Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 320i E36 ieplūdnieka maiņa uz 328i

AutorsZiņojums
vskb
19. Oct 2009, 16:24 #1

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

zinu ka jau ir runaats bet gribeeju vairaak izskaidrot jo laikam paneemu ne to??
bija taadas runas ka ja uz 320 uzstaada 328 iepluudes kollektoru tad ir lielaaka gaisa pluusma motoram??no kaada 328 m52b28 motora??
peec sludinaajuma taadu atradu un tam caurumi kuri stiprinaas pie motora ir mazaaki nekaa manam stoc 320?? vtf
Offline
JZ
19. Oct 2009, 17:21 #2

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

reku, palasi http://www.not2fast.com/gasflow/Lecture08/Lectu.../v3_document.htm un tad varēs runāt tālāk
Offline
-INC-
19. Oct 2009, 17:22 #3

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


19 Oct 2009, 16:24:35 vskb rakstīja:
zinu ka jau ir runaats bet gribeeju vairaak izskaidrot jo laikam paneemu ne to??
bija taadas runas ka ja uz 320 uzstaada 328 iepluudes kollektoru tad ir lielaaka gaisa pluusma motoram??no kaada 328 m52b28 motora??
peec sludinaajuma taadu atradu un tam caurumi kuri stiprinaas pie motora ir mazaaki nekaa manam stoc 320?? vtf


Viss ir pareizi, bet tieši otrādāk. Resnāks ir 320tajam.
Offline
buncix
19. Oct 2009, 17:24 #4

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


19 Oct 2009, 16:24:35 vskb rakstīja:
zinu ka jau ir runaats bet gribeeju vairaak izskaidrot jo laikam paneemu ne to??
bija taadas runas ka ja uz 320 uzstaada 328 iepluudes kollektoru tad ir lielaaka gaisa pluusma motoram??no kaada 328 m52b28 motora??
peec sludinaajuma taadu atradu un tam caurumi kuri stiprinaas pie motora ir mazaaki nekaa manam stoc 320?? vtf

2.8 ir tikai M52 dzinējs. Viņam salīdzinot ar M50 ir par kādiem 30% mazāki cuarumi lai iegūtu labāku degvielas ekonomiju un samazinātu izplūdes gāzes. Man ir tādas aizdomas, ka Tev ir M50B20. Parasti jau dara otrādi, ka liek no M50B25 ieplūdes kolektorus uz M52B28 it kā varot dabūt papildus līdz 20zs pie augšējiem apgriezieniem pie nosacījuma, ka tiek optimizēta vadības programma.

[ Šo ziņu laboja buncix, 19 Oct 2009, 17:24:57 ]

Offline
bmwaddict
19. Oct 2009, 17:29 #5

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


19 Oct 2009, 17:24:03 buncix rakstīja:
2.8 ir tikai M52 dzinējs. Viņam salīdzinot ar M50 ir par kādiem 30% mazāki cuarumi lai iegūtu labāku degvielas ekonomiju un samazinātu izplūdes gāzes...

tipa jo mazaaki caurumi jo mazaakas izpluudes gaazes vai ka? un ne tik daudz ekonomijas deelj tas tiek dariits cik jaudas liiknes uzlaboshanai, kas, protams, ietekmee arii pateerinju.
Offline
seatbelt
19. Oct 2009, 18:17 #6

Kopš: 11. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: CP2266

blja ku incanti tomeer, tik daudz iespeeju kombineet un experimenteet
Offline
Rom4iks_328
19. Oct 2009, 19:16 #7

Kopš: 01. Dec 2008

Ziņojumi: 1587

Braucu ar: 316i

a un kapec tad uzstadot uz m52b28 dzineja no m50b25 iepludnieku vinh nepis nejiet? rauj gaisu un motors nepis nestrada mosh kads man var pateikt kas par huinju?
Offline
buncix
19. Oct 2009, 19:24 #8

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Acīmredzot neesi kārtīgi salicis un kaut kur iet gaiss garām vai arī kaut ko esi nepareizi sameistarojis pārliekot M50 ieplūdes kolektoru. Parasti kad maina ieplūdes kolektorus uz M50 laicīgi pasūta jaunas blīves. Cik man zināms tad netā var atrast un iegādāties speciālus kitus ieplūdes kolektoru maiņai no M52 uz M50.
Offline
Touwer
19. Oct 2009, 20:07 #9

Kopš: 22. Jan 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 267

Braucu ar: BMW V8 power E65. E12. Honda

es uz savam m52b25 uzbazu no m50b25 iepludnieku.
Atskiribu juut uz aukstiem abgriezieniem
Offline
hrusts
19. Oct 2009, 20:26 #10

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

touwer - tiiri intereses peec pateerina starpiibu arii juut vai nee???
Offline
vskb
19. Oct 2009, 20:33 #11

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

nuu manas 320 kollektora caurumi ir lielaaki nekaa 2.8i sviests :. bet2.8 drosssele gan lielaaka??
kur logika knstrukroriem??
aa un sprauslas ar nedereeja vajadzeeja garaakas par veselu 1cm veltiigi izaardiju masiinu
Offline
vskb
19. Oct 2009, 20:38 #12

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

zinu jautaajums ne sajaa topikaa sorry
bet 2.5 kollektors no 2.0 atskiras vai ne??
Offline
JZ
19. Oct 2009, 20:54 #13

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tak atbildēja tev, un arī tajā linkā, ja iztin cauri visai teorijai, ir tabuliņa ar aptuveniem kolektoru "lielumiem", 2,0 kolektors ir optimizēts vienam RPM diapazonam, 2,8 savukārt citam, tā vispārīgi - resnas/īsas "taures" ir priekš lieliem rpm, garas/tievas priekš zemiem-vidējiem, vēl tur nāk klāt sadales fāzes un pacēlumi un un un

par to droseles izmēru, es pat varētu pieņemt ka paņēma tādu, kāds bija "pa rokai" un gāja kopā ar gaisa mērītājiem, kas tolaik bija ar pa rokai, bet ja grib tomēr ticēt ka bmw inženieri ir baigi lauzuši galvu par šito, tad var sev iestāstīt ka tas ir dēļ plenuma izmēra un ka tie ir saskaņoti savā starpā, bet, vispār jau, ja runā par WOT režīmiem, tad tie droseļu izmēri ļoti bieži spēj sev izlaist cauri kādas 2 reizes vairāk gaisa nekā tas motors jebkad spēs izmantot, tā kā to kā bottlenecku uztvert nu galīgi nevajadzētu
Offline
djenkurs
19. Oct 2009, 21:09 #14

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

gribi jaudu lielāku nopērc citu auto
es arī gribēju celt savu 2.5 sagrūdu naudu iekša un nospļāvos.
Paņēmu 4.0
Offline
seatbelt
19. Oct 2009, 21:12 #15

Kopš: 11. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: CP2266


19 Oct 2009, 19:16:08 Rom4iks_325 rakstīja:
a un kapec tad uzstadot uz m52b28 dzineja no m50b25 iepludnieku vinh nepis nejiet? rauj gaisu un motors nepis nestrada mosh kads man var pateikt kas par huinju?

huinja tev biksees, kkas ir nepis nehermeetiski, vot i nepis neiet, nekulturaali salikts motrs
Offline
vskb
19. Oct 2009, 21:27 #16

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

skaidrs tirgoju 328 kolektoru un droseli pm ja kas
Offline
Locis
19. Oct 2009, 23:26 #17

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Oct 2009, 20:07:58 Touwer rakstīja:
es uz savam m52b25 uzbazu no m50b25 iepludnieku.
Atskiribu juut uz aukstiem abgriezieniem

Po par patēriņu
Piem maziem apgriezieniem ir jūtama atšķirība uz slikto pusi?
Offline
marihuans
19. Oct 2009, 23:38 #18

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

nee,nav iet taapat kaa agraak,bet pie augshaam ir labaak..

man arii ir 328 ar m50 iepluudnieku.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
schillers
19. Oct 2009, 23:44 #19

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

Es liku M52B25 motoram M50B25 kolektrou, bet atdūros pret sekojošo:

M52 ir divas ieejas, viena laikam tukšgaitas apgriezienu regulējošam vārstam, otra atgāzēm (sapunam), savienojas kartera ventilācija ar vārstu vāka atgāzēm. Uz m50 ir tikai viena ieeja. Tad abas trubas vajag savienot un kā vienu pievienot pie kolektora??? Uz m50 jau kartera ventilācija iet uz ieplūdes gofru un no ieplūdes gofras gaiss savienojas ar vārstu vāka atgāzēm un pievienojas kolektroarm!

[ Šo ziņu laboja schillers, 19 Oct 2009, 23:47:01 ]

Offline
Locis
19. Oct 2009, 23:53 #20

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Oct 2009, 23:38:55 marihuans rakstīja:
nee,nav iet taapat kaa agraak,bet pie augshaam ir labaak..

man arii ir 328 ar m50 iepluudnieku.

Tu nemāni ne sevi,ne mani?
Pēc ilgiem laikiem izbraucu ar M50B25.. Pēc 5k rpm likās tāds mistisks paātrinājums,bet kad iekāpu atkal savā M52B25 sapratu,ka negribu palikt bez tā asuma,kas pie maziem,vidējiem rpm ir jūtami labās M52,tāpēc nedaudz tā miizing,bet nu Psih-Arno arī teica,ka nav jūtami zudumi apakšās.. Tad jau būs jārīkojas! Kā saka,kas neriskē,tas nevinnē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo