Online

Pašreiz BMWPower skatās 260 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: No parastās pečkas uz klimatkontroli

AutorsZiņojums
proTEST
08. Nov 2009, 14:36 #1

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

Interesē tāda lieta, ka no parastās pečkas ar kondišku pāriet uz klimatkontroli. Ir vajadzīgs tikai iegādāties klimatkontroles vadības bloku un nomainīt vai arī vēl kaut kas ir jāizdara ? Šajā jautājumā es esmu pilnība nulle
Offline
LA
08. Nov 2009, 14:41 #2

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Kādam auto ?
Cik zinu tur ir diezgan daudz atšķirības. Viegli/lēti tas nebūs , imho.
Offline
proTEST
08. Nov 2009, 15:26 #3

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


08 Nov 2009, 14:41:13 Lauris rakstīja:
Kādam auto ?
Cik zinu tur ir diezgan daudz atšķirības. Viegli/lēti tas nebūs , imho.

Jā, aizmirsu piebilst. 2001. gada BMW E-46 sedanam.
Offline
proTEST
08. Nov 2009, 19:46 #4

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

Darbs jau nepajokam un cena arī beigās sananāca 1200euro. Tad jau lētāk savējo pārdot un nopirkt citu ar vairāk extrām
Offline
runiigais
09. Dec 2009, 23:07 #5

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

mani arī interesē šis jautājums tikai iekš e36
stāv manuālā kondiška bet kārojas automātiskā klima.
tātad kādas detaļas man der no vecās kondiškas un kādas jāņem no donora? cik saprotu jāmaina pati pečka, vadības bloks, kompis... veel kas?
būtu pateicīgs ja kāds kas ir ar šādu lietu ņēmies padalītos arī ar info vai kādu manuāli kā to izdarīt.
Offline
Driver
10. Dec 2009, 00:45 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Patiesiba vel nejedzigaku ekstru es nezinu.
Vismaz man kondicionieris un klimatkontrole ir nevajadzigas lietas, tapat vienmer temp klokjis stav uz max siltumu (ari vasara)

bet uztaisit var visu, laigan ja autinjam nav pat kondiskas un gribas klimatu, tad bus ko nonjemties. Bezmaz vieglak bus samainit motoru uz citu, neka ielikt kondisku.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
10. Dec 2009, 00:50 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Laigan pilnigs sex ar auto butu uz E34/e36, bet uz e46 varbut butu Vienkarshak, jo tapat visu iespejams vada elektronika, nevis troses - bet galvot neko nevaru, jo neesmu vel remontejis e46 bomaru versijas pecku.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GirtzB
10. Dec 2009, 08:53 #8

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Nus ja ir tikai pečka un gribas klimu, tad viss ir pa dārgo jo vajag ne tikai elektronisko vadību un temperatūras devējus bet arī kompresoru un visu "freona" sistēmu motortelpā, ja ir manuāla kondiška tad ir reizes 5-cas vienkāršāk, bet arī nav tā vērts...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
runiigais
10. Dec 2009, 10:27 #9

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70


10 Dec 2009, 00:28:56 CP17 rakstīja:

09 Dec 2009, 23:49:01 runiigais rakstīja:

09 Dec 2009, 23:44:08 CP17 rakstīja:
[IMG][/IMG]


neprasīja tavu viedokli, bet prasiju kur atrast info kā to izdarīt

Tas labi ka neprasīji manu viedokli, lai gan bildē ir redzams mans viedoklis, jo esmu to darījis un otreiz to nedarītu. Kur atrast infu kā to izdarīt? -> enciklopēdijās puisīt , būtu mazliet pieklājīgāks, pakonsultētu, bet tā cīnies puis

nav jau tā ka neka pats nerubītu ir savākta kondiškas un klimas elektrības shēmas, wnk cerēju ka kādam ir kāds manuālis vai kas padarītu salikšanu vienkāršāku. turklāt 50ls par klimu +freona uzpildēšana vēl kaadi 25ls nav tas cipars kas baigos robus cirstu kabatā,turklāt tāpat esošajai pečkai ezis beigts un tā nomaiņa pret jaunu tāpat maksā vismaz trešdaļu no šī projekta.
vēl par to mazliet pieklājīgāks- neuzskatu ka k-ko rupju vai nepieklājīgu būtu pateicis, ņemot vērā tavu atbildi. un vispār kas tā par modi liet ūdeni nevis runāt konkrēti .dārgi vai lēti tas lai paliek manā ziņā, jautājums bija par to kur gūt info par to kā to izdarīt, tad lūdzu arī par to te runājam.
sorry kam aizskāru pašcieņu un pārējiem par offtopic
Offline
Driver
10. Dec 2009, 12:15 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu nebus nekas pa leeto, ja gribi kartigi, tad daudzas daljas bus jaliek jaunas. Vai gribas pildit reizi menesi un meklet kura vieta atkal izpusts ara viss freons.
Un kas tev jauks ara salonu un to visu mainis? Nu nebus tik vienkarshi ka samainit sedeklus un neviens tev to nedaris par 15ls.
Bet ja tev rokas neaug no dirsas un visu gribi un vari (ir kur) darit pats, tad nesaprotu topika jeegu. Tad butu sen njemis rokas ekruvgriezi un gajis skruvet.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
runiigais
10. Dec 2009, 12:42 #11

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

vecā sistēma nekur freonu nelaiž, tā ka ar to problēmu nevarētu būt, jautājums ir tieši kuras detaļas man jāņem no donora un kā elektrību pārvienot. izjaukt veco jau nav māksla, jautrība sāksies kad liks jauno un detaļas sāks trūkt. ja man tas donors mētātos blakus es nejautātu bet vnk 1;1 pārliktu, bet lieta tāda ka man cilvēks atvedīs jau izjauktā veidā klimu, tāpēc vēlos zināt ko man no viņas vēl klāt jau iepriekšminētajām jānem.
lai nav tā kā te dažam labam bija ar pilno borta kompi- atved kompi, bet izrādās ka vajag check-control moduli un vēl vienu štekeri lai vispār sāktu domāt par ielikšanu.
Offline
Driver
10. Dec 2009, 12:58 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vislabakais variants ir braukt un skruvet pasham nost, tad neko neaizmirsis noskruvet un nenolauzis nost njemot.
Bet turpinot par OBC, es to vienu nesaprotu. Visi kam ir likti vai upgreidoti OBC, loti labi iztika bez check modulja. ja modulis bija ieksh auto, tad vinju pievienoja, ja nebija iztika bez. Daudzi piekritis tie modulji medz loti biezi gluchit, viss deg, bet kluda ir, kaa ari ieliekot xenonu tapat loti biezi ir low beam fail un nakas partaisit ccm, lai tuvo gaismu neceko

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
runiigais
10. Dec 2009, 13:06 #13

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

nu lieta tāda ka uz daugavpili braukt jaukt ārā pašam projektu sadārdzina veel vismaz par latiem 25+ viena izčakarēta diena

ja tev ir bijis kompis bez check funkcijas tad bez check-control moduļa neiztikt lai raadiitu masiinas defektus. protams ja tie neinteresee tad var iztikt bez vinja(pats gan vienmēr esmu visiem licis vinju vai ir jau bijis)

[ Šo ziņu laboja runiigais, 10 Dec 2009, 13:18:20 ]

Offline
mozais
13. Dec 2009, 18:08 #14

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


10 Dec 2009, 01:37:13 JIHAD rakstīja:
es visu gadu turu 18 grādi. Siltāk ir kaitīgi veselībai.
lieta tada, ka naw silta gaisa salona e36 - motoram temp. 90 gradi limenis ir, bet pus aukstu gaisu...?
Offline
runiigais
28. Dec 2009, 18:11 #15

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

tagad droši varu teikt ka ar elektrībām variantā kondicionieris->klima nav nekādu problēmu->pārspraud 2 štekerus un viss strādā, vēl tikai freons jāuzpilda. lielākais čakars-pečkas maiņa jau aiz muguras
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo