Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
ArtisE30
18. Jan 2010, 17:10 #1

Kopš: 18. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e46

Sveiki!

Lieta tāda, nopirku pagājšnedēļ savu pirmo BMW un man vajag spečuku palīdzību atrast vainīgo, kāpēc man ir degvielas patēriņš +/-14 litri uz 100 km. Normālā tehniskā stāvoklī E30 320i Touring 89. gada ar gāzi. Viss likās ļoti labi, līdz sāku braukt pa štrāsi. Nobraucu 160 km, degvielas kritums pēc dačika 30 litri, braucot ar vidējo ātrumu 100 km/h un neraustīju gāzi, negāju uz apdzīšanām ar 160 utt.
Uzmetu uz pacēlāja izčekot hadeni, ieraudzīju, ka bāka notecējusi ar benžu. Izplēsu bāku, atradu caurumus, novērsu un nākošā dienā visu piemetu atpakaļ. Bākai caurumi novērsti un rūsa iekonservēta, bet atkal... 160 km otrā virzienā un patēriņš 20 litri ar atkal mierīgu braukšanu.
Iepriekšējā vēsture tāda, pēc saimnieka teiktā, ar gāzi tika ižauts gaisa mēritājs, to itkā speciālisti esot saregulējišu un viss esot bijis čikeniekā. Trubā no gaisa mērītāja uz ieplūdes kolektoru ir caurumi, kas ir likvidēti. Pēc kāda laika uz gāzi neesot vairs gājis. Piemetu pie gāzu analizatora, ar benžu tukšgaitā CO 1,6% (pieļautais 2,5%) un nesadegusī degviela jeb HC 86, no pieļaujamā 1000, viss itkā ideāli, tā kā ar lambda zondi visam ir jābūt kārtībā. un motors pats murrā bez liekiem trokšņiem.
Tad nu jautājums ir, vai problēma ir gaisa mērītājā vai kur citur?
Šis ir ļoti sāpīgs jautājums, jo ar tādu patēriņu braukt ir murgs.
Un lūdzu nekādu kritiku par BMW ar gāzes iekārtu, jo vidēji pa štrāsi es mēnesī nobraucu vismaz 800 km, tāpēc arī vajadzēja BMW, ar kuru var daudz maz arī ekonomiski pabraukt.
Es ceru uz Jūsu atsaucību!

[ Šo ziņu laboja ArtisE30, 18 Jan 2010, 17:12:03 ]

Offline
CP17
18. Jan 2010, 17:14 #2

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Respekt par sakarīgu pastu no jauna jūzera palidzēt gan nevaru, tik ieteikt aizbraukt lidz sensonam, pieslēgt pie PC
Offline
ArtisE30
18. Jan 2010, 17:19 #3

Kopš: 18. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e46

Paldies CP17.
Aizmirsu piebilst, ka lasot iepriekšējos rakstus par mērītājiem, sapratu, ka ja tur kaut kas nav kārtībā, tad arī tam vāģim nevajadzētu iet, bet vispār jau viņš vērpjās tā neko, kaut gan precīzi nevaru teikt, braucu tikai nedēļu un pirms tam ar 2.0i BMW nebiju saskāries.

[ Šo ziņu laboja ArtisE30, 18 Jan 2010, 17:22:19 ]

Offline
plakanais
18. Jan 2010, 17:21 #4

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


18 Jan 2010, 17:14:38 CP17 rakstīja:
Respekt par sakarīgu pastu no jauna jūzera palidzēt gan nevaru, tik ieteikt aizbraukt lidz sensonam, pieslēgt pie PC


E30 veco motroniku nav jeegas sleegt pie diagnostikas tooliem, taa ir veesture, kurai jaapieiet ar testeri un skruuvgriezi

ieteikums, sarunaa ar kaadu pamainiities MAF'iem saakumaa, ljoti iespeejams, ka uz vietas CO ir normaals, gljuki var saakties pie paveertas MAF' a klapes
Offline
jvanks
18. Jan 2010, 17:22 #5

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 4299

Braucu ar: Sporta auto

Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja

Vēl jau ir visādi sūkumi (nedodiet man samelot) - lambda, varbūt kautkur ieplūde ir nehermetiska, viens ir skaidrs, tādam patērinam nevajadzētu būt. Nezinu, neesmu saskāries ar gāzes iekārtām, dēļ tām nevarētu būt kādas problēmas?

-----------------
BaTCC Nacionālā klase Opel Astra Nr.15
Offline
ArtisE30
18. Jan 2010, 17:33 #6

Kopš: 18. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e46

Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja

par to es tiešām nevaru spriest, jo nezinu, kā viņam vajadzētu iet, jo neesmu braucis ar E30 320 līdz šim.

ieteikums, sarunaa ar kaadu pamainiities MAF'iem saakumaa, ljoti iespeejams, ka uz vietas CO ir normaals, gljuki var saakties pie paveertas MAF' a klapes

Itkā varētu vel sarunāt kādu, ar ko samainīties, bet tur no 1,6 vai 1,8 motora ies pretī tie mērītāji?
Offline
CP17
18. Jan 2010, 18:01 #7

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


18 Jan 2010, 17:33:21 ArtisE30 rakstīja:
Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja

par to es tiešām nevaru spriest, jo nezinu, kā viņam vajadzētu iet, jo neesmu braucis ar E30 320 līdz šim.

nifiga neiet
Offline
Mo
18. Jan 2010, 18:47 #8

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

1. Diferenciālis. e30 2.0 Touring oriģināli nāca ar 4,45 un 4,27 difiem, kas galīgi nav domāti ekonomiskai braukšanai. Paskaties, cik apmēram aprgriezienus rāda pie 100 km/h! Ja 3000 rpm-> būs īsais difs-> garšos zupa. Var mēģināt uzlikt 2,79 difu, atšķirība būs.
2. CO 1,6 arī priekš e30 ir par daudz. Tukšgaitā un ar atvērtu droseli Motronic neņem datus no lambda zondes un gaisa mērītāja, tikai ar pusatvērtu droseli, jeb normāli braucot-> iespējams tomēr lambda zonde un/vai gaisa mērītājs! Noņemt skaidu ar beigtu gaisa mērītāju arī var, atceries! Sencis ganjau zinās kā pārbaudīt!
Var pārbaudīt tā: Auto Repair: Oxygen Sensors - Testing and Replacing Vari atrast dokumentus, kur var nomērīt ar voltmetru sensorus, t.sk. gaisa mērītāju (AFM). Iesaku.
3. Degvielas patēriņu e30 ir grūti nomērīt, jo ar laiku sensori sāk ne visai adekvāti rādīt-> krīt pa iedaļām nevis pakāpeniski, nokrīt uz nulles, kaut gan ir vēl daudz iekšā.
4. Dzinēja temperatūrai jābūt optimālai, bultiņai jābūt pa vidu. Nebūs-> kompis lies vairāk.
5. Konstruktors. Daļas ir mainītas un nav ņemtas no tā pašas modifikācijas-> mainīti difi, dzinēji, paneļi u.c. lietas, līdz ar to reālais patēriņš nesakrīt ar panelī uzrādīto.
No pieredzes.
Offline
Artis_D
18. Jan 2010, 19:13 #9

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13422

Braucu ar: BMW


18 Jan 2010, 17:22:54 jvanks rakstīja:
Ar gaisa mērītāju jaudas zudums ir, bet ne vienmēr Tu jūti, ka neiet tā, kā vajadzētu, ir te kadri, kas ar beigtu mērītaju vairakus gadus nobraukāja



tautai savi varoņi jāzin - tas bija Bosnis
Offline
ArtisE30
18. Jan 2010, 22:11 #10

Kopš: 18. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e46

Liels paldies Mo
viss man noderēs tālākos remontdarbos
Offline
zaljsh
12. Apr 2010, 00:29 #11

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.
Offline
Driver
12. Apr 2010, 00:34 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neiedzilinoties tehniskos sikumos - katrai pistolei tas atsitiens var atskirties. Ja leeji taja pasha tanka, pie tas pashas pistoles, tad rezultats bus tuvs.


12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zaljsh
12. Apr 2010, 00:36 #13

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

Tieši tā. No pirmā lējiena sāku skaitīt kilometrus. Un tieši tur pat uzpildoties otrreiz es nofiksēju kilometrus. Tā pati tankštelle, tā pati pistole!

12 Apr 2010, 00:34:43 Driver rakstīja:
neiedzilinoties tehniskos sikumos - katrai pistolei tas atsitiens var atskirties. Ja leeji taja pasha tanka, pie tas pashas pistoles, tad rezultats bus tuvs.


12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.

Offline
onkul5
12. Apr 2010, 02:58 #14

Kopš: 08. Sep 2006

Ziņojumi: 686

Braucu ar: e70 4.8, e53 4.6is


12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.


mmmmm uzstaadot kruizes kontroli uz hz cik km/h, man analogais pateerinja raadiitaajs raadiija 3.x iedaljas; mazaakais, ko jebkad esmu redzeejis. bet ! baaka bija gandriiz tuksha un auto biju tikai es.
Offline
Zoo
12. Apr 2010, 07:33 #15

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Imho "atsitiena" metode ir pati labākā motora diagnostika. Ja cipari turas tad ir ok.
Hints-sveces,svečvadi un sadalītāja vāciņš var pat 5 litrus degvielas norīt.autoram iesaku šamos sūdus nomainīt un gaisafiltru,piepumpēt riepas ,izgriest katru ratu uz domkrata vai suporti neķīlē.motortelpā zaļos no vadiem izdzenāt. Gaisa piesūcienus var atrast ar starta gāzi papūšot uz gaisafiltra korpusa un ieplūdnieka,bet to prātīgi. Un kad tā saimniecība ir kārtībā,var ķerties pie dačikiem.
Offline
zaljsh
12. Apr 2010, 09:32 #16

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1272

Braucu ar: auto

A kads sakars motora diagnostikai?

12 Apr 2010, 07:33:51 Zoo rakstīja:
Imho "atsitiena" metode ir pati labākā motora diagnostika. Ja cipari turas tad ir ok.
Hints-sveces,svečvadi un sadalītāja vāciņš var pat 5 litrus degvielas norīt.autoram iesaku šamos sūdus nomainīt un gaisafiltru,piepumpēt riepas ,izgriest katru ratu uz domkrata vai suporti neķīlē.motortelpā zaļos no vadiem izdzenāt. Gaisa piesūcienus var atrast ar starta gāzi papūšot uz gaisafiltra korpusa un ieplūdnieka,bet to prātīgi. Un kad tā saimniecība ir kārtībā,var ķerties pie dačikiem.
Offline
subaru
12. Apr 2010, 10:04 #17

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: rokām uz stūres


12 Apr 2010, 00:36:17 zaljsh rakstīja:
Tieši tā. No pirmā lējiena sāku skaitīt kilometrus. Un tieši tur pat uzpildoties otrreiz es nofiksēju kilometrus. Tā pati tankštelle, tā pati pistole!

12 Apr 2010, 00:34:43 Driver rakstīja:
neiedzilinoties tehniskos sikumos - katrai pistolei tas atsitiens var atskirties. Ja leeji taja pasha tanka, pie tas pashas pistoles, tad rezultats bus tuvs.


12 Apr 2010, 00:29:02 zaljsh rakstīja:
Sodien tika veikts neliels eksperiments. Pielēju pilnu bāku līdz pirmajam pistoles atsitienam. Tad nobraucu 143km (95% šoseja, 5% pilsēta) un tad pielēju atkal pilnu bāku, respektīvi tik cik tika iztērēts brauciena laikā, līdz pirmajam pistoles atsitienam. Finālā iegāja bākā 8.95L. Brauciens lielākoties kruīzā uz kādi 93km/h. Sanāk ka uz 100km šādā braukšanas stilā patērē 6.25L. Mašīnā 2 cilvēki. E46, 3L, manuālis. Ticiet vai nē bet fakts ir šāds.




a nav precīzāk gadījumā piepilināt līdz kakliņam ?

e39niekam diizelim meedz atsist jau ar 30 litriem baakaa
tas toč atkarīgs no pistoles + pistoles ievietošanas stāvokļa

[ Šo ziņu laboja subaru, 12 Apr 2010, 10:05:21 ]

Offline
Chainsaw
12. Apr 2010, 10:21 #18

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6504

Braucu ar: trimmeri

to gofru no gaisa plusmas meritaja lidz droselei noperc jaunu pa 10ls man bija lidziga setupa drots un tur ari bija uzspidzinats gaisa plusmas meeriitaajs un vel iepluudee salikti kkadi vaarsti, kuru diametrs ir 2reiz mazaks par parejo iepluudi visu lieko iznjeemu uzliku jaunu gofru un citu meriiitaju un pa 10ls uz liepaaju vareeja aizbraukt
Offline
Peecis
12. Apr 2010, 10:24 #19

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2310

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


18 Jan 2010, 17:10:58 ArtisE30 rakstīja:
Sveiki!

Lieta tāda, nopirku pagājšnedēļ savu pirmo BMW un man vajag spečuku palīdzību atrast vainīgo, kāpēc man ir degvielas patēriņš +/-14 litri uz 100 km. Normālā tehniskā stāvoklī E30 320i Touring 89. gada ar gāzi. Viss likās ļoti labi, līdz sāku braukt pa štrāsi. Nobraucu 160 km, degvielas kritums pēc dačika 30 litri, braucot ar vidējo ātrumu 100 km/h un neraustīju gāzi, negāju uz apdzīšanām ar 160 utt.
Uzmetu uz pacēlāja izčekot hadeni, ieraudzīju, ka bāka notecējusi ar benžu. Izplēsu bāku, atradu caurumus, novērsu un nākošā dienā visu piemetu atpakaļ. Bākai caurumi novērsti un rūsa iekonservēta, bet atkal... 160 km otrā virzienā un patēriņš 20 litri ar atkal mierīgu braukšanu.
Iepriekšējā vēsture tāda, pēc saimnieka teiktā, ar gāzi tika ižauts gaisa mēritājs, to itkā speciālisti esot saregulējišu un viss esot bijis čikeniekā. Trubā no gaisa mērītāja uz ieplūdes kolektoru ir caurumi, kas ir likvidēti. Pēc kāda laika uz gāzi neesot vairs gājis. Piemetu pie gāzu analizatora, ar benžu tukšgaitā CO 1,6% (pieļautais 2,5%) un nesadegusī degviela jeb HC 86, no pieļaujamā 1000, viss itkā ideāli, tā kā ar lambda zondi visam ir jābūt kārtībā. un motors pats murrā bez liekiem trokšņiem.
Tad nu jautājums ir, vai problēma ir gaisa mērītājā vai kur citur?
Šis ir ļoti sāpīgs jautājums, jo ar tādu patēriņu braukt ir murgs.
Un lūdzu nekādu kritiku par BMW ar gāzes iekārtu, jo vidēji pa štrāsi es mēnesī nobraucu vismaz 800 km, tāpēc arī vajadzēja BMW, ar kuru var daudz maz arī ekonomiski pabraukt.
Es ceru uz Jūsu atsaucību!

Ja Tev ir tas īsais reduktors, kad pie 100kmh ir pāri pa 3000rpm, tad uz normālu patēriņu vari necerēt pa štrāsi.
Ja tukšgaitā strādā vienmērīgi;
pielec bez gāzes došanas un uzreiz stabilizē apgriezienus;
strauji uzgāzējot tukšgaitā, nenoraustās un uzreiz kāpina apgriezienus;
nometot apgriezienus tukšgaitā, tie uzreiz stabilizējas,
tad visticamāk gaisa mērītājs ir OK.
Ja ir bijis izšauts, tad vajag noņemt un paskatīties vai vāks ir hermētisks, vai zaslonka brīvi staigā. Iespējams ir pārlecis par kādu robiņu tas fiksators zem plastmasas vāciņa, bet tad nevienmērīgi strādātu.
Noteikti vajag jaunu gofru no mērītāja uz motoru.
P.S. Mans tagadējais e39 528i automāts tērē mazāk nekā tas 320 ar to tizlo reduktoru.
Offline
Driver
12. Apr 2010, 11:04 #20

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Rezultats bus daudz precizaks, ja lies lenam, uzmanigi un lidz "luupai", bet topika autora gadijuma varu deret, ka tam auto ir uzspridzinats (tikai jamaina, neremontejas) gaisa meritajs, beigta lambda, visas iespejamas vietas piesuc gaisu un sveces, svecvadi, sadalitaja vacinjs nav mainiti pedejos 5gadus...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo