Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Zūd eļļa..

AutorsZiņojums
muktujanis
22. Oct 2009, 09:00 #1

Kopš: 20. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Jautājums spečukiem: pie lielām slodzēm zūd eļļa vai pie normālas braukšanas arī zudīs!?!
un vai tas nozīmē ka motors ir dabeigts?
Offline
7788
22. Oct 2009, 09:01 #2

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


22 Oct 2009, 09:00:12 muktujanis rakstīja:
Jautājums spečukiem: pie lielām slodzēm zūd eļļa vai pie normālas braukšanas arī zudīs!?!
un vai tas nozīmē ka motors ir dabeigts?

man tāpat ir ar benzīnu motorzāģim!

[ Šo ziņu laboja 7788, 22 Oct 2009, 09:01:59 ]

Offline
rupucis85
22. Oct 2009, 09:06 #3

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


22 Oct 2009, 09:00:12 muktujanis rakstīja:
Jautājums spečukiem: pie lielām slodzēm zūd eļļa vai pie normālas braukšanas arī zudīs!?!
un vai tas nozīmē ka motors ir dabeigts?

tam sadalja domata ar nosaukumu jautajumi spechikiem.
Offline
harits
22. Oct 2009, 09:43 #4

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

principā jebkurš dzinējs kaut cik ēd eļļu, un pie lielākām slodzēm tas to dara vairāk, bet jautājums uz cik km cik tev jāpelej, lai varētu atbildēt, vai tas ir nom. vai nē ?
Offline
muktujanis
22. Oct 2009, 09:51 #5

Kopš: 20. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Ir tā ka pērku 2.8l motoru kurš ir driftojis kādu laiku.. un pārdevējs teica ka zūdot eļļa.. es neplānoju tik lielas slodzes radīt motoram, tapēc arī prasu. Ilgi nebija rūcināts tāpec protams ka dūmoja, it īpaši grādi ārā bija kādi 4. Neesmu nobraucis vēl nevienu km.. sestdien būs iekšā.
3ā sērija E36.

[ Šo ziņu laboja muktujanis, 22 Oct 2009, 09:53:10 ]

Offline
7788
22. Oct 2009, 09:57 #6

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


22 Oct 2009, 09:51:05 muktujanis rakstīja:
Ir tā ka pērku 2.8l motoru kurš ir driftojis kādu laiku.. un pārdevējs teica ka zūdot eļļa.. es neplānoju tik lielas slodzes radīt motoram, tapēc arī prasu. Ilgi nebija rūcināts tāpec protams ka dūmoja, it īpaši grādi ārā bija kādi 4. Neesmu nobraucis vēl nevienu km.. sestdien būs iekšā.
3ā sērija E36.

no Jelgavas džekiem pērc?
Offline
psychosocial
22. Oct 2009, 10:10 #7

Kopš: 28. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 999

Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7

ja ir driftojis, tad viss kārtībā
Offline
skrinda
22. Oct 2009, 11:25 #8

Kopš: 29. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1241

Braucu ar: e36 V8 power


22 Oct 2009, 09:51:05 muktujanis rakstīja:
Ir tā ka pērku 2.8l motoru kurš ir driftojis kādu laiku.. un pārdevējs teica ka zūdot eļļa.. es neplānoju tik lielas slodzes radīt motoram, tapēc arī prasu. Ilgi nebija rūcināts tāpec protams ka dūmoja, it īpaši grādi ārā bija kādi 4. Neesmu nobraucis vēl nevienu km.. sestdien būs iekšā.
3ā sērija E36.


ielej suudiigaaku ellu jo sim ieksaa pilnaa sinteetika ielej pusinteetiku
Offline
jurxx
22. Oct 2009, 11:29 #9

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Nu mosh chalim rokas no dirsas neaug un grib skruveeties - taisiit kapitalku motoram kas tad tur ir 1-2 ned darbs un palielas investiicijas
Offline
Rom4iks_328
22. Oct 2009, 11:43 #10

Kopš: 01. Dec 2008

Ziņojumi: 1587

Braucu ar: 316i

mosh jus gudrinieki beigsiet vienreiz gudri dirst! besi ara ja cilveks ir pajautajis par to! iespejamas vainas kad duumo var buut vairakas,tapat ka man 2.5 dzinejam griezas duumi zili siltam dzinejam kad deva miza rezultata bija beigta varstu vaka bliive un liidz ar to vinsh eeda ellju man! ja arii auto ir driftojis vai vinjam siltam griezas duumi tas nenoziime kad dzinejam ir pizdets!
Offline
agents0_7
23. Oct 2009, 14:13 #11

Kopš: 15. Jun 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Pa trasi brīvdienās: e30; Uz darbu: C2

Vari mēģināt ar kompresoru pārbaudīt.. Pagriez pirmo cilindru tā lai abi vārsti ir augšā un iebliez no kompresora spiedienu iekšā.. Tad klausies pa kurieni gaiss nāk ārā.. pa ieplūdes kolektoru, izplūdes kolektoru vai no ščupa.. Ja visvairāk nāk no ščupa motors izdilis, ja no kolektoriem, tad jāmaina vārstu gumijas... Sievas opelim eļļu rija 1 L uz 2000 km.. Domāju PZD, bet kad norāvu galvu izrādijās, ka gumijas brīvi pastaigājas pa vārsta kātu augšā lejā....
Offline
Atvars
08. Nov 2010, 21:49 #12

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS




Šoreiz „AutoInfo” ar savu auto pārbaudīja „SX6000” auto ķīmijas efektivitāti, kura, pēc ražotāja apgalvojuma, sola samazināt berzi līdz 88 un degvielas patēriņu no 5 procentiem. Pērn Latvijas TV ekrānos parādījās sižeti par autoķīmiju „SX6000”. Tā kā savam auto eļļu mainu regulāri, padomāju, ka nav jēgas liet motorā kādas brīnumzāles, jo viss tāpat ir OK. Vienīgi no rītiem dīvainais motora troksnis uzjundīja nelabas aizdomas, ka laikam jau spēkrata vecums liek sevi manīt...

„SX6000” vitamīni tavam dzinējam . Tests.
Offline
DM101
08. Nov 2010, 22:01 #13

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


23 Oct 2009, 14:13:34 agents0_7 rakstīja:
Vari mēģināt ar kompresoru pārbaudīt.. Pagriez pirmo cilindru tā lai abi vārsti ir augšā un iebliez no kompresora spiedienu iekšā.. Tad klausies pa kurieni gaiss nāk ārā.. pa ieplūdes kolektoru, izplūdes kolektoru vai no ščupa.. Ja visvairāk nāk no ščupa motors izdilis, ja no kolektoriem, tad jāmaina vārstu gumijas... Sievas opelim eļļu rija 1 L uz 2000 km.. Domāju PZD, bet kad norāvu galvu izrādijās, ka gumijas brīvi pastaigājas pa vārsta kātu augšā lejā....


var arii nesanaakt meeriijumi
ja pabieza ellja, gar gredzeniem iipashi nespiediis..

ok, buusim godiigi - autors peerk apzinaati jaatu nopisteni.
vai gudra riiciiba? nee.
Offline
DM101
08. Nov 2010, 22:06 #14

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


08 Nov 2010, 21:49:48 Atvars rakstīja:



Šoreiz „AutoInfo” ar savu auto pārbaudīja „SX6000” auto ķīmijas efektivitāti, kura, pēc ražotāja apgalvojuma, sola samazināt berzi līdz 88 un degvielas patēriņu no 5 procentiem. Pērn Latvijas TV ekrānos parādījās sižeti par autoķīmiju „SX6000”. Tā kā savam auto eļļu mainu regulāri, padomāju, ka nav jēgas liet motorā kādas brīnumzāles, jo viss tāpat ir OK. Vienīgi no rītiem dīvainais motora troksnis uzjundīja nelabas aizdomas, ka laikam jau spēkrata vecums liek sevi manīt...

„SX6000” vitamīni tavam dzinējam . Tests.

Atvar, buutu jau zajebisj, ja skanjas liimenis kaut db buutu meeriits, nevis % tos.. tas cilvekiem, kas kaut ko rubii, radiitu lielaaku ticamiibas momentu


ja kas, labs ir krievu Fenom [100mL maksaa virs 10 LVL].
dabuujis balvas chupinjaa starptaustisku izstaazhu, BP un hvz kaa tur veel piedevas
eeefekts iir
virs 300K nogaajis motors ar pateerinju 1L/5K km nokritaas liidz 1L/20K km, un taads turaas jau 50k km
Offline
Atvars
09. Nov 2010, 09:17 #15

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS


08 Nov 2010, 22:06:22 DM101 rakstīja:

08 Nov 2010, 21:49:48 Atvars rakstīja:



Šoreiz „AutoInfo” ar savu auto pārbaudīja „SX6000” auto ķīmijas efektivitāti, kura, pēc ražotāja apgalvojuma, sola samazināt berzi līdz 88 un degvielas patēriņu no 5 procentiem. Pērn Latvijas TV ekrānos parādījās sižeti par autoķīmiju „SX6000”. Tā kā savam auto eļļu mainu regulāri, padomāju, ka nav jēgas liet motorā kādas brīnumzāles, jo viss tāpat ir OK. Vienīgi no rītiem dīvainais motora troksnis uzjundīja nelabas aizdomas, ka laikam jau spēkrata vecums liek sevi manīt...

„SX6000” vitamīni tavam dzinējam . Tests.

Atvar, buutu jau zajebisj, ja skanjas liimenis kaut db buutu meeriits, nevis % tos.. tas cilvekiem, kas kaut ko rubii, radiitu lielaaku ticamiibas momentu


ja kas, labs ir krievu Fenom [100mL maksaa virs 10 LVL].
dabuujis balvas chupinjaa starptaustisku izstaazhu, BP un hvz kaa tur veel piedevas
eeefekts iir
virs 300K nogaajis motors ar pateerinju 1L/5K km nokritaas liidz 1L/20K km, un taads turaas jau 50k km


Tas ultraskaņas trokšņu mērītājs ir laba lieta, bet dārga. Īpaši labi noder rūpnieciskām iekārtām, kurās ir daudz gultņu un augsts apkārtējais trokšņu fons. Praktiski var precīzi pateikt, kurš gultnis iet uz beigām vai, kurā vietā ir sūce caurulē.
Par sx6000.
Krievu FENOM ir lēts, bet SX6000 1L=Ls45,-. Jau ir nobraukts 4000km un dzinēja darbība ir palikusi klusāka. Ātrumkārba arī slēdzas nesalīdzināmi labāk. Ekonomija- nezinu gan.
Tiem, kuriem motori jau 95% savu resursu ir nobraukuši- šī ķīmija nebūs panaceja.

[ Šo ziņu laboja Atvars, 09 Nov 2010, 09:18:00 ]

Offline
GirtzB
09. Nov 2010, 09:21 #16

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

gan Fenom(krievu) gan ER(amerikosu) ir šad un tad lietoti, efekts ir bet tas kapremontu tikai attālina, nevis aizvieto...
p.s. hvz vai fenom lēts 10ls par 100ml = 100ls litrā, kamēr sx6000 ir 45ls litrā...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Nov 2010, 09:30:54 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Atvars
09. Nov 2010, 09:32 #17

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS


09 Nov 2010, 09:21:32 BMW530 rakstīja:
Paklau, vai gadijuma no tas panacejas nevar uzrazot ari rezerves daljas, vai pat veselus motorus?

ps. Tu gadijuma netirgo ari xado?


Es neko nepārdodu !
Bija interese patestēt šo ķīmiju. Pirms nedēļas testējām tos saucamos „FUFEĻ maksus” ( magnēti, kuri optimizē degvielas molekulāro struktūru un veicina tās pilnīgu sadegšanu) . Likām uz jaudas stenda, mērījām dzinēja jaudas un izplūdes parametrus ar un bez. Rezultāts- 0!
Offline
Atvars
09. Nov 2010, 10:00 #18

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS


09 Nov 2010, 09:36:46 BMW530 rakstīja:

09 Nov 2010, 09:32:50 Atvars rakstīja:

09 Nov 2010, 09:21:32 BMW530 rakstīja:
Paklau, vai gadijuma no tas panacejas nevar uzrazot ari rezerves daljas, vai pat veselus motorus?

ps. Tu gadijuma netirgo ari xado?


Es neko nepārdodu !
Bija interese patestēt šo ķīmiju. Pirms nedēļas testējām tos saucamos „FUFEĻ maksus” ( magnēti, kuri optimizē degvielas molekulāro struktūru un veicina tās pilnīgu sadegšanu) . Likām uz jaudas stenda, mērījām dzinēja jaudas un izplūdes parametrus ar un bez. Rezultāts- 0!


Nu hvz, esmu lietojis, tiesa xado.
Viss tas ir suuds.
Psihologijas vai elljas viskozitates triks.
Biski nevaru iebraukt, nafig kadam te pirksti triic dzeesot sadu viedokli ?

Cik pieredze rāda- brīnumzāļu nav! Ja dzinējs ir izdilis tad ķīmija, kura it kā uzaudzē varu izdilušā vietā rada tikai ļoti īslaicīgu efektu, lai iesmērētu auto jaunam pircējam.
Visas tās, ķīmijas, kura lej iekš cauriem radiatoriem, izpūstām galvas blīvēm, rada tikai liekas problēmas jau tad kad sāc apjaust, ka salona radiatora krāsniņa ir aizaugusi ciet un lāga nesilda. Arī termo regulācijas vārstu bloks arī ir sabojāts, tieši šādas ķimikālijas dēļ.
Ja auto dzinējs ir sācis pastiprināti ēst eļļu- 60%, ka vārstu blīvslēgi ir izstrādājuši savu elastības resursu, 10% turbīnas nodilums, 30% virzuļu grupas dilums.
Cik es saprotu- SX6000 ļauj biki paildzināt dzinēja mūžu vēl labam – neizjātam motoram.
Par XADO- no comment! Nezinu, man nav bijusi darīšana ar šo ukraiņu izstrādājumu.
Offline
GirtzB
09. Nov 2010, 10:05 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

starp citu autnews rakstā tieši tas arī bija secināts, ja kād būtu papūlējies izlasīt prims di!@#$%^

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
DM101
09. Nov 2010, 10:32 #20

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


09 Nov 2010, 09:17:39 Atvars rakstīja:

08 Nov 2010, 22:06:22 DM101 rakstīja:

08 Nov 2010, 21:49:48 Atvars rakstīja:



Šoreiz „AutoInfo” ar savu auto pārbaudīja „SX6000” auto ķīmijas efektivitāti, kura, pēc ražotāja apgalvojuma, sola samazināt berzi līdz 88 un degvielas patēriņu no 5 procentiem. Pērn Latvijas TV ekrānos parādījās sižeti par autoķīmiju „SX6000”. Tā kā savam auto eļļu mainu regulāri, padomāju, ka nav jēgas liet motorā kādas brīnumzāles, jo viss tāpat ir OK. Vienīgi no rītiem dīvainais motora troksnis uzjundīja nelabas aizdomas, ka laikam jau spēkrata vecums liek sevi manīt...

„SX6000” vitamīni tavam dzinējam . Tests.

Atvar, buutu jau zajebisj, ja skanjas liimenis kaut db buutu meeriits, nevis % tos.. tas cilvekiem, kas kaut ko rubii, radiitu lielaaku ticamiibas momentu


ja kas, labs ir krievu Fenom [100mL maksaa virs 10 LVL].
dabuujis balvas chupinjaa starptaustisku izstaazhu, BP un hvz kaa tur veel piedevas
eeefekts iir
virs 300K nogaajis motors ar pateerinju 1L/5K km nokritaas liidz 1L/20K km, un taads turaas jau 50k km


Tas ultraskaņas trokšņu mērītājs ir laba lieta, bet dārga. Īpaši labi noder rūpnieciskām iekārtām, kurās ir daudz gultņu un augsts apkārtējais trokšņu fons. Praktiski var precīzi pateikt, kurš gultnis iet uz beigām vai, kurā vietā ir sūce caurulē.
Par sx6000.
Krievu FENOM ir lēts, bet SX6000 1L=Ls45,-. Jau ir nobraukts 4000km un dzinēja darbība ir palikusi klusāka. Ātrumkārba arī slēdzas nesalīdzināmi labāk. Ekonomija- nezinu gan.
Tiem, kuriem motori jau 95% savu resursu ir nobraukuši- šī ķīmija nebūs panaceja.



pag, pag.
Fenom 100mL=12 LVL
1 L = 120 LVL [aptuveni].

kur Tev leets?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo