Online
Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E34 apgriezienu samazināšana
Autors | Ziņojums |
Moroz | | Kopš: 04. Sep 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 844
Braucu ar: 346zs.
| Kads var pateik ka samazinat apgriezienus braucot?
Nomainit reduktoru,vai tas atkarigs no motora? | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nomainot reduktoru, ņem no dīzeļa, viņiem ir ļoti gari reduktori. 5.robā pie 50 km/h ir aptuveni 1k rpm. Tātad pie simta ir kaut kur ap 2000 apgriezieniem. | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Tas atkarigs kaadaa atrumaa brauc, taalaak ir kaarba kuraa robaa ar savu attieciibu un arii gala reduktors, kur arii ir attieciiba. Jautaajums ir tas, ko tu gribi panaakt? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Pardodot 518 vai 520 un noperkot 540 vai 530. Tiem motors nekapj ara braucot uz 140kmh. Vai ari uzliekot garaku reduktoru, bet tad tavs nemotors no krusta ieskriesies vel lenak ka kiniesu rolleris.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Uz jo garaak sreduktors, tas ir ar mazaaku skaitli:1 ieguusi lenaaku auto, uzraaviena var nebuut vispar, bet ieguusi to, ka degvielu pateree mazaak! Un vispaar, razjotaaji ir paredzejushi optimaalo reduktoru katram auto, ta teik viduscelju un ar to ari vajadzetu braukt | Offline | | |
Say10 | | Kopš: 26. Jan 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 506
Braucu ar: E30, E90
|
13 Sep 2009, 13:02:58 Kashelz rakstīja:
Uz jo garaak sreduktors, tas ir ar mazaaku skaitli:1 ieguusi lenaaku auto, uzraaviena var nebuut vispar, bet ieguusi to, ka degvielu pateree mazaak! Un vispaar, razjotaaji ir paredzejushi optimaalo reduktoru katram auto, ta teik viduscelju un ar to ari vajadzetu braukt
oh rly?
skaitlis jeb attiecības cipars ir kardāna pilni apgriezieni pret vienu pilnu riteņa apgriezienu [ Šo ziņu laboja Say10, 13 Sep 2009, 14:08:29 ] | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ja reduktors ir (pienemsim) 3.00, tatad attieciba ir 3.00 pret 1 un tas nozime, ka lai ritenis apgrieztos par vienu pilnu apgriezienu, kardans bus japagriez par tris pilniem apgiezieniem
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Say10 | | Kopš: 26. Jan 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 506
Braucu ar: E30, E90
|
13 Sep 2009, 14:11:43 Kashelz rakstīja:
Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit.
īsti nesapratu, ko tu domā ar ''uzrāvienu'' bet dinamiskāka braukšana paljube ir ar isaku reduktoru | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nav dinamiskaka brauksana ar isaku
pec iespejas isaks der tikai trasei un driftam.
bet uz ielas auto ar max isaku, lidz 100kmh vinnesi kadu pussekundi, bet jau lidz 160 pazaudesi kadas tris sekundes.
iegusi nevis normali braucamu auto pilsetas apstaklos, bet gan raustekli ar kuru visu laiku to vien bus jadara ka japarsledzas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
|
13 Sep 2009, 14:17:06 Say10 rakstīja:
13 Sep 2009, 14:11:43 Kashelz rakstīja:
Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit.
īsti nesapratu, ko tu domā ar ''uzrāvienu'' bet dinamiskāka braukšana paljube ir ar isaku reduktoru
jā, briesmu lieta ir ka Tu nesaproti | Offline | | |
Say10 | | Kopš: 26. Jan 2009
No: Dobele
Ziņojumi: 506
Braucu ar: E30, E90
|
13 Sep 2009, 14:22:01 rosigais rakstīja:
13 Sep 2009, 14:17:06 Say10 rakstīja:
13 Sep 2009, 14:11:43 Kashelz rakstīja:
Nu es saku to, ka ja tev ir teiksim 3.15:1, tad uzraviens buus sliktaaks nekaa tev buutu teiksim 3.45:1! Ieguvums bus pie vienaada atruma mazaak rpm dzinejam ar 3.15 nekaa 3.45. Tas, ka tu vari teoretiski sasniegt ar 2.xx:1 mashiinas aatrumu 250+ KM/h neko nenozimee, jo dzinejam nebus speeka parvaret pretspekus un to izdariit.
īsti nesapratu, ko tu domā ar ''uzrāvienu'' bet dinamiskāka braukšana paljube ir ar isaku reduktoru
jā, briesmu lieta ir ka Tu nesaproti
Bez stresa | Offline | | |
Moroz | | Kopš: 04. Sep 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 844
Braucu ar: 346zs.
| Isak sakot man pie 110km/h. ir 3000apgr. Gribetos samazinat tos lidz 2000-2500apgr. Kadu reduktoru ieteiksiet | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tev ir 520 vai jaudigaks?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Moroz | | Kopš: 04. Sep 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 844
Braucu ar: 346zs.
|
13 Sep 2009, 15:27:37 Driver rakstīja:
tev ir 520 vai jaudigaks?
520 vanos. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| neliktu garaku, tad tas auto ieskrietos vel lenak un neietu vel izteiktak del vargaa motora un lidzarto tiri psihlogiski tu topitu gazi vairak un degvielas ekonomija diezvai sanaktu.
reala ieguvuma nebutu, ja neskaita to ka tahometrs raditu mazak.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moroz | | Kopš: 04. Sep 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 844
Braucu ar: 346zs.
|
13 Sep 2009, 15:37:30 Driver rakstīja:
neliktu garaku, tad tas auto ieskrietos vel lenak un neietu vel izteiktak del vargaa motora un lidzarto tiri psihlogiski tu topitu gazi vairak un degvielas ekonomija diezvai sanaktu.
reala ieguvuma nebutu, ja neskaita to ka tahometrs raditu mazak.
Labi paldies pa infu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|