Online
Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nelec 525tds e34
Autors | Ziņojums |
Rudzix | | Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Probleema taada jo aukstaaks laiks jo neiespeejamaak iedarbinaat pie miinusiem bez ievilkshanas vispaar nevar iedarbinaaat.Pa siltu laiku jaasilda vairaakas reizes sveces un tad peec ilgas griezhsanas dazhreiz var iedarbinaat.Domaaju vaina svecees- nomainiju bet nekaa, probleema taa pati, degvielas fitru arii nomainiju gaisa filtru arii.Kur vareetu buut vaina?palasiju postus -itkaa suuknii vainaa naw jo ja suuknis beigts tad karsts nelec bet man tieshi augsts,kaut arii silts ne pilniigi uzreiz pielec bishki jaapagriez.bet vismaz pielec a auksts nee.
Izsakat savus viedokljus kas vareetu buut par vainu. | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3729
Braucu ar: Elektrību
| Motor kaput, tur nav vairs kompresijas lai vinjs auksts pielektu! | Offline | | |
asxs | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 31
Braucu ar:
| parbaudi vai vadibas signaals pienaak uz kvelsvecu releju
es savaa laikaa nomainiiju kvelsvecu releju, beigaas vadibas bloks bij nobeidzies kuru vajadzeeja nomainiit | Offline | | |
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| Vispirms aizbrauz uz servi un pārbaudi kompresiju. | Offline | | |
asxs | | Kopš: 13. Nov 2004
Ziņojumi: 31
Braucu ar:
| iesaakumaa vajag paarbaudiit vai spanungs pienaak uz kveelsveceem, TDSu arii vasaraa ir gruuti iedarbinaat ja sveces nesilda | Offline | | |
Rudzix | | Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Kādas pazīmes ir kad ir iztiepta ķēde ?
straava liidz sveceem arii pienaak viss ok bet kompresiju veel neesmu meerijis
| Offline | | |
Rikardo333 | | Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
21 Oct 2009, 16:43:09 Rudzix rakstīja:
Kādas pazīmes ir kad ir iztiepta ķēde ?
straava liidz sveceem arii pienaak viss ok bet kompresiju veel neesmu meerijis
ja būtu izstiepta ķēde tad izmainītos aizdedzes moments undzinējs skaļi strādātu un pielaist arī būtu grūti.Bet ķēde nevar tik tālu izstiepties lai nelektu vispār,it īpaši auksts,siltam vēl varbūt.
Aizdzen uz diagnostiku-tā būs ātrāk un vienkāršāk,jo problēmu var būt 100 un 1. | Offline | | |
Rikardo333 | | Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
kaaada veel kjeede 524?
Topika nosaukums: Tēma: Nelec 525tds e34 | Offline | | |
|
M20Edition
| | Kopš: 05. Jan 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 146
Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38
| Tiešām vecīt aizden sākumā uz diagnostiku to M51B25 motoru .. manam brālim bija tāda e34 95 gada.. TDS.. problēmu bija gana savā laikā | Offline | | |
Bubi | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
| Un kā ir vasarā? Vai tad arī neleca, kad bija pastāvējis kadu laiciņu? Piem. nakti.???
Un kad esi beidzot pielaidis, vai pēc tam ilgi jagriež, vai arī lec no pus apgrieziena? [ Šo ziņu laboja Bubi, 21 Oct 2009, 23:13:39 ] | Offline | | |
Rudzix | | Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s. | Offline | | |
Bubi | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
|
22 Oct 2009, 15:27:59 Rudzix rakstīja:
Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s.
Nu es tev ietektu aizdzīt mašīnu uz dizeļa centru, jo iemesli var būt 100 un 1. Lai viņi tur diagnostiku uztaisa. Bet vispar es saskāros ar kaut ko līdzīgu. Man neleca kad bija pastāvējusi kadu laiciņu. Beigts bija bākas sūknis, degviela vnk aiztecēja atpakaļ uz bāku un sūknis strādaja pa tukšo, nācas griezt kādas 5 reizes kapēr degvielu uzpumpēja un tikai tad pieleca. Un vēl tev ir visdrīzākais jāregulē aizdedzes moments.[ Šo ziņu laboja Bubi, 22 Oct 2009, 23:32:39 ] | Offline | | |
Chief | | Kopš: 28. Nov 2007
Ziņojumi: 5422
Braucu ar:
|
22 Oct 2009, 15:27:59 Rudzix rakstīja:
Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s.
paskaties, vai pa degvielas vadu, pirms filtra gaiss/burbulji nenaak kopaa, ar degvielu. | Offline | | |
Bubi | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
|
22 Oct 2009, 23:37:14 Chief rakstīja:
22 Oct 2009, 15:27:59 Rudzix rakstīja:
Vasaras sākumā bija normāli tad sliktāk un sliktāk līdz tam ka kaut kur augustā sveces bija jāsilda 2x lai normāli pilēktu , naktī lēca tāpat kā dienā un tagad pie mīnusiem ir suudi -laimes spēle citreiz pielec citreiz nē. Simptomi ir tādi -kad sāk griezt tad tākā uzsit bet nepeilec pēctam ir ilgi jāgriezh un pielec. Sveču maiņa tikai bišku uzlaboja pielaišnau (no vecejām svecēm 1 nestrādāja).
Silts dzinējs nelec no pus apgrieziena jāgriež kādas 2s.
paskaties, vai pa degvielas vadu, pirms filtra gaiss/burbulji nenaak kopaa, ar degvielu.
Norauj labāk vispar nost to trubu un pastartē un apsties vai degviela nāk, un ja nenāk, tad noperc jebkurā auto detaļu veikalā pretvārstu (klapanu) un ieliec viņu starp sūkni un degvielas filtru, lai degviela neiet atpakaļ uz bāku. [ Šo ziņu laboja Bubi, 22 Oct 2009, 23:49:38 ] | Offline | | |
Rikardo333 | | Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
| Kad auksts dzinējs tad noskrūvē vienai forsunlai degvielas vadu un startējot apskaties vai nāk vispār degviela uz pašām forsunkām.
P.S.Tikai neskrūvē vaļā ceturto cilindru. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ko jus njematies ar tik vecu dzineju, ja vinjs lektu perfekti, tad tas drizak butu nestandarta gadijums.
Dizelim atskiriba no benzina ir loti svariga precizitate.
Ja grib, lai viss ir ka vajag, tur gandriz visam vajag iziet cauri - parbaudit, saremontet, noregulet, utt
nebus kaa ar 20 gadigu benzinmotoru, kur viss turas kopa uz punjkiem, daudzkas nestrada ka vajag, bet motors tapat vel pielec un iet
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Rikardo333 | | Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
23 Oct 2009, 00:55:59 Driver rakstīja:
Ko jus njematies ar tik vecu dzineju, ja vinjs lektu perfekti, tad tas drizak butu nestandarta gadijums.
Dizelim atskiriba no benzina ir loti svariga precizitate.
Ja grib, lai viss ir ka vajag, tur gandriz visam vajag iziet cauri - parbaudit, saremontet, noregulet, utt
nebus kaa ar 20 gadigu benzinmotoru, kur viss turas kopa uz punjkiem, daudzkas nestrada ka vajag, bet motors tapat vel pielec un iet
Tātad?! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Salikt jaunas kvelsveces, parbaudit/atremontet sprauslas, parbaudit/atremontet un noregulet sukni, salikt visas gumijas trubas jaunas, parliecinaties vai motoram vispar vel ir kautkada kompresija, it seviski aukstam, ja nepieciesams atremontet.
Dargi?
Protams, jo tak gribas pa leto nopirkt vecu dizeli, kuram gazt ieksha leto soljki un pec iespejas mazak likt ieksha naudu, bet taja pasa laika sudzeties kapec nelec.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Rudzix | | Kopš: 18. Oct 2009
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Sestdien ar gaismu devos uz garāžu, nonjēmu 3. forsunkai trubu ieliku traucinjā un padarbināju biški.Trauciņš var teikt ka pēc darbināšanas bija tukšš.
Izvilku no bākas degvielas sūkni cik varēju iztīriju un pameigjināju kā pumpēja-viss bija ok pumpēja labi.Tad tika izpūsti šlangi līdz filtram.Kad jau gandrīz biju ielicis sūkni atpakaļ atcerējos paskatīties bākā - tajā vietā kur stāv bākas sūknim iesūkšanas siets,tur peldēja kkas līdzīgs vilnai kkāds mēslu kamols - izvilku ārā.Visu saliku kopā un vualā tagad lec nesalīdzināmi labāk gan silts gan auksts.
Tas mēslu kamols darbināšanas momentā tika piesūkts pie sietiņa un netika iesūkts pietiekošs daudzums degvielas tāpēc arī bija jāgriež tik ilgi.
Paldies visiem par palīdzību! | Offline | | |
Rikardo333 | | Kopš: 22. May 2009
No: Ventspils
Ziņojumi: 695
Braucu ar: 524d e28 alpinweiss
|
25 Oct 2009, 17:12:50 Rudzix rakstīja:
Sestdien ar gaismu devos uz garāžu, nonjēmu 3. forsunkai trubu ieliku traucinjā un padarbināju biški.Trauciņš var teikt ka pēc darbināšanas bija tukšš.
Izvilku no bākas degvielas sūkni cik varēju iztīriju un pameigjināju kā pumpēja-viss bija ok pumpēja labi.Tad tika izpūsti šlangi līdz filtram.Kad jau gandrīz biju ielicis sūkni atpakaļ atcerējos paskatīties bākā - tajā vietā kur stāv bākas sūknim iesūkšanas siets,tur peldēja kkas līdzīgs vilnai kkāds mēslu kamols - izvilku ārā.Visu saliku kopā un vualā tagad lec nesalīdzināmi labāk gan silts gan auksts.
Tas mēslu kamols darbināšanas momentā tika piesūkts pie sietiņa un netika iesūkts pietiekošs daudzums degvielas tāpēc arī bija jāgriež tik ilgi.
Paldies visiem par palīdzību!
Prieks par Tevi! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|