Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Droseļvārsts!Kur tādu ņemt?

AutorsZiņojums
mazaisduksis
05. May 2010, 20:09 #1

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Sveicināti, varbūt kādam ir, vai ir zināma vieta, kur varētu dabūt droseļvārsta mezglu ar elektroniku.Zinu, ka tā lietiņa atrodās pie ieplūdes kolektora.
P.S Iepriekšējā topikā uzdevu jautājumu par EML, un liels paldies visiem, kuri palīdzēja ar info, vaina bija šajā lietiņā ko pašlaik arī steidzami meklēju.
Kāds var palīdzēt?
Offline
nagla
05. May 2010, 20:44 #2

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 May 2010, 20:09:30 mazaisduksis rakstīja:
Sveicināti, varbūt kādam ir, vai ir zināma vieta, kur varētu dabūt droseļvārsta mezglu ar elektroniku.Zinu, ka tā lietiņa atrodās pie ieplūdes kolektora.
P.S Iepriekšējā topikā uzdevu jautājumu par EML, un liels paldies visiem, kuri palīdzēja ar info, vaina bija šajā lietiņā ko pašlaik arī steidzami meklēju.
Kāds var palīdzēt?
Tu laikam mekle TPS trottle position sensor? jeb latviski - droseles stavokla sensors! atrodas droselei sanos zino kompim kada stavoli ir atverta drosele! nosauc mashinu motora veidu un gadu,gan jau kadam bus!

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 May 2010, 20:54:46 ]

Offline
mazaisduksis
05. May 2010, 20:51 #3

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Hmmm...iespējams tas varētu būt tas...

Tātad E-46 323 coupe 1999/2000 2.5

Offline
nagla
05. May 2010, 20:53 #4

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 May 2010, 20:51:50 mazaisduksis rakstīja:
Hmmm...iespējams tas varētu būt tas...

Tātad E-46 323 coupe 1999/2000 2.5


domaju tev varetu but problemas ar TPS drosele ka tada tak principa ir muzhiga,tik var gadities ka jaizmazga!
Offline
mazaisduksis
05. May 2010, 20:58 #5

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Hmm, nu nezinu, man pateica, ka tā elektronika ķipa tur čakarējas, ja mehāniski spiežot gāzi viss ok, tad itkā elektroniski k-kas gļuko, jo mašīna raustās un iedegās EML un pret.izslīdēšana...Un pateica man ka tas itkā esot droseļvārsta mezgls ar elektroniku, kas ir čupā...
Offline
Modrs
05. May 2010, 21:15 #6

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

man tas aizņēma 1 min.
nākamais aiz gaisa mērītāja purms ieplūdes kolektora. šofera puse. +/- priekšējais kreisais stakans. nu kautkā tā
meklē jebajā, tur būs vislētākais, man tā domāt likties...

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 05 May 2010, 21:18:35 ]

Offline
nagla
05. May 2010, 21:18 #7

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 May 2010, 20:58:41 mazaisduksis rakstīja:
Hmm, nu nezinu, man pateica, ka tā elektronika ķipa tur čakarējas, ja mehāniski spiežot gāzi viss ok, tad itkā elektroniski k-kas gļuko, jo mašīna raustās un iedegās EML un pret.izslīdēšana...Un pateica man ka tas itkā esot droseļvārsta mezgls ar elektroniku, kas ir čupā...
aaa tev tak elektriska gaze? tev laikam vaina EDK throttle motor parbaudit,notirit vari kontaktus! google saka ka drosele izskaas shadi
atradas intresants variants,ka droseles parstarteshana ! varbut palidz?





For those with M54 M54 MS43 lumps under the bonnet with throttle drive by wire ( electronic ) and not by a cable there is a reset than can be made that may improve throttle response. This is typically done if a customer complains after an a new EDK is installed - allthough it should be done as part of the procedure anyway).

Its easy and quick just 20 seconds thats all !!

1 Place key in ignition and turn to detent 1 and count for 10 seconds ( only postion 1 do not start the engine. )
2.Turn key back to 0 postion and count for another 10 seconds
3.Now turn the key all the way to detent 3 to start the engine

Thats it your throttle is now reset. this can help to improve the cars throttle response. this little trick is always worth a go if you feel the car is a little sluggish or has been bought off someone who has just gone to the shops n back in thier BM. In theroy the throttle should now adapt slightly to your driving style

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 May 2010, 21:51:02 ]

Offline
mazaisduksis
05. May 2010, 21:23 #8

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Paldies, Nagla, paldies Modricimus, es pamēģināšu k-ko no tā ko ieteicāt tik tiešām iespējams palīdzēs
Offline
nagla
05. May 2010, 21:38 #9

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

Itka pareizi tev servissa ir teikushi! vopshem manuprat var paprovet potenciometram nobidit kajinas! un tadejadi dabut pie dzivibas! es ta vismaz paprovetu! zaudet nau ko vairs! protams ja tas ir izdarams vienkarshi!



There are six wires going into the EDK. One is +5v from the DME, one is ground to the DME. Two go to the throttle motor, and two go to two potentiometers. One pot feeds the computer 0.5v to 4.5v as the throttle opens, the other starts at 4.5v and goes the other way to 0.5v.

The DME checks the two signals against input from the pots on the gas pedal and runs the motor to move the throttle blade. If one of the signals either shorts open or is different than it should be, the DME enters failsafe mode. It uses the MAF signal to guess at the proper TPS value, then uses the direct TPS reading that's closest. The car will drive normally in open loop mode. Your gas mileage will take a hit, but you'll get home.

If BOTH TPS signals are poop, the engine enters the idle only failsafe and you're stuck on the side of the road.

If you pull the cover off the EDK, you'll see this:

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 May 2010, 21:48:00 ]

Offline
mazaisduksis
05. May 2010, 21:54 #10

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

O, super baigi labi, kad ir varianti...
Rītā mēģināšu paprovēt.
Hmm, bet man jau liekas, ka reāli to detaļu noteikti, ka varētu salabot, jo gandrīz visu var k-kā nebūt sataisīt.Vai arī es kļūdos un atsevišķām detāļām ar lodēšanu un k-citu vien nepietiks...
Offline
nagla
05. May 2010, 21:58 #11

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 May 2010, 21:54:11 mazaisduksis rakstīja:
O, super baigi labi, kad ir varianti...
Rītā mēģināšu paprovēt.
Hmm, bet man jau liekas, ka reāli to detaļu noteikti, ka varētu salabot, jo gandrīz visu var k-kā nebūt sataisīt.Vai arī es kļūdos un atsevišķām detāļām ar lodēšanu un k-citu vien nepietiks...


ieprieksheja posta ir tavas vainas iemesls! ja pazud signals no abiem potenciometriem mashina pariet tukshgaita un tu paliec sosejas mala varbut vaina ir vienkarshi nekontakta shtekeri? ja ta notiri un saelo tas noversis oksidaciju turpmaku!

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 May 2010, 21:59:11 ]

Offline
Modrs
05. May 2010, 22:00 #12

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nu kūūūjzin, tur jau būs sekss, kamēr attaisīsi valcējumu korpusam. var gadīties, ka nav vaina soļa motorā vai potenciometrā, bet kkur citur...!

EDIT: un atnāks Pēteregons un pasūtinās mūs visus tirst

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 05 May 2010, 22:01:25 ]

Offline
mazaisduksis
05. May 2010, 22:05 #13

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Ārprāc tie varianti ir 10000000
Hmm...tavus ieteikumus ņemšu vērā, es jau ceru, ka tā štelle nebūs jāpērk...
Offline
nagla
05. May 2010, 22:11 #14

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 May 2010, 22:05:54 mazaisduksis rakstīja:
Ārprāc tie varianti ir 10000000
Hmm...tavus ieteikumus ņemšu vērā, es jau ceru, ka tā štelle nebūs jāpērk...
par 10000000 variantiem,ir taisniba! gribi lai ta nebutu,uzliec karburatoru no zigula ,un bus tikai viena liela problema!

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 May 2010, 22:11:56 ]

Offline
nagla
05. May 2010, 22:15 #15

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 May 2010, 22:00:38 Modricimus rakstīja:
nu kūūūjzin, tur jau būs sekss, kamēr attaisīsi valcējumu korpusam. var gadīties, ka nav vaina soļa motorā vai potenciometrā, bet kkur citur...!

EDIT: un atnāks Pēteregons un pasūtinās mūs visus tirst
atkariba cik maksa tas sekss ja ta drosele maksa 100ls ta es labak papistos pars stundinas
Offline
mazaisduksis
05. May 2010, 22:22 #16

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Ha ha
Tās izmaksas ap 100Ls, vai tu to tikai tā prikolam pateici
Offline
chawijs
05. May 2010, 22:25 #17

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: e91,audi

es domaju ka nopietni tas tika teikts!
Offline
mazaisduksis
05. May 2010, 22:29 #18

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: E46 coupe

Nu jā +/- tā varētu būt
Offline
nagla
05. May 2010, 22:29 #19

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

apmeram domaju ka varetu but tads cipars! nau jau golf2 gazes trose
Offline
Driver
05. May 2010, 22:33 #20

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 May 2010, 22:00:38 Modricimus rakstīja:
nu kūūūjzin, tur jau būs sekss, kamēr attaisīsi valcējumu korpusam. var gadīties, ka nav vaina soļa motorā vai potenciometrā, bet kkur citur...!

EDIT: un atnāks Pēteregons un pasūtinās mūs visus tirst

no sakuma var meginat iestatit galastavokljus droselei ar kompi no jauna. Bet ieksha nav jegas list. Ja nepalidz, tad mest ara un meklet citu. Un nav ko pljutit par zaljiem kontaktiem - tas nav 77 gada auto, kur viss palicis zaljs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo