Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 268 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 3.0d iekš E28

AutorsZiņojums
Andris_323i
11. Jan 2010, 15:57 #1

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Tā kā spečukos neviens nevarēja palīdzēt...

Drauganam ir labs e28, bet nobeidzas motors, jo bij jau pēdējais laiks, tagad doma tur ielikt dīzelpower - doma ir pa e39 vai e46 3-litrīgajiem dzinējiem.

1. Vai viņi ar kaut ko atškiras - kuru labāk (e39 vai e46).

2. Vai pēc tam kaut kas mainās tur CSDD, TA, papīros u.t.t., pirms tam ir bijis benzina motors.

3. Kāds ir aptuvenās izmaksas šada veida pasākuma - to visu salikt lai tas darbojas (motori jau ir noskatīti DE), kas no šeienes ar ko tādu darbojas?
Offline
CP17
11. Jan 2010, 16:00 #2

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

nesanāks pasākums, jo cik saprotu, tad motoram atbalsti jāmaina, ko darīt ir aizliegts. ja tu tur stūķētu iekšā kkādu 2,4td, tad pasākums izmaksās ~35ls(tehniskās experīzes akts+salīdzināšana+reģistrācijas apliecības maiņa)

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
protams
11. Jan 2010, 16:01 #3

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Kādreiz par tāda motora tikai maiņu iekš e38 tika samaksāti 3000 eur kur 2500 bija pats motors ar 130kkm un 500 darbs.Šajā gadījumā domāju ka izmaksas būs vēl vairāk

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
Whazaaa
11. Jan 2010, 16:02 #4

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

rakstnieks nodarbojas ar sarežģītu dzinēju maiņu, tur visādas problēmas kaudze manuprāt.

marihuans savā e36 tagad liek 3.0d no e46, var viņam uzjautāt.

+ būs jāreģistrē petrol - diesel pārbūve.

hvz, ja tas e28 nav kā 99,9% LV e28, respektīvi šrots tad mož ir jēga.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Andris_323i
11. Jan 2010, 16:03 #5

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

SHIT - čoms galīg negrib tos vecos dīzeļus - nevar, kā motor telpu pielāgot tam 3.0d motoram?
Offline
CP17
11. Jan 2010, 16:04 #6

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


11 Jan 2010, 16:03:16 Andris_323i rakstīja:
SHIT - čoms galīg negrib tos vecos dīzeļus - nevar, kā motor telpu pielāgot tam 3.0d motoram?

pielāgot var, bet oficiāli nepiereģistrēsi, TA neiziesi, palasi MK pārbūves noteikumus.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Andris_323i
11. Jan 2010, 16:14 #7

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Motora cenas ir smiekligas, jo čoma draugu draugam ir kaut kādi tur labi gali DE šrot/tirgu - precīzi nezinu, kur motorus var dabūt pa smieklīgma cenām (vienīgais mīnus ir gaidīšan, kas var ievilkties pat gadu, bet tas tā - viņam ir otrs autiņs, tā kā nekas nav stedzīgi)

Tas e28 - nav šrots - visa virzbūve pirms 3 gadiem parmetināta un ne jau šā ta + pārkrāsota + daudz visādu reto e28 ekstru - apsildāmie benķi, visi elektro logi, pilnais kompis, likas pat bij kondisška, u.t.t., vienvārd sakot, ka toreiz viņu ieraudzīju pēc tiem visiem darbiem, ko viņam tur veica uztaisīts jauns vāģs - vienīgais - motors, kas jau toreiz - likās ka neiet, tā kā viņam vajadzētu iet.
Offline
RM1
11. Jan 2010, 16:18 #8

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ja vari pielāgot vienalga kādus BMW oem motora kronšteinus bez pārbūves, tad ar TA problēmas nebūs

Iekš e34 tadu motoru ielikt nav nekas grūts, par e28 nezinu

[ Šo ziņu laboja RM1, 11 Jan 2010, 16:18:25 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Andris_323i
11. Jan 2010, 19:07 #9

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Vēl kādi ierosinājumi - pa citiem dizeļ dzinējiem?

Tā arī neviens neatbildeja - atšķitras e46 stāvošais dīzeļmotors no e39 esošā?
Offline
crime
11. Jan 2010, 19:15 #10

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


11 Jan 2010, 19:07:47 Andris_323i rakstīja:
Vēl kādi ierosinājumi - pa citiem dizeļ dzinējiem?

Tā arī neviens neatbildeja - atšķitras e46 stāvošais dīzeļmotors no e39 esošā?


atshkjiras ar gadiem un PTZ skaitu, kura gada e46 un kura gada e39 tu gribi saliidzinaat ?
Offline
CP17
11. Jan 2010, 19:18 #11

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


11 Jan 2010, 19:07:47 Andris_323i rakstīja:
Vēl kādi ierosinājumi - pa citiem dizeļ dzinējiem?

Tā arī neviens neatbildeja - atšķitras e46 stāvošais dīzeļmotors no e39 esošā?

ar zirgiem atšķiras

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Srakans
11. Jan 2010, 19:19 #12

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


11 Jan 2010, 19:18:42 CP17 rakstīja:

11 Jan 2010, 19:07:47 Andris_323i rakstīja:
Vēl kādi ierosinājumi - pa citiem dizeļ dzinējiem?

Tā arī neviens neatbildeja - atšķitras e46 stāvošais dīzeļmotors no e39 esošā?

ar zirgiem atšķiras

Ir kas atšķiras un ir kas neatšķiras. kāpēc uz e39 nebija niknākās versijas. Domāju, ka dzelžos tāpat nekāda starpība nav
Offline
CP17
11. Jan 2010, 19:21 #13

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

dzelžos nav, kompī ir, filtros arī ir, vēl kkādos mezgles 100% ir, par to sīkāk nezinu.

[ Šo ziņu laboja CP17, 11 Jan 2010, 19:24:51 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
charbis
11. Jan 2010, 19:23 #14

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

e46 184zs un 204zs
e39 184zs un 193zs
Offline
St21
11. Jan 2010, 19:23 #15

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 22″

rekur info par M57 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
Offline
charbis
11. Jan 2010, 19:24 #16

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


11 Jan 2010, 19:21:39 CP17 rakstīja:
dzelžos nav, kompī ir

kaa reiz tur viss atshkjiras.
Offline
CP17
11. Jan 2010, 19:31 #17

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


11 Jan 2010, 19:24:47 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 19:21:39 CP17 rakstīja:
dzelžos nav, kompī ir, filtros arī ir, vēl kkādos mezgles 100% ir, par to sīkāk nezinu

kaa reiz tur viss atshkjiras.

raskadu studijā

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
charbis
11. Jan 2010, 19:43 #18

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

kaadu tur zazkladu. 184zs un piem 193zs motoriem atshkjiras sprauslas, iepluude utt.
Offline
Srakans
11. Jan 2010, 19:45 #19

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


11 Jan 2010, 19:43:15 charbis rakstīja:
kaadu tur zazkladu. 184zs un piem 193zs motoriem atshkjiras sprauslas, iepluude utt.

Bet, lai ieliktu E28 lielas starpības nav
Offline
Andris_323i
11. Jan 2010, 19:48 #20

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Nuja kaut ko tādu dara tad jaliek MAX jaudīgāks - cik saprotu, jo jaunāks models, jo lielāka jauda + jaudīgakas ir iekš e46 (no jaunajiem).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo