiju

-----------------
Offline
VMR
30. Sep 2010, 10:05 #20

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Edzuli, kādu gāzes iekārtu uzliki un kur?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo