Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 atslēgas izgatavošana

AutorsZiņojums
FoTu
07. Apr 2010, 16:21 #1

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D

Man būtu prieks uzzināt, ka šai atslēgai (tā, kura ir ar pulti) var uztaisīt dublikātu lētāk, kā (115Ls Wess Motorā + kodēšana 15Ls)

Pateicos par man, un iespējams vēl kādam veltīto laiku, un cerams arī naudiņ taupīšan.
Offline
myrobiz
07. Apr 2010, 16:25 #2

Kopš: 11. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 683

Braucu ar: Jeep Wrangler

Šī lieta ir vairākkārt šeit apspriesta un galu galā visi nonāk pie slēdziena, ka lētāk par 100 Ls cauri netikt!
Offline
CP17
07. Apr 2010, 16:27 #3

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Auto lock masters
http://www.lockmaster.lv/l_about.html
Offline
FoTu
07. Apr 2010, 16:36 #4

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D

Lock Masters man ielomīj 120..)

A ja gadījumā, kas par kodēšanu, viss skaidri un izsmeļoši te:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=660142

[ Šo ziņu laboja FoTu, 07 Apr 2010, 16:38:06 ]

Offline
walder
07. Apr 2010, 16:55 #5

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8576

Braucu ar: 7 seat MPV

Tie Auto lock masters sūta nah ja ir oriģinālais BMW imobilaizers vai arī ierubī ceiņiku tādū pašu, kā Wess
Offline
myrobiz
07. Apr 2010, 16:58 #6

Kopš: 11. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 683

Braucu ar: Jeep Wrangler


07 Apr 2010, 16:55:53 walder rakstīja:
Tie Auto lock masters sūta nah ja ir oriģinālais BMW imobilaizers vai arī ierubī ceiņiku tādū pašu, kā Wess

Un tas imobilaizers tak nāca jau e36, tātad ja ir e46 tad nav nemaz jēgas pie viņiem braukt!
Offline
Driver
08. Apr 2010, 00:20 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Apr 2010, 16:36:29 FoTu rakstīja:
Lock Masters man ielomīj 120..)

A ja gadījumā, kas par kodēšanu, viss skaidri un izsmeļoši te:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=660142

ko var dirst, ja nejedz
taa tikai var piekodet centralas atslegas vadibu, ne ews chipu!
Varjau vienu atslegu piekodet visiem rajona chomiem un slegelet visus chomu auto valja/ciet, bet ko tas dod, ja nevar palaist auto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
FoTu
09. Apr 2010, 00:33 #8

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D


08 Apr 2010, 00:20:56 Driver rakstīja:

07 Apr 2010, 16:36:29 FoTu rakstīja:
Lock Masters man ielomīj 120..)

A ja gadījumā, kas par kodēšanu, viss skaidri un izsmeļoši te:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=660142

ko var dirst, ja nejedz
taa tikai var piekodet centralas atslegas vadibu, ne ews chipu!
Varjau vienu atslegu piekodet visiem rajona chomiem un slegelet visus chomu auto valja/ciet, bet ko tas dod, ja nevar palaist auto


Jā.. Par čipu tev būs taisnība..
Bet tas nāk jau no rūpnīcas piekodēts pēc šasijas nr. Šajā galā jāpiekodē tikai centālās atslēgas darbība.

[ Šo ziņu laboja FoTu, 21 Apr 2010, 01:05:40 ]

Offline
SArtis
19. Apr 2010, 11:18 #9

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 225

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200

Negribejas cept jaunu temu, jo lidziga problema. E39 atslega vairs nesledz valjaa/ciet durvis. Auto lock teica, ka noteikti atslegas iekseja batareja kaput, bet viniem neesot un nezinot, kad bus. Vai ir vel kada vieta, kas ar to nodarbojas?
Offline
DOPING
19. Apr 2010, 11:32 #10

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: BMW

Es mainīju BM auto, vēl var Latbemā, Wess select

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
SArtis
19. Apr 2010, 13:51 #11

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 225

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200

DOPING, un cik maksaja taa batareja? Un vini ari nomainija pasi to? Jo Key Locka man teica, ka taa atslega vispaar nejaucoties....
Offline
Driver
20. Apr 2010, 00:55 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Apr 2010, 13:51:48 SArtis rakstīja:
DOPING, un cik maksaja taa batareja? Un vini ari nomainija pasi to? Jo Key Locka man teica, ka taa atslega vispaar nejaucoties....

nav taja atslega jalien ieksha pasham un nekas tur jamaina! Visdrizak problema bus citur


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
20. Apr 2010, 00:59 #13

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

E46 atslēgas maiņa imo bija ~80Ls. Baterija atslēgām pēc pamācības ir tik pat mūžīga kā kārbas eļļa ( )

Teorētiski nekas viņai nevar notikt un 10 gadus viņas darbojas stabili, bet vienmēr var saliet, sasist, hvz ko citu izdarīt

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Driver
20. Apr 2010, 01:05 #14

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Apr 2010, 00:59:51 Didzis rakstīja:
E46 atslēgas maiņa imo bija ~80Ls. Baterija atslēgām pēc pamācības ir tik pat mūžīga kā kārbas eļļa ( )

Teorētiski nekas viņai nevar notikt un 10 gadus viņas darbojas stabili, bet vienmēr var saliet, sasist, hvz ko citu izdarīt

tev par atslegas akjisha mainju paprasija 80ls?
parasti (rombveida) atslegaa ir iznjemts akjitis un ielikta litija bacha tiem auto, kuru izcelsme ir "intetesanta" vai ...kads mudaks ir ticis klat pie auto atslegam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
20. Apr 2010, 01:08 #15

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


20 Apr 2010, 01:05:40 Driver rakstīja:

20 Apr 2010, 00:59:51 Didzis rakstīja:
E46 atslēgas maiņa imo bija ~80Ls. Baterija atslēgām pēc pamācības ir tik pat mūžīga kā kārbas eļļa ( )

Teorētiski nekas viņai nevar notikt un 10 gadus viņas darbojas stabili, bet vienmēr var saliet, sasist, hvz ko citu izdarīt

tev par atslegas akjisha mainju paprasija 80ls?
parasti (rombveida) atslegaa ir iznjemts akjitis un ielikta litija bacha tiem auto, kuru izcelsme ir "intetesanta" vai ...kads mudaks ir ticis klat pie auto atslegam


Ne par aķīša maiņu, bet par vēlvienu atslēgas kopiju + piekodēšana + hvz ko viņi tur vēl dara - izkaļ no klucīša vai atsūta...

Negribu par muļķi izklausīties, bet man likās, ka tām atslēgām baterijas maiņa nav paredzēta

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Driver
20. Apr 2010, 01:15 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Paredzeta mainja nav, bet to teoretiski var darit. Vienigi tas atslegas ir vel parak jaunas, lai masveida naktos vinjam mainit to akji. Tas suuds var izvilkt 20gadus, bet cik gadus razo tada tipa atslegu?
kad e46 sapuus, tad bacha atteiks un taa jau bus mazakaa problema


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
32cm
20. Apr 2010, 01:16 #17

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2242

Braucu ar: EK

kkāds video ar divām daļam par baterijas maiņu
link
Offline
Driver
20. Apr 2010, 01:23 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Apr 2010, 01:16:01 32cm rakstīja:
kkāds video ar divām daļam par baterijas maiņu
link

taa tak vecaa tipa atslega tur ir litija bachas, kas ir jamaina

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tigers
20. Apr 2010, 09:05 #19

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

e46 atslēgā arī ir litija jonu baterija, kas, kā jau daži minēja, ir teorētiski mūžīga
Kad atslēga ir aidedzē, baterija tiek lādēta un viss ir OK.
Problēma parasti ir tā, ka otra atslēga stāv mājās uz plauktiņa un baterija sēžās. Manuālī jau stāv rakstīts, ka jāpabrauc ik pa brīdim pamainot atslēgas, bet kurš gan to ievēro.
LiIon baterijām ir tāda problēma, kad ja tā tiek izlādēta līdz noteiktam līmenim, tad to vairs nav iespējams uzlādēt un tā ir jāizmet. Tas arī droši vien notiek...
Bateriju nav paredzēts nomanīt, atslēga vaļā netaisās. Bet tas jau nenozīmē, ka to nevar izdarīt. Atgriež ar nazīti vaļā, pārlodē bateriju un aizlīmē ciet.
DIY
Offline
yups
20. Apr 2010, 09:18 #20

Kopš: 01. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 315

Braucu ar: e70 alpine white, SL BRABUS 6.1


08 Apr 2010, 00:20:56 Driver rakstīja:

07 Apr 2010, 16:36:29 FoTu rakstīja:
Lock Masters man ielomīj 120..)

A ja gadījumā, kas par kodēšanu, viss skaidri un izsmeļoši te:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=660142

ko var dirst, ja nejedz
taa tikai var piekodet centralas atslegas vadibu, ne ews chipu!
Varjau vienu atslegu piekodet visiem rajona chomiem un slegelet visus chomu auto valja/ciet, bet ko tas dod, ja nevar palaist auto


nu ar izlādētu atslēgu pielaist var un tur baterija nav vajadzīga, jo imobilaizers ir magnētveida, piekodēt centrālo atslēgu prasa 5 minutes un nav jamaksa nekadi 15ls BM auto utt.. runājot par baterijas maiņu - teoretiski atslēga nepakljaujas baterijas maiņai, bet praktiski ar skalpeli vaļā, atbilstoša koda baterija un ar superlimi ciet.... rupigak meklējot te bija jau pat foto ar izskaisdrojumiem par šo tēmu....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo