Online
Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Galvenās atšķirības starp 523 un 525?
Autors | Ziņojums |
1973 | | Kopš: 16. Feb 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2
Braucu ar: bmw 320
| Vēlos atgriezties pie 5 sērijas, tagad braucu ar 320. Kuru labāk pirkt, ja domāju par 1997-2000 gada modeli, benzīna versiju, automātu ? Abiem motors 2.5. Kādas ir galvenās atšķirības? Kādi ir galvenie+ un -? Jau iepriekš saku lielu PALDIES par atbildi! | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11288
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Abi ir ar 2,5 litru tilpumu,bet 523 ir 170zs un 525 ir 192 zs. Ja Tev interesē 5er,tad, noteikti, ne kaut kādai trasei,bet normālai braukšānai ikdienā,līdz ar to, varu teikt,ka nav jābaidās no tā mazjaudīgākā varianta,jo to atšķirību jutīsi pie lieliem apgriezieniem,t.i 4000 un uz augšu. Varbūt pat 523 būs nedaudz asāks pie maziem apgriezieniem un ekonomiskāks. | Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7696
Braucu ar:
| 2.5 ar 192 Zs būs svaigāks modernāks dzinējs, ja nemaldos, tad tos ražoja no 2000 - 2003. g.
vispār tam jau ir topiks
viss par e39 | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| Sadam, tu parādīji, ka esi idiņš, tagad aizveries!
autoram - būtisku atšķirību nav, 523ajam motors nedaudz deforsēts.
22 zirgi ir atšķirība, bet vai tā būs tik jūtama 10+ gadus vecam auto
es teiktu, ka lietotam auto jāskatās konkrētais eksemplārs - kurš labāk patīk, ir labāk (tavām vēlmēm atbilstošāk) aprīkots, labākā tehn.stāvoklī, utt.
bembjiem ir raksturīgi, ka mazākie motori parasti ir arī švakāk aprīkoti, tb., tāds 520tais parasti būs ar drēbes saloniņu un manuāli regulējamiem beņķiem, kamēr 540tajam būs āda, elektrība un daudz podziņu.
bet, jāskatās, ko konkrētais vāciets ir salicis konkrētajā auto, tikpat labi tas 523ais būs bagātīgāk aprīkots nekā daudzu poweristu 530, 535 un 540.
piem., es pirmoreiz dzīvē braucu ar auto, kuram nav piepīpētāja | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
21 Sep 2010, 11:52:05 Sadam rakstīja:
21 Sep 2010, 11:46:12 Puuchuks rakstīja:
Sadam, tu parādīji, ka esi idiņš, tagad aizveries!
autoram - būtisku atšķirību nav, 523ajam motors nedaudz deforsēts.
22 zirgi ir atšķirība, bet vai tā būs tik jūtama 10+ gadus vecam auto
es teiktu, ka lietotam auto jāskatās konkrētais eksemplārs - kurš labāk patīk, ir labāk (tavām vēlmēm atbilstošāk) aprīkots, labākā tehn.stāvoklī, utt.
bembjiem ir raksturīgi, ka mazākie motori parasti ir arī švakāk aprīkoti, tb., tāds 520tais parasti būs ar drēbes saloniņu un manuāli regulējamiem beņķiem, kamēr 540tajam būs āda, elektrība un daudz podziņu.
bet, jāskatās, ko konkrētais vāciets ir salicis konkrētajā auto, tikpat labi tas 523ais būs bagātīgāk aprīkots nekā daudzu poweristu 530, 535 un 540.
piem., es pirmoreiz dzīvē braucu ar auto, kuram nav piepīpētāja
Tu, miskastniek, man nenorādīsi, kad man runāt un kad klusēt.
Gadiņi maz atļauj šādi izrunāties?
--
Labi, nav svarīgi patiesībā.
Te jau iepriekš tika minēts, ka 2.3 būs jaunākas paaudzes motors. Tas ir ekonomiskāks. Bet visumā jāskatās pēc konkrētā modeļa - ja viss pārējais ir labs, bet motors 2.5 - neko darīt, derēs. Ja nojāts auto ar 2.3, labāk, protams, meklēt citu.
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
21 Sep 2010, 11:46:12 Puuchuks rakstīja:
Sadam, tu parādīji, ka esi idiņš, tagad aizveries!
autoram - būtisku atšķirību nav, 523ajam motors nedaudz deforsēts.
22 zirgi ir atšķirība, bet vai tā būs tik jūtama 10+ gadus vecam auto
es teiktu, ka lietotam auto jāskatās konkrētais eksemplārs - kurš labāk patīk, ir labāk (tavām vēlmēm atbilstošāk) aprīkots, labākā tehn.stāvoklī, utt.
bembjiem ir raksturīgi, ka mazākie motori parasti ir arī švakāk aprīkoti, tb., tāds 520tais parasti būs ar drēbes saloniņu un manuāli regulējamiem beņķiem, kamēr 540tajam būs āda, elektrība un daudz podziņu.
bet, jāskatās, ko konkrētais vāciets ir salicis konkrētajā auto, tikpat labi tas 523ais būs bagātīgāk aprīkots nekā daudzu poweristu 530, 535 un 540.
piem., es pirmoreiz dzīvē braucu ar auto, kuram nav piepīpētāja
523. un 525. lielaakaa atshkjiriiba ir taada, ka 523 ir pirmsfacelifta. un 525 jau naaca ar dubultvanosu [ Šo ziņu laboja Bute, 21 Sep 2010, 12:04:50 ] | Offline | | |
svs | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: bmw
| Kaa 523 var buut jaunaakas paaudzes motors ieksh e39? Vai tad 523 nav m52, bet 525 jau m54? | Offline | | |
Didzis | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
21 Sep 2010, 12:06:27 svs rakstīja:
Kaa 523 var buut jaunaakas paaudzes motors ieksh e39? Vai tad 523 nav m52, bet 525 jau m54?
laikam bik auzās iebraucu, par paaudzēm - tas attiecās uz 3 sērijas bmw :/
----------------- http://www.licessories.lv/ | Offline | | |
|
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| varbūtu pūčuks saputrojās ar 520 (2.2) kas patiešām ir jaunāks. [ Šo ziņu laboja Srakans, 21 Sep 2010, 12:09:53 ] | Offline | | |
svs | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: bmw
| e39 525 arii ir "jaunaaks" nekaa 523 | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Par ko ir strīds - lūk viss ir rakstīts: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)#Engine_specifications [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 21 Sep 2010, 12:14:28 ] | Offline | | |
Juanito | | Kopš: 08. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1278
Braucu ar: benzīnu
|
21 Sep 2010, 12:04:21 Bute rakstīja:
523. un 525. lielaakaa atshkjiriiba ir taada, ka 523 ir pirmsfacelifta. un 525 jau naaca ar dubultvanosu
E39 523 naak M52TU ar 2 vanosiem. Manam tochna ir!
While retaining most of the internal dimensions and components of the earlier M52, the M52TU (Technical Upgrade) featured an aluminum alloy block in all markets including North America. More importantly, it featured a revised head design with Double-VANOS (variable intake AND exhaust cam timing) for additional improvements in torque delivery, economy and emissions. It also featured a variable intake manifold and an upgraded Siemens engine control system.
Applications:
* 1997-2001 E46 323i/323Ci/323ti (M52T)
* 1998-2001 E39 523i (M52TU) | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Long story short - e39 ir divi modeļi ar 2,5L motoriem. Variants ar M52 saucas 523i, variants ar M54 ir 525i. | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| long story vēl shortāk: mēs runājam par "1997-2000 gada modeli", tātad 10-13 gadus vecu auto.
ikdienas lietošanā cilvēks nejutīs būtisku atšķirību starp single un double vanos.
tātad, kā jau es rakstīju, ir jāpērk labākais un savām vēlmēm atbilstošākais eksemplārs, nevis konkrēts motors.
izņemot, ja kādam no šiem motoriem/modeļiem ir kādas vispār zināmas šaizes, bet otram ne | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|