Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Kādi devēji nosaka, ka mašīna atrodas pagreizienā?

AutorsZiņojums
za
23. Nov 2009, 09:02 #1

Kopš: 26. Oct 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Man jau kādu laiku ir problēma, ka nepārslēdzās normāli automātiskā kārba.
Visādi kaktu servisi jau bija gatavi nomainīt kārbu un uz to gandrīz uzķēros.
Tomēr aizbraucot uz Latbemu un tur testējot parādīja kļūdu- kompis domā ka mašīna atrodas līkumā. Tāpēc normāli pārslēdz ātrumus tikai līkumā. Tur ieteica saregulēt savirzi un skatīties tālāk.
Tomēr gribas pašam saprast-
kādi devēji šādu stāvokli padod uz kompi?
ABS? Viens draugs ieteica- varbūt ir kā smagajiem, kur ir devējs, kas skatās vai mašīna nav sašķiebusies?
Offline
subaru
23. Nov 2009, 09:05 #2

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

abs deveeji un ir kaut kaads uz žiroskopa principa viens deveejs - tas prieksh ASC vai DSC sisteemas.
Un ir veel stuures staavoklja deveejs.

iespeejams, ka stuures staavoklja deveejs nav nokalibreets vai kaa taa
Offline
Knoll
23. Nov 2009, 09:26 #3

Kopš: 03. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar:

Nu par cik atbildeja varu tik pateikt k labak tadaa zinja ir manuala karba sledzies kad gribi

[ Šo ziņu laboja Knoll, 23 Nov 2009, 09:27:25 ]

Offline
Siipols
23. Nov 2009, 09:33 #4

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

zinu,ka volvo s80 janajiem ir stuures vidusstavokļa devejs un kad jefiņi maina stuures,jeb ko remonte,tad sacakare stevokli pareizo.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Deivid
23. Nov 2009, 09:44 #5

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


23 Nov 2009, 09:26:44 Knoll rakstīja:
Nu par cik atbildeja varu tik pateikt k labak tadaa zinja ir manuala karba sledzies kad gribi



Balvu studijaa ! Gada padoms !
Offline
Driver
23. Nov 2009, 09:46 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Defekts izklausas divains, butu interesanti papetit tuvak.
Bet svesham uzstaditam diagnozem es neticu.
Tadi deveji auto ir, bet teoretiski vinjiem nevajadzetu ietekmet karbas parslegsanos.
Kadas un kuras sistemas bija kludas?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-INC-
23. Nov 2009, 09:53 #7

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


23 Nov 2009, 09:02:59 za rakstīja:
Man jau kādu laiku ir problēma, ka nepārslēdzās normāli automātiskā kārba.
Visādi kaktu servisi jau bija gatavi nomainīt kārbu un uz to gandrīz uzķēros.
Tomēr aizbraucot uz Latbemu un tur testējot parādīja kļūdu- kompis domā ka mašīna atrodas līkumā. Tāpēc normāli pārslēdz ātrumus tikai līkumā. Tur ieteica saregulēt savirzi un skatīties tālāk.
Tomēr gribas pašam saprast-
kādi devēji šādu stāvokli padod uz kompi?
ABS? Viens draugs ieteica- varbūt ir kā smagajiem, kur ir devējs, kas skatās vai mašīna nav sašķiebusies?



Pirmkārt ko nozīmē normāli nepārslēdzās?

Slēdzas ar sitieniem, izslīd ātrumi, ilgi velk robus?


Iespējams ka nekorekti strādā kāds no ABS devējiem. Īpaša vērība jāpievērš pakaļējajam labajam.
Offline
SpOrcMeN
23. Nov 2009, 09:57 #8

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

interesanti butu dzirdet kas tas pa super agregatu ir, jo agrak nekad neko tadu nebiju dzirdejis.

[ Šo ziņu laboja SpOrcMeN, 23 Nov 2009, 09:58:13 ]



-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Driver
23. Nov 2009, 09:59 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ganjau mosh karba ellas par maz un braucot likuma, centrbeedzes speku ietekme ella satek karbai taja sturi, kur atrodas ellas uztverejs...
Neredzu normalu problemas aprakstu, jo slikti sledzas ir plash un stiepjams jedziens

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lietus
23. Nov 2009, 10:29 #10

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


23 Nov 2009, 09:05:53 subaru rakstīja:
abs deveeji un ir kaut kaads uz žiroskopa principa viens deveejs - tas prieksh ASC vai DSC sisteemas.
Un ir veel stuures staavoklja deveejs.

iespeejams, ka stuures staavoklja deveejs nav nokalibreets vai kaa taa

kaads ABS deveejam sakars ar zhiroskopisko efektu, powerball neesi paargriezies?
Offline
lietus
23. Nov 2009, 10:49 #11

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


23 Nov 2009, 10:41:50 user rakstīja:

23 Nov 2009, 10:29:12 lietus rakstīja:

23 Nov 2009, 09:05:53 subaru rakstīja:
abs deveeji un ir kaut kaads uz žiroskopa principa viens deveejs - tas prieksh ASC vai DSC sisteemas.
Un ir veel stuures staavoklja deveejs.

iespeejams, ka stuures staavoklja deveejs nav nokalibreets vai kaa taa

kaads ABS deveejam sakars ar zhiroskopisko efektu, powerball neesi paargriezies?


pārlasi vēlreiz ko subaru rakstīja.. "tas priekš ASC vai DSC" kur abs redzi?
p.s. - vispār zini kas ir žiroskops?


aa, ok

p.s.
man RTU Fizikā un Automobīļu elektriskajaas un elektroniskajās ierīcēs bija 9
Offline
Driver
23. Nov 2009, 10:53 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Rodas jautajums, kapec tad auto netika remontets rusbemaa, ja tur pateica, ka tikai deveji beigti, ja pirmstam visi nekompetentie meistari teica, ka karbai beigas?

Topika autors izklausas pec karteja gruuta klienta, kas pats neko nejedz, bet citiem netic un tapec uzdod stulbus jautajumus.

atbildot uz jautajumu ir auto paatrinajuma deveji, stures lenjka devejs un ari pec ritenju devejiem bloks spej rekinat kautko.

Reali var cakareties jebkurs un pats ar skruvgriezi un mucinjatslegu neko neizdarisi, jo piemeram stures lenjka devejs ir jakalibree uz kompja

vispar patik cilveki, kas bezjedzigi apbrauka 5 vietas pa leeto, lai beigas aizbrauktu uz turieni, kur bija jau jadodas pasha sakuma


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
za
23. Nov 2009, 10:53 #13

Kopš: 26. Oct 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Ar normāli nepārslēdzas domāju, ka pārslēdzās līdz 5 ātrumam normāli, bet nesaslēdz hidrotransformātoru. Līdz ar to turas augsti apgriezieni un patēriņš.
Eļas līmenis ir kārtībā, tas bija pirmais ko pārbaudīju, eļa mainīta arī pus gadu atpakaļ.
Un ir tā, ka braucot 5. ātrumā virs 90km/h pagriežot stūri pa kreisi to hidrotransformātoru saslēdz un apgriezieni nokrītas. Servisā paskaidroja, tas tāpēc, ka kompis domā ka mašīna tad brauc taisni.
Vienkārši tuvojas ziema un ziemā nav prātīgi griezt stūri tikai, lai pārslēgtos
Offline
za
23. Nov 2009, 11:00 #14

Kopš: 26. Oct 2009

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


23 Nov 2009, 10:53:17 Driver rakstīja:
Rodas jautajums, kapec tad auto netika remontets rusbemaa, ja tur pateica, ka tikai deveji beigti, ja pirmstam visi nekompetentie meistari teica, ka karbai beigas?

Topika autors izklausas pec karteja gruuta klienta, kas pats neko nejedz, bet citiem netic un tapec uzdod stulbus jautajumus.

atbildot uz jautajumu ir auto paatrinajuma deveji, stures lenjka devejs un ari pec ritenju devejiem bloks spej rekinat kautko.

Reali var cakareties jebkurs un pats ar skruvgriezi un mucinjatslegu neko neizdarisi, jo piemeram stures lenjka devejs ir jakalibree uz kompja

vispar patik cilveki, kas bezjedzigi apbrauka 5 vietas pa leeto, lai beigas aizbrauktu uz turieni, kur bija jau jadodas pasha sakuma


Ja es visiem ticētu, tad sen jau būtu nomainījis kārbu, jo Jelgavā divos servisos teica, ka vaina ir kārbā. Un nemaz pa lēto tur nesanāk- katru reizi pa 15ls par pieslēgšanu pie kompja, abas reizies pateica, ka kļūdu nav, līdz ar to tā ir mehāniska vaina.
Latbemā notestēja par 5ls.
Un nemaz tik problemātisks neesmu- vnk tik daudz ir dzirdēts, ka servisos nomaina pus mašīnu , bet vaina ir pa visam citur. Tāpēc pirms taisīšanas gribās arī pašam saprast, kas par kam- un ja jāmaina tad jāmaina
Un latbemā neteica, ka devēji vainīgi- teica noregulē savirzi un tad jāskatās. Bet man it kā riepas neēd

[ Šo ziņu laboja za, 23 Nov 2009, 11:09:28 ]

Offline
SEMIGALL
23. Nov 2009, 11:15 #15

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

kā tad šeit netā tev nodiagnosticēs tavu drotu un pateiks ,kas par vainu

Offline
Driver
23. Nov 2009, 11:23 #16

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu tad brauc pie manis, skatisimies kur ir kadas kludas, kadi ir faktiskie lielumi braucot gan karbas, gan asc bloka.
Tad ari braucot varesi pagrozit sturi un vares uz kompja paluret kas tieshi tad izmainas.
Domaju, ka prasit kadas un kur bija kludas bus bezjedzigi, jo laikam neviens tev neko nav pateicis...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
23. Nov 2009, 11:48 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kad daudziem daleks, ka piespraust kompi un pateikt "kludu nav!", taa nav diagnostika. Protams var izlasit un pateikt, ka lambda beigta, ja ta raksta, bet ne vienmer ir pie vainas, tas ko raksta. Reizem process var aiznjemt vairakas stundas braucot un petot parametrus uz kompja un gaidot gljuku vai ja caur pc nav iespejams redzet to, ko gribas, tad ir vel citi panjemieni un instrumenti.

Veiksmigs un kvalitativs remonts ir tad, kad ir precizi noteikta vaina. Un preciza diagnostika/ defektacija ir pareizas sakums uz veiksmigu remontu.

Var jau ari noziidoties un delj degoshas ellas lampas uztaisit pa leto, bet kapitalku, nevis samaksat kadam biki vairak, lai parbauda un samaina deveju par 3ls

tapat kaa man ir zinams piemers, kad atvelk auto, izjauc motoru, uztaisa kapitalku, atdod auto klientam, bet nakama diena suto atkal atvilkts strikji ar to pashu defektu
...jo ka izradijas problema bija ellas suuknii.

Par elektropasakam jums nestastishu, jo lielaka dalja tapat lidz galam nesapratis, bet tur visadi brinumi ir redzeti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
23. Nov 2009, 11:59 #18

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Kas tas par auto, pirmkārt. Un otrkārt, tas devējs "žiroskopiskais" parasti ir domāts lai noteiktu vai mašīna brauc kalnā vai no kalna, bet to vai ir pagrieziens var izrēķināt ar ABS datčiku palīdzību. Iespējams ka pat ievērojamu atšķirību riepu nodilumā jau var noteikt un nepareizi secināt, ka auto atrodas līkumā..
Bet kas tas par auto vajag zināt tad var domāt kautko tālāk.
Offline
Driver
23. Nov 2009, 12:32 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

fail!
Tas devejs, citiem auto pat divi (gan garenvirziena, gan skersvirziena) mera auto paatrimajumu, atri likuma ejo vai metot plakaniski iekshaa uz vinju iedarbojas centrbeedzes speki.
Ir pat auto, kas analizejot signalus un redzot agresivu mauksanu, sak vert ciet jumtam luuku.
Tikai ar abs signaliem pietiek prieksh asc, dsc strada pavisam savadak

23 Nov 2009, 11:59:38 bmwaddict rakstīja:
Kas tas par auto, pirmkārt. Un otrkārt, tas devējs "žiroskopiskais" parasti ir domāts lai noteiktu vai mašīna brauc kalnā vai no kalna, bet to vai ir pagrieziens var izrēķināt ar ABS datčiku palīdzību. Iespējams ka pat ievērojamu atšķirību riepu nodilumā jau var noteikt un nepareizi secināt, ka auto atrodas līkumā..
Bet kas tas par auto vajag zināt tad var domāt kautko tālāk.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Peecis
23. Nov 2009, 13:54 #20

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Tam pašam e39 99. gada piemēram mainot stūres šarnīru un regulējot savirzi arī ir jāliek pie kompja, lai nokalibrētu to stūres taisna stāvokļa devēju?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo