Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E39 zūd dzesēšanas šķidrums

AutorsZiņojums
Janisardiviems
03. Mar 2010, 22:50 #1

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar: E39 530d

2001 gada 530 dīzelim kārba automāts zūd dzesēšanas šķidrums servisos noplūdi nevar atrast. Jāuzlej 0,7 litri vidēji mēnesī ja nobrauc vairāk tad jāuzlej apmēram pēc divām nedēļām, vai kāds ir saskāries ar šādu problēmu un kādi risinājumi? šķidrums iekšā sarkans antifrīzs.
Offline
Schutzstaffel
03. Mar 2010, 22:52 #2

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

ja nelīst ārā pa kautkurieni tad vnk sadeg cilindros.
Offline
Lauriko
03. Mar 2010, 22:54 #3

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nebūtu tagat strogie noteikumi Powerī tad Tu dzirdētu gan kur viņš paliek!
Bet ja nopietni ir rdzēti varianti, brauc ciemā!
Offline
buncix
03. Mar 2010, 22:56 #4

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Tas,ka bišķīt zūd dzesēšanas šķidrums ir normāli. o,7l mēnesī gan laikam ir par daudz.
Offline
Janisardiviems
03. Mar 2010, 22:56 #5

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar: E39 530d

Un ja sadeg cilindros tad kas?
Offline
Schutzstaffel
03. Mar 2010, 22:58 #6

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

blīve, galva..
Offline
Krishus
03. Mar 2010, 23:00 #7

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

iisaak sakot daargi
Offline
Janisardiviems
03. Mar 2010, 23:01 #8

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar: E39 530d

Nubet ja viņš ietu eļai klāt es tak sen būtu nokāvis jo pilējis esu jau kādas 8 reizes vaitad nē?
Offline
Schutzstaffel
03. Mar 2010, 23:06 #9

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nu tu jau nezini kura vietaa vins pazud. var but taa un var taa arii nebuut. bet tas ka tosols tie cilindros uz BMW nav nekads retums. Jabrauc uz servisu un tas jāskatās.
Offline
diesel
03. Mar 2010, 23:07 #10

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

... baigi maz datu. Auto noskrējiens, cik mēnesī nobrauc,,, utt. Es mēnesī nobraucu 10 - 20000 km. uz tādu kilometrāžu vizuāli sūci sistēmā noteikt ir grūti. Bet tomēr atradām - caurums radiatorā.
Ja vasarā tādas problēmas nebija, iespējams pečka.
Moška galvas blīve un spiež ārā caur bačoku vai tā pati vaina bet noēd. Ziemā maz ticams, bet vasarā var pie nepareizas dzinēja temperatūras var sistemātiski uzvārīties un šķidrums zudīs. Varbūt tomēr nepažēlo kādu latu un aizbrauc uz servisu, šaubos vai kāds no powera ir tik spējīgs lai noteiktu problēmas cēloni tā uz izjūtām
Offline
Janisardiviems
03. Mar 2010, 23:09 #11

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar: E39 530d

Tur jau tie sūdi ka servisos tik visi izsaka kautkādus minējumus nav nekāda skaidra valoda un maksāt par to ko serviss īsti nezin negribas var jau nomainīt t;a visu motoru.
Offline
Janisardiviems
03. Mar 2010, 23:11 #12

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar: E39 530d

Mēnesī nobraucu apmēram 3000 km mašīna ir jau 3 gadus problēma parādījās pirms pusgada.
Offline
Janisardiviems
03. Mar 2010, 23:12 #13

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar: E39 530d

Citi gudrinieki saka ka jālej iekšā brīnumlīdzeklis bet negribas tā darīt.
Offline
buncix
03. Mar 2010, 23:16 #14

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Imho lētākais variants tomēr Tev ir liet klāt tos 0,7l katru mēnesi.
Offline
buncix
03. Mar 2010, 23:17 #15

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


03 Mar 2010, 23:12:22 Janisardiviems rakstīja:
Citi gudrinieki saka ka jālej iekšā brīnumlīdzeklis bet negribas tā darīt.

Neesu spečuks, bet runā, ka brīnumlīdzeklis aizdiršot pečku.
Offline
Lauriko
03. Mar 2010, 23:18 #16

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Aizmirsti brīnumlīdzekli!
Ja neatradīšu vainu neko nepaņemšu no Tevis!
Zvani, brauc ciemos!
Offline
uteo
18. Sep 2010, 19:57 #17

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 974

Braucu ar:

Nu man zūd kreitni vairāk...pieleju līmenī, pēc viena braukšanas reizes(kaut līdz veikalam) jau bačoks tukšš...eļļas šups nav balts, pa izpūtēju ārā netek, tikai pil kondensāts, kas mitrā laikā ir normāli. Nekādas peļķes zem mašīnas arī nav. Kurš burvis pateiks, kur varētu palikt tosols?
Offline
chawijs
18. Sep 2010, 19:59 #18

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: e91,audi


18 Sep 2010, 19:57:06 uteo rakstīja:
Nu man zūd kreitni vairāk...pieleju līmenī, pēc viena braukšanas reizes(kaut līdz veikalam) jau bačoks tukšš...eļļas šups nav balts, pa izpūtēju ārā netek, tikai pil kondensāts, kas mitrā laikā ir normāli. Nekādas peļķes zem mašīnas arī nav. Kurš burvis pateiks, kur varētu palikt tosols?

galvaa plaisa visdrizakais jau!! tiek iekshaa un izgaro tur vinhs vai arii plaisa taada ka pa izputeeju arraa ! autinsh nekarst?
ja jau nekur nelist araa! tad variantu te daudz nav!!

[ Šo ziņu laboja chawijs, 18 Sep 2010, 20:03:27 ]

Offline
Srakans
18. Sep 2010, 19:59 #19

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


18 Sep 2010, 19:57:06 uteo rakstīja:
Nu man zūd kreitni vairāk...pieleju līmenī, pēc viena braukšanas reizes(kaut līdz veikalam) jau bačoks tukšš...eļļas šups nav balts, pa izpūtēju ārā netek, tikai pil kondensāts, kas mitrā laikā ir normāli. Nekādas peļķes zem mašīnas arī nav. Kurš burvis pateiks, kur varētu palikt tosols?

Nu paliek vēl salonā Patausti grīdu
Offline
uteo
18. Sep 2010, 20:32 #20

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 974

Braucu ar:

Motors nekarst, tukšgaitā rūcot vairāk par pusi neuzkāp
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo