Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dalītāju ar spoli nost un impulsu devējus virsū
Autors | Ziņojums |
Japanboy | | Kopš: 25. Oct 2009
No: Valdemārpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Ragaino
| Sveiki domu biedri. Palīdziet man, lūdzu, kur varētu griezties pēc palīdzības, jo man dalītāja čakars ir apnicis un pie 8-9 tkst apgr. min sāk krist uz nerviem ar savu neizturību.
ir 2.3 l bmw dzinējs ar 4 cilindriem ar 48MM WEBER karbūžiem.
Ir kādi varianti. Paldies | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| Ir tas variants par trīslitrīgu/četrlitrīgu motoru un miers mājās.
ar 9K apgriezieniem strādā mežā, gāžot priedes. aparāti saucas 'huskvārna'. starp citu, tagad uzkrītoši bieži šosejas malās zuduši koki | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
25 Oct 2009, 21:46:36 australia rakstīja:
Ir tas variants par trīslitrīgu/četrlitrīgu motoru un miers mājās.
ar 9K apgriezieniem strādā mežā, gāžot priedes. aparāti saucas 'huskvārna'. starp citu, tagad uzkrītoši bieži šosejas malās zuduši koki
husim max pieljaujamais ir 13,5K buus labs | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Nevajag komentēt šitos tizlos topikus. 2.3l 4 cilindru motors..., par šito vien vajadzētu pa seju uzšaut! | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3 | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
25 Oct 2009, 22:07:00 kro rakstīja:
vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3
Un viņam ir 8-9t apgriezieni un vēl 48MM WEBER karbūži? | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
|
25 Oct 2009, 22:09:48 buncix rakstīja:
25 Oct 2009, 22:07:00 kro rakstīja:
vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3
Un viņam ir 8-9t apgriezieni un vēl 48MM WEBER karbūži?
vinam ir 8k abaroti un sprice | Offline | | |
dog | | Kopš: 05. Dec 2008
Ziņojumi: 1142
Braucu ar: e-39,v70
|
25 Oct 2009, 22:05:29 buncix rakstīja:
Nevajag komentēt šitos tizlos topikus. 2.3l 4 cilindru motors..., par šito vien vajadzētu pa seju uzšaut!
labi teikts | Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| bmw ar 9K rpm, lūk tas ir kosmoss.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
25 Oct 2009, 22:05:29 buncix rakstīja:
Nevajag komentēt šitos tizlos topikus. 2.3l 4 cilindru motors..., par šito vien vajadzētu pa seju uzšaut!
ok, true.
Japānis ir tikko reģistrējies. 0 ziņojumi. un naturāli iedirsis powerī. savādāk to nenosaukt
pa muti | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
25 Oct 2009, 22:11:00 kro rakstīja:
25 Oct 2009, 22:09:48 buncix rakstīja:
25 Oct 2009, 22:07:00 kro rakstīja:
vispar tads 2.3l 4cyl motors bmw ir
tiesa tads ir e30 m3
Un viņam ir 8-9t apgriezieni un vēl 48MM WEBER karbūži?
vinam ir 8k abaroti un sprice
Ok ok, tas saucās pirms izšauj - notēmē! Vainīgs.
Bet nu tik un tā topiks ir vienkārši kā ru runājošie saka - provokācija! | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Provokācija kam, profesoriem, kam vairāk par M50-52 nekas neeksistē?
Varianti ir maz, ja šausmīgi gribās mehāniku saglabāt, var gadīties, ka vienkāršākais būs salikt pa cieto (bez kustīgajām daļām un "pautiem", bet nu tad jārēķinās ar grabuli apakšā.
Vienkāršāk ir tos weberus uzsist gaisā un uzlikt normālu elektrisko šprici, cipars saskries uz uhh, bet atkritīs 101 karburatora problēma, kautvai tā pati temperatūras kompensācija. Paliks tas mators krietni braucamāks.
Otrs risinājums būtu likt aizdedzes vadību, bet ja godīgi, cipars un čakars līdzīgs šprices loriņiem, ja neskaita degvielas sistēmai trūkstošās daļas. Tā kā ir kurbuļatori, tad noteikti pats pa aizdedzi gribēsi grābstīties, tad prastākais/prātīgākais, ko varētu iedomāties kautko no MSD kas ir grozāms ar skrūvgriezi. Vēl ir versija par Megajolt.
Tas ir S14, vai kautkas cits sakrustots? Vienk. ja tas ir S14, tad es īsti nesaprotu mazohistisko vēlmi to visu karburatorizēt.[ Šo ziņu laboja Spok5, 25 Oct 2009, 22:49:55 ] | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
| Nu nav gluži tā, ka eksistē tikai M52, vēl eksistē S50 | Offline | | |
Japanboy | | Kopš: 25. Oct 2009
No: Valdemārpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Ragaino
| Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g
bet tavs jautajums tomer bija suuds, atzisti to | Offline | | |
e28addicted | | Kopš: 19. Nov 2008
Ziņojumi: 1571
Braucu ar:
| a kurā gada tev ir tas 4 cilindru 2.3
tas ir kkāds smagi izvīlēts m10b20 ? | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g
tu pats uzdevi jautajumu ka pilnigs un galigs stulbenis, kam kads ir iesmerejis e30 318 ar m10 un karbuzi, iestastot, ka tas ir 2.3. Un daudzi te zin par s14 un citiem dzinejiem, tikai taspats s14 ir ar iesprici.
Un atbildot uz tavu caur dirsu uzdoto jautajumu, kur nav minets ne motora tips, ne motora kods, ne ari kas tas par auto, varu tev pateikt, ka uztaisit tadu aizdedzi var un tas nav nekas ubersarezgits un nav tik sarezgiti ka uzlikt programmejamu vadibu. Tikai vai tas tavs motors pie 10 vai 11k rpm nesabruks mehaniski?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Japanboy | | Kopš: 25. Oct 2009
No: Valdemārpils
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Ragaino
|
26 Oct 2009, 13:43:02 Driver rakstīja:
26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g
tu pats uzdevi jautajumu ka pilnigs un galigs stulbenis, kam kads ir iesmerejis e30 318 ar m10 un karbuzi, iestastot, ka tas ir 2.3. Un daudzi te zin par s14 un citiem dzinejiem, tikai taspats s14 ir ar iesprici.
Un atbildot uz tavu caur dirsu uzdoto jautajumu, kur nav minets ne motora tips, ne motora kods, ne ari kas tas par auto, varu tev pateikt, ka uztaisit tadu aizdedzi var un tas nav nekas ubersarezgits un nav tik sarezgiti ka uzlikt programmejamu vadibu. Tikai vai tas tavs motors pie 10 vai 11k rpm nesabruks mehaniski?
Nē Tu man patīc. Karoče atpisies.
1. benzina 4 cilindru motors
2. noņemt dalītāju un spoli
cik tas maksā un kurš to var izdarīt.
Un ir pilnīgi pie dir.s.as, visi pārējie rādītāji, jo tās ir tikai detaļas, jo man neviens to mašīnu caur šo burvīgo un saprotošo forumu nesalabos.
rezumē cik tas aptuveni, ja ie maksā 4 cilindru, benzīns ar webern karbūžiem. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| driver, proties
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
26 Oct 2009, 13:59:03 Japanboy rakstīja:
26 Oct 2009, 13:43:02 Driver rakstīja:
26 Oct 2009, 13:23:40 Japanboy rakstīja:
Eh taisnība ir tiem, kas saka, ka 90% šo portālu lietotāji paši brauc ar Škodām un šoferiem. Atvainojos jau iepriekš, ka uzdrīkstējos patraucēt tīņus, kuri pat paši nepārzina savas auto markas dzinēju klāstu.
ar cieņu
g
tu pats uzdevi jautajumu ka pilnigs un galigs stulbenis, kam kads ir iesmerejis e30 318 ar m10 un karbuzi, iestastot, ka tas ir 2.3. Un daudzi te zin par s14 un citiem dzinejiem, tikai taspats s14 ir ar iesprici.
Un atbildot uz tavu caur dirsu uzdoto jautajumu, kur nav minets ne motora tips, ne motora kods, ne ari kas tas par auto, varu tev pateikt, ka uztaisit tadu aizdedzi var un tas nav nekas ubersarezgits un nav tik sarezgiti ka uzlikt programmejamu vadibu. Tikai vai tas tavs motors pie 10 vai 11k rpm nesabruks mehaniski?
Nē Tu man patīc. Karoče atpisies.
1. benzina 4 cilindru motors
2. noņemt dalītāju un spoli
cik tas maksā un kurš to var izdarīt.
Un ir pilnīgi pie dir.s.as, visi pārējie rādītāji, jo tās ir tikai detaļas, jo man neviens to mašīnu caur šo burvīgo un saprotošo forumu nesalabos.
rezumē cik tas aptuveni, ja ie maksā 4 cilindru, benzīns ar webern karbūžiem.
25 Oct 2009, 22:46:48 Spok5 rakstīja:
Provokācija kam, profesoriem, kam vairāk par M50-52 nekas neeksistē?
Varianti ir maz, ja šausmīgi gribās mehāniku saglabāt, var gadīties, ka vienkāršākais būs salikt pa cieto (bez kustīgajām daļām un "pautiem", bet nu tad jārēķinās ar grabuli apakšā.
Vienkāršāk ir tos weberus uzsist gaisā un uzlikt normālu elektrisko šprici, cipars saskries uz uhh, bet atkritīs 101 karburatora problēma, kautvai tā pati temperatūras kompensācija. Paliks tas mators krietni braucamāks.
Otrs risinājums būtu likt aizdedzes vadību, bet ja godīgi, cipars un čakars līdzīgs šprices loriņiem, ja neskaita degvielas sistēmai trūkstošās daļas. Tā kā ir kurbuļatori, tad noteikti pats pa aizdedzi gribēsi grābstīties, tad prastākais/prātīgākais, ko varētu iedomāties kautko no MSD kas ir grozāms ar skrūvgriezi. Vēl ir versija par Megajolt.
Tas ir S14, vai kautkas cits sakrustots? Vienk. ja tas ir S14, tad es īsti nesaprotu mazohistisko vēlmi to visu karburatorizēt.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|