Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 525tds E39 automāts nepārslēdz 5.robā

AutorsZiņojums
amilo86
12. Sep 2010, 14:34 #1

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34

Labdien. Mana problēma ir šāda !
braucu 4.ātrumā- kad tuvojas 90 km/h viņš parasti pārmeta uz 5. ātrumu- bet pēdējā laikā ar vien retāk un retāk pārmet 5.ātrumā. Šoien braucot viņš vispār neiemeta 5.
Bet ir otrs variants kad viņš 100% pārslēdz 5robā- tas ir kad ieskrienos 4.robā uz 130km/h. tad viņš vienmēr pārslēdz uz 5. ātrumu!
Varbūt kādam tā ir bijis un var padalīties kas tur pa vainu- biju slēdzis pie kompja- bet tur kļūdas nekādas neātrada. vai nu serviss bija kaut kāds fufelīgs.
Offline
chawijs
12. Sep 2010, 14:35 #2

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: e91,audi

tu ellju kautkad maini arii karbaa?

[ Šo ziņu laboja chawijs, 12 Sep 2010, 14:35:37 ]

Offline
amilo86
12. Sep 2010, 14:38 #3

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34


12 Sep 2010, 14:35:26 chawijs rakstīja:
tu ellju kautkad maini arii karbaa?


Nēsmu- šis ir mans 1. automāts- parasti tikai ar manualo esmu braucis- servisā teica ka tur speciāli nekas kārbā nav jāmainā?!?!
Offline
chawijs
12. Sep 2010, 14:40 #4

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: e91,audi


12 Sep 2010, 14:38:03 amilo86 rakstīja:

12 Sep 2010, 14:35:26 chawijs rakstīja:
tu ellju kautkad maini arii karbaa?


Nēsmu- šis ir mans 1. automāts- parasti tikai ar manualo esmu braucis- servisā teica ka tur speciāli nekas kārbā nav jāmainā?!?!

Automatam Ellja atrumkarbaa ir daudz biezjak jamaina nekaa ruchkai! Samaini ellju un visam principaa jaiet ja vien, tur nav galigs sausais iemeties.. varbut taa braukajot aesi ko sajajis, bet pricnibaa jaaiet!
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 14:44 #5

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


12 Sep 2010, 14:40:49 chawijs rakstīja:

12 Sep 2010, 14:38:03 amilo86 rakstīja:

12 Sep 2010, 14:35:26 chawijs rakstīja:
tu ellju kautkad maini arii karbaa?


Nēsmu- šis ir mans 1. automāts- parasti tikai ar manualo esmu braucis- servisā teica ka tur speciāli nekas kārbā nav jāmainā?!?!

Automatam Ellja atrumkarbaa ir daudz biezjak jamaina nekaa ruchkai! Samaini ellju un visam principaa jaiet ja vien, tur nav galigs sausais iemeties.. varbut taa braukajot aesi ko sajajis, bet pricnibaa jaaiet!

nekas tur nav jaamaina. un nekada eljas mainja arii shajaa gadiijumaa arii nepaliidzees. un kaads veel sausais. mulkjis tu esi konkreets.

autoram. kad tu brauc ar 4 atrumu, palaizhot gaazi valjaa, vins paarmet 5tajaa? kad vins tev pirms tev paarsleedzaas uz 5to, sitiens vai taads kaa raviens nebija?
Offline
bmwaddict
12. Sep 2010, 14:46 #6

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

chawij buutu labi jau tu pakluseetu par lietaam, par kuraam tev nav nekaadas sajeegas.
Offline
amilo86
12. Sep 2010, 14:49 #7

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34


12 Sep 2010, 14:44:01 egonspleeve rakstīja:

12 Sep 2010, 14:40:49 chawijs rakstīja:

12 Sep 2010, 14:38:03 amilo86 rakstīja:

12 Sep 2010, 14:35:26 chawijs rakstīja:
tu ellju kautkad maini arii karbaa?


Nēsmu- šis ir mans 1. automāts- parasti tikai ar manualo esmu braucis- servisā teica ka tur speciāli nekas kārbā nav jāmainā?!?!

Automatam Ellja atrumkarbaa ir daudz biezjak jamaina nekaa ruchkai! Samaini ellju un visam principaa jaiet ja vien, tur nav galigs sausais iemeties.. varbut taa braukajot aesi ko sajajis, bet pricnibaa jaaiet!

nekas tur nav jaamaina. un nekada eljas mainja arii shajaa gadiijumaa arii nepaliidzees. un kaads veel sausais. mulkjis tu esi konkreets.

autoram. kad tu brauc ar 4 atrumu, palaizhot gaazi valjaa, vins paarmet 5tajaa? kad vins tev pirms tev paarsleedzaas uz 5to, sitiens vai taads kaa raviens nebija?


Taga vispār nepārslēdzas 5.robā pat tad ja atlaiž bišķiņņ gāzi- agrāk bija tā ka ja riktīgi min grīdā- tad viņš piektajā iemet tikai uz 130km/h respektīvi tikai divos braukšanas ātrumos uz 90kmh/h vai 130km/h nevienā citā viņš nepārmeta!
Tagat tikai pārmet uja min uz 130. bet ļoti reti arī kad brauc uz 90.
Pārslēdzoties 5 ātrumā nekāda sitiena nav ja netrako- kad spiež grīdā tad bija mazs atgrūdienas kā jau visos citos robos!!
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 14:53 #8

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nu nezinu kaa bmw. bet daudziem citiem auto kaarba njem signaalu no sadalenes deveeja par apgriezieniem. moshka tur taa vaina. tev nu nekas cits neatliks, kaa doties uz kaadu speicalizeetu servisu.

nez kaada tev kaarba, cik zinu, tad e39 kaarbas liidz 98 gadam lietotas vareeja nopirkt pa kaadi 100 lati veesaa mieraa. jaaskataas peec koda.
Offline
chawijs
12. Sep 2010, 14:56 #9

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: e91,audi


12 Sep 2010, 14:53:46 egonspleeve rakstīja:
nu nezinu kaa bmw. bet daudziem citiem auto kaarba njem signaalu no sadalenes deveeja par apgriezieniem. moshka tur taa vaina. tev nu nekas cits neatliks, kaa doties uz kaadu speicalizeetu servisu.

nez kaada tev kaarba, cik zinu, tad e39 kaarbas liidz 98 gadam lietotas vareeja nopirkt pa kaadi 100 lati veesaa mieraa. jaaskataas peec koda.

pa 100 ls E39 reti kur var dabuut!leetaako esmu redzejis 150
Offline
amilo86
12. Sep 2010, 14:57 #10

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34

Ok. paldies- ja kādam vel ir kādas idejas varat droši rakstīt- forumā esmu bieži!
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 15:01 #11

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


12 Sep 2010, 14:56:55 chawijs rakstīja:

12 Sep 2010, 14:53:46 egonspleeve rakstīja:
nu nezinu kaa bmw. bet daudziem citiem auto kaarba njem signaalu no sadalenes deveeja par apgriezieniem. moshka tur taa vaina. tev nu nekas cits neatliks, kaa doties uz kaadu speicalizeetu servisu.

nez kaada tev kaarba, cik zinu, tad e39 kaarbas liidz 98 gadam lietotas vareeja nopirkt pa kaadi 100 lati veesaa mieraa. jaaskataas peec koda.

pa 100 ls E39 reti kur var dabuut!leetaako esmu redzejis 150


labi nevajag, sheit pat powerii viens visu laiku tirgoju automaatu par 80ls. atkarotoju, liidz 98 gadam. tad naaca citas kaarbas, kuras ir daargas.
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 15:02 #12

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


12 Sep 2010, 14:56:48 riddler rakstīja:

vieniigi jaameklee buus tieshi no tds


nez viniem citas karbas? nav man programmas uz shito kompi paskatiities kadas kaarbas naaca tdsiem uz sitienu.
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 15:11 #13

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


12 Sep 2010, 15:05:06 riddler rakstīja:

12 Sep 2010, 15:02:40 egonspleeve rakstīja:

12 Sep 2010, 14:56:48 riddler rakstīja:

vieniigi jaameklee buus tieshi no tds


nez viniem citas karbas? nav man programmas uz shito kompi paskatiities kadas kaarbas naaca tdsiem uz sitienu.


tdsam dzineejs staav citaa lenkjii attieciibaa pret zemi, ja uzliks kaarbu no benziinnieka, (to reaali var iztariit) vinja staavees sliipi attieciibaa pret zemi, + pleesiis kaarbas spilvenus, jo viens buus vislaik saspiests otrs izstiepts ir dziivee paarbaudiits


bet vairad uz e39 paarbaudiiji? tak uz e34. pareizi?
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 15:12 #14

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

autoram. ja tev kaarba tiproniks, manuaali var ielikt 5tajaa jeb arii nevar?
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 15:16 #15

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

autor, kura gada e39 tev ir?
Offline
amilo86
12. Sep 2010, 15:16 #16

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34


12 Sep 2010, 15:12:45 egonspleeve rakstīja:
autoram. ja tev kaarba tiproniks, manuaali var ielikt 5tajaa jeb arii nevar?

Nav tip tronic- ! Lab iešu testēt pa šoseju kārbu- kā tur īsti ir- un kurā brīdī tur pārslēdz- vai drīzāk nepārslēdzas!! Vēlak pastāstīšu kā bija!
Offline
amilo86
12. Sep 2010, 15:18 #17

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34

mans pats vecākais no e39- bet labi saglabājies- ja neņem vērā to kārbas problēmu!!
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 15:22 #18

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


12 Sep 2010, 15:18:02 amilo86 rakstīja:
mans pats vecākais no e39- bet labi saglabājies- ja neņem vērā to kārbas problēmu!!


kura gada ibio!

piemeram 97 gada tdsam ir tikai viena veida kaarba A5S310Z bet benziiniekam var buut gan A5S310Z gan veel viena.

pasaki gadu, veelams arii VIN numuru.

visticamaak izbrauksi pa leeto ja buus kaarba jaamaina. apsveicu!
Offline
amilo86
12. Sep 2010, 16:42 #19

Kopš: 14. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar: e34

96g.to nr. nezinu kur viņu skatīties-. Patestēju- nu kad ieskrienos uz 90km/h un kadu laiciņu paspaidu gazes pedali turp- atpakaļ nepārsniedzot 90km/h viņš iemet 5robā. pārējos robos viņš pārslēdzas labi! Šodien servisi close- rītdien aizbraukšu kaut kur te pat Ogrē izmēra to eļļu vai ir kārbā!!
Offline
JZ
12. Sep 2010, 16:58 #20

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nebrauc "kaut kur" ar to automātu, tam ir specifiska procedūra (kā veselai rindai citu ZF automātu) kā mērīt un papildināt eļļu kārbā

te apraksts ko un kā , ja līmenis būs par zemu, tad var būt visādi gļuki, ja būs par augstu, tad liela iespēja eļļu saputot, attiecīgi hidraulikā nebūs vienmērīga spiediena un atkal kaudze visādu gļuku

p.s. un, ja kaut kas nav kaut kad ieslēdzies tai kārbai, tad kompī kļūdas būs ierasktījušās, jābrauc ir uz speicālizēto servisu kur ir GT1 testeris (un bija vēl kaut kāds analogs), ar to var ielīst tajā kārbā daudz dziļāk

vēl ļoti ieteicams ir noņemt karteri un ielikt jaunu filtru (eļļu pat var arī nemainīt, ja vien nav galīgas samazgas tur iekšā), palūrēt vai nav metāla skaidas pie magnētiem, un atgriezt vaļā veco filtru un pārliecināties ka arī tur ir tikai normāla nodiluma daļiņas, nevis skaidas

ja ir skaidas, tad agri vai vēlu būs jāremontē, un remontēt, atkal, sētu kantoros var tikai uz pārdošanu, ja pats domā turpināt braukt ar to auto, tad, visdrošākais, būs to vest uz Recro, kopā ar hidrotransformātoru, ļoti vēlams ir ne tikai mainīt beigtās daļas, bet vārstu blokam ielikt arī rebuild kitu, ar jauniem spiediena regulatoriem un vārstiem, un kārba pēc tam slēgsies kā jauna no rūpnīcas

p.s.s. eļļa tai kārbai 99% būs pilnā sintētika (8-10lvl/l, piem. Castrol Transmax Z) nevis parastais sarkanais ATF, ja modeļa birka kārbas sānā ir zaļa, tad ir sintētika, ja melna, tad ATF

[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Sep 2010, 17:12:01 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo