Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530d E39 facelift izmaiņas

AutorsZiņojums
Ainiits
21. Jul 2010, 18:31 #1

Kopš: 22. Jun 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Sveiki,


Planoju paslaik pirk bmw 530d, tikai ir radusies situacija kad jaizvelas starp bmw ar facelift 2001 gada, vai ari bmw bez facelift 2000 gada, bet nekur interneta nevaru atrast informaciju par to kadas ir lielakas izmainas, un kadas ieverojamas izmainas ir tehniska zinja? Vai pec facelift motors ir palicis izturigaks?

Man tas ir loooooti svarigi, tapex ceru ka kads ar atbildet izsmelosi!



Otrs jautajuns ir ko tu labak izveletos:

1) 2001 gada bembi ar visam iespejamajam ekstram tikai 350 000 nobraukums
2) 2001 gada ar gaiso adas salonu universalis bet ar mazaku nobraukumu un bez ekstram, nu ta ka pilniba tuks
3) 2000 gada bembi pirms facelift, nu ar tikai paris ekstram, vairak nav neka ir, bet saimnieki itka bijusi uzmanigi!

Pirmais jautajums ir svarigs ljoti!
Offline
Bimmer
21. Jul 2010, 18:37 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Par facelift, piemēram, var atrast Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E39#2001

Bet ko nozīmē "saimnieki it kā bijuši uzmanīgi"? T.i., tie ir pazīstami vai vienkārši pārdevējs tā teica? Tie pārējie varianti, īpaši ar 350k nobraukumu, neizklausās nekas labs. Ja pēdējā variantā zināms auto (tā pēdējā laika vēsturi), tad labāk tādu.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 21 Jul 2010, 18:37:37 ]

Offline
e28addicted
21. Jul 2010, 18:49 #3

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:

un tu domā, ka tas nobraukums viņiem ir īsts?
Offline
Ainiits
21. Jul 2010, 18:50 #4

Kopš: 22. Jun 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nu ja, tas kas man tam pirmajam visvairak vilina ir tas ka tas ir faceliftpts modelis un visi iespejamie pribambasi!

Vai tiesam tie 350tukst ir tik slikti?

Es zinu ka pirms pardosanas ir parlasita priekseja piekare!
Offline
fubuz
21. Jul 2010, 18:51 #5

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

350k nav maz, bet nav arī ļoti daudz.
Offline
Ainiits
21. Jul 2010, 18:53 #6

Kopš: 22. Jun 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Pie tam man ari ta liekas ka tiem parejiem 180 tukst ari varetu nebut ists nobraukums!
Offline
fubuz
21. Jul 2010, 18:53 #7

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

99%.
Offline
JZ
21. Jul 2010, 18:58 #8

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

motora izturība un vecs dīzelis neiet kopā vienā teikumā

ar saimnieku uzmanību un zināmo vēsturi ar nevajag aizrauties, tāpat tur neviens nemaina neko kamēr kaut kas neklab vai nedabū 2nieku TA, tieši tāpat kā 7 no 10 citiem auto īpašniekiem

dzen konkrēto auto uz BMW specializēto servisu, pilno diagnostiku, un arī tad nebūs garantijas ka pēc pāris nedēļām nesāks dūmot turbīna vai kāds no miljons dačikiem nesāks gļukot
Offline
Lafter
21. Jul 2010, 19:00 #9

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

ņem kas labāk saglabājies, vienalga visiem viņiem ir ap 300 tk, ja nu sirds paliek mierīgāka palūdz pārdevējam lai atgriež uz 60 tk tad ierodies nākamajā dienā un aiz laimes čurā biksēs, izliecies, ka pirmo reiz atnāci apskati auto

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Lafter
21. Jul 2010, 19:04 #10

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Jul 2010, 18:58:47 bertons rakstīja:
Kā man patīk tā mūžīgā pārliecība, ka odo noteikti kruķīts

man draugs jau no 93 dzen auto no vacijas, atskatījies un atklausījies esmu pietiekami
var arī nopirkt normālu bet nu tada nekruķīta kopta ir viena no 8 ta viņš teica, un no kāda 99 gada vispār pakaļā kad turki uc sāka nemties ar tiem auto vācijā . kādi vācijā bāņi? te norway nav tadu bāņu bet vietējos auto pārskatot 95% 10 gadus vecs jau ir ap 300 000
un arī servisa gramatiņas turki līdz iedod kas apstiprina rādījumus
ja vācijā ņem plačos
paņem to kas izskatās +/- ok un dzen uz diagnostiku lai parbauda, sliktakajā gadījuma dabūsi atlaidi

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jul 2010, 19:06:04 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
e34
21. Jul 2010, 19:13 #11

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Manuprāt 350tk uz 2001 gada auto jau liekas gandrīz ticams nobraukums,turklāt,ja tas tā ir un tam auto ir sekots līdzi,tad 350k priekš 3.0d nav nekas sevišķs,zinot,ka pamatā tie ir ar 500k un lielākiem noskrējieniem.
Offline
Lafter
21. Jul 2010, 19:20 #12

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Jul 2010, 19:13:49 e34 rakstīja:
Manuprāt 350tk uz 2001 gada auto jau liekas gandrīz ticams nobraukums,turklāt,ja tas tā ir un tam auto ir sekots līdzi,tad 350k priekš 3.0d nav nekas sevišķs,zinot,ka pamatā tie ir ar 500k un lielākiem noskrējieniem.

tur jau ta lieta, ja nav nojāts, nu ja gribi pirms pirkšānas palūdz lai pagriež atpakaļ savam sirds mieram
pirms 3 gadiem kad runājam par parasto bija 25 eiro, elektronisko 50 eiro
un sarežģītākiem līdz 200 eiro un nogriezīs turpat pie plača vācijā kaut pa nullēm

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo