Online
Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kādi devēji nosaka, ka mašīna atrodas pagreizienā?
Autors | Ziņojums |
za | | Kopš: 26. Oct 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Man jau kādu laiku ir problēma, ka nepārslēdzās normāli automātiskā kārba.
Visādi kaktu servisi jau bija gatavi nomainīt kārbu un uz to gandrīz uzķēros.
Tomēr aizbraucot uz Latbemu un tur testējot parādīja kļūdu- kompis domā ka mašīna atrodas līkumā. Tāpēc normāli pārslēdz ātrumus tikai līkumā. Tur ieteica saregulēt savirzi un skatīties tālāk.
Tomēr gribas pašam saprast-
kādi devēji šādu stāvokli padod uz kompi?
ABS? Viens draugs ieteica- varbūt ir kā smagajiem, kur ir devējs, kas skatās vai mašīna nav sašķiebusies? | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| abs deveeji un ir kaut kaads uz žiroskopa principa viens deveejs - tas prieksh ASC vai DSC sisteemas.
Un ir veel stuures staavoklja deveejs.
iespeejams, ka stuures staavoklja deveejs nav nokalibreets vai kaa taa | Offline | | |
Knoll | | Kopš: 03. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 175
Braucu ar:
| Nu par cik atbildeja varu tik pateikt k labak tadaa zinja ir manuala karba sledzies kad gribi
[ Šo ziņu laboja Knoll, 23 Nov 2009, 09:27:25 ] | Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| zinu,ka volvo s80 janajiem ir stuures vidusstavokļa devejs un kad jefiņi maina stuures,jeb ko remonte,tad sacakare stevokli pareizo.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
23 Nov 2009, 09:26:44 Knoll rakstīja:
Nu par cik atbildeja varu tik pateikt k labak tadaa zinja ir manuala karba sledzies kad gribi
Balvu studijaa ! Gada padoms ! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Defekts izklausas divains, butu interesanti papetit tuvak.
Bet svesham uzstaditam diagnozem es neticu.
Tadi deveji auto ir, bet teoretiski vinjiem nevajadzetu ietekmet karbas parslegsanos.
Kadas un kuras sistemas bija kludas?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
23 Nov 2009, 09:02:59 za rakstīja:
Man jau kādu laiku ir problēma, ka nepārslēdzās normāli automātiskā kārba.
Visādi kaktu servisi jau bija gatavi nomainīt kārbu un uz to gandrīz uzķēros.
Tomēr aizbraucot uz Latbemu un tur testējot parādīja kļūdu- kompis domā ka mašīna atrodas līkumā. Tāpēc normāli pārslēdz ātrumus tikai līkumā. Tur ieteica saregulēt savirzi un skatīties tālāk.
Tomēr gribas pašam saprast-
kādi devēji šādu stāvokli padod uz kompi?
ABS? Viens draugs ieteica- varbūt ir kā smagajiem, kur ir devējs, kas skatās vai mašīna nav sašķiebusies?
Pirmkārt ko nozīmē normāli nepārslēdzās?
Slēdzas ar sitieniem, izslīd ātrumi, ilgi velk robus?
Iespējams ka nekorekti strādā kāds no ABS devējiem. Īpaša vērība jāpievērš pakaļējajam labajam. | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| interesanti butu dzirdet kas tas pa super agregatu ir, jo agrak nekad neko tadu nebiju dzirdejis. [ Šo ziņu laboja SpOrcMeN, 23 Nov 2009, 09:58:13 ]
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ganjau mosh karba ellas par maz un braucot likuma, centrbeedzes speku ietekme ella satek karbai taja sturi, kur atrodas ellas uztverejs...
Neredzu normalu problemas aprakstu, jo slikti sledzas ir plash un stiepjams jedziens
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
lietus | | Kopš: 21. Nov 2004
Ziņojumi: 2054
Braucu ar:
|
23 Nov 2009, 09:05:53 subaru rakstīja:
abs deveeji un ir kaut kaads uz žiroskopa principa viens deveejs - tas prieksh ASC vai DSC sisteemas.
Un ir veel stuures staavoklja deveejs.
iespeejams, ka stuures staavoklja deveejs nav nokalibreets vai kaa taa
kaads ABS deveejam sakars ar zhiroskopisko efektu, powerball neesi paargriezies? | Offline | | |
lietus | | Kopš: 21. Nov 2004
Ziņojumi: 2054
Braucu ar:
|
23 Nov 2009, 10:41:50 user rakstīja:
23 Nov 2009, 10:29:12 lietus rakstīja:
23 Nov 2009, 09:05:53 subaru rakstīja:
abs deveeji un ir kaut kaads uz žiroskopa principa viens deveejs - tas prieksh ASC vai DSC sisteemas.
Un ir veel stuures staavoklja deveejs.
iespeejams, ka stuures staavoklja deveejs nav nokalibreets vai kaa taa
kaads ABS deveejam sakars ar zhiroskopisko efektu, powerball neesi paargriezies?
pārlasi vēlreiz ko subaru rakstīja.. "tas priekš ASC vai DSC" kur abs redzi?
p.s. - vispār zini kas ir žiroskops?
aa, ok
p.s.
man RTU Fizikā un Automobīļu elektriskajaas un elektroniskajās ierīcēs bija 9 | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Rodas jautajums, kapec tad auto netika remontets rusbemaa, ja tur pateica, ka tikai deveji beigti, ja pirmstam visi nekompetentie meistari teica, ka karbai beigas?
Topika autors izklausas pec karteja gruuta klienta, kas pats neko nejedz, bet citiem netic un tapec uzdod stulbus jautajumus.
atbildot uz jautajumu ir auto paatrinajuma deveji, stures lenjka devejs un ari pec ritenju devejiem bloks spej rekinat kautko.
Reali var cakareties jebkurs un pats ar skruvgriezi un mucinjatslegu neko neizdarisi, jo piemeram stures lenjka devejs ir jakalibree uz kompja
vispar patik cilveki, kas bezjedzigi apbrauka 5 vietas pa leeto, lai beigas aizbrauktu uz turieni, kur bija jau jadodas pasha sakuma
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
za | | Kopš: 26. Oct 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Ar normāli nepārslēdzas domāju, ka pārslēdzās līdz 5 ātrumam normāli, bet nesaslēdz hidrotransformātoru. Līdz ar to turas augsti apgriezieni un patēriņš.
Eļas līmenis ir kārtībā, tas bija pirmais ko pārbaudīju, eļa mainīta arī pus gadu atpakaļ.
Un ir tā, ka braucot 5. ātrumā virs 90km/h pagriežot stūri pa kreisi to hidrotransformātoru saslēdz un apgriezieni nokrītas. Servisā paskaidroja, tas tāpēc, ka kompis domā ka mašīna tad brauc taisni.
Vienkārši tuvojas ziema un ziemā nav prātīgi griezt stūri tikai, lai pārslēgtos | Offline | | |
za | | Kopš: 26. Oct 2009
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
23 Nov 2009, 10:53:17 Driver rakstīja:
Rodas jautajums, kapec tad auto netika remontets rusbemaa, ja tur pateica, ka tikai deveji beigti, ja pirmstam visi nekompetentie meistari teica, ka karbai beigas?
Topika autors izklausas pec karteja gruuta klienta, kas pats neko nejedz, bet citiem netic un tapec uzdod stulbus jautajumus.
atbildot uz jautajumu ir auto paatrinajuma deveji, stures lenjka devejs un ari pec ritenju devejiem bloks spej rekinat kautko.
Reali var cakareties jebkurs un pats ar skruvgriezi un mucinjatslegu neko neizdarisi, jo piemeram stures lenjka devejs ir jakalibree uz kompja
vispar patik cilveki, kas bezjedzigi apbrauka 5 vietas pa leeto, lai beigas aizbrauktu uz turieni, kur bija jau jadodas pasha sakuma
Ja es visiem ticētu, tad sen jau būtu nomainījis kārbu, jo Jelgavā divos servisos teica, ka vaina ir kārbā. Un nemaz pa lēto tur nesanāk- katru reizi pa 15ls par pieslēgšanu pie kompja, abas reizies pateica, ka kļūdu nav, līdz ar to tā ir mehāniska vaina.
Latbemā notestēja par 5ls.
Un nemaz tik problemātisks neesmu- vnk tik daudz ir dzirdēts, ka servisos nomaina pus mašīnu , bet vaina ir pa visam citur. Tāpēc pirms taisīšanas gribās arī pašam saprast, kas par kam- un ja jāmaina tad jāmaina
Un latbemā neteica, ka devēji vainīgi- teica noregulē savirzi un tad jāskatās. Bet man it kā riepas neēd [ Šo ziņu laboja za, 23 Nov 2009, 11:09:28 ] | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| kā tad šeit netā tev nodiagnosticēs tavu drotu un pateiks ,kas par vainu
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Nu tad brauc pie manis, skatisimies kur ir kadas kludas, kadi ir faktiskie lielumi braucot gan karbas, gan asc bloka.
Tad ari braucot varesi pagrozit sturi un vares uz kompja paluret kas tieshi tad izmainas.
Domaju, ka prasit kadas un kur bija kludas bus bezjedzigi, jo laikam neviens tev neko nav pateicis...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Kad daudziem daleks, ka piespraust kompi un pateikt "kludu nav!", taa nav diagnostika. Protams var izlasit un pateikt, ka lambda beigta, ja ta raksta, bet ne vienmer ir pie vainas, tas ko raksta. Reizem process var aiznjemt vairakas stundas braucot un petot parametrus uz kompja un gaidot gljuku vai ja caur pc nav iespejams redzet to, ko gribas, tad ir vel citi panjemieni un instrumenti.
Veiksmigs un kvalitativs remonts ir tad, kad ir precizi noteikta vaina. Un preciza diagnostika/ defektacija ir pareizas sakums uz veiksmigu remontu.
Var jau ari noziidoties un delj degoshas ellas lampas uztaisit pa leto, bet kapitalku, nevis samaksat kadam biki vairak, lai parbauda un samaina deveju par 3ls
tapat kaa man ir zinams piemers, kad atvelk auto, izjauc motoru, uztaisa kapitalku, atdod auto klientam, bet nakama diena suto atkal atvilkts strikji ar to pashu defektu
...jo ka izradijas problema bija ellas suuknii.
Par elektropasakam jums nestastishu, jo lielaka dalja tapat lidz galam nesapratis, bet tur visadi brinumi ir redzeti
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Kas tas par auto, pirmkārt. Un otrkārt, tas devējs "žiroskopiskais" parasti ir domāts lai noteiktu vai mašīna brauc kalnā vai no kalna, bet to vai ir pagrieziens var izrēķināt ar ABS datčiku palīdzību. Iespējams ka pat ievērojamu atšķirību riepu nodilumā jau var noteikt un nepareizi secināt, ka auto atrodas līkumā..
Bet kas tas par auto vajag zināt tad var domāt kautko tālāk. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| fail!
Tas devejs, citiem auto pat divi (gan garenvirziena, gan skersvirziena) mera auto paatrimajumu, atri likuma ejo vai metot plakaniski iekshaa uz vinju iedarbojas centrbeedzes speki.
Ir pat auto, kas analizejot signalus un redzot agresivu mauksanu, sak vert ciet jumtam luuku.
Tikai ar abs signaliem pietiek prieksh asc, dsc strada pavisam savadak
23 Nov 2009, 11:59:38 bmwaddict rakstīja:
Kas tas par auto, pirmkārt. Un otrkārt, tas devējs "žiroskopiskais" parasti ir domāts lai noteiktu vai mašīna brauc kalnā vai no kalna, bet to vai ir pagrieziens var izrēķināt ar ABS datčiku palīdzību. Iespējams ka pat ievērojamu atšķirību riepu nodilumā jau var noteikt un nepareizi secināt, ka auto atrodas līkumā..
Bet kas tas par auto vajag zināt tad var domāt kautko tālāk.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Tam pašam e39 99. gada piemēram mainot stūres šarnīru un regulējot savirzi arī ir jāliek pie kompja, lai nokalibrētu to stūres taisna stāvokļa devēju? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|