Online
Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Degvielas patēriņš
Autors | Ziņojums |
ArtisE30 | | Kopš: 18. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: e46
| Sveiki!
Lieta tāda, nopirku pagājšnedēļ savu pirmo BMW un man vajag spečuku palīdzību atrast vainīgo, kāpēc man ir degvielas patēriņš +/-14 litri uz 100 km. Normālā tehniskā stāvoklī E30 320i Touring 89. gada ar gāzi. Viss likās ļoti labi, līdz sāku braukt pa štrāsi. Nobraucu 160 km, degvielas kritums pēc dačika 30 litri, braucot ar vidējo ātrumu 100 km/h un neraustīju gāzi, negāju uz apdzīšanām ar 160 utt.
Uzmetu uz pacēlāja izčekot hadeni, ieraudzīju, ka bāka notecējusi ar benžu. Izplēsu bāku, atradu caurumus, novērsu un nākošā dienā visu piemetu atpakaļ. Bākai caurumi novērsti un rūsa iekonservēta, bet atkal... 160 km otrā virzienā un patēriņš 20 litri ar atkal mierīgu braukšanu.
Iepriekšējā vēsture tāda, pēc saimnieka teiktā, ar gāzi tika ižauts gaisa mēritājs, to itkā speciālisti esot saregulējišu un viss esot bijis čikeniekā. Trubā no gaisa mērītāja uz ieplūdes kolektoru ir caurumi, kas ir likvidēti. Pēc kāda laika uz gāzi neesot vairs gājis. Piemetu pie gāzu analizatora, ar benžu tukšgaitā CO 1,6% (pieļautais 2,5%) un nesadegusī degviela jeb HC 86, no pieļaujamā 1000, viss itkā ideāli, tā kā ar lambda zondi visam ir jābūt kārtībā. un motors pats murrā bez liekiem trokšņiem.
Tad nu jautājums ir, vai problēma ir gaisa mērītājā vai kur citur?
Šis ir ļoti sāpīgs jautājums, jo ar tādu patēriņu braukt ir murgs.
Un lūdzu nekādu kritiku par BMW ar gāzes iekārtu, jo vidēji pa štrāsi es mēnesī nobraucu vismaz 800 km, tāpēc arī vajadzēja BMW, ar kuru var daudz maz arī ekonomiski pabraukt.
Es ceru uz Jūsu atsaucību! [ Šo ziņu laboja ArtisE30, 18 Jan 2010, 17:12:03 ] | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Respekt par sakarīgu pastu no jauna jūzera palidzēt gan nevaru, tik ieteikt aizbraukt lidz sensonam, pieslēgt pie PC | Offline | | |
ArtisE30 | | Kopš: 18. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: e46
| Paldies CP17.
Aizmirsu piebilst, ka lasot iepriekšējos rakstus par mērītājiem, sapratu, ka ja tur kaut kas nav kārtībā, tad arī tam vāģim nevajadzētu iet, bet vispār jau viņš vērpjās tā neko, kaut gan precīzi nevaru teikt, braucu tikai nedēļu un pirms tam ar 2.0i BMW nebiju saskāries.[ Šo ziņu laboja ArtisE30, 18 Jan 2010, 17:22:19 ] | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
18 Jan 2010, 17:14:38 CP17 rakstīja:
Respekt par sakarīgu pastu no jauna jūzera palidzēt gan nevaru, tik ieteikt aizbraukt lidz sensonam, pieslēgt pie PC
E30 veco motroniku nav jeegas sleegt pie diagnostikas tooliem, taa ir veesture, kurai jaapieiet ar testeri un skruuvgriezi
ieteikums, sarunaa ar kaadu pamainiities MAF'iem saakumaa, ljoti iespeejams, ka uz vietas CO ir normaals, gljuki var saakties pie paveertas MAF' a klapes | Offline | | |
jvanks | | Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 4299
Braucu ar: Sporta auto
| Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja
Vēl jau ir visādi sūkumi (nedodiet man samelot) - lambda, varbūt kautkur ieplūde ir nehermetiska, viens ir skaidrs, tādam patērinam nevajadzētu būt. Nezinu, neesmu saskāries ar gāzes iekārtām, dēļ tām nevarētu būt kādas problēmas?
----------------- BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15 | Offline | | |
ArtisE30 | | Kopš: 18. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: e46
| Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja
par to es tiešām nevaru spriest, jo nezinu, kā viņam vajadzētu iet, jo neesmu braucis ar E30 320 līdz šim.
ieteikums, sarunaa ar kaadu pamainiities MAF'iem saakumaa, ljoti iespeejams, ka uz vietas CO ir normaals, gljuki var saakties pie paveertas MAF' a klapes
Itkā varētu vel sarunāt kādu, ar ko samainīties, bet tur no 1,6 vai 1,8 motora ies pretī tie mērītāji? | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
18 Jan 2010, 17:33:21 ArtisE30 rakstīja:
Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja
par to es tiešām nevaru spriest, jo nezinu, kā viņam vajadzētu iet, jo neesmu braucis ar E30 320 līdz šim.
nifiga neiet | Offline | | |
Mo | | Kopš: 25. Mar 2006
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| 1. Diferenciālis. e30 2.0 Touring oriģināli nāca ar 4,45 un 4,27 difiem, kas galīgi nav domāti ekonomiskai braukšanai. Paskaties, cik apmēram aprgriezienus rāda pie 100 km/h! Ja 3000 rpm-> būs īsais difs-> garšos zupa. Var mēģināt uzlikt 2,79 difu, atšķirība būs.
2. CO 1,6 arī priekš e30 ir par daudz. Tukšgaitā un ar atvērtu droseli Motronic neņem datus no lambda zondes un gaisa mērītāja, tikai ar pusatvērtu droseli, jeb normāli braucot-> iespējams tomēr lambda zonde un/vai gaisa mērītājs! Noņemt skaidu ar beigtu gaisa mērītāju arī var, atceries! Sencis ganjau zinās kā pārbaudīt!
Var pārbaudīt tā: Auto Repair: Oxygen Sensors - Testing and Replacing Vari atrast dokumentus, kur var nomērīt ar voltmetru sensorus, t.sk. gaisa mērītāju (AFM). Iesaku.
3. Degvielas patēriņu e30 ir grūti nomērīt, jo ar laiku sensori sāk ne visai adekvāti rādīt-> krīt pa iedaļām nevis pakāpeniski, nokrīt uz nulles, kaut gan ir vēl daudz iekšā.
4. Dzinēja temperatūrai jābūt optimālai, bultiņai jābūt pa vidu. Nebūs-> kompis lies vairāk.
5. Konstruktors. Daļas ir mainītas un nav ņemtas no tā pašas modifikācijas-> mainīti difi, dzinēji, paneļi u.c. lietas, līdz ar to reālais patēriņš nesakrīt ar panelī uzrādīto.
No pieredzes. | Offline | | |
|
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
|
18 Jan 2010, 17:22:54 jvanks rakstīja:
Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja
tautai savi varoņi jāzin - tas bija Bosnis | Offline | | |
ArtisE30 | | Kopš: 18. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: e46
| Liels paldies Mo
viss man noderēs tālākos remontdarbos | Offline | | |
zaljsh | | Kopš: 04. Apr 2008
Ziņojumi: 1272
Braucu ar: auto
| Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| neiedzilinoties tehniskos sikumos - katrai pistolei tas atsitiens var atskirties. Ja leeji taja pasha tanka, pie tas pashas pistoles, tad rezultats bus tuvs.
12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
zaljsh | | Kopš: 04. Apr 2008
Ziņojumi: 1272
Braucu ar: auto
| Tieši tā. No pirmā lējiena sāku skaitīt kilometrus. Un tieši tur pat uzpildoties otrreiz es nofiksēju kilometrus. Tā pati tankštelle, tā pati pistole!
12 Apr 2010, 00:34:43 Driver rakstīja:
neiedzilinoties tehniskos sikumos - katrai pistolei tas atsitiens var atskirties. Ja leeji taja pasha tanka, pie tas pashas pistoles, tad rezultats bus tuvs.
12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.
| Offline | | |
onkul5 | | Kopš: 08. Sep 2006
Ziņojumi: 686
Braucu ar: e70 4.8, e53 4.6is
|
12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.
mmmmm uzstaadot kruizes kontroli uz hz cik km/h, man analogais pateerinja raadiitaajs raadiija 3.x iedaljas; mazaakais, ko jebkad esmu redzeejis. bet ! baaka bija gandriiz tuksha un auto biju tikai es. | Offline | | |
Zoo | | Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| Imho "atsitiena" metode ir pati labākā motora diagnostika. Ja cipari turas tad ir ok.
Hints-sveces,svečvadi un sadalītāja vāciņš var pat 5 litrus degvielas norīt.autoram iesaku šamos sūdus nomainīt un gaisafiltru,piepumpēt riepas ,izgriest katru ratu uz domkrata vai suporti neķīlē.motortelpā zaļos no vadiem izdzenāt. Gaisa piesūcienus var atrast ar starta gāzi papūšot uz gaisafiltra korpusa un ieplūdnieka,bet to prātīgi. Un kad tā saimniecība ir kārtībā,var ķerties pie dačikiem. | Offline | | |
zaljsh | | Kopš: 04. Apr 2008
Ziņojumi: 1272
Braucu ar: auto
| A kads sakars motora diagnostikai?
12 Apr 2010, 07:33:51 Zoo rakstīja:
Imho "atsitiena" metode ir pati labākā motora diagnostika. Ja cipari turas tad ir ok.
Hints-sveces,svečvadi un sadalītāja vāciņš var pat 5 litrus degvielas norīt.autoram iesaku šamos sūdus nomainīt un gaisafiltru,piepumpēt riepas ,izgriest katru ratu uz domkrata vai suporti neķīlē.motortelpā zaļos no vadiem izdzenāt. Gaisa piesūcienus var atrast ar starta gāzi papūšot uz gaisafiltra korpusa un ieplūdnieka,bet to prātīgi. Un kad tā saimniecība ir kārtībā,var ķerties pie dačikiem.
| Offline | | |
|
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10314
Braucu ar: rokām uz stūres
|
12 Apr 2010, 00:36:17 zaljsh rakstīja:
Tieši tā. No pirmā lējiena sāku skaitīt kilometrus. Un tieši tur pat uzpildoties otrreiz es nofiksēju kilometrus. Tā pati tankštelle, tā pati pistole!
12 Apr 2010, 00:34:43 Driver rakstīja:
neiedzilinoties tehniskos sikumos - katrai pistolei tas atsitiens var atskirties. Ja leeji taja pasha tanka, pie tas pashas pistoles, tad rezultats bus tuvs.
12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.
a nav precīzāk gadījumā piepilināt līdz kakliņam ?
e39niekam diizelim meedz atsist jau ar 30 litriem baakaa
tas toč atkarīgs no pistoles + pistoles ievietošanas stāvokļa [ Šo ziņu laboja subaru, 12 Apr 2010, 10:05:21 ] | Offline | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6504
Braucu ar: trimmeri
| to gofru no gaisa plusmas meritaja lidz droselei noperc jaunu pa 10ls man bija lidziga setupa drots un tur ari bija uzspidzinats gaisa plusmas meeriitaajs un vel iepluudee salikti kkadi vaarsti, kuru diametrs ir 2reiz mazaks par parejo iepluudi visu lieko iznjeemu uzliku jaunu gofru un citu meriiitaju un pa 10ls uz liepaaju vareeja aizbraukt | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2310
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
18 Jan 2010, 17:10:58 ArtisE30 rakstīja:
Sveiki!
Lieta tāda, nopirku pagājšnedēļ savu pirmo BMW un man vajag spečuku palīdzību atrast vainīgo, kāpēc man ir degvielas patēriņš +/-14 litri uz 100 km. Normālā tehniskā stāvoklī E30 320i Touring 89. gada ar gāzi. Viss likās ļoti labi, līdz sāku braukt pa štrāsi. Nobraucu 160 km, degvielas kritums pēc dačika 30 litri, braucot ar vidējo ātrumu 100 km/h un neraustīju gāzi, negāju uz apdzīšanām ar 160 utt.
Uzmetu uz pacēlāja izčekot hadeni, ieraudzīju, ka bāka notecējusi ar benžu. Izplēsu bāku, atradu caurumus, novērsu un nākošā dienā visu piemetu atpakaļ. Bākai caurumi novērsti un rūsa iekonservēta, bet atkal... 160 km otrā virzienā un patēriņš 20 litri ar atkal mierīgu braukšanu.
Iepriekšējā vēsture tāda, pēc saimnieka teiktā, ar gāzi tika ižauts gaisa mēritājs, to itkā speciālisti esot saregulējišu un viss esot bijis čikeniekā. Trubā no gaisa mērītāja uz ieplūdes kolektoru ir caurumi, kas ir likvidēti. Pēc kāda laika uz gāzi neesot vairs gājis. Piemetu pie gāzu analizatora, ar benžu tukšgaitā CO 1,6% (pieļautais 2,5%) un nesadegusī degviela jeb HC 86, no pieļaujamā 1000, viss itkā ideāli, tā kā ar lambda zondi visam ir jābūt kārtībā. un motors pats murrā bez liekiem trokšņiem.
Tad nu jautājums ir, vai problēma ir gaisa mērītājā vai kur citur?
Šis ir ļoti sāpīgs jautājums, jo ar tādu patēriņu braukt ir murgs.
Un lūdzu nekādu kritiku par BMW ar gāzes iekārtu, jo vidēji pa štrāsi es mēnesī nobraucu vismaz 800 km, tāpēc arī vajadzēja BMW, ar kuru var daudz maz arī ekonomiski pabraukt.
Es ceru uz Jūsu atsaucību!
Ja Tev ir tas īsais reduktors, kad pie 100kmh ir pāri pa 3000rpm, tad uz normālu patēriņu vari necerēt pa štrāsi.
Ja tukšgaitā strādā vienmērīgi;
pielec bez gāzes došanas un uzreiz stabilizē apgriezienus;
strauji uzgāzējot tukšgaitā, nenoraustās un uzreiz kāpina apgriezienus;
nometot apgriezienus tukšgaitā, tie uzreiz stabilizējas,
tad visticamāk gaisa mērītājs ir OK.
Ja ir bijis izšauts, tad vajag noņemt un paskatīties vai vāks ir hermētisks, vai zaslonka brīvi staigā. Iespējams ir pārlecis par kādu robiņu tas fiksators zem plastmasas vāciņa, bet tad nevienmērīgi strādātu.
Noteikti vajag jaunu gofru no mērītāja uz motoru.
P.S. Mans tagadējais e39 528i automāts tērē mazāk nekā tas 320 ar to tizlo reduktoru. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Rezultats bus daudz precizaks, ja lies lenam, uzmanigi un lidz "luupai", bet topika autora gadijuma varu deret, ka tam auto ir uzspridzinats (tikai jamaina, neremontejas) gaisa meritajs, beigta lambda, visas iespejamas vietas piesuc gaisu un sveces, svecvadi, sadalitaja vacinjs nav mainiti pedejos 5gadus...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|